UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
1
2%
Vlietinck
7
12%
Poulain
2
3%
Mitrovic
1
2%
Denswil
11
18%
Danjuma
3
5%
Rits
6
10%
Vormer
1
2%
Vanaken
16
27%
Vossen
2
3%
Wesley
8
13%
Cools
1
2%
Dennis
1
2%
Openda
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 60

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door IsO »

https://www.hln.be/sport/voetbal/champi ... ~a95fcb24/

Enkele reacties uit de Duitse pers. Toch trots op dit Club, ondanks de grote ontgoocheling door de nederlaag. Dortmund wordt beschouwd als een jonge ploeg in opbouw, maar het team dat wij op de mat brachten, was nóg jonger (basiself gemiddeld 24.9 jaar, en met de invallers erbij zelfs gemiddeld 23,9), en heeft veel minder ervaring op dat niveau. Zo speelden bij BVB zowel Schmelzer, Reus als Pisczek al een CL-finale. Götze miste die door blessure, maar die speelde dan weer in 6 halve finale-matchen in de CL en in een WK-finale.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Tiki Taka »

Souffi_o schreef: Goede prestatie van de spelers maar ook van Leko!! Een trainer die durft aan te vallen..zo is gent in 2de ronde geraakt!
T verschil is dat Gent de punten wel pakte...Ik herinner me de thuismatch tegen Lyon, die op 1-1 eindigde en waarin Lyon in de 87 min een penalty miste. Als je geen punten pakt lukt het niet he. ;-) Ok, het zat Club niet mee, maar ja, t zijn de punten die tellen.
Souffi_o
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 apr 2018, 09:24

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Souffi_o »

Tiki Taka schreef:
Souffi_o schreef: Goede prestatie van de spelers maar ook van Leko!! Een trainer die durft aan te vallen..zo is gent in 2de ronde geraakt!
T verschil is dat Gent de punten wel pakte...Ik herinner me de thuismatch tegen Lyon, die op 1-1 eindigde en waarin Lyon in de 87 min een penalty miste. Als je geen punten pakt lukt het niet he. ;-) Ok, het zat Club niet mee, maar ja, t zijn de punten die tellen.
Ik wou gewoon even Leko's aandeel in het geleverde spel onderstrepen. Met alle respect naar Preud'homme maar in zulke matchen kroop hij toch iets te veel achteruit.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Tiki Taka »

Souffi_o schreef:
Tiki Taka schreef:
Souffi_o schreef: Goede prestatie van de spelers maar ook van Leko!! Een trainer die durft aan te vallen..zo is gent in 2de ronde geraakt!
T verschil is dat Gent de punten wel pakte...Ik herinner me de thuismatch tegen Lyon, die op 1-1 eindigde en waarin Lyon in de 87 min een penalty miste. Als je geen punten pakt lukt het niet he. ;-) Ok, het zat Club niet mee, maar ja, t zijn de punten die tellen.
Ik wou gewoon even Leko's aandeel in het geleverde spel onderstrepen. Met alle respect naar Preud'homme maar in zulke matchen kroop hij toch iets te veel achteruit.
Zeker en vast, Leko durft te voetballen, wat zijn grote verdienste is. Bij MPH was het meer vanuit de organisatie en op de counter.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Gratchski »

Nog nooit zo trots geweest na een nederlaag.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Generaloberst »

JRut schreef:
Generaloberst schreef: :hide: Ik zou volgende match toch eens starten met Openda ipv vossen.
Juiste analyse na een eerste helft die je niet hebt gezien. :thumba:
Brgin Tweede helft zeker aan vervanging toe
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef:
JRut schreef:
Generaloberst schreef: :hide: Ik zou volgende match toch eens starten met Openda ipv vossen.
Juiste analyse na een eerste helft die je niet hebt gezien. :thumba:
Brgin Tweede helft zeker aan vervanging toe
Juist, daarom moeten we de wedstrijd ermee beginnen.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Generaloberst »

JRut schreef:
Generaloberst schreef:
JRut schreef:
Generaloberst schreef: :hide: Ik zou volgende match toch eens starten met Openda ipv vossen.
Juiste analyse na een eerste helft die je niet hebt gezien. :thumba:
Brgin Tweede helft zeker aan vervanging toe
Juist, daarom moeten we de wedstrijd ermee beginnen.
1) vossen heeft, voor zijn kunnen, verdienstelijk gespeeld, maa rje kan niet ontkennen dat hij te licht weegt
2) Openda laat meer zien dan vossen en is complementair met Wesley (snelheid en balvastheid)
3) vossen heeft het moeilijk om te scoren (buiten penalties)
Dus waarom niet starten met Openda, hopelijk scoren en dan vossen zetten om statische dreiging/druk uit te oefenen?
Het is een andere tactiek, maar zoals we gisteren gezien hebben moeten we kansen afmaken en hoe vlugger dit gebeurt in een wedstrijd hoe beter.
Laatst gewijzigd door Generaloberst op 19 sep 2018, 13:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Polbemol »

Ik vond Vossen zeer waardevol, ook zeer goed in de combinatie. Openda was te weinig opzittend in het spelslot. Natuurlijk is het een spits en ruikt die een goaltje op tegenaanval, maar als je zijn acties bekijkt vlak voor de tegengoal, liep hij toch maar wat te sloffen. Die jongen heeft een zeer grote toekomst!
bart_bdv
Tester
Berichten: 92
Lid geworden op: 29 apr 2018, 20:59

Re: RE: Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door bart_bdv »

Jelle schreef:
bart_bdv schreef: Vlietinck ipv cools, leko echt nul vertrouwen in cools dus...
En voor de zoveelste keer is dan ook gebleken waarom.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
jammer voor cools maar blijkbaar ontbreekt de wil bij hem?
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Hannes »

Goeie mats! Veel focus, veel grinta, veel energie.
Top van Leko voor zijn aanpak/lef (zie systeem zoals anders/Vlietinck).
Vanaken zoals vanouds heersend.
Ik had Vlietinck gewisseld voor Dennis en Vossen voor Openda.
Cools matig, maar wordt dikwijls niet geholpen door Poulain: tegen dat die hem de bal heeft toegespeeld staat de tegenstander al rond hem.
Maar moet vaker diepgaan, zoals Vlietinck dat gisteren prima deed.
En voorts merci 12de man voor goeie ambi, meer van dat!
Toch zit er in de Noord (223) veeeel te veel volk rond mij dat de hele mats zijn mond niet open doet, zijn gat niet opheft of zelfs nog maar in de handen klapt. Er-ger-lijk! Misschien eens een ander vak proberen gastjes?
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef:
Souffi_o schreef: Goede prestatie van de spelers maar ook van Leko!! Een trainer die durft aan te vallen..zo is gent in 2de ronde geraakt!
T verschil is dat Gent de punten wel pakte...Ik herinner me de thuismatch tegen Lyon, die op 1-1 eindigde en waarin Lyon in de 87 min een penalty miste. Als je geen punten pakt lukt het niet he. ;-) Ok, het zat Club niet mee, maar ja, t zijn de punten die tellen.
En dit concludeer jij na 1 match? :thumbb:

Het is gewoon duidelijk, als we spelen zoals gisteren en een tikkeltje geluk hebben, gaan we een mooie campagne tegemoet. Spelen we zoals 2 jaar geleden, hebben we zelfs niets aan een tikkeltje geluk.

Wees trots Blauw-Zwarten, wees trots.
Oh Frail.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door naka 30 »

in de duitse pers spreken ze van een verassend sterk club brugge en van een dortmund dat beter in de 2de bundesliga zou gaan spelen, ze zeggen letterlijk dat club de 3 punten verdiende en dat hun supporters trots dienen te zijn op wat hun ploeg presteerde...
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door GenGhibli »

Dit was gewoon heel sterk. Daar heb je toch geen kranten en meningen voor nodig? Dat voel en zie je toch? Heb het nu helemaal gehad met Belgische trainers. Geen toeval dat er geen enkele op deftig niveau coacht. Huidige generatie zit vast in de jaren 80. Ze willen wel vooruit, maar met de rem op. Er is wel verbetering merkbaar in de nieuwere generatie. Dat wel.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL SD01 | Club Brugge KV - Borussia Dortmund | di 18/09 - 21:00

Bericht door Generaloberst »

naka 30 schreef: in de duitse pers spreken ze van een verassend sterk club brugge en van een dortmund dat beter in de 2de bundesliga zou gaan spelen, ze zeggen letterlijk dat club de 3 punten verdiende en dat hun supporters trots dienen te zijn op wat hun ploeg presteerde...
mooi voor de eer! maar daar koop je niks mee. volgende keer gewoon winnen. :hupclub:
Plaats reactie