[28.] Laurens De Bock

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Pica »

Speler die 6 maand geen match speelt kunnen verkopen voor deze prijs. Not bad
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door DavidVM »

Rafke7 schreef:
fcb 4 life schreef: Een goeie 2 milj in totaal, niet mis vind ik
Bwa.... Mannaert heeft zeker kwaliteiten als manager, maar het onderste uit de kan halen bij verkoop, is daar toch geen van, hoor. Speelde toch kampioen als basisspeler (en deed dan toen echt niet slecht!).
Dat kampioenenjaar is wel 2 jaar geleden... In het voetbal is dat een eeuwigheid
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door JRut »

Rafke7 schreef:
fcb 4 life schreef: Een goeie 2 milj in totaal, niet mis vind ik
Bwa.... Mannaert heeft zeker kwaliteiten als manager, maar het onderste uit de kan halen bij verkoop, is daar toch geen van, hoor. Speelde toch kampioen als basisspeler (en deed dan toen echt niet slecht!).
Oulare approves.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door The_One »

Ruud zorgt er voor dat andere spelers nog beter in de schijnwerpers komen: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180111_03292397" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Hannes »

Elke ex-Clubspeler blijft speciaal, maar eerlijk: geen traan geplengd om De Bock. Elke cent die je voor hem nog kon pakken was er één gewonnen.
Bockie zelf ziet Leeds als een springplank en ik geef hem gelijk: naar Zulte binnen een half jaar...
En toch: succes Bockie!
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Gratchski »

kzal hem toch missen :(
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door PetjeFCB »

Hannes schreef: Elke ex-Clubspeler blijft speciaal, maar eerlijk: geen traan geplengd om De Bock. Elke cent die je voor hem nog kon pakken was er één gewonnen.
Bockie zelf ziet Leeds als een springplank en ik geef hem gelijk: naar Zulte binnen een half jaar...
En toch: succes Bockie!

Zo onrespectvol

Ik zal hem missen. Had een topmentaliteit, ging er altijd voor. Niet de beste voetballer maar legde zijn kop voor de bal. Hetgeen ik verwacht van een Clubspeler. Heeft hier een mooie tijd gespeeld, zeker in het kampioenenjaar was hij sterk. Ik ben blij dat hij zo'n transfer kan realiseren. Vrees dat het mss boven zijn niveau is, maar hoop echt voor hel dat hij het goed zal doen.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door zegmaardag »

Ik ben nooit zijn grootste fan hier geweest, maar laat ons niet vergeten dat hij wel degelijk iets voor Club heeft betekend. Al was het maar dat hij er telkens voor ging, dat hij goed in de groep lag & ook nu gewoon heel eerlijk toegeeft dat in dít systeem er geen plaats is voor hem!

't zal altijd een blijven waar een halve vijs aan los zit, maar ik zal hem wel blijven waarderen voor wie hij is. 't Is een van die jongens die altijd zichzelf gebleven is!

Het maakt mij niet uit wie dit topic sluit, maar ter ere van Bockie verwacht ik toch dat deze Gif het einde is.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Fire »

Volledig gelijk IVM die gif.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Tiki Taka »

Het zou me verwonderen mocht hij zich in Engeland kunnen doorzetten.
Verwaande en arrogante gast die destijds voor Make A Wish niet eens op de foto wou met dat ziek kindje,
en dat weet ik van mensen die ernaast stonden. En zo ken ik nog een aantal anekdotes... Van mij kan hij de pot op.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Cedrinho »

Ik zou liever de gif van zijn dubbele tackle als laatste hebben eigenlijk, maar ik heb die zelf nergens :P
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Hans1981 »

zegmaardag schreef: Ik ben nooit zijn grootste fan hier geweest, maar laat ons niet vergeten dat hij wel degelijk iets voor Club heeft betekend. Al was het maar dat hij er telkens voor ging, dat hij goed in de groep lag & ook nu gewoon heel eerlijk toegeeft dat in dít systeem er geen plaats is voor hem!

't zal altijd een blijven waar een halve vijs aan los zit, maar ik zal hem wel blijven waarderen voor wie hij is. 't Is een van die jongens die altijd zichzelf gebleven is!

Het maakt mij niet uit wie dit topic sluit, maar ter ere van Bockie verwacht ik toch dat deze Gif het einde is.

Afbeelding
:thumbb:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef: Ik zou liever de gif van zijn dubbele tackle als laatste hebben eigenlijk, maar ik heb die zelf nergens :P
Pagina 1 van zijn topic cé....
Gratchski schreef: Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Cedrinho »

Damn, cheers. Had ik domweg niet aan gedacht om te checken.. Thanks!

Deze had ik dus: dé fase die ik me van Bockie zal herinneren.
Gratchski schreef: Afbeelding
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Hannes »

PetjeFCB schreef:
Hannes schreef: Elke ex-Clubspeler blijft speciaal, maar eerlijk: geen traan geplengd om De Bock. Elke cent die je voor hem nog kon pakken was er één gewonnen.
Bockie zelf ziet Leeds als een springplank en ik geef hem gelijk: naar Zulte binnen een half jaar...
En toch: succes Bockie!

Zo onrespectvol

Ik zal hem missen. Had een topmentaliteit, ging er altijd voor. Niet de beste voetballer maar legde zijn kop voor de bal. Hetgeen ik verwacht van een Clubspeler. Heeft hier een mooie tijd gespeeld, zeker in het kampioenenjaar was hij sterk. Ik ben blij dat hij zo'n transfer kan realiseren. Vrees dat het mss boven zijn niveau is, maar hoop echt voor hel dat hij het goed zal doen.
Niks onrespectvol. Ik wens hem toch succes? En het was niet cynisch bedoeld.
En eigenlijk zeg ik toch krak hetzelfde als jij? Het enige verschil is dat jij hem zal missen: blijkbaar mocht jij hem wel, maar ik iets minder. Geen probleem toch?
Gesloten