JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
2
4%
Dennis
7
13%
Poulain
2
4%
Mitrovic
1
2%
Denswil
0
Geen stemmen
Danjuma
2
4%
Rits
3
6%
Vormer
4
7%
Vanaken
17
31%
Rezaei
2
4%
Wesley
14
26%
Cools
0
Geen stemmen
Amrabat
0
Geen stemmen
Openda
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 54

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

GenGhibli schreef: Conclusies : ons middenveld is ook nu nog beter als dat van de mauven. Wesley is de beste targetman in de competitie, met afstand. En we missen nog mooi volk. Openda pakt ook weer wat minuten en zag er goed uit. Wingback posities zijn nog altijd niet optimaal ingevuld. Wachten op Diatta waarschijnlijk.
Niet optimaal ingevuld??
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door Bruges8940 »

fcb 4 life schreef:
GenGhibli schreef: Conclusies : ons middenveld is ook nu nog beter als dat van de mauven. Wesley is de beste targetman in de competitie, met afstand. En we missen nog mooi volk. Openda pakt ook weer wat minuten en zag er goed uit. Wingback posities zijn nog altijd niet optimaal ingevuld. Wachten op Diatta waarschijnlijk.
Niet optimaal ingevuld??
Danjuma had het moeilijk vandaag, maar dit mag je hem niet kwalijk nemen, moet nog een motor kweken. Dennis was van een hoog niveau. Lijkt mij wel zijn positie in matchen waar je overwicht hebt.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door GenGhibli »

Bruges8940 schreef:
fcb 4 life schreef:
GenGhibli schreef: Conclusies : ons middenveld is ook nu nog beter als dat van de mauven. Wesley is de beste targetman in de competitie, met afstand. En we missen nog mooi volk. Openda pakt ook weer wat minuten en zag er goed uit. Wingback posities zijn nog altijd niet optimaal ingevuld. Wachten op Diatta waarschijnlijk.
Niet optimaal ingevuld??
Danjuma had het moeilijk vandaag, maar dit mag je hem niet kwalijk nemen, moet nog een motor kweken. Dennis was van een hoog niveau. Lijkt mij wel zijn positie in matchen waar je overwicht hebt.
Vind de balans nog niet goed. En Danjuma had idd een moeilijke match. Te verwachten ook wel. Ik zie ook liever 1tje meer verdedigend, dan 2 echte wingers daar. Zeker in een topper.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Dennis toch een plezier om naar te kijken.
Binnenkort met Nakamba en Diatta terug wordt het nog evenwichtiger.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door zegmaardag »

Bruges8940 schreef:
fcb 4 life schreef:
GenGhibli schreef: Conclusies : ons middenveld is ook nu nog beter als dat van de mauven. Wesley is de beste targetman in de competitie, met afstand. En we missen nog mooi volk. Openda pakt ook weer wat minuten en zag er goed uit. Wingback posities zijn nog altijd niet optimaal ingevuld. Wachten op Diatta waarschijnlijk.
Niet optimaal ingevuld??
Danjuma had het moeilijk vandaag, maar dit mag je hem niet kwalijk nemen, moet nog een motor kweken. Dennis was van een hoog niveau. Lijkt mij wel zijn positie in matchen waar je overwicht hebt.
Danjuma inderdaad wat moeizamer. Dennis heel goed, enkel dat eindproduct moet beter! Had twee assists kunnen/moeten hebben.
Het voordeel vandaag voor onze flanken was dat ze ook zelf tegen iemand stonden die en volledige flank voor zn rekening moest nemen. Dan is dat meer 1vs1 en dan wint de sterkste het pleit. Vandaar dat Dennis Amuzu overklaste terwijl Saelemaekers en Danjuma elkaar in stand hielden.

Ik kijk er wel naar uit als én Diatta én Mata fit zullen zijn. Dan hebben we nu op eerste klasseniveau ino 5 volledige opties voor 2 posities. Dan mogen Tomecak en Vlietinck gaan of als 6/7e keus worst case.

Vandaag ook weer een hele sterke Hans, een beslissende Ruud en Mats Rits die helemaal niet uit de toon valt. Achterin vind ik ons ook top in België al vond ik Poulain weer wisselvallig.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

GenGhibli schreef:
Bruges8940 schreef:
fcb 4 life schreef:
GenGhibli schreef: Conclusies : ons middenveld is ook nu nog beter als dat van de mauven. Wesley is de beste targetman in de competitie, met afstand. En we missen nog mooi volk. Openda pakt ook weer wat minuten en zag er goed uit. Wingback posities zijn nog altijd niet optimaal ingevuld. Wachten op Diatta waarschijnlijk.
Niet optimaal ingevuld??
Danjuma had het moeilijk vandaag, maar dit mag je hem niet kwalijk nemen, moet nog een motor kweken. Dennis was van een hoog niveau. Lijkt mij wel zijn positie in matchen waar je overwicht hebt.
Vind de balans nog niet goed. En Danjuma had idd een moeilijke match. Te verwachten ook wel. Ik zie ook liever 1tje meer verdedigend, dan 2 echte wingers daar. Zeker in een topper.
Waarom? Vandaag bewezen dat het kan.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door james »

goede match , moet de kansen meer afmaken , en poulain vind ik toch nog altijd geen goede verdediger , jammer.
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door Vormer10 »

dringend naka nodig
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
Alfredo
Tester
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:01

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door Alfredo »

fcb 4 life schreef:
GenGhibli schreef:
Bruges8940 schreef:
fcb 4 life schreef:
Niet optimaal ingevuld??
Danjuma had het moeilijk vandaag, maar dit mag je hem niet kwalijk nemen, moet nog een motor kweken. Dennis was van een hoog niveau. Lijkt mij wel zijn positie in matchen waar je overwicht hebt.
Vind de balans nog niet goed. En Danjuma had idd een moeilijke match. Te verwachten ook wel. Ik zie ook liever 1tje meer verdedigend, dan 2 echte wingers daar. Zeker in een topper.
Waarom? Vandaag bewezen dat het kan.

Idd, waarom? Dit is toch net het antwoord op de 3-5-2 van Hein?! Tegen het Gent van Hein probeerde Preud’Homme dit al door te spiegelen met zeer verdedigende flanken, we lagen toen zo onder dat het een 5-3-2 werd en ons middenveld ook overlopen werd.

Doordat Leko de flanken zo aanvallend plaatst, krijg je vandaag het omgekeerde te zien. Ja, dat houdt een risico in,... zo ontstaat ook het tegendoelpunt,... maar ik zie veel liever dit aanvallende spel. Een realistische versie van Koster, die Leko ;)
Laatst gewijzigd door Alfredo op 26 aug 2018, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Eens zowel Diatta als Mata zullen fit zijn, en nu met Dennis erbij heb je in principe 4 opties (Cools niet te vergeten) voor de rechter wing(back) positie...wat een luxe !
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Wegens omstandigheden maar een paar flarden van deze match kunnen bekijken.
Wie was goed, hoe waren de nieuwelingen en wie viel wat tegen?
Hoe was Openda en deed Letica het ok ?
Thx !
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door Bruges8940 »

Tiki Taka schreef: Wegens omstandigheden maar een paar flarden van deze match kunnen bekijken.
Wie was goed, hoe waren de nieuwelingen en wie viel wat tegen?
Hoe was Openda en deed Letica het ok ?
Thx !
- Wesley, Dennis en Vanaken waren de uitblinkers.
- Poulain en Danjuma ondermaats.
- Letica weinig werk, 1 bal weer gelost zonder gevolgen.
- Openda korte invalbeurt, maar toch getoond dat hij veel potentie heeft.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door Jens27 »

Tiki Taka schreef: Wegens omstandigheden maar een paar flarden van deze match kunnen bekijken.
Wie was goed, hoe waren de nieuwelingen en wie viel wat tegen?
Hoe was Openda en deed Letica het ok ?
Thx !
Wat mij betreft een vermelding voor;

- Vanaken; dirigeert en heerst. Gouden schoen aub.
- Mitrovic; niet op een foutje te betrappen, hield de spitsen van anderlecht samen met Denswil en Poulain, die ook goed waren, uit de wedstrijd
- Wesley; zoals we hem kennen, altijd aanspeelbaar, houdt die bal bij, verlegt, laat opschuiven. Is ongelooflijk belangrijk aan het worden voor Club.

Vormer speelde beter dan zijn vorige wedstrijden en Dennis was sterk. Van Rezaei vond ik dat hij alleszins heel hard gewerkt heeft. Duikt op de juiste plaatsten op, weegt op een verdediging. Het was wel wat zoeken in samenspel met de andere maar dat lijkt me logisch. Komt goed met deze kerel. Amrabat ga ik niets over zeggen, ik was vooral naar de klok aan het kijken toen die was ingevallen. Letica heeft in feite weinig te doen gehad. Aan die goal kon hij niet aan. Hij lost daar wel weer een simpele bal zoals op Antwerp, moet toch niet al te veel meer gaan gebeuren... Minder vond ik Danjuma die inderdaad volume mist voor zulke wedstrijd. Net als tegen Antwerp heeft Rits het lastig als het sneller moet. Openda viel weer snedig in, blijft veelbelovend.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door Pica »

Poulain was op twee kleine foutjes na de beste verdediger, indien fit is en blijft die de beste die we hebben.

Motm:

Rits: hoe zo'n goeie voetballer, zich zo kan wegcijferen voor een ploeg en zo snel groeit in een rol die hij niet van nature is, in een topmatch die er toch echt wel één was, hoedje af.

Wesley: is zoveel beter geworden vorig seizoen en trekt die lijn gewoon los door. Behalve een beer is hij nu ook een dribbelaar en loopt hij er mauve verdedigers af :mrgreen: .

Dennis: zijn beste match in een Club shirt, zelfs zonder goal. Waar Danjuma aan de overkant het veel moeilijker had om zijn positie te vinden, had deze er geen probleem mee. Gaan, gaan, gaan,gaan. Is echt ook fucking katterap, niet normaal :mrgreen:

Zeer positieve vermeldingen ook voor Rezaei(heel goeie eerste match) , Poulain (beste verdediger), Mitrovic (hebben hun wonderduo niet gezien en dat is zeker dankzij Mitrovic ook) en Vanaken (wat een speler zeg). Vormer is opnieuw aan het groeien, maar nog niet top.

Denswil/Danjuma was dan weer minder. Veel gevaar kwam van die kant. Denk dat beide heren een ander soort Nederlands spreken of net allebei iets te nonchalant zijn :mrgreen:
Letica wat foutjes, maar zonder gevolg. Ik vind persoonlijk DE grote fout die hij maakte, niet zo'n grote fout. Zelfs Ryan miste zo'n dingen wel eens. Moeten geen problemen maken, waar er voorlopig geen zijn.
Laatst gewijzigd door Pica op 27 aug 2018, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 26/08 - 14:30

Bericht door felix da housecat »

Naar die goal van Vanaken kan ik echt blijven kijken. Ziet er zo gemakkelijk uit maar is echt extreem briljant. De beheersing en techniek van Vanaken is ongezien. Al sinds zijn eerste dag bij Club mijn favoriete speler. Moest hij iets sneller zijn, speelt hij paar niveaus hoger.
We moeten zolang we nog kunnen geniet van de tandem Vormer - Vanaken.

Snap trouwens de commotie van de penalty niet? Was toch duidelijk er buiten ofwel heb ik paar camerastandpunten gemist.
Plaats reactie