JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
6
26%
Mata
1
4%
Mitrovic
2
9%
Mechele
7
30%
Denswil
1
4%
Danjuma
0
Geen stemmen
Rits
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
1
4%
Dennis
0
Geen stemmen
Wesley
2
9%
Vlietinck
0
Geen stemmen
Schrijvers
2
9%
Vossen
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Hannes »

james schreef: heb de match nog eens herbekeken en de manier waarop we overrompeld werden baart me toch zorgen . dit was wel te verwachten na een zware midweekmatch , het probleem is dat er nog een 3 tal moeilijke uitwedstrijden komen na een clmatch . de 4-0 overwinning op gent stelt ook niet zo veel voor als je vandaag genk bezig hebt gezien .
Wij speelden op woensdag, Standard op donderdag. Een dag meer recuperatie voor ons dus.
Ik ben vooral wat bang dat de slechte PO I van vorig seizoen wordt doorgetrokken naar dit jaar: buitenshuis tegen andere topploegen hebben we het zeer moeilijk. We geloven precies niet in onze kwaliteiten en zijn er ons heel bewust van dat de 12de Man er niet is om ons te steunen. Balcontroles en passes die op Jan Breydel met de ogen toe lukken gaan op verplaatsing volledig de mist in. We laten te veel initiatief en ruimte aan de tegenstander, die plots de kans ziet om zijn sterke punten en troeven op tafel te gooien.
Achterin moet er ook een pak scherper op de man worden gespeeld. Hoe Emond keer op keer mocht besluiten...
Tegen Gent hebben we 0-4 gewonnen ja. Maar ook daar was de eerste helft rotslecht en had AA een voorsprong aan de rust verdiend. Terwijl iedereen ziet hoe zwak ze bezig zijn. Wij moeten gewoon eens durven te blitzstarten, óók op verplaatsing. Gent is natuurlijk Standard niet, maar Genk en Fille snappen dat al. Nu wij nog.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door Hannes »

Khas schreef:
kingpietro105 schreef: Vonden jullie het een fout op wesley bij het balverlies dat er voor zorgt dat het 1-0 wordt.
Nee. Zo’n situatie kan gerust passeren zonder fluiten.
Ik lette meer op dat er geen enkele speler klaar stond om dat balverlies op te vangen.
Ik ook niet. Er was contact maar dat is niet verboden hé. De bal zat onder zijn voet maar was speelbaar.
En dat gaan liggen van als je iets voelt hé, ik word er gek van. "Speel vóórt tot den arbiter fluit!" leerden wij bij de miniemen.
Wesley mag nu toch eens beginnen trainen op balcontroles. Als hij ooit naar een grotere competitie wil zal het nodig zijn.
Laatst gewijzigd door Hannes op 08 okt 2018, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: JPL SD10 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 07/10 - 18:00

Bericht door GenGhibli »

Hannes schreef:
Khas schreef:
kingpietro105 schreef: Vonden jullie het een fout op wesley bij het balverlies dat er voor zorgt dat het 1-0 wordt.
Nee. Zo’n situatie kan gerust passeren zonder fluiten.
Ik lette meer op dat er geen enkele speler klaar stond om dat balverlies op te vangen.
Ik ook niet. Er was contact maar dat is niet verboden hé. De bal zat onder zijn voet maar was speelbaar.
En dat gaan liggen van als je iets voelt hé, ik word er gek van. "Speel vóórt tot den arbiter fluit!" leerden wij bij de miniemen.
Wesley mag nu toch eens beginnen trainen op balcontroles. Als hij ooit naar een grotere competitie wil zal het nodig zijn.
Aan Wesley is nog veel werk. Een verstandige zaakwaarnemer, laat hem hier nog verder ontwikkelen. Win - win voor beide partijen. Maar zo denken die mannen natuurlijk niet meer. Wat zonde is.
Plaats reactie