JPL SD01 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 29/07 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Letica
1
2%
Tomecak
4
8%
Poulain
0
Geen stemmen
Mitrovic
0
Geen stemmen
Denswil
0
Geen stemmen
Groeneveld
9
18%
Rits
5
10%
Vormer
2
4%
Vanaken
8
16%
Wesley
11
22%
Vossen
10
20%
Decarli
0
Geen stemmen
Baiye
0
Geen stemmen
Schrijvers
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 50

Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: JPL SD01 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 29/07 - 14:30

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef: dubbel gevoel bij deze match..

enerzijds: het gevoel dat brugge verder staat dan vorig jaar, en verdiende overwinning,
anderzijds: zelfs als sta je 4-0 voor (en zeker tegen eupen) dan mag je als brugge de match niet ondergaan. Veel te weinig aanvallend spel: wesley speelde op eiland (in tweede helft) en kreeg geen enkele bruikbare bal, enkel hoge ballen vanuit verdediging; geen combinatiespel meer en de gemakzucht kroop er weer in. Vossen is echt aan vervanging toe: een goeie spits rond wesley en we zijn superdodelijk. Nu tegen eupen (tja) kan dit nog, maar tegen grotere ploegen gaat dit niet meer.
Er is nog werk, maar zit al meer muziek in dan vorig jaar zelfde tijd
Ja jongens. :mrgreen:
Zelf ooit gevoetbald en 4-0 thuis voorgekomen tegen een ploeg die met stip genoemd wordt om te degraderen? Het zou misschien inderdaad niet mogen, maar 't is verdomd menselijk dat de gas er dan wat van gaat.
Vossen vond ik trouwens goed spelen. Scoort drie keer, maar ja, nu is het wachten op de mens die komt zeggen dat het maar penalty's zijn en dat dat niet telt. Vraag anders eens aan Mats Rits dat penalty's kunnen betekenen, om het niet keer op keer aan die mauve te linken.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RE: Re: JPL SD01 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 29/07 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Generaloberst schreef: dubbel gevoel bij deze match..

enerzijds: het gevoel dat brugge verder staat dan vorig jaar, en verdiende overwinning,
anderzijds: zelfs als sta je 4-0 voor (en zeker tegen eupen) dan mag je als brugge de match niet ondergaan. Veel te weinig aanvallend spel: wesley speelde op eiland (in tweede helft) en kreeg geen enkele bruikbare bal, enkel hoge ballen vanuit verdediging; geen combinatiespel meer en de gemakzucht kroop er weer in. Vossen is echt aan vervanging toe: een goeie spits rond wesley en we zijn superdodelijk. Nu tegen eupen (tja) kan dit nog, maar tegen grotere ploegen gaat dit niet meer.
Er is nog werk, maar zit al meer muziek in dan vorig jaar zelfde tijd
Ja jongens. :mrgreen:
Zelf ooit gevoetbald en 4-0 thuis voorgekomen tegen een ploeg die met stip genoemd wordt om te degraderen? Het zou misschien inderdaad niet mogen, maar 't is verdomd menselijk dat de gas er dan wat van gaat.
Vossen vond ik trouwens goed spelen. Scoort drie keer, maar ja, nu is het wachten op de mens die komt zeggen dat het maar penalty's zijn en dat dat niet telt. Vraag anders eens aan Mats Rits dat penalty's kunnen betekenen, om het niet keer op keer aan die mauve te linken.
Vossen scoort idd 2 penalties en een intikker. Die penalties scoort hij, ok, voor de rest komt hij alleen op de keeper met een zee van ruimte en tijd en mist. Ik blijf er bij, die is geen meerwaarde meer voor Club Brugge, laat staan in de CL... :horen:
Hij zakt in tot aan de middenlijn om een bal op te vragen, wint nauwelijks duels, is technisch zwak en is slakke traag.
Voila, ik ben geen fan van deze Vossen, die destijds bij Genk was van een heel ander kaliber.
Als bankzitter kan hij wel nog van waarde zijn, meer niet, vermoed ik.
Is dit pessimistisch zijn? Nee, dit is gewoon de realiteit.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD01 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 29/07 - 14:30

Bericht door Khas »

mening =! realiteit.
Mening = mening.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: JPL SD01 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 29/07 - 14:30

Bericht door IsO »

Khas schreef: mening =! realiteit.
Mening = mening.
TT stelt zijn mening graag al eens voor als realiteit, bij voorkeur ondersteund door het rondspammen van één bepaald standpunt (in dit geval zijn opinie over Vossen) in verschillende topics (in dit geval: matchtopics van voorbije 2 matchen, topic van Schrijvers en CL-topic; hij is het topic van Vossen zelf wellicht nog vergeten).

Zelf vond ik hem, en daar deel ik de mening van JRut, goed spelen tegen Eupen, en dat zeg ik echt niet omdat hij 3 keer scoorde. Vond hem in de supercup overigens ook één van de beteren op het veld. Dat er zijn die liever een snellere spits gekoppeld zien aan Wesley, daar kan ik nog inkomen. Maar om nu te gaan verkondigen dat Vossen niet meer meekan of te statisch is... Ik vraag me soms toch af met welke bril sommigen naar de match kijken.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD01 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 29/07 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef:
Khas schreef: mening =! realiteit.
Mening = mening.
TT stelt zijn mening graag al eens voor als realiteit, bij voorkeur ondersteund door het rondspammen van één bepaald standpunt (in dit geval zijn opinie over Vossen) in verschillende topics (in dit geval: matchtopics van voorbije 2 matchen, topic van Schrijvers en CL-topic; hij is het topic van Vossen zelf wellicht nog vergeten).

Zelf vond ik hem, en daar deel ik de mening van JRut, goed spelen tegen Eupen, en dat zeg ik echt niet omdat hij 3 keer scoorde. Vond hem in de supercup overigens ook één van de beteren op het veld. Dat er zijn die liever een snellere spits gekoppeld zien aan Wesley, daar kan ik nog inkomen. Maar om nu te gaan verkondigen dat Vossen niet meer meekan of te statisch is... Ik vraag me soms toch af met welke bril sommigen naar de match kijken.
Met welke eigenschappen gaat Vossen in de Belgische top matchen en Europees het verschil maken?
Nogmaals, destijds bij Genk was die echt top, nu niet meer, vind ik.
En idd, elke mening is subjectief, enkel statistieken en cijfers zijn dat niet.
De realiteit is dat hij 3 goals scoort en dat een spits vnl. wordt beoordeeld op de goals die hij maakt, I know. :coffee:
Penalties scoren dat kan hij wel (nog) als de beste. :grin:
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD01 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 29/07 - 14:30

Bericht door zegmaardag »

Met ganse deze discussie wil ik ook even terugkomen op de match.

Positief: We spelen met vertrouwen en bouwen verder op vorig jaar. In doel heb ik vertrouwen in Letica.
Achterin vond ik Denswil echt zwak, nu met die blessure te verwaarlozen natuurlijk.
Tomecak was degelijk maar is toch heel beperkt, is dan ook maar 3/4e keuze op die positie.
Rits speelde een dijk van een match, die jongen is echt goed aan’t presteren. Overtuiging, Grinta, vista,.. En is ook gewoon meer een 8 dan een 6. Vond het jammer dat hijj gewisseld werd.
Ik ga blij zijn als op 31/08 Wesley en Vanaken hier nog staan. Hans zijn passing en vista echt wel subliem! Topper!!
Danjuma heb ik reeds aangehaald: Toptalent! Enkel nog die motor laten groeien (kapot na 65min) en verdedigend meer aanwezig zijn.

Vossen vond ik weer ongelofelijk zwak eigenlijk... Hij vertraagt het spel, maakt verkeerde keuzes, slechte passes, slechte kaatsing,... En voorlopig kan je hem dus niet uit de ploeg zetten na die drie goals.

Overall vond ik ons zeer degelijk, maar niet in balans. Ik kan mij 100% vinden in de analyse van Leko.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: JPL SD01 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 29/07 - 14:30

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef:
[spoiler]
IsO schreef:
Khas schreef: mening =! realiteit.
Mening = mening.
TT stelt zijn mening graag al eens voor als realiteit, bij voorkeur ondersteund door het rondspammen van één bepaald standpunt (in dit geval zijn opinie over Vossen) in verschillende topics (in dit geval: matchtopics van voorbije 2 matchen, topic van Schrijvers en CL-topic; hij is het topic van Vossen zelf wellicht nog vergeten).

Zelf vond ik hem, en daar deel ik de mening van JRut, goed spelen tegen Eupen, en dat zeg ik echt niet omdat hij 3 keer scoorde. Vond hem in de supercup overigens ook één van de beteren op het veld. Dat er zijn die liever een snellere spits gekoppeld zien aan Wesley, daar kan ik nog inkomen. Maar om nu te gaan verkondigen dat Vossen niet meer meekan of te statisch is... Ik vraag me soms toch af met welke bril sommigen naar de match kijken.
Met welke eigenschappen gaat Vossen in de Belgische top matchen en Europees het verschil maken?
Nogmaals, destijds bij Genk was die echt top, nu niet meer, vind ik.
En idd, elke mening is subjectief, enkel statistieken en cijfers zijn dat niet.
De realiteit is dat hij 3 goals scoort en dat een spits vnl. wordt beoordeeld op de goals die hij maakt, I know. :coffee:
Penalties scoren dat kan hij wel (nog) als de beste. :grin:
ik zet deze discussie verder in Vossen zijn topic.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD01 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 29/07 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

zegmaardag schreef: Met ganse deze discussie wil ik ook even terugkomen op de match.

Positief: We spelen met vertrouwen en bouwen verder op vorig jaar. In doel heb ik vertrouwen in Letica.
Achterin vond ik Denswil echt zwak, nu met die blessure te verwaarlozen natuurlijk.
Tomecak was degelijk maar is toch heel beperkt, is dan ook maar 3/4e keuze op die positie.
Rits speelde een dijk van een match, die jongen is echt goed aan’t presteren. Overtuiging, Grinta, vista,.. En is ook gewoon meer een 8 dan een 6. Vond het jammer dat hijj gewisseld werd.
Ik ga blij zijn als op 31/08 Wesley en Vanaken hier nog staan. Hans zijn passing en vista echt wel subliem! Topper!!
Danjuma heb ik reeds aangehaald: Toptalent! Enkel nog die motor laten groeien (kapot na 65min) en verdedigend meer aanwezig zijn.

Vossen vond ik weer ongelofelijk zwak eigenlijk... Hij vertraagt het spel, maakt verkeerde keuzes, slechte passes, slechte kaatsing,... En voorlopig kan je hem dus niet uit de ploeg zetten na die drie goals.

Overall vond ik ons zeer degelijk, maar niet in balans. Ik kan mij 100% vinden in de analyse van Leko.
Er zijn dan ook een pak afwezigen en niet de minsten ; Nakamba, Mechele, Diatta, Mata, Dennis (Limbombe, Diaby, Rafa)
Het middenveld is niet in balans, want zoals je zelf aangeeft, 2 nrs 8 en geen nr 6 en ik blijf erbij Vossen en Wesley zijn ook 2 dezelfde types en niet voldoende complementair. Zo veel mogelijk punten pakken en stilaan wat meer automatismen in de ploeg slijpen zijn de prioriteiten de komende weken. :wave:
Plaats reactie