JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
6
26%
Mata
1
4%
Mitrovic
2
9%
Mechele
7
30%
Denswil
1
4%
Danjuma
0
Geen stemmen
Rits
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
1
4%
Dennis
0
Geen stemmen
Wesley
2
9%
Vlietinck
0
Geen stemmen
Schrijvers
2
9%
Vossen
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 23

kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door kingpietro105 »

t4nd schreef: Ik volg Cedrinho wel in het belang van de CL. Je speelt een heel seizoen om je te plaatsen ervoor, dan kan je toch niet 1 van die 6 matchen gewoon laten schieten door met je reserven te gaan spelen... Eerlijk gezegd geloof ik niet dat Leko dat gaat doen, maar ik heb die move van Preudhomme ook nooit gesnapt.
Preudhomme zen jaar teveel heb me mateloos geërgerd dat seizoen met als resultaat een zwak anderlecht dat kampioen speelt.

Veel te grote fouten gemaakt op tactisch gebied dat ons de titel gekost heef in zen 2de jaar en champions league zoals je zegt mag je nooit b ploeg opstellen .
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef:
JRut schreef: Oh wee de dag dat Ivan Leko in december de match tegen Atletico opgeeft na een 0/15 en omdat hij de competitiematch nadien belangrijker vindt. Wat een onnozelaar zou dat zijn.
Klopt. Dan mag hij het meteen aftrappen van mij.

Nu, ik ga ervan uit dat Club punten pakt tegen Monaco. 3, 4, misschien zelfs 6 op 6. Daar geloof ik echt in.
Maar zelfs als het niet zo is: tegen de laatste match zal Atlético al zeker zijn van kwalificatie en waarschijnlijk wat spelers laten rusten.
ALS we dan nog met 0 punten zouden staan, dan zou het schandalig zijn mochten we die match weer als een oefenmatchke opnemen zoals MPH dat deed.
Of we nu al punten hebben tegen dan of niet, we moeten ALTIJD, ELKE MATCH vol voor de overwinning gaan en met onze sterkste ploeg spelen in de CL.
Het is verdikke de Champions League! Dat kan NOOIT belangrijker zijn dan de vaderlandse competitie. Of die volgende competitiematch nu tegen rsca of Kortrijk of een deftige ploeg is, maakt me niet uit, het is NOOIT belangrijker dan een Champions Leaguewedstrijd.

(Enfin, toch niet voor de winterstop.)
Slaat toch eigenlijk alles hé.

Een trainer moet zijn ploeg laten groeien. Daarom niet alleen zijn vaste 11, maar ook alles errond. Als blijkt dat de vaste 11 zo goed als aan hun limiet zitten en je de kans hebt om reservespelers (die nog altijd kunnen sjotten) het veld op te sturen, dan mag hij het onmiddellijk aftrappen? Toch ongezien in feite. Want ja, je zou kunnen zeggen dat je het daarom niet als een oefenmatch opneemt, maar we zijn natuurlijk niet naïef hé. Starten met een "B-ploeg" zonder automatismen kan al eens als een oefenmatch overkomen, ook al is dat in praktijk allesbehalve het plan en initiële idee.

Je moet dat toch allemaal wat nuanceren. Soit, we zien wel 11 december eens het zover is. Hopelijk zijn we al goed verrast dat het plots al die dinsdag is...
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Pica »

Cedrinho schreef:
Pica schreef: Tis één iets om keer beetje boos te zijn omdat je keer ticketje gekocht hebt voor een non match (als je al een ticket had), maar daarmee iemand met de grond gelijk maken die meer kent van voetbal in zijn kleine teen dan de 90% hier samen, beetje kort door de bocht.

Ik voeg er met plezier nog aan toe dat ik zeker geen fan was van de laatste jaren, de non matchen waren er net teveel, maar er zat altijd een idee achter en zelfs de 0/18 was niet terecht op basis van de eerste 5 matchen, maar doen alsof dit het einde van de wereld is en dan vooral dat doordrijven naar een soort van misplaatste haat voor iemand die zoveel betekend heeft voor wat ik nog altijd 'onze' Club beschouw is gewoon zo fout. Dat je dit zelf niet inziet zeg...
Voor de rest: het is zeker geen haat. Haat ken ik tegenover niemand. Ik weiger gewoon om MPH op een voetstuk te plaatsten omdat hij eens een titel gepakt heeft met Club. Hij heeft veel gedaan voor Club, heel veel, en het is mede daaraan te danken dat Leko het al bij al erg goed doet bij Club.
Maar de manier waarop MPH die match tegen Kopenhagen heeft aangepakt toont aan dat hij geen fuck rekening hield met waar Club voor staat en met de supporters van Club.
"Onze Club", inderdaad, maar dat besef had MPH niet.

Tis één iets om keer beetje boos te zijn omdat je keer ticketje gekocht hebt voor een non match (als je al een ticket had), maar daarmee iemand met de grond gelijk maken die meer kent van voetbal in zijn kleine teen dan de 90% hier samen, beetje kort door de bocht.
Laatst gewijzigd door Pica op 05 okt 2018, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Clubpolska »

MPH afbranden, we zijn ver gekomen. Wat is het volgende, Caje afbranden omdat hij raar haar heeft? Triestige boel, :(.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Pica »

Clubpolska schreef: MPH afbranden, we zijn ver gekomen. Wat is het volgende, Caje afbranden omdat hij raar haar heeft? Triestige boel, :(.
Wat is er van de wereld geworden :geenhup: :brechtje:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

JRut schreef:
Cedrinho schreef:
JRut schreef: Oh wee de dag dat Ivan Leko in december de match tegen Atletico opgeeft na een 0/15 en omdat hij de competitiematch nadien belangrijker vindt. Wat een onnozelaar zou dat zijn.
Klopt. Dan mag hij het meteen aftrappen van mij.

Nu, ik ga ervan uit dat Club punten pakt tegen Monaco. 3, 4, misschien zelfs 6 op 6. Daar geloof ik echt in.
Maar zelfs als het niet zo is: tegen de laatste match zal Atlético al zeker zijn van kwalificatie en waarschijnlijk wat spelers laten rusten.
ALS we dan nog met 0 punten zouden staan, dan zou het schandalig zijn mochten we die match weer als een oefenmatchke opnemen zoals MPH dat deed.
Of we nu al punten hebben tegen dan of niet, we moeten ALTIJD, ELKE MATCH vol voor de overwinning gaan en met onze sterkste ploeg spelen in de CL.
Het is verdikke de Champions League! Dat kan NOOIT belangrijker zijn dan de vaderlandse competitie. Of die volgende competitiematch nu tegen rsca of Kortrijk of een deftige ploeg is, maakt me niet uit, het is NOOIT belangrijker dan een Champions Leaguewedstrijd.

(Enfin, toch niet voor de winterstop.)
Slaat toch eigenlijk alles hé.

Een trainer moet zijn ploeg laten groeien. Daarom niet alleen zijn vaste 11, maar ook alles errond. Als blijkt dat de vaste 11 zo goed als aan hun limiet zitten en je de kans hebt om reservespelers (die nog altijd kunnen sjotten) het veld op te sturen, dan mag hij het onmiddellijk aftrappen? Toch ongezien in feite. Want ja, je zou kunnen zeggen dat je het daarom niet als een oefenmatch opneemt, maar we zijn natuurlijk niet naïef hé. Starten met een "B-ploeg" zonder automatismen kan al eens als een oefenmatch overkomen, ook al is dat in praktijk allesbehalve het plan en initiële idee.

Je moet dat toch allemaal wat nuanceren. Soit, we zien wel 11 december eens het zover is. Hopelijk zijn we al goed verrast dat het plots al die dinsdag is...
Ik heb er helemaal niets op tegen om reservespelers een kans te geven.
Maar toch niet in de Champions League zeker???
Doe dat dan in een bekermatch, of in een match tegen ploegen niveau Moeskroen, Eupen, Lokeren.
Maar NIET in de Champions League.
Jandirk
Tester
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:52

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Jandirk »

Cedrinho schreef:
JRut schreef: Oh wee de dag dat Ivan Leko in december de match tegen Atletico opgeeft na een 0/15 en omdat hij de competitiematch nadien belangrijker vindt. Wat een onnozelaar zou dat zijn.
Klopt. Dan mag hij het meteen aftrappen van mij.

Nu, ik ga ervan uit dat Club punten pakt tegen Monaco. 3, 4, misschien zelfs 6 op 6. Daar geloof ik echt in.
Maar zelfs als het niet zo is: tegen de laatste match zal Atlético al zeker zijn van kwalificatie en waarschijnlijk wat spelers laten rusten.
ALS we dan nog met 0 punten zouden staan, dan zou het schandalig zijn mochten we die match weer als een oefenmatchke opnemen zoals MPH dat deed.
Of we nu al punten hebben tegen dan of niet, we moeten ALTIJD, ELKE MATCH vol voor de overwinning gaan en met onze sterkste ploeg spelen in de CL.
Het is verdikke de Champions League! Dat kan NOOIT belangrijker zijn dan de vaderlandse competitie. Of die volgende competitiematch nu tegen rsca of Kortrijk of een deftige ploeg is, maakt me niet uit, het is NOOIT belangrijker dan een Champions Leaguewedstrijd.

(Enfin, toch niet voor de winterstop.)
'Wij zijn Club Brugge, wij gaan altijd om te winnen.' Rudy Verkempinck
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Hannes »

Clubpolska schreef: MPH afbranden, we zijn ver gekomen. Wat is het volgende, Caje afbranden omdat hij raar haar heeft? Triestige boel, :(.
Zegt gij nu dat Caje raar haar heeft?? ;-)
Laatst gewijzigd door Hannes op 05 okt 2018, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Khas »

Hannes schreef:
Clubpolska schreef: MPH afbranden, we zijn ver gekomen. Wat is het volgende, Caje afbranden omdat hij raar haar heeft? Triestige boel, :(.
Zegt gij nu dat Caje raar haar heeft?? ;-)
In tegenstelling tot Preud'homme, natuurlijk.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Clubpolska »

Hannes schreef:
Clubpolska schreef: MPH afbranden, we zijn ver gekomen. Wat is het volgende, Caje afbranden omdat hij raar haar heeft? Triestige boel, :(.
Zegt gij nu dat Caje raar haar heeft?? ;-)
Neeuh, zot, fuck Ceulemans!
:zwijgen:
Oh Frail.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door GenGhibli »

Clubpolska schreef:
Hannes schreef:
Clubpolska schreef: MPH afbranden, we zijn ver gekomen. Wat is het volgende, Caje afbranden omdat hij raar haar heeft? Triestige boel, :(.
Zegt gij nu dat Caje raar haar heeft?? ;-)
Neeuh, zot, fuck Ceulemans!
:zwijgen:
Den biljarter? Ben je voor of tegen he, die Café-sporten.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door naka 30 »

met nakamba en mata in plaats van rits en vlietinck, niet omdat die 2 het slecht doen maar gewoon omdat ik eens zou willen zien wat onze basisploeg waard is...
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door DavidVM »

Diene Vertenten mannekes :roll:
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

zwak brugge in deze eerste helft...pffff
Plaats reactie