JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
1
3%
Diatta
1
3%
Poulain
2
7%
Mechele
0
Geen stemmen
Denswil
1
3%
Danjuma
0
Geen stemmen
Rits
2
7%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
3
10%
Rezaei
0
Geen stemmen
Wesley
5
17%
Vlietinck
3
10%
Openda
8
28%
Vossen
3
10%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door Generaloberst »

Ik zie meer heil in openda dan rezai. Openda heeft al meer laten zien dan onze topspits-aankoop. ....
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door The_One »

Hoe slecht was Poulain wel niet zeg. Zijn goal verdoezelt alles. Heb het er nooit voor gehad, traag als een slak, draait even vlot als een vrachtwagen, en passen naar denkbeeldige spelers. Als die dinsdag speelt, gaat dat pijn doen...
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door Khas »

The_One schreef: Hoe slecht was Poulain wel niet zeg. Zijn goal verdoezelt alles. Heb het er nooit voor gehad, traag als een slak, draait even vlot als een vrachtwagen, en passen naar denkbeeldige spelers. Als die dinsdag speelt, gaat dat pijn doen...
Bedoel je Mechele niet? Ongelofelijk zwakke match, maar te verwachten na zo'n lange afwezigheid op zo'n slecht moment.
Die zal zijn tijd nodig hebben.
Laatst gewijzigd door Khas op 15 sep 2018, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door The_One »

Khas schreef:
The_One schreef: Hoe slecht was Poulain wel niet zeg. Zijn goal verdoezelt alles. Heb het er nooit voor gehad, traag als een slak, draait even vlot als een vrachtwagen, en passen naar denkbeeldige spelers. Als die dinsdag speelt, gaat dat pijn doen...
Bedoel je Mechele niet? Ongelofelijk zwakke match, maar te verwachten na zo'n lange afwezigheid op zo'n slecht moment.
Die zal zijn tijd nodig hebben.
Nee nee, echt wel Poulain.
Mechele vond ik vrij neutraal spelen. Zoals je zei, te verwachten zonder wedstrijdritme...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door IsO »

Generaloberst schreef:
t4nd schreef: :bzwoop:

Chance dat we een topspits zoals Vossen hebben!!
lol, Leko gokte op penalty wanneer hij hem inbracht :lol:
Het is wel een feit dat de kans op een penalty groter wordt wanneer je probeert om de carré van de tegenstander te overbevolken. Hoe meer mensen je in de box krijgt, hoe meer infiltraties in de box... hoe groter de kans op een fout van de tegenstander op een van die spelers, en dus op een penalty. Zeker met de VAR, zoals onder meer bleek uit het record aantal penalties op het voorbije WK.
Als je dan iemand in de ploeg hebt die zijn penalties doorgaans scoort, is dat een wapen, ja. Eén dat ons vandaag in extremis 2 extra punten oplevert.

Ik onthoud vooral dat we een van onze zwakkere prestaties van dit seizoen toch niet moeten bekopen met puntenverlies.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door Generaloberst »

IsO schreef:
Generaloberst schreef:
t4nd schreef: :bzwoop:

Chance dat we een topspits zoals Vossen hebben!!
lol, Leko gokte op penalty wanneer hij hem inbracht :lol:
Het is wel een feit dat de kans op een penalty groter wordt wanneer je probeert om de carré van de tegenstander te overbevolken. Hoe meer mensen je in de box krijgt, hoe meer infiltraties in de box... hoe groter de kans op een fout van de tegenstander op een van die spelers, en dus op een penalty. Zeker met de VAR, zoals onder meer bleek uit het record aantal penalties op het voorbije WK.
Als je dan iemand in de ploeg hebt die zijn penalties doorgaans scoort, is dat een wapen, ja. Eén dat ons vandaag in extremis 2 extra punten oplevert.

Ik onthoud vooral dat we een van onze zwakkere prestaties van dit seizoen toch niet moeten bekopen met puntenverlies.

Klopt, maar zo worden we kampioen!
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door james »

poulain buiten zijn doelpunt , heeeeel zwak , moet je daar mee naar de cl , en kunnen we rezai niet aan Charleroi uitlenen :-)
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door PetjeFCB »

Supporter die onwel kwam in tribune is overleden.

RIP
YNWA

Sterkte aan familie en vrienden
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door Bosko »

Poll toegevoegd.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door GenGhibli »

PetjeFCB schreef: Supporter die onwel kwam in tribune is overleden.

RIP
YNWA

Sterkte aan familie en vrienden
Idd. Straffere kost dan wat aanmodderen tegen Lokeren. Hopelijk doet de Club wat rond die supporter voor de volgende competitie-match. Natuurlijk in samenspraak met de familie. Want sommige mensen willen zoiets ook totaal niet.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door felix da housecat »

Dompelkuip schreef: Rezai + Schrijvers = 8 miljoen miskoop
Dat vrees ik ook. Voorlopig geen fan van Rezai die zeer loom en traag oogt (ze hebben volgens mij de verkeerde spits van Charleroi gekocht). Deschacht, 37 jaar oud, was gewoon 10x beter en sneller. Ook nooit fan geweest van Schrijvers.

Die Openda beviel me wel. Maar toch jammer dat we niet kunnen rekenen op Dennis tegen Dortmund. Tegen Dortmund ligt al mijn hoop bij Vanaken, Vormer en Wesley. Maar vooral toch bij Vanaken. Heel benieuwd!

RIP supporter die beroerte kreeg tijdens de match Club - Lokeren.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | vr 14/09 - 20:30

Bericht door t4nd »

Rezaei had gewoon gewisseld moeten worden, want het was vrij duidelijk dat hij zich (licht) geblesseerd had. Ik leg daar grotendeels de schuld bij hem, want hij zou dit als speler aangegeven moeten hebben. Maar zelfs dan, Rezaei afschrijven na een paar matchen is gewoon een kortzichtige mening die genegeerd kan worden.

Schrijvers heeft tijd nodig, en moet uitgespeeld worden op de positie waarvoor hij dient. Voor mij is Schrijvers een vervanger voor Vanaken, geen 2de spits en al zeker geen 2de spits naast Wesley. Ik zie Schrijvers nog wel werken naast een speler van het type Openda in de spits bijvoorbeeld, of in een andere speelstijl als wat we nu doen. Schrijvers afschrijven na wat hij voor Club gedaan heeft is nog idioter dan Rezaei afschrijven... Je kan morgen anders Wesley als spelverdeler uitspelen en hem nadien afbreken omdat hij het slecht gedaan heeft xD.
Plaats reactie