UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
3
7%
Vlietinck
2
5%
Poulain
2
5%
Mechele
11
27%
Denswil
4
10%
Groeneveld
7
17%
Rits
1
2%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
7
17%
Schrijvers
1
2%
Wesley
1
2%
Nakamba
0
Geen stemmen
Mata
2
5%
Openda
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 41

kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door kingpietro105 »

Liepen veel te veel naar achter en lieten athletico komen hadden op de zelfde manier moeten voetballen zoals in 1ste helt maar dat deden ze niet.
Jeugdscheidsrechter
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door PetjeFCB »

Man man man, we komen 2x achter tegen gang van het spel in tegen f*cking Athletico Madrid. Echte Europese topper. Hoe kun je nu zo negatief zijn?

Ja er gebeuren foutjes, en sommige dingen konden beter, maar vergeet niet tegen wie we spelen hé. Als we dit niveau halen in competitie spelen we los kampioen...
Wat had je dan gedacht? Dat we hen zouden wegspelen? Je kunt dat niet volhouden zoals in eerste helft. Je weet dat uiteindelijk die klasse naar boven komt.

Hebben gewoon een zeer goeie wedstrijd gespeeld. Griezmann beslist wedstrijd, jammer, maar uuteindelijk gewoon terecht.
En toch trots op onze prestatie.
En aan al de zagers, als je nu zit negatief te doen, ga dan supporteren voor een andere ploeg jong.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door zegmaardag »

Ik vind niet dat de wissel Nakamba - Schrijvers verkeerd was.
Siebe had het heel lastig, we konden voorin absoluut de bal niet meer bijhouden & centraal kwamen er meer en meer gaten omdat Vormer & Rits werkelijk overal te laat kwamen.
Door Naka te brengen compenseert ge wat Ruud niet beloopt defensief & kunt ge Hans de bal hoger laten bijhouden. Voor mij zéker te verdedigen.

Rits, Vormer, Schrijvers kwamen vandaag echt wel te kort, meer kan je niet zeggen. Voor Rits gaat het twee - drie stappen te snel, voor Ruud eigenlijk ook. Technisch zie je gewoon dat we te weinig kunnen brengen als het een tempo hoger gaat.

Top vandaag:
Mechele: Diego Costa uit de match gehouden als geen ander! Ook Denswil, Danjuma vond ik vandaag weer tonen dat ze een hoger niveau aankunnen.

Een klein beetje teleurgesteld in Wesley & Vanaken.

Hoopvol door de terugkeer van Naka & Mata die ook gewoon een meerwaarde is!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door t4nd »

DavidVM schreef:
Cedrinho schreef: Schrijvers voor Nakamba, onbegrijpelijke wissel. Nooit je systeem veranderen als het goed gaat. Sinds die wissel is Atletico baas...

EDIT/ Ehup, 2-1. Verdomme toch. :facewall:
Sinds die wissel te veel ruimte, alsof ze denken Naka staat erop, moeten we minder lopen. Dju toch!
Ligt misschien ook aan het feit dat ze 60 minuten al volop gegaan zijn om de gaatjes te dichten? Verliezen tegen Atlético is geen schande, de manier waarop we speelden was geweldig. Als we dit nog 4 wedstrijden kunnen doen gaan we normaal nooit met 0 punten weg uit Europa. Atlético heeft in de 2de helft al hun smerige trucjes uit de kast moeten halen om tijd te rekken en Club te irriteren - chapeau voor Club dus. Alleen... Een Griezmann is gewoon een klasse of 20 hoger dan heel Club samen... Actuele marktwaarde Griezmann: 120m. Actuele marktwaarde heel Club Brugge: 92,80m.
Moja Risin
Tester
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 sep 2016, 20:00

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door Moja Risin »

Goeie match! Op atletico moet je de punten niet halen!
Ik vind de jullie reacties heel streng... heel weinig weggegeven tegen top spitsenduo
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door Generaloberst »

Geloofde in stunt na eerste helft, maar tweede was ondermaats. Atletico was sneller op de bal, maar veel doelgevaar = kansen, niet echt. Brugge buiten kopbal niks. Vanaken veel te nonchalant, mag zich op dit niveau bewijzen als rode duivel.
Jammer dat ze het zo uit handen geven na solide eerste helft.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door GenGhibli »

En zo blijft de 0 maar staan. Zonde. Weer verdienstelijk. Uiteindelijk ook net te weinig gecreëerd. Dubbele confrontatie met Monaco moet de focus op. Die zijn heel slecht bezig.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door GenGhibli »

Generaloberst schreef: Geloofde in stunt na eerste helft, maar tweede was ondermaats. Atletico was sneller op de bal, maar veel doelgevaar = kansen, niet echt. Brugge buiten kopbal niks. Vanaken veel te nonchalant, mag zich op dit niveau bewijzen als rode duivel.
Jammer dat ze het zo uit handen geven na solide eerste helft.
Gaat te snel voor hem. Veel te snel.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door DavidVM »

zegmaardag schreef: Ik vind niet dat de wissel Nakamba - Schrijvers verkeerd was.
Siebe had het heel lastig, we konden voorin absoluut de bal niet meer bijhouden & centraal kwamen er meer en meer gaten omdat Vormer & Rits werkelijk overal te laat kwamen.
Door Naka te brengen compenseert ge wat Ruud niet beloopt defensief & kunt ge Hans de bal hoger laten bijhouden. Voor mij zéker te verdedigen.

Rits, Vormer, Schrijvers kwamen vandaag echt wel te kort, meer kan je niet zeggen. Voor Rits gaat het twee - drie stappen te snel, voor Ruud eigenlijk ook. Technisch zie je gewoon dat we te weinig kunnen brengen als het een tempo hoger gaat.

Top vandaag:
Mechele: Diego Costa uit de match gehouden als geen ander! Ook Denswil, Danjuma vond ik vandaag weer tonen dat ze een hoger niveau aankunnen.

Een klein beetje teleurgesteld in Wesley & Vanaken.

Hoopvol door de terugkeer van Naka & Mata die ook gewoon een meerwaarde is!
Ik vond het rare wissel, maar jouw uitleg klopt als een bus. Ik had het gevoel dat Vormer minder terug liep eens Naka erop stond (of mss was het vermoeidheid). Maar Ruud heeft echt problemen met dit niveau, dat is wel duidelijk
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door james »

DavidVM schreef:
zegmaardag schreef: Ik vind niet dat de wissel Nakamba - Schrijvers verkeerd was.
Siebe had het heel lastig, we konden voorin absoluut de bal niet meer bijhouden & centraal kwamen er meer en meer gaten omdat Vormer & Rits werkelijk overal te laat kwamen.
Door Naka te brengen compenseert ge wat Ruud niet beloopt defensief & kunt ge Hans de bal hoger laten bijhouden. Voor mij zéker te verdedigen.

Rits, Vormer, Schrijvers kwamen vandaag echt wel te kort, meer kan je niet zeggen. Voor Rits gaat het twee - drie stappen te snel, voor Ruud eigenlijk ook. Technisch zie je gewoon dat we te weinig kunnen brengen als het een tempo hoger gaat.

Top vandaag:
Mechele: Diego Costa uit de match gehouden als geen ander! Ook Denswil, Danjuma vond ik vandaag weer tonen dat ze een hoger niveau aankunnen.

Een klein beetje teleurgesteld in Wesley & Vanaken.

Hoopvol door de terugkeer van Naka & Mata die ook gewoon een meerwaarde is!
Ik vond het rare wissel, maar jouw uitleg klopt als een bus. Ik had het gevoel dat Vormer minder terug liep eens Naka erop stond (of mss was het vermoeidheid). Maar Ruud heeft echt problemen met dit niveau, dat is wel duidelijk
wie was er wel op europees topniveau ,want dat kan geen enkele belg. ploeg, ik vond ons goed op ons niveau , werden niet echt weggespeeld. vormer en vanaken waren toch niet slecht , rits ,schrijvers en vooral poulain waren niet goed genoeg , 2 doelpunten op naam van poulain trouwens , ik vond onze keeper ook niet echt goed !
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door IsO »

zegmaardag schreef: Ik vind niet dat de wissel Nakamba - Schrijvers verkeerd was.
Siebe had het heel lastig, we konden voorin absoluut de bal niet meer bijhouden & centraal kwamen er meer en meer gaten omdat Vormer & Rits werkelijk overal te laat kwamen.
Door Naka te brengen compenseert ge wat Ruud niet beloopt defensief & kunt ge Hans de bal hoger laten bijhouden. Voor mij zéker te verdedigen.

Rits, Vormer, Schrijvers kwamen vandaag echt wel te kort, meer kan je niet zeggen. Voor Rits gaat het twee - drie stappen te snel, voor Ruud eigenlijk ook. Technisch zie je gewoon dat we te weinig kunnen brengen als het een tempo hoger gaat.

Top vandaag:
Mechele: Diego Costa uit de match gehouden als geen ander! Ook Denswil, Danjuma vond ik vandaag weer tonen dat ze een hoger niveau aankunnen.

Een klein beetje teleurgesteld in Wesley & Vanaken.

Hoopvol door de terugkeer van Naka & Mata die ook gewoon een meerwaarde is!
Grotendeels eens met deze analyse. Paar kantrekeningen:

Wat Hans betreft: degelijke eerste helft, maar samen met het collectief minder in de 2e. Ben het niet eens met GenGhibli als hij zegt dat het te rap gaat voor hem. Voor de spelers rondom hem eerder. Hij pakt altijd zijn verantwoordelijkheid.

Vormer wou wel, maar heeft zijn beperkingen, en zit ook nog niet in zijn beste vorm. Trachtte wel goed de organisatie te bewaken en de pressing te organiseren.

Mechele inderdaad top in zijn soberheid. Zou bij mij ook altijd aan de aftrap staan tegen een beest als Costa, en bewees gewoon opnieuw dat hij het zo'n type speler héél lastig kan maken. In dit geval dan nog tegen het archetype.

Mata zijn invalbeurt viel me eerlijk gezegd wat tegen, omdat hij het wat forceerde. Technisch sterker dan Vlietinck, maar die laatste hield het simpeler, en vond ik beter gisteren. Nu, Mata zal nog wel beter worden naarmate hij meer speelminuten krijgt.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door Polbemol »

Athletico gaf weinig ruimte aan Vanaken en Vormer. Goede trainer zeker? Voor de rest, iedereen proficiat voor zijn prestatie. Hopelijk hebben ze er van genoten. Ik had meer verwacht van Mata, omdat ik hem niet goed ken. Poulain heeft al betere matchen gespeeld... Nakamba verademing door zijn loopvermogen en spelinzicht. Fysiek alleen al de meerdere van Rits (die toch wel een goede voetballer is hoor!)
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door The_One »

Ben ik de enige die het eigenlijk een minder match vond van Danjuma?
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door nesnaj713 »

The_One schreef: Ben ik de enige die het eigenlijk een minder match vond van Danjuma?
Nee hoor, in de 1e helft was het nog ok, niet geweldig maar wel voldoende. Die goal verheerlijkt natuurlijk veel. 2e helft heeft hij niet meer veel klaargespeeld. Ik had dan ook verwacht dat Dennis zou invallen voor Danjuma ipv Openda voor Rits.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: UCL SD02 | Club Atlético de Madrid - Club Brugge KV | wo 03/10 - 21:00

Bericht door DavidVM »

The_One schreef: Ben ik de enige die het eigenlijk een minder match vond van Danjuma?
Ik snap je punt wel. Paar flitsen in de 1e helft, uiteraard ook die wereldgoal, maar 2e helft inderdaad niet meer gezien. Is ook geen kritiek, die jongen is erg goed maar moet nog groeien
Plaats reactie