Ex-spelers en trainers

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Hannes »

Dan zijn we ineens van die clown van een Sa Pinto van af.
Ballen op het veld gooien om een counter af te breken: 10 matchen schorsing zouden ze daar moeten voor geven!
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Gratchski »

Laat MPH maar naar de RD gaan. tis het moment om om daar 4 jaar te shinen en te oogsten.
Dan mag hij op pensioen als Held Voor Belgen, alle Club supporters, alle Standard supporters en alle twente supporters en als Held voor duizenden doelmannen en voetballers op de wereld.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Cedrinho »

Ik vind het eigenlijk te laat voor MPH om bondscoach te worden. 2 jaar geleden is wanneer deze gouden generatie had moeten pieken en beginnen oogsten. Toen had hij bondscoach moeten zijn (waarom niet in combinatie met T1 bij Club, ik zie het probleem niet), maar nu (na het komende WK) is het te laat.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 20 mar 2018, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef: Ik vind het eigenlijk te laat voor MPH om bondscoach te worden. 2 jaar geleden is wanneer deze gouden generatie had moeten pieken en beginnen oogsten. Toen had hij bondscoach moeten zijn (waarom niet in combinatie met T1 bij Club, ik zie het probleem niet), maar nu (na het komende WK) is het te laat.
waarom? wie stopt er allemaal na het WK als RD? Welke ultieme leider of ster is er dan niet meer?
Laatst gewijzigd door Gratchski op 20 mar 2018, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Fire »

Niks van MPH zo snel mogelijk bij de duivels!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Cedrinho »

Gratchski schreef:
Cedrinho schreef: Ik vind het eigenlijk te laat voor MPH om bondscoach te worden. 2 jaar geleden is wanneer deze gouden generatie had moeten pieken en beginnen oogsten. Toen had hij bondscoach moeten zijn (waarom niet in combinatie met T1 bij Club, ik zie het probleem niet), maar nu (na het komende WK) is het te laat.
waarom? wie stopt er allemaal na het WK als RD? Welke ultieme leider of ster is er dan niet meer?
Het is niet omdat ze er nog bij zijn, dat ze nog hetzelfde niveau halen. Voor mannen als Kompany, Vermaelen en Vertonghen is het stilaan hun laatste grote tornooi.. Misschien kunnen ze er nog eentje uitpersen, maar hun topniveau is of nu of al voorbij. En het is niet dat er beloftevolle jongeren zijn die even goed zullen worden als pakweg KDB of Hazard. Iemand als Vanaken of Tielemans of zo zal nooit dat niveau halen..
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Fire »

Het moeten niet allemaal wereldtoppers zijn om een groot tornooi te winnen. Dat hebben Griekenland en Portugal al bewezen.
De juiste coach kan met deze kern over 2 jaar echt het EK winnen. Het zal niet altijd met sprankelend voetbal zijn en misschien hebben we ook wat geluk nodig, maar nu doen als of alle kansen al weg zijn, dat is té zwartgallig!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

Fire schreef: Het moeten niet allemaal wereldtoppers zijn om een groot tornooi te winnen. Dat hebben Griekenland en Portugal al bewezen.
De juiste coach kan met deze kern over 2 jaar echt het EK winnen. Het zal niet altijd met sprankelend voetbal zijn en misschien hebben we ook wat geluk nodig, maar nu doen als of alle kansen al weg zijn, dat is té zwartgallig!
Helemaal mee eens. En zoals G zegt: wie stopt er na het WK, behalve dan misschien Fellaini (die daar al op heeft gehint)?

In doel zitten we, zonder grote tegenslagen, nog 10 jaar safe. Mignolet is binnen 10 jaar 40, niet eens onrealistisch voor een doelman. Courtois en Casteels 36.

Centrale verdediging is inderdaad iets 'problematischer', hoewel ook dat relatief is. Vermaelen en Kompany zullen op het moment van het komende EK - gesteld dat ze zich al plaatsen - beiden 34 zijn. Op zich (en los van de vraag of ze, met hun blessuregeschiedenis, dan nog op een behoorlijk niveau spelen) is dat niet te oud. Misschien wat minder snelheid, maar bakken ervaring, wat als centrale verdediger ook niet misstaat. Vertonghen is er dan 33, en Alderweireld 31. Aanvullen met jonge(re) gasten uit het rijtje Dendoncker, Engels, Mechele, Denayer, Kabasele, Boyata, en tegen dan eventueel Vanheusden, Lemoine, Faes,... Toen Italië in 2006 de WK-finale won, waren Cannavaro en Materazzi beiden bijna 33. Serieus over hun top, qua.

Meunier: nog niet aan zijn top en binnen 2 jaar 29. Potentiële vervangers en talenten op zijn positie (en allemaal jonger dan hem): Foket, Castagne, Cools. Daarvan zie ik er minstens één bij een Europese subtopper belanden. Op de andere flank: Miangue, A. Limbombe, J. Lukaku (allen nog groeimarge), Carrasco (nog groeimarge en tegen volgend EK mogelijk bij een Europese topploeg, als we de geruchten mogen geloven).

KDB en Hazard zijn tegen volgend EK beiden 29. Je kan argumenteren dat die nu nog niet op hun top zijn, en minstens nog 2 toernooien op topniveau mee kunnen (gasten met hun kwaliteiten kunnen zelfs nog 4 of 5 toernooien meedraaien in mijn ogen). Nainggolan is er binnen 2 jaar 32, Defour idem, Dembele 33, Witsel 31. Wellicht wat aan het afbotten, maar kunnen indien fit nog perfect mee binnen 2 jaar. Ondertussen staan er met Januzaj, T. Hazard, Vanaken, Praet, Bastien, Tielemans,... genoeg gasten klaar om een basisplaats te claimen. Wie zegt trouwens dat een Tielemans nooit het niveau van een KDB gaat bereiken? Ander type, maar die gast wordt er straks 21. Nog wat groeimarge denk ik dan, en hij wordt nu al af en toe opgeroepen.

Ook bij de aanvallende flankspelers staat, naast de reeds genoemden die daar ook kunnen spelen, wel wat te wachten. Musonda Jr., Bongonda, Bakkali, Azzaoui, Verlinden,... Allemaal gasten die het nodige talent worden toegedicht. Altijd afwachten, maar we hoeven ze ook niet noodzakelijk te negeren.

Aanval: Driesje wordt inderdaad wat ouder (wordt er 33 in 2020), maar zelfs hij kan er nog bij zijn binnen 2 jaar. Wat onze aanval betreft, zitten we naar mijn mening gebeiteld voor 10 jaar: Lukaku en Batshuayi zitten nog niet aan hun top (zelfs binnen 2 jaar nog niet). Met Origi, Dimata, Schrijvers, Leya Iseka,... staat er nog heel wat aanvallend talent te wachten. En dan vergeet ik bijvoorbeeld nog een Benteke, die nog geen 30 zal zijn bij komend EK.

Binnen 2 jaar mogen we perfect nog ambitie hebben, en ook voor de jaren daarna ben ik eerder optimistisch. We moesten ooit met minder tevreden zijn.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Gratchski »

Merci om het voor mij uit te typen IsO :p
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Cedrinho »

Fair enough. Kan jullie enkel gelijk geven. Knappe post, IsO.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Cedrinho »

Interview met de Caje over Club, de play-offs en het WK:
https://sports.bwin.be/nl/news/intervie ... orietenrol" onclick="window.open(this.href);return false;
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Cedrinho »

David Rozehnal is gestopt met voetballen
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.3173749" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Alethio »

Het Nieuwsblad: De nekken willen Engels, die niet direct nee zou zeggen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180409_03453629" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door The_One »

Alethio schreef: Het Nieuwsblad: De nekken willen Engels, die niet direct nee zou zeggen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180409_03453629" onclick="window.open(this.href);return false;
:suicide:
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door leem »

Not buying it. Absoluut naar het buitenland willen, uiteindelijk na veel gezever bij het grote Olympiacos belanden en dan na een jaar al weer in België terugstaan? Beetje triest toch.
Plaats reactie