JPL SD04 | R. Antwerp - Club Brugge KV | zo 19/08 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
3
7%
Dennis
6
13%
Poulain
2
4%
Mitrovic
4
9%
Denswil
3
7%
Danjuma
2
4%
Rits
3
7%
Vormer
3
7%
Vanaken
12
27%
Schrijvers
2
4%
Openda
5
11%
Cools
0
Geen stemmen
Peres
0
Geen stemmen
Decarli
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 45

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD04 | R. Antwerp - Club Brugge KV | zo 19/08 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Jens27 schreef:
Bruges8940 schreef: Mag toch gezegd worden dat Rits weer een goede match speelt gewoon. Vooral verdedigend had ik hem slechter verwacht voor aanvang van het seizoen, is goed in duels en kiest goed positie.
Hij hielt zich staande. Maar tegen zulke tegenstanders waar de uitvoering een stuk rapper moet, merk je toch dat Mats verre van een Nakamba is. Dat viel de voorbije 3 wedstrijden dan weer minder op.
Nakamba is van een heel ander niveau dan Rits, dat is gewoon zo.
Is in mijn ogen de speler met de hoogste intrinsieke waarde van de kern.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD04 | R. Antwerp - Club Brugge KV | zo 19/08 - 14:30

Bericht door Pica »

Wat doet waarde er in vredesnaam aan toe. Zucht.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD04 | R. Antwerp - Club Brugge KV | zo 19/08 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: Wat doet waarde er in vredesnaam aan toe. Zucht.
Was om te duiden dat ik hem heel hoog inschat en hij in mijn ogen een onmisbare schakel in de ploeg is.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: JPL SD04 | R. Antwerp - Club Brugge KV | zo 19/08 - 14:30

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef:
Bosko schreef: Ik vond ons een goede match spelen. Op paar kleine momenten na, niet in de problemen gekomen.

We mogen niet vergeten dat we Mata, Diatta, Nakamba, Wesley, Vossen, een extra middenvelder en een nieuwe spits nog missen.

Komen die er bij, dan moet je niet Peres, Cools of Decarli er in brengen, maar aanvallende spelers.
wat niet wegneemt dat (momenteel) FCB geen doelgerichte, combinerende ploeg is; en dat onze aankopen mij (momenteel) nog niet echt overtuigd hebben van hun directe (!) meerwaarde.
Danjuma approves. Kerel doet het gewoon heel erg goed als nieuwkomer uit de Nederlandse tweede klasse, die pluim moet je ook durven op de technische cel steken.
Voor de rest zijn we een ploeg die momenteel cynisch zijn uitwedstrijden afwerkt, onder meer door omstandigheden. Op Moeskroen en zondag weinig weggeven, om niet te zeggen niets, en wachten tot het ene moment waarop we er voetballend onze weg doorvinden. En tot tweemaal toe lukt dat eigenlijk volledig. Ook een kwaliteit.

Het is een utopie te denken dat we iedere wedstrijd tien kansen bij elkaar gaan voetballen. Zeker op Antwerp niet.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: JPL SD04 | R. Antwerp - Club Brugge KV | zo 19/08 - 14:30

Bericht door JRut »

Dompelkuip schreef:
GenGhibli schreef:
Dompelkuip schreef: Onbegrijpelijke wissels.
Er zitten alleen verdedigende spelers op de bank. :dunno:
Dennis is echt geen vleugelspeler in ons spel. Kan niet verdedigen en moet zijn acties van veel te ver opzetten. Echt verkeerd van Leko om hem daar te zetten. Dennis moest in de plaats van Schrijvers en Cools op de flank. Gegarandeerd gewonnen.
Iets in mij zegt dat Cools een fysiek probleem heeft momenteel. Kerel wordt te vaak gespaard op rare momenten. Zeker het feit dat Tomecak uit het niets werd gebruikt voor Eupen en Moeskroen doet me in die richting denken. Ze verlengen het nog wat, omdat Cools de enige optie is momenteel. Just my 2 cents, kan volledig mis zijn.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RE: Re: JPL SD04 | R. Antwerp - Club Brugge KV | zo 19/08 - 14:30

Bericht door DavidVM »

JRut schreef:
Dompelkuip schreef:
GenGhibli schreef:
Dompelkuip schreef: Onbegrijpelijke wissels.
Er zitten alleen verdedigende spelers op de bank. :dunno:
Dennis is echt geen vleugelspeler in ons spel. Kan niet verdedigen en moet zijn acties van veel te ver opzetten. Echt verkeerd van Leko om hem daar te zetten. Dennis moest in de plaats van Schrijvers en Cools op de flank. Gegarandeerd gewonnen.
Iets in mij zegt dat Cools een fysiek probleem heeft momenteel. Kerel wordt te vaak gespaard op rare momenten. Zeker het feit dat Tomecak uit het niets werd gebruikt voor Eupen en Moeskroen doet me in die richting denken. Ze verlengen het nog wat, omdat Cools de enige optie is momenteel. Just my 2 cents, kan volledig mis zijn.
Wachten op Mata dus... Ik denk dat die echt een enorme surplus zal zijn voor onze ploeg.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RE: Re: JPL SD04 | R. Antwerp - Club Brugge KV | zo 19/08 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef:
JRut schreef:
Dompelkuip schreef:
GenGhibli schreef:
Er zitten alleen verdedigende spelers op de bank. :dunno:
Dennis is echt geen vleugelspeler in ons spel. Kan niet verdedigen en moet zijn acties van veel te ver opzetten. Echt verkeerd van Leko om hem daar te zetten. Dennis moest in de plaats van Schrijvers en Cools op de flank. Gegarandeerd gewonnen.
Iets in mij zegt dat Cools een fysiek probleem heeft momenteel. Kerel wordt te vaak gespaard op rare momenten. Zeker het feit dat Tomecak uit het niets werd gebruikt voor Eupen en Moeskroen doet me in die richting denken. Ze verlengen het nog wat, omdat Cools de enige optie is momenteel. Just my 2 cents, kan volledig mis zijn.
Wachten op Mata dus... Ik denk dat die echt een enorme surplus zal zijn voor onze ploeg.
Ik schat hem toch een pak hoger in dan Cools.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RE: Re: JPL SD04 | R. Antwerp - Club Brugge KV | zo 19/08 - 14:30

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef:
DavidVM schreef:
JRut schreef:
Dompelkuip schreef:
Dennis is echt geen vleugelspeler in ons spel. Kan niet verdedigen en moet zijn acties van veel te ver opzetten. Echt verkeerd van Leko om hem daar te zetten. Dennis moest in de plaats van Schrijvers en Cools op de flank. Gegarandeerd gewonnen.
Iets in mij zegt dat Cools een fysiek probleem heeft momenteel. Kerel wordt te vaak gespaard op rare momenten. Zeker het feit dat Tomecak uit het niets werd gebruikt voor Eupen en Moeskroen doet me in die richting denken. Ze verlengen het nog wat, omdat Cools de enige optie is momenteel. Just my 2 cents, kan volledig mis zijn.
Wachten op Mata dus... Ik denk dat die echt een enorme surplus zal zijn voor onze ploeg.
Ik schat hem toch een pak hoger in dan Cools.
Op dit moment in hun carrière misschien wel, maar Mata is dan ook een kleine 4 jaar ouder. Zie Cools nog wel progressie maken.
Plaats reactie