[28.] Laurens De Bock

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Bosko »

Blijft een enorm rare speler. Spelen als een mak lammetje en goals vieren als een halve zot.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: RE: Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door The_One »

Bosko schreef: Blijft een enorm rare speler. Spelen als een mak lammetje en goals vieren als een halve zot.
Vond hem de 2de helft toch wel een van de meest gemotiveerde lijken...
h0ppa
Tester
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 jun 2016, 21:57

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door h0ppa »

Wat vertel je nu als coach tegen touba of cools als je meeste ervaren linksback zo dom speelt?
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Peet »

Wat ik ergste vind is dat hij op zijn gemakje terugwandelt bij die fase.
Panna
Tester
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 apr 2017, 21:04

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Panna »

Hij is een speler die het goed doet als hij in vorm is, maar als hij uit vorm is verliest hij zelfs zijn basics. En die basics heb je toch echt wel nodig om bij een topclub te spelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door zegmaardag »

Panna schreef: Hij is een speler die het goed doet als hij in vorm is, maar als hij uit vorm is verliest hij zelfs zijn basics. En die basics heb je toch echt wel nodig om bij een topclub te spelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
't Is twee keer een fase die niet eens met basics te maken hebben, maar gewoon een oerdomme beslissing zijn... Was nochtans niet slecht aan de match begonnen, maar als je dan twee keer zó cruciaal in de fout gaat?!

Zet Touba of Cools maar eerlijk gezeg... En dan nog liefst die eerste!
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Gratchski »

even ter verdediging van deze speler: in de 3de minuut krijgt hij een kopstoot van jewelste te verwerken. Ik durf te zeggen dat dit zeker een effect had op zijn verdere wedstrijd. Feitelijk moest de medische staf hier beter gecontroleerd hebben.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door JRut »

Gratchski schreef: even ter verdediging van deze speler: in de 3de minuut krijgt hij een kopstoot van jewelste te verwerken. Ik durf te zeggen dat dit zeker een effect had op zijn verdere wedstrijd. Feitelijk moest de medische staf hier beter gecontroleerd hebben.
Wat versta je onder betere controle? Zoiets is gewoon heel erg moeilijk op twee minuten te doen lijkt me. Als de eerste oppervlakkige controle niets aanwijst en Laurens zelf aangeeft dat het lukt, dat hij nog "bij de zijne" is, dan vervalt dat argument voor mij. Zeker als je ziet dat hij daarna nog 90 minuten op het veld staat.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Gratchski »

JRut schreef:
Gratchski schreef: even ter verdediging van deze speler: in de 3de minuut krijgt hij een kopstoot van jewelste te verwerken. Ik durf te zeggen dat dit zeker een effect had op zijn verdere wedstrijd. Feitelijk moest de medische staf hier beter gecontroleerd hebben.
Wat versta je onder betere controle? Zoiets is gewoon heel erg moeilijk op twee minuten te doen lijkt me. Als de eerste oppervlakkige controle niets aanwijst en Laurens zelf aangeeft dat het lukt, dat hij nog "bij de zijne" is, dan vervalt dat argument voor mij. Zeker als je ziet dat hij daarna nog 90 minuten op het veld staat.
Enkele minuten aan de kant houden voor degelijke check up? Hebben ze daar een tweetal jaar niet voor gepleit dat spelers een verplichte vervanging moeten hebben? Vertenten roept direct de medische staf naar de speler nadat hij die fase zag, hij ziet hoe ernstig het is. Moeten ze dan niet eerder een diepgaande controle uitoveren ipv een oppervlakkige controle?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door JRut »

Gratchski schreef:
JRut schreef:
Gratchski schreef: even ter verdediging van deze speler: in de 3de minuut krijgt hij een kopstoot van jewelste te verwerken. Ik durf te zeggen dat dit zeker een effect had op zijn verdere wedstrijd. Feitelijk moest de medische staf hier beter gecontroleerd hebben.
Wat versta je onder betere controle? Zoiets is gewoon heel erg moeilijk op twee minuten te doen lijkt me. Als de eerste oppervlakkige controle niets aanwijst en Laurens zelf aangeeft dat het lukt, dat hij nog "bij de zijne" is, dan vervalt dat argument voor mij. Zeker als je ziet dat hij daarna nog 90 minuten op het veld staat.
Enkele minuten aan de kant houden voor degelijke check up? Hebben ze daar een tweetal jaar niet voor gepleit dat spelers een verplichte vervanging moeten hebben? Vertenten roept direct de medische staf naar de speler nadat hij die fase zag, hij ziet hoe ernstig het is. Moeten ze dan niet eerder een diepgaande controle uitoveren ipv een oppervlakkige controle?
Ze hebben zijn wenkbrauw geniet/genaaid op de bank. Is wel degelijk enkele minuten van het veld geweest, waarbij ik toch aanneem dat ze alle mogelijke controles of checks die ze op dat moment kunnen doen, gedaan hebben.
#hetishierbeter
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door IsO »

Voor zover ze die op of langs het veld kunnen doen natuurlijk. Ze zullen naar alle waarschijnlijkheid wel eens gevraagd hebben of hij zijn eigen naam nog weet, tegen welke tegenstander er wordt gespeeld en wat de stand is, maar zelfs bij bewustzijn blijven en correct antwoorden op de vragen sluit niet helemaal uit dat er eventueel sprake kan zijn van een lichte hersenschudding. Zou niet de eerste speler zijn die een match uitspeelt, nog weken rondloopt met zeurende koppijn, om dan langs te gaan bij een dokter die concludeert dat er sprake was van een hersenschudding.

Er zijn inderdaad dokters die ervoor pleiten om een speler die geraakt wordt aan het hoofd (en die naar alle waarschijnlijkheid nog wel eens in duel zal moeten of op een bal zal moeten koppen) preventief naar de kant te halen, omdat verder spelen de kans op opeenvolgende hersenschuddingen (met mogelijk blijvende schade tot gevolg) aanzienlijk vergroot.

Dat gezegd zijnde was deze match van Bockie nu ook geen alleenstaand geval. Hij heeft eerder al gelijkaardige 'blackouts' gehad zonder dat daar een hard contact of iets dergelijks aan voorafging.
Panna
Tester
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 apr 2017, 21:04

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Panna »

Wel simpel ze hebben de score gevraagd aan hem, Bockie zei 2-1 terwijl de medische staf zei dat het nog 0-0 was. Bockie was in zijn gat gebeten en zorgde dan zelf maar mee voor de 2-1. Koppig ventje.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door JRut »

Net nog eens de eerste twee pagina's van dit topic doorgenomen. Wat een heerser was dat exact een jaar geleden. Komaan Laurens, we weten dat je het kunt. Herpakken en dan weer alle dagen zat!
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door BinonFCB »

Gewoon wat te veel blijven drinken na de titel viering. Komaan Bockie, herpakt je!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Laatst gewijzigd door BinonFCB op 05 apr 2017, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Cedrinho »

Ik blijf geloven in Bockinho!
Gesloten