UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
1
2%
Vlietinck
7
12%
Poulain
2
3%
Mitrovic
1
2%
Denswil
11
18%
Danjuma
3
5%
Rits
6
10%
Vormer
1
2%
Vanaken
16
27%
Vossen
2
3%
Wesley
8
13%
Cools
1
2%
Dennis
1
2%
Openda
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 60

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door DavidVM »

Dit is waarom wij zo van Club houden! Zo zwaar balen dit, ongeloofelijke kutgoal. Ik heb er wel een paar in mijn hoofd die ik te kort vind komen op dit niveau, maar zou van weinig respect getuigen om bepaalde spelers te viseren terwijl ze er allemaal hun kop voor gelegd hebben
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door zegmaardag »

Wat een ongelofelijk kuteinde aan een prestatie waar iedereen trots op mag zijn! Al mogen we ook verdomd teleurgesteld zijn helaas!

Hierboven één en ander al gelezen, en veel verschillende meningen gezien die allemaal waarheid omvatten!

Een aantal spelers had het duidelijk héél moeilijk met de bal op dit niveau zonder dat ze slecht speelden. Voorbeeld nummer 1 is dan Vossen die ongelofelijk veel werk verzet heeft zonder bal, maar je zag ook gewoon dat hij met de bal dit tempo absoluut niet aan kan.
Rits vaak hetzelfde: top pressing, overal aanwezig, maar vaak de bal niet hard genoeg ingespeeld of wat vertraging met de controle,...

Ik was aangenaam verrast van Vlietinck die tactisch heel veel discipline vertoont.

Er is er ééntje die niet alleen dit niveau aankan, maar er ook gewoon thuishoort & da's Vanaken... Zowel in balbezit als balverlies top!

Dan hebben we een paar dat naar dit niveau kan toegroeien: Danjuma, Wesley

En een aantal die als ze boven zich uitstijgen geen mal figuur slaan: Vormer, Rits, Denswil,...

Van Mitrovic & Poulain was het duidelijk dat ze héél onzeker zijn met de bal aan de voet op dit niveau. Mitrovic begint met een rampzalige pass & vervolgens zijn de eerste 5 inspeelpasses ALLEMAAL achter de man.

Letica, Vlietinck & de invallers ga ik niet echt beoordelen.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door GenGhibli »

zegmaardag schreef: Wat een ongelofelijk kuteinde aan een prestatie waar iedereen trots op mag zijn! Al mogen we ook verdomd teleurgesteld zijn helaas!

Hierboven één en ander al gelezen, en veel verschillende meningen gezien die allemaal waarheid omvatten!

Een aantal spelers had het duidelijk héél moeilijk met de bal op dit niveau zonder dat ze slecht speelden. Voorbeeld nummer 1 is dan Vossen die ongelofelijk veel werk verzet heeft zonder bal, maar je zag ook gewoon dat hij met de bal dit tempo absoluut niet aan kan.
Rits vaak hetzelfde: top pressing, overal aanwezig, maar vaak de bal niet hard genoeg ingespeeld of wat vertraging met de controle,...

Ik was aangenaam verrast van Vlietinck die tactisch heel veel discipline vertoont.

Er is er ééntje die niet alleen dit niveau aankan, maar er ook gewoon thuishoort & da's Vanaken... Zowel in balbezit als balverlies top!

Dan hebben we een paar dat naar dit niveau kan toegroeien: Danjuma, Wesley

En een aantal die als ze boven zich uitstijgen geen mal figuur slaan: Vormer, Rits, Denswil,...

Van Mitrovic & Poulain was het duidelijk dat ze héél onzeker zijn met de bal aan de voet op dit niveau. Mitrovic begint met een rampzalige pass & vervolgens zijn de eerste 5 inspeelpasses ALLEMAAL achter de man.

Letica, Vlietinck & de invallers ga ik niet echt beoordelen.
Denswil kan dat snellere tempo makkelijk aan. Maar we halen dat tempo zelden. In de competitie is het toch vaak stop-start. En dat is ook een probleem op zich. We kunnen daar niet naartoe groeien in onze competitie. En Danjuma gaan we snel weer verliezen. Die draait moeiteloos mee. We staan ook wel verder als onder MPH. Bemoedigende prestatie. Als we dit niveau kunnen blijven halen, eindigen we nooit puntenloos.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door james »

wat moet nu overheersen de trots of de ontgoocheling :-(
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door t4nd »

james schreef: wat moet nu overheersen de trots of de ontgoocheling :-(
De trots!
Zelfs ALS we nu 0 / 18 halen met dit spel zal ik trots blijven op hoe we het aangepakt hebben. Vorige keer was het met angst voor de tegenstander, nu met geloof in eigen kunnen - en ze hebben verdorie ook bewezen dat ze het konden. :Flag:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Tiki Taka »

Wat een gemiste kans....goede prestatie van Club maar 0 punten, daar koop je dus niks mee. :-(
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door leem »

Als ik het goed zag vroeg Witsel het truitje van Hans na de match. mooi.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Fire »

Trots op mijn club.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef: Wat een gemiste kans....goede prestatie van Club maar 0 punten, daar koop je dus niks mee. :-(
Daar koop jij misschien niets mee.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
#hetishierbeter
Souffi_o
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 apr 2018, 09:24

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Souffi_o »

Goede prestatie van de spelers maar ook van Leko!! Een trainer die durft aan te vallen..zo is gent in 2de ronde geraakt!
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: RE: Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Jelle »

bart_bdv schreef: Vlietinck ipv cools, leko echt nul vertrouwen in cools dus...
En voor de zoveelste keer is dan ook gebleken waarom.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Generaloberst »

:hide: Ik zou volgende match toch eens starten met Openda ipv vossen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef: :hide: Ik zou volgende match toch eens starten met Openda ipv vossen.
Juiste analyse na een eerste helft die je niet hebt gezien. :thumba:
#hetishierbeter
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door felix da housecat »

Bij mij overheerst toch de ontgoocheling. Sorry! Eerste thuismatch in CL is extreem cruciaal, en moesten we hier een punt kunnen meepakken, maakt dit echt een wereld van verschil. Ook naar de volgende matchen toe. En wat voor een mentale boost zou dat niet gegeven hebben.
Ook de manier waarop we verliezen is superpijnlijk. We waren de beter ploeg, kregen de beste kansen en dan slikken we op het einde een frommelgoal. Was het niet doortastend genoeg van Mitrovic? Stond Letica niet goed? Of was het gewoon onwaarschijnlijke pech? Alleszins het kwam superhard aan.

Eén speler stak er voor mij met kop en schouders bovenuit en dat was Vanaken. Ik vond die zelfs de beste speler op het hele veld. Prachtig om naar te kijken. Schitterende stijl, ondanks het feit dat het soms wat sloom oogt. Die kan duidelijk CL-niveau aan.
Eervolle vermeldingen voor Denswil en Groeneveld. Deden het beide echt supergoed. Speelden met veel vertrouwen ook.
Leuk ook om Vlietinck een goede match te zien spelen, het zal hem veel vertrouwen geven. Al blijf ik een Cools-fan. Geen super invalbeurt, maar aan sommige balcontacten kan je toch zijn ontegensprekelijke klasse zien.
Vooraan vond ik Wesley niet slecht, maar ook vaak net niet. Pas op hij heeft net zoals Vossen alles gegeven. Spits zijn in dergelijke matchen is het moeilijkste wat er is. Vossen komt toch te kort voor dit niveau. Alle respect wel voor zijn inzet.
De rest van de ploeg was degelijk tot goed!

Sowieso knappe prestatie en chapeau voor de inzet! Ze hebben wel alles gegeven. Meer kan je niet doen.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door HeervanBiesen »

Hier ook enorm fier om club zo te zien voetballen! Die goal is enorm zuur, zeker op de knullige manier waarop deze valt...
0-0 was terecht resultaat geweest.
Maar chapeau voor onze jongens! Mooi hoe ze allemaal 1 voor 1 hun kop ervoor hebben gelegd. We hebben zelfs een sprankeltje wereldklasse gezien (bewust al dan niet onbewust) van Danjuma hoe hij de bal aannam en over zich heen liftte.
Schitterend ook om een jeugdproduct zo de rechterflank te zien belopen en om nog een andere jeugdspeler te zien invallen.

Ik blijf erbij dat we thuis tegen Monaco de 3 punten in Brugge kunnen houden en misschien wel in Dortmund en Monaco met zo voetbal met een punt terugkomen.
Plaats reactie