[28.] Laurens De Bock

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Peet »

Ik ben ook gewoon een tsjeef.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Clubpolska »

Achzo, verklaart veel ;-)
Oh Frail.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Peet »

Clubpolska schreef: Achzo, verklaart veel ;-)
Je bent niet verplicht van mijn posts te lezen. Rare kronkel trouwens om met mijn kritiek op de media te vergelijken.
Het zijn geruchten, die ik van verschillende personen daar ter plaatse opvang. Het is een forum he, we mogen toch al eens iets zeggen zonder dat het in de gazet staat.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Clubpolska »

Peet schreef:
Clubpolska schreef: Achzo, verklaart veel ;-)
Je bent niet verplicht van mijn posts te lezen. Rare kronkel trouwens om met mijn kritiek op de media te vergelijken.
Het zijn geruchten, die ik van verschillende personen daar ter plaatse opvang. Het is een forum he, we mogen toch al eens iets zeggen zonder dat het in de gazet staat.
Net geen rare kronkel omdat je iets beweert op basis van (laat ons hopen-)second-hand information, en dat je keer op keer hamert op het feit dat media zaken beweren die op niets slaan. Vooral de zin "als je me niet gelooft moet je het daar maar gaan vragen" deed me smakelijk lachen.

Waarom zou ik jouw posts niet willen lezen? Omdat ik soms niet akkoord ben? Het is een forum hé, dat maakt het net zo interessant.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door DavidVM »

Tis niet omdat je af en toe een pintje drinkt en een stoot uithaalt dat je niet leeft als prof natuurlijk, dan waren mannen als Caje en co ook geen echte profs. Tenzij je elke dag na middernacht in je bed ligt natuurlijk, maar dat lijkt me weinig waarschijnlijk
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Peet »

DavidVM schreef: Tis niet omdat je af en toe een pintje drinkt en een stoot uithaalt dat je niet leeft als prof natuurlijk, dan waren mannen als Caje en co ook geen echte profs. Tenzij je elke dag na middernacht in je bed ligt natuurlijk, maar dat lijkt me weinig waarschijnlijk
Zolang je presteert gaat niemand daar over vallen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Gratchski »

Clubpolska schreef: Klinkt allemaal heel tsjeverig. Voor iemand die altijd zit te kappen op de "objectiviteit van de media", ga je enkele kinkels uit Kalken geloven.. :thumbb:
Cp, ik moet nu ook wel toegeven dat ik ook enkele 'vissers uit Oostende' die dat ivm bockie kunnen beamen. Dat het een roker is, hebben fotos al bewezen en dat stoort me niet eens.
Ook circuleerden al fotos dat hij met Om 6u s ochtends een paraplu van een terras ging gaan pikken voor de lol, enkele uren later was er oefenmatch waar hij heel slecht speelde.
Echt professioneel kunde dat allemaal niet noemen. ;-)

Het verhaal van de scheefpoeperij is ook geen alleenstaand geval.

Desondanks alles blijf ik wel team bockie
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Hans1981 »

Gratchski schreef:
Clubpolska schreef: Klinkt allemaal heel tsjeverig. Voor iemand die altijd zit te kappen op de "objectiviteit van de media", ga je enkele kinkels uit Kalken geloven.. :thumbb:
Cp, ik moet nu ook wel toegeven dat ik ook enkele 'vissers uit Oostende' die dat ivm bockie kunnen beamen. Dat het een roker is, hebben fotos al bewezen en dat stoort me niet eens.
Ook circuleerden al fotos dat hij met Om 6u s ochtends een paraplu van een terras ging gaan pikken voor de lol, enkele uren later was er oefenmatch waar hij heel slecht speelde.
Echt professioneel kunde dat allemaal niet noemen. ;-)

Het verhaal van de scheefpoeperij is ook geen alleenstaand geval.

Desondanks alles blijf ik wel team bockie
Er wordt nog altijd heel veel gerookt in het voetbal hoor. Stress hé. Ook op het allerhoogste niveau. Daar is het vooral de waterpijp die heel hip is. Ze denken dat dat net wat gezonder is.
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Droogkast »

Roken als gevolg van stress voor voetbal? Dat lijkt me toch ook ver gezocht.
Eerst drogen, dan strijken.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Gratchski »

Hans1981 schreef:
Gratchski schreef:
Clubpolska schreef: Klinkt allemaal heel tsjeverig. Voor iemand die altijd zit te kappen op de "objectiviteit van de media", ga je enkele kinkels uit Kalken geloven.. :thumbb:
Cp, ik moet nu ook wel toegeven dat ik ook enkele 'vissers uit Oostende' die dat ivm bockie kunnen beamen. Dat het een roker is, hebben fotos al bewezen en dat stoort me niet eens.
Ook circuleerden al fotos dat hij met Om 6u s ochtends een paraplu van een terras ging gaan pikken voor de lol, enkele uren later was er oefenmatch waar hij heel slecht speelde.
Echt professioneel kunde dat allemaal niet noemen. ;-)

Het verhaal van de scheefpoeperij is ook geen alleenstaand geval.

Desondanks alles blijf ik wel team bockie
Er wordt nog altijd heel veel gerookt in het voetbal hoor. Stress hé. Ook op het allerhoogste niveau. Daar is het vooral de waterpijp die heel hip is. Ze denken dat dat net wat gezonder is.
Scheefpoepen en dronken stoten uithalen ook, waarom weer precies daar concentreren? :dunno:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Jeff-OHL
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 30 mei 2016, 15:55

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Jeff-OHL »

Het zijn ook maar mensen he, ik zie niet in waarom ze niet zouden mogen roken, drinken, whatever. Zolang ze er maar staan wanneer het moet, ze mogen van geluk spreken dat dit maar 90 minuten per week is. In vergelijking met de normale arbeider die er toch enkele uren meer moet staan per week.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Gratchski »

Jeff-OHL schreef: Het zijn ook maar mensen he, ik zie niet in waarom ze niet zouden mogen roken, drinken, whatever. Zolang ze er maar staan wanneer het moet, ze mogen van geluk spreken dat dit maar 90 minuten per week is. In vergelijking met de normale arbeider die er toch enkele uren meer moet staan per week.
trainingen en dergelijke nemen ook veel tijd hoor ;)
soit, het gaat over het geheel, met alle accenten, die ervoor zorgen dat je kunt zeggen dat ook Bockie iets meer voor zijn vak zou kunnen leven ;)
Ook van hem weten we dat hij niet even constant presteeert ;)
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Jeff-OHL
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 30 mei 2016, 15:55

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Jeff-OHL »

Gratchski schreef:
Jeff-OHL schreef: Het zijn ook maar mensen he, ik zie niet in waarom ze niet zouden mogen roken, drinken, whatever. Zolang ze er maar staan wanneer het moet, ze mogen van geluk spreken dat dit maar 90 minuten per week is. In vergelijking met de normale arbeider die er toch enkele uren meer moet staan per week.
trainingen en dergelijke nemen ook veel tijd hoor ;)
soit, het gaat over het geheel, met alle accenten, die ervoor zorgen dat je kunt zeggen dat ook Bockie iets meer voor zijn vak zou kunnen leven ;)
Ook van hem weten we dat hij niet even constant presteeert ;)
Heb je gelijk in. Als hij terug op niveau is tegen de play offs, idem Engels en Rafa, dan zullen we er zeker weer staan. Heb daar toch alle vertrouwen in.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Tiki Taka »

Als je een autoruit inslaat, gewoon omdat je dat wil en kan, en het later op een vriend schuift omdat het de pers niet zou halen...
ben je dan goed bezig?
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [28.] Laurens De Bock

Bericht door Peet »

Jeff-OHL schreef: Het zijn ook maar mensen he, ik zie niet in waarom ze niet zouden mogen roken, drinken, whatever. Zolang ze er maar staan wanneer het moet, ze mogen van geluk spreken dat dit maar 90 minuten per week is. In vergelijking met de normale arbeider die er toch enkele uren meer moet staan per week.
Jeff, tzijn profs he. Zo'n LDB zal wel minstens 60K/maand vangen. Moogt ge in de plaats toch wel voorbeeldig gedrag verwachten, zeker omdat hij toch een beperktere speler is. Ik hoop dat hij die klik in zijn kop maakt, want dan kan hij hier nog een tijdje meegaan. En anders is hij gewoon oerdom.
Gesloten