UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
3
7%
Vlietinck
2
5%
Poulain
2
5%
Mechele
11
27%
Denswil
4
10%
Groeneveld
7
17%
Rits
1
2%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
7
17%
Schrijvers
1
2%
Wesley
1
2%
Nakamba
0
Geen stemmen
Mata
2
5%
Openda
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door The_One »

Vond ook gewoon dat hij onnodig veel balverlies leed door slechte passen. Vanaken en Rits hebben ook wel wat balverlies geleden, maar omdat hen de bal werd afgepakt. Dat vind ik persoonlijk minder erg dan slechte passen...
Eerste goal tegen werd ook mogelijk omdat hij niet in duel ging bij de afvallende bal. (Maar die goal was een opeenvolging van fouten)
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door zegmaardag »

DavidVM schreef:
The_One schreef: Ben ik de enige die het eigenlijk een minder match vond van Danjuma?
Ik snap je punt wel. Paar flitsen in de 1e helft, uiteraard ook die wereldgoal, maar 2e helft inderdaad niet meer gezien. Is ook geen kritiek, die jongen is erg goed maar moet nog groeien
Werd ook steevast door twee tot zelfs drie verdedigers opgevangen en had bitterweinig aanspeelmogelijkheden. Was misschien iets te weinig, maar ik denk dat 75% van zijn dribbels IETS opleverden.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door t4nd »

Generaloberst schreef: Geloofde in stunt na eerste helft, maar tweede was ondermaats. Atletico was sneller op de bal, maar veel doelgevaar = kansen, niet echt. Brugge buiten kopbal niks. Vanaken veel te nonchalant, mag zich op dit niveau bewijzen als rode duivel.
Jammer dat ze het zo uit handen geven na solide eerste helft.
We spreken hier over Atlético - DE BESTE PLOEG TER WERELD wat betreft alles vastzetten, de tegenstander irriteren, te wachten op de weinige foutjes en dan tegen te prikken en te scoren. Leko is erin geslaagd hun paslijnen zoveel mogelijk af te snijden en er regelmatig eens uit te komen (in de eerste helft). Uiteraard vreet dat energie en dan is het logisch dat je in de tweede helft iets minder fris zit - of zelfs droomt van een overwinning en daarmee iets meer de zaken probeert te forceren.
Ik vond hun doelpunten ook niet bepaald een kwestie van uitgespeelde kansen, ze waren enkel écht gevaarlijk als wij een fout maakten. Iets wat je op dit niveau cash afgestraft krijgt.
Vanaken heeft regelmatig de bal goed bijgehouden en naar een medespeler kunnen doorgeven. Alleen slaagt Atlético erin om alles toe te zetten, waardoor hij minder 'geniaal' is dan in de JPL. Als je ziet hoe weinig Real kon klaarspelen tegen Atlético, dan kan je moeilijk Hans verwijten dat hij nonchalant is en zich niet bewezen heeft.
'Uit de handen geven' is ook gewoon een dwaze opmerking. Club heeft zijn best gedaan en de spelers hebben alles gegeven - wees verdorie eens fier op wat je ploeg doet in plaats van gal te spuwen.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door Generaloberst »

t4nd schreef:
Generaloberst schreef: Geloofde in stunt na eerste helft, maar tweede was ondermaats. Atletico was sneller op de bal, maar veel doelgevaar = kansen, niet echt. Brugge buiten kopbal niks. Vanaken veel te nonchalant, mag zich op dit niveau bewijzen als rode duivel.
Jammer dat ze het zo uit handen geven na solide eerste helft.
We spreken hier over Atlético - DE BESTE PLOEG TER WERELD wat betreft alles vastzetten, de tegenstander irriteren, te wachten op de weinige foutjes en dan tegen te prikken en te scoren. Leko is erin geslaagd hun paslijnen zoveel mogelijk af te snijden en er regelmatig eens uit te komen (in de eerste helft). Uiteraard vreet dat energie en dan is het logisch dat je in de tweede helft iets minder fris zit - of zelfs droomt van een overwinning en daarmee iets meer de zaken probeert te forceren.
Ik vond hun doelpunten ook niet bepaald een kwestie van uitgespeelde kansen, ze waren enkel écht gevaarlijk als wij een fout maakten. Iets wat je op dit niveau cash afgestraft krijgt.
Vanaken heeft regelmatig de bal goed bijgehouden en naar een medespeler kunnen doorgeven. Alleen slaagt Atlético erin om alles toe te zetten, waardoor hij minder 'geniaal' is dan in de JPL. Als je ziet hoe weinig Real kon klaarspelen tegen Atlético, dan kan je moeilijk Hans verwijten dat hij nonchalant is en zich niet bewezen heeft.
'Uit de handen geven' is ook gewoon een dwaze opmerking. Club heeft zijn best gedaan en de spelers hebben alles gegeven - wees verdorie eens fier op wat je ploeg doet in plaats van gal te spuwen.
Zeveraar. Leer eens lezen. Er wordt geen gal gespuwd. Brugge moet er zijn kop voor leggen, da's altijd de stijl van het huis geweest. Eerste helft goed gedaan, en dan tweede niks meer. Dat is jammer, daar verwachtte ik meer gebetenheid (in duels, bal in de ploeg houden, goeie passes) want dat was niet steeds de verdienste van Atletico .
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door t4nd »

"Vanaken veel te nonchalant"
-> Naast het feit dat het niet klopt en een populistische herhaling is van wat andere idioten posten klopt het ook niet. In deze post heb je geen gal gespuwd, maar in ongeveer alle andere doe je dat wel :p.
Marca gaf alle spelers van Club een individuele bespreking. Over Mechele: “Deinsde niet terug voor een man-tegen-man-gevecht met Costa, volgde hem als zijn schaduw.” Over Rits: “Was het epicentrum van de muur die Club had opgeworpen.” Over Schrijvers: “Raakte amper een bal.” En over Wesley: “Zorgde voor meer last met zijn lichaamsbouw dan met zijn doelkansen.” Ivan Leko ten slotte kreeg drie sterren: “Haalde het maximum uit deze groep.”
Dat somt het ongeveer op denk ik.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door Maximus »

Mij mateloos geïrriteerd aan Poulain gedurende de volledige match. Mechele het tegenovergestelde.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door Generaloberst »

t4nd schreef: "Vanaken veel te nonchalant"
-> Naast het feit dat het niet klopt en een populistische herhaling is van wat andere idioten posten klopt het ook niet. In deze post heb je geen gal gespuwd, maar in ongeveer alle andere doe je dat wel :p.
Marca gaf alle spelers van Club een individuele bespreking. Over Mechele: “Deinsde niet terug voor een man-tegen-man-gevecht met Costa, volgde hem als zijn schaduw.” Over Rits: “Was het epicentrum van de muur die Club had opgeworpen.” Over Schrijvers: “Raakte amper een bal.” En over Wesley: “Zorgde voor meer last met zijn lichaamsbouw dan met zijn doelkansen.” Ivan Leko ten slotte kreeg drie sterren: “Haalde het maximum uit deze groep.”
Dat somt het ongeveer op denk ik.
Vanaken is niet de sterspeler die iedereen benoemt. hij is belangrijk voor Club op belgisch niveau, maar daarbuiten weegt hij nog te licht. als hij zich wil verbeteren moet hij naar het buitenland. Spelen in één tijd zit er niet in (als spelverdeler toch onontbeerlijk) en een ploeg dragen doet hij bijna nooit: voortrekken als leider is niet aan hem besteed. vormer vervult deze rol beter. Vanakens passing is goed, maar na een tijd zie je zelfs dat hij het 'te mooi' wil doen en dat de efficiëntie verloren gaat. Als je wil meehuilen met de idioten die al wat brugge is de hemel in prijzen en blind blijft voor verbeterpunten, doe je maar gerust.
Wat er gisteren op de mat gelegd werd tijdens de eerste helft was een puike prestatie! De tweede helft konden ze dat niet meer opbrengen, nochtans was de druk van Atletico niet diep (vooral sterile, breedte, loerend op een opening) dus weggespeeld werden we in se niet. Wat een groot verschil was, was dat altetico de man in balbezit steeds aanviel en dat was bij brugge niet (meer) het geval. Ballen warden lukraak weggewerkt, ondanks de mogelijheden om de bal in de ploeg te houden. Slechte passes van oa danjuma vielen steeds meer op. Over die helt ben ik niet tevreden want als je ziet wat ze 45min konden brengen, en wees eerlijk, zonder zich de ziel uit het lijf te lopen, was dat een teleurstelling.
Dat neemt niet weg dat atletico een grote ploeg is en dat ze het toch moeilijk hadden tegen brugge, wat een verdienste is van ons.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door james »

ik vond ook dat letica in slow motion keepte , bij 2 goals een te trage reactie
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door kingpietro105 »

james schreef: ik vond ook dat letica in slow motion keepte , bij 2 goals een te trage reactie

en op een bepaald moment voorkomt hij de 2-1 maakte ook goede reddingen
Laatst gewijzigd door kingpietro105 op 04 okt 2018, 16:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door Pica »

Generaloberst schreef:
t4nd schreef: "Vanaken veel te nonchalant"
-> Naast het feit dat het niet klopt en een populistische herhaling is van wat andere idioten posten klopt het ook niet. In deze post heb je geen gal gespuwd, maar in ongeveer alle andere doe je dat wel :p.
Marca gaf alle spelers van Club een individuele bespreking. Over Mechele: “Deinsde niet terug voor een man-tegen-man-gevecht met Costa, volgde hem als zijn schaduw.” Over Rits: “Was het epicentrum van de muur die Club had opgeworpen.” Over Schrijvers: “Raakte amper een bal.” En over Wesley: “Zorgde voor meer last met zijn lichaamsbouw dan met zijn doelkansen.” Ivan Leko ten slotte kreeg drie sterren: “Haalde het maximum uit deze groep.”
Dat somt het ongeveer op denk ik.
Vanaken is niet de sterspeler die iedereen benoemt. hij is belangrijk voor Club op belgisch niveau, maar daarbuiten weegt hij nog te licht. als hij zich wil verbeteren moet hij naar het buitenland. Spelen in één tijd zit er niet in (als spelverdeler toch onontbeerlijk) en een ploeg dragen doet hij bijna nooit: voortrekken als leider is niet aan hem besteed. vormer vervult deze rol beter. Vanakens passing is goed, maar na een tijd zie je zelfs dat hij het 'te mooi' wil doen en dat de efficiëntie verloren gaat. Als je wil meehuilen met de idioten die al wat brugge is de hemel in prijzen en blind blijft voor verbeterpunten, doe je maar gerust.
Wat er gisteren op de mat gelegd werd tijdens de eerste helft was een puike prestatie! De tweede helft konden ze dat niet meer opbrengen, nochtans was de druk van Atletico niet diep (vooral sterile, breedte, loerend op een opening) dus weggespeeld werden we in se niet. Wat een groot verschil was, was dat altetico de man in balbezit steeds aanviel en dat was bij brugge niet (meer) het geval. Ballen warden lukraak weggewerkt, ondanks de mogelijheden om de bal in de ploeg te houden. Slechte passes van oa danjuma vielen steeds meer op. Over die helt ben ik niet tevreden want als je ziet wat ze 45min konden brengen, en wees eerlijk, zonder zich de ziel uit het lijf te lopen, was dat een teleurstelling.
Dat neemt niet weg dat atletico een grote ploeg is en dat ze het toch moeilijk hadden tegen brugge, wat een verdienste is van ons.
Alsof KDB, met gebrek aan beter voorbeeld, de strijd aangaat. Zucht.
Al keer Vanaken zien voetballen eigenlijk? Hoeveel tellen duurt het niet voor één van de 9 andere veldspelers doorheeft dat we de bal hebben en ze moeten iets doen (ik ga nog niet dieper ingaan wat de meeste onder 'iets' verstaan). In één keer spelen kan je maar doen als er een speler vrijstaat op dat moment. Hoeveel van die opportuniteiten heb je in een match tegen Athletico fucking Madrid?
Ook de zever dat Club de man met de bal niet aanviel is dikke quatsch, tis met zo'n dommigheden (met drie naar één man) dat uiteindelijk de 3-1 gevalllen is, top zu :mrgreen:

Geen idee warom je je niet kan beperken tot de laatste zin van je betoog, dan zou je op zijn minst nog iets zinnigs gezegd hebben en moest al die zever ervoor niet gedoogd worden voor de zoveelste keer.
Laatst gewijzigd door Pica op 05 okt 2018, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door JRut »

Dit weekend zijn we fier omdat we Cercle in de tweede helft nog meer doodknijpen omdat ze zich in helft 1 dood hebben gelopen op ons. Althans, dat was toch een van de grote redenen van onze sterkte toen.

Nu staat er hier letterlijk dat we een punt uit handen geven of dat ze meer hun kop moeten ervoor leggen in helft 2? Ken je er echt weinig van, vind ik. We maakten hetzelfde mee als Cercle zaterdag. Geen schande tegen een betere ploeg. En wij hielden wel gelijke tred in helft 1, in tegenstelling tot die groensels bij ons.

Dan nog niet gezegd dat zo'n uitspraak geen toonbeeld is van zelf ooit op een voetbalveld gestaan te hebben. Als de spieren vollopen, stopt het gewoon eens.

Eigenlijk zouden we nog mogen trots zijn op de manier waarop we toch geprobeerd hebben te blijven voetballen, ook na de 2-1. 't zat niet veel meer op (geen schande), maar toch nog steeds proberen verder die gelijkmaker voetballend te zoeken. Getuigt van een enorm leerproces, vind ik.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door Alethio »

I'm with Pica & JRut.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door Blackburn »

Eerste 20 minuten van Club waren een streling voor het oog. Organisatie was werkelijk wereldtop... Ze hingen precies met touwtjes aan elkaar. Prachtig om te zien.
Laatst gewijzigd door Blackburn op 05 okt 2018, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door Hannes »

DavidVM schreef:
Cedrinho schreef: Schrijvers voor Nakamba, onbegrijpelijke wissel. Nooit je systeem veranderen als het goed gaat. Sinds die wissel is Atletico baas...

EDIT/ Ehup, 2-1. Verdomme toch. :facewall:
Sinds die wissel te veel ruimte, alsof ze denken Naka staat erop, moeten we minder lopen. Dju toch!
Ik vond Mata voor Vlietinck logisch. Viel me ook mee, Mata.
Nakamba voor Schrijvers vond ik ook onbegrijpelijk. Ik kan verkeerd zijn maar ik denk dar het toen nog redelijk goed draaide bij ons. Ik zou Naka pas op minuut 70 ingebracht hebben, voor Rits, op moment dat die helemaal leeggespeeld was. Dat samen met Openda, voor Schrijvers. Zo houd je vast aan je systeem, dat wat mij betreft op die manier goed kon blijven draaien, met 2 verse krachten op middenveld (Mata en Naka) en frisse man om diep te sturen en tegen te blijven prikken.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door Hannes »

Leko's wissels vond ik dus niet super, maar wel TOP vergeleken met wat dikke Hein gisteravond uit zijn mouw schudde: Morioka nog inbrengen bij 0-2 achter in de 89ste minuut... wat kan dáár in godsaam de bedoeling van zijn?? :-D
Plaats reactie