JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
6
26%
Mata
1
4%
Mitrovic
2
9%
Mechele
7
30%
Denswil
1
4%
Danjuma
0
Geen stemmen
Rits
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
1
4%
Dennis
0
Geen stemmen
Wesley
2
9%
Vlietinck
0
Geen stemmen
Schrijvers
2
9%
Vossen
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Bosko »

Afbeelding R. Standard de Liège - Club Brugge KV Afbeelding
___________________________________________________________________________________________________
Zon 7 oktober 2018 om 18u00 - Jupiler Pro League - Speeldag 10 - Stade Maurice Dufrasne, Liège
Laatst gewijzigd door Bosko op 08 okt 2018, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door The_One »

Opeten die handel.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Duffman »

Désolé, Michel...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Afmaken. Fuck MPH.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door kingpietro105 »

goeje europese prestatie dus 0-4
Laatst gewijzigd door kingpietro105 op 04 okt 2018, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Pica »

Cedrinho schreef: Afmaken. Fuck MPH.
Beetje respect voor de trainer die ons na 11 jaar een titel, een beker en een kwartfinale EL behaald heeft.
Laatste twee jaar waren qua voetbal niet aan te zien, maar dan nog hebben we genoeg momenten met hem beleefd die de moeite waren.

Dus als er voor iemand "fuck" opgaat, is het al zeker niet voor hem.
Dankbaarheid is een schone deugd, kost geen geld, net zoals beleefdheid trouwens.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Bosko »

Cedrinho schreef: Afmaken. Fuck MPH.
Cedrinho schreef: Was dan ook dé apotheose van ons beste seizoen sinds de Solliedperiode.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Alethio »

Ruime cijfers graag. Kampioenenmatch heeft de vernedering in de beker vorig jaar nog niet voldoende uitgewist.
Laatst gewijzigd door Alethio op 04 okt 2018, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door GenGhibli »

Pica schreef:
Cedrinho schreef: Afmaken. Fuck MPH.
Beetje respect voor de trainer die ons na 11 jaar een titel, een beker en een kwartfinale EL behaald heeft.
Laatste twee jaar waren qua voetbal niet aan te zien, maar dan nog hebben we genoeg momenten met hem beleefd die de moeite waren.

Dus als er voor iemand "fuck" opgaat, is het al zeker niet voor hem.
Dankbaarheid is een schone deugd, kost geen geld, net zoals beleefdheid trouwens.
Volledig akkoord. MPH heeft het fundament van deze ploeg gebouwd. De winnaarsgeest erin wakker gemaakt. Het was niet altijd mooi. Maar zonder hem was wat we nu meemaken niet mogelijk.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Pica schreef:
Cedrinho schreef: Afmaken. Fuck MPH.
Beetje respect voor de trainer die ons na 11 jaar een titel, een beker en een kwartfinale EL behaald heeft.
Laatste twee jaar waren qua voetbal niet aan te zien, maar dan nog hebben we genoeg momenten met hem beleefd die de moeite waren.

Dus als er voor iemand "fuck" opgaat, is het al zeker niet voor hem.
Dankbaarheid is een schone deugd, kost geen geld, net zoals beleefdheid trouwens.
Kopenhagen vergeef ik hem nooit.
Doet voor mij alles teniet wat hij verder voor Club heeft gedaan.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Pica »

Hou oud ben je gij nu eigenlijk precies :mrgreen: ?

Oh neen mijn mama heeft mijn speeltje afgepakt dus nu mag ik haar haten voor de rest van mijn leven? Serieus?

Tis één iets om keer beetje boos te zijn omdat je keer ticketje gekocht hebt voor een non match (als je al een ticket had), maar daarmee iemand met de grond gelijk maken die meer kent van voetbal in zijn kleine teen dan de 90% hier samen, beetje kort door de bocht.

Ik voeg er met plezier nog aan toe dat ik zeker geen fan was van de laatste jaren, de non matchen waren er net teveel, maar er zat altijd een idee achter en zelfs de 0/18 was niet terecht op basis van de eerste 5 matchen, maar doen alsof dit het einde van de wereld is en dan vooral dat doordrijven naar een soort van misplaatste haat voor iemand die zoveel betekend heeft voor wat ik nog altijd 'onze' Club beschouw is gewoon zo fout. Dat je dit zelf niet inziet zeg...
Laatst gewijzigd door Pica op 04 okt 2018, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door JRut »

Oh wee de dag dat Ivan Leko in december de match tegen Atletico opgeeft na een 0/15 en omdat hij de competitiematch nadien belangrijker vindt. Wat een onnozelaar zou dat zijn.


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Alethio »

De verplaatsing naar Kortrijk is inderdaad altijd lastig. Laat ons daarvoor misschien al een punt of zes sprokkelen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Pica schreef: Tis één iets om keer beetje boos te zijn omdat je keer ticketje gekocht hebt voor een non match (als je al een ticket had), maar daarmee iemand met de grond gelijk maken die meer kent van voetbal in zijn kleine teen dan de 90% hier samen, beetje kort door de bocht.

Ik voeg er met plezier nog aan toe dat ik zeker geen fan was van de laatste jaren, de non matchen waren er net teveel, maar er zat altijd een idee achter en zelfs de 0/18 was niet terecht op basis van de eerste 5 matchen, maar doen alsof dit het einde van de wereld is en dan vooral dat doordrijven naar een soort van misplaatste haat voor iemand die zoveel betekend heeft voor wat ik nog altijd 'onze' Club beschouw is gewoon zo fout. Dat je dit zelf niet inziet zeg...
Voor de rest: het is zeker geen haat. Haat ken ik tegenover niemand. Ik weiger gewoon om MPH op een voetstuk te plaatsten omdat hij eens een titel gepakt heeft met Club. Hij heeft veel gedaan voor Club, heel veel, en het is mede daaraan te danken dat Leko het al bij al erg goed doet bij Club.
Maar de manier waarop MPH die match tegen Kopenhagen heeft aangepakt toont aan dat hij geen fuck rekening hield met waar Club voor staat en met de supporters van Club.
"Onze Club", inderdaad, maar dat besef had MPH niet.
JRut schreef: Oh wee de dag dat Ivan Leko in december de match tegen Atletico opgeeft na een 0/15 en omdat hij de competitiematch nadien belangrijker vindt. Wat een onnozelaar zou dat zijn.
Klopt. Dan mag hij het meteen aftrappen van mij.

Nu, ik ga ervan uit dat Club punten pakt tegen Monaco. 3, 4, misschien zelfs 6 op 6. Daar geloof ik echt in.
Maar zelfs als het niet zo is: tegen de laatste match zal Atlético al zeker zijn van kwalificatie en waarschijnlijk wat spelers laten rusten.
ALS we dan nog met 0 punten zouden staan, dan zou het schandalig zijn mochten we die match weer als een oefenmatchke opnemen zoals MPH dat deed.
Of we nu al punten hebben tegen dan of niet, we moeten ALTIJD, ELKE MATCH vol voor de overwinning gaan en met onze sterkste ploeg spelen in de CL.
Het is verdikke de Champions League! Dat kan NOOIT belangrijker zijn dan de vaderlandse competitie. Of die volgende competitiematch nu tegen rsca of Kortrijk of een deftige ploeg is, maakt me niet uit, het is NOOIT belangrijker dan een Champions Leaguewedstrijd.

(Enfin, toch niet voor de winterstop.)
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 04 okt 2018, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door t4nd »

Ik volg Cedrinho wel in het belang van de CL. Je speelt een heel seizoen om je te plaatsen ervoor, dan kan je toch niet 1 van die 6 matchen gewoon laten schieten door met je reserven te gaan spelen... Eerlijk gezegd geloof ik niet dat Leko dat gaat doen, maar ik heb die move van Preudhomme ook nooit gesnapt.
Plaats reactie