Ex-spelers en trainers

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Khas »

IsO schreef:
Khas schreef:
Cedrinho schreef: Tjah, zo is elke reactie op eender wat door eender wie gezegd wordt, ongegrond.
Klopt. Eender welke reactie, door eender wie, in die stijl is onacceptabel. Walgelijk zelfs, naar mijn mening.
Nuja, door eender wie is weer relatief. Niet eender wie kan dat vanuit die machtsverhouding doen.
Dus als ik het goed begrijp, heb je voornamelijk een probleem met de stijl van de boodschap, en niet noodzakelijk met de inhoud ervan (waar je geen uitspraken over doet)
'In die stijl'. Dus hij mocht wél reageren, maar genuanceerder, en zonder die persoonlijke aanval. Begrijp ik het zo goed?
Inderdaad. Al is een heel belangrijk deel van het probleem dat hij het deed via een screenshot op Twitter.
Waarom zou hij niet mogen reageren op iets? Als ik dat recht heb, dan hij ook. Waarom zou hij niet mogen op zijn tenen getrapt zijn?
Dat het niet gaat over inhoud kan ik niet mee akkoord gaan. Zijn Tweet heeft geen inhoud behalve een scheldtirade. Er worden geen enkele argumenten aangebracht, geen enkel thema aangesneden.
Wat er achter kwam als contra-reactie is too little, too late.

Als dat niet duidelijk is van in het begin, dan weet ik het ook niet. :dunno:
Wat kan mij Meunier of die onbekende KV supporter hun communautair standpunt schelen?
Laatst gewijzigd door Khas op 12 mar 2018, 17:23, 5 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

Khas schreef:
IsO schreef:
Khas schreef:
Cedrinho schreef: Tjah, zo is elke reactie op eender wat door eender wie gezegd wordt, ongegrond.
Klopt. Eender welke reactie, door eender wie, in die stijl is onacceptabel. Walgelijk zelfs, naar mijn mening.
Nuja, door eender wie is weer relatief. Niet eender wie kan dat vanuit die machtsverhouding doen.
Dus als ik het goed begrijp, heb je voornamelijk een probleem met de stijl van de boodschap, en niet noodzakelijk met de inhoud ervan (waar je geen uitspraken over doet)
'In die stijl'. Dus hij mocht wél reageren, maar genuanceerder, en zonder die persoonlijke aanval. Begrijp ik het zo goed?
Inderdaad. Al is een heel belangrijk deel van het probleem dat hij het deed via een screenshot op Twitter.
Waarom zou hij niet mogen reageren op iets? Als ik dat recht heb, dan hij ook. Waarom zou hij niet mogen op zijn tenen getrapt zijn?
Dat het niet gaat over inhoud kan ik niet mee akkoord gaan. Zijn Tweet heeft geen inhoud behalve een scheldtirade. Er worden geen enkele argumenten aangebracht, geen enkel thema aangesneden.
Wat er achter kwam als contra-reactie is too little, too late.

Als dat niet duidelijk is van in het begin, dan weet ik het ook niet. :dunno:
Wat kan mij Meunier of die onbekende KV supporter hun communautair standpunt schelen?
Dacht ik al, maar er kon gewoon twijfel ontstaan doordat je op Cé's post reageerde met 'klopt', wat zou kunnen impliceren dat élke reactie ongepast is. Pas daarna voeg je toe 'in die stijl'.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Khas »

IsO schreef: Dacht ik al, maar er kon gewoon twijfel ontstaan doordat je op Cé's post reageerde met 'klopt', wat zou kunnen impliceren dat élke reactie ongepast is. Pas daarna voeg je toe 'in die stijl'.
Ik voegde wat toe aan Cé zijn stelling, om die iets uit het belachelijke te trekken. Ik wou niet grof doen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Brechtje »

Gratchski schreef: Gaan we nu al Franstaligen die de moeite doen om Nederlands te praten verwijten dat het in gebrekkig Nederlands is?
"Verwijten" goh. Heb ik gezegd dat Meunier een stommekloot is die geen Nederlands kan? Als duiden op fouten al als "verwijten" aanzien wordt. :?
Waarom zou je iemand die de taal nog leert niet op fouten mogen wijzen? Politieke correctheid? Als m'n kind later zegt dat 4+3=8 ga ik dat toch verbeteren denk ik. ;)
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door zegmaardag »

Brechtje schreef:
Gratchski schreef: Gaan we nu al Franstaligen die de moeite doen om Nederlands te praten verwijten dat het in gebrekkig Nederlands is?
"Verwijten" goh. Heb ik gezegd dat Meunier een stommekloot is die geen Nederlands kan? Als duiden op fouten al als "verwijten" aanzien wordt. :?
Waarom zou je iemand die de taal nog leert niet op fouten mogen wijzen? Politieke correctheid? Als m'n kind later zegt dat 4+3=8 ga ik dat toch verbeteren denk ik. ;)
Sorry, maar belachelijk. En ik ga het steken op een gebrek aan maturiteit, althans zo hoop ik.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door The_One »

Brechtje schreef:
Gratchski schreef: Gaan we nu al Franstaligen die de moeite doen om Nederlands te praten verwijten dat het in gebrekkig Nederlands is?
"Verwijten" goh. Heb ik gezegd dat Meunier een stommekloot is die geen Nederlands kan? Als duiden op fouten al als "verwijten" aanzien wordt. :?
Waarom zou je iemand die de taal nog leert niet op fouten mogen wijzen? Politieke correctheid? Als m'n kind later zegt dat 4+3=8 ga ik dat toch verbeteren denk ik. ;)
Ga je de fouten van uw kind ook tegen iedereen gaan vertellen en misschien zelfs half mee lachen, behalve tegen uw kind zelf?
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 632
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Hannes »

Oei. Veel uiteenlopende reacties. Ik zie het, kort en bondig, als volgt:
1/ emotionele reactie van de supporter is niet correct, maar te begrijpen in het heetst van de strijd. Die man heeft zeker recht op een eigen mening, maar die verwoordt in deze context wel dat álle Walen bedriegers zijn.
2/ reactie van Meunier ondoordacht, maar ook te begrijpen: voelt zich verweten voor oneerlijke Waal en aangevallen als fiere Belg. Zijn "klootzak" is is er teveel aan, hij moet zich meer bewust zijn van de reikwijdte van zijn woorden en de impact ervan.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door The_One »

Het is nu ook geweten waarom De Bock bij Club weg wou, het bier was op:
Leeds-verdediger De Bock: "Het vat in Brugge was wat leeg"
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Gratchski »

MPH zou naar Standard gaan volgend seizoen?

Lijkt me toch vreemd gerucht...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Bosko »

Gratchski schreef: MPH zou naar Standard gaan volgend seizoen?

Lijkt me toch vreemd gerucht...
Standard zou zelfs wat van de afkoopsom kunnen doen hebben door de transfer van Scholz.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Cedrinho »

Afkoopsom? Is toch einde contract na dit seizoen? Of had hij contract van nog meerdere seizoenen na het vorige?
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 19 mar 2018, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Bosko »

Cedrinho schreef: Afkoopsom? Is toch einde contract na dit seizoen? Of had hij contract van nog meerdere seizoenen na het vorige?
https://www.clubbrugge.be/nl/content/mi ... b-tot-2019" onclick="window.open(this.href);return false;
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Cedrinho »

Oh nice!

Zou het wel raar vinden dat Standard dan erin slaagt de afkoopsom van MPH te verlagen bij die Scholz-transfer.. Of beter: ik zou het raar vinden dat Club daarmee akkoord gaat.
Nu goed, ik blijf ervan uit gaan dat MPH na het WK trainer wordt van de Rode Duivels.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Bosko »

Cedrinho schreef: Oh nice!

Zou het wel raar vinden dat Standard dan erin slaagt de afkoopsom van MPH te verlagen bij die Scholz-transfer.. Of beter: ik zou het raar vinden dat Club daarmee akkoord gaat.
Nu goed, ik blijf ervan uit gaan dat MPH na het WK trainer wordt van de Rode Duivels.
Standard gaat de "korting" krijgen die Club gekregen heeft voor Scholz. Moest MPH toch niet naar Standard gaan, dan heeft Club geld uitgespaard.
Plaats reactie