PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
2
6%
Cools
0
Geen stemmen
Poulain
0
Geen stemmen
Mechele
1
3%
Denswil
0
Geen stemmen
Dennis
0
Geen stemmen
Nakamba
5
15%
Clasie
0
Geen stemmen
Vormer
10
30%
Diatta
2
6%
Wesley
0
Geen stemmen
Vanaken
7
21%
Vossen
6
18%
Simons
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 33

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door IsO »

Generaloberst schreef:
Pica schreef: Pagina 7 en 8 zijn een schande voor iedere echte Club fan. Voor zover onze trainer en spelers fouten maken moet dit zowat het laagste zijn dat je kan bereiken als fan. For shame echt waar.

Ohja....tuurlijk. Enkel blind vertrouwen is toegelaten. Zeker niet zeggen dat het op niks trekt. Ho maar.. stel je voor zeg
Dat systematisch negatief gespam is, zelfs volledig los van de inhoudelijke en niet-gemotiveerde nonsens die dikwijls worden neergeschreven, ongelofelijk irritant, maar dat is wellicht de bedoeling.

Te veel berichten waarin jullie vanaf de eerste slechte pass of tegengoal maar niet genoeg kunnen benadrukken hoe slecht jullie favoriete ploeg (?) wel niet is, of waarin jullie roepen om de vervanging of het ontslag van een speler of trainer die even niet voldoet. Liefst nog benadrukt door 10 uitroeptekens na elke zin, talrijke kots- en suicide-emoticons, enzovoort. Dat is geen gefundeerde kritiek, die hier zeker welkom is, maar tenenkrullende bagger.

Deel volledig de mening van Pica: for shame. En nog geen klein beetje. Van zo'n gespam krijg ik kotsneigingen, niet van een mindere match of wanprestatie.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Bjorno schreef: Bon, en nu permanente ban voor Generaloberst, bart_bdv en Dompelkuip neem ik aan?
Anders doen ze zondag gewoon weer hetzelfde.

Dit heeft niets meer te maken met kritisch zijn, laat staan met supporteren.
Iemand die zijn spelers, trainer en club zo de grond zit in de boren hoort zich geen Club-fan te noemen.
:santé:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Idd een dikke shame on you zeg, wtf voor bullshit moest je hier lezen..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

IsO schreef:
Generaloberst schreef:
Pica schreef: Pagina 7 en 8 zijn een schande voor iedere echte Club fan. Voor zover onze trainer en spelers fouten maken moet dit zowat het laagste zijn dat je kan bereiken als fan. For shame echt waar.

Ohja....tuurlijk. Enkel blind vertrouwen is toegelaten. Zeker niet zeggen dat het op niks trekt. Ho maar.. stel je voor zeg
Dat systematisch negatief gespam is, zelfs volledig los van de inhoudelijke en niet-gemotiveerde nonsens die dikwijls worden neergeschreven, ongelofelijk irritant, maar dat is wellicht de bedoeling.

Te veel berichten waarin jullie vanaf de eerste slechte pass of tegengoal maar niet genoeg kunnen benadrukken hoe slecht jullie favoriete ploeg (?) wel niet is, of waarin jullie roepen om de vervanging of het ontslag van een speler of trainer die even niet voldoet. Liefst nog benadrukt door 10 uitroeptekens na elke zin, talrijke kots- en suicide-emoticons, enzovoort. Dat is geen gefundeerde kritiek, die hier zeker welkom is, maar tenenkrullende bagger.

Deel volledig de mening van Pica: for shame. En nog geen klein beetje. Van zo'n gespam krijg ik kotsneigingen, niet van een mindere match of wanprestatie.
Dit dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Gunt »

Ik wou het hier niet te hard komen jinxen...Afbeelding
joske1994
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2017, 22:43

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door joske1994 »

Knappe prestatie in de tweede helft! Zoals elke FCB-fan mij enorm geërgerd aan die eerste helft met de gedachte 'komt dit nog goed?' verliezen op Charleroi en de titel mislopen na een heel jaar door superieur te zijn, het zou toch weer typisch zijn. Nu nog niet te vroeg juichen en stilletjes hopen dat de match tegen Gent overbodig wordt want stress en spanning, daar kunnen ze in Brussel gewoon beter mee om.

Nog even om op de wedstrijd terug te komen. Basisopstelling vond ik eigenlijk niet zo verrassend: met Clasie in de ploeg hebben we Charleroi 2-3 maand terug van de mat gespeeld. Verder vond ik het 100% geen penalty. De arbiters blijven serieus kemels schieten, al een geluk dat dit in anderlecht ook gebeurde. 1 woord voor Hein: Karma

Op naar Luik en laat ons hopen dat het daar al beslist wordt!
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Hannes »

Bjorno schreef: Bon, en nu permanente ban voor Generaloberst, bart_bdv en Dompelkuip neem ik aan?
Anders doen ze zondag gewoon weer hetzelfde.

Dit heeft niets meer te maken met kritisch zijn, laat staan met supporteren.
Iemand die zijn spelers, trainer en club zo de grond zit in de boren hoort zich geen Club-fan te noemen.
Pro! Beschamend gedoe. Permanent is misschien licht overdreven. Je mag kritisch en al eens hard zijn, maar dit trok nergens op.

Club heeft een hééél goede match gespeeld. Zowel voor als na de rust. Je voelde gewoon aan alles dat een goal niet kon uitblijven.
't Was overduidelijk geen penal, voor zoiets had je zelfs geen herhaling nodig.
Waren heer en meester, alleen dwongen we geen kansen af. Behalve één keer (vrijstaande kopbal) kwamen ze nooit voor ons goal.
O-ver-verdiend gewonnen. En ik was bijwijlen echt onder de indruk van het tempo dat we oplegden.
Diatta heel goed herpakt na flauwe mats zondag, Nakamba ook weer top.
Proficiat Club, schitterende reactie na Het Debacle!
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Duffman »

Gewoon afmaken zondag.

Laatste match relaxed: bloemen van kwekbestuur voor de aftrap (dat wil ik nog zien gebeuren) + focus op waardig afscheid van Timmy.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door naka 30 »

wat je hier allemaal moet lezen over een speler als vossen die er altijd zijn kop voor legt, ik denk dat sommigen hier zich serieus vragen moeten stellen of ze eigenlijk wel CLUBfan zijn...voor de rest is dit een prachtige driepunter waarin vanaken en vormer nog maar eens getoond hebben hoe belngrijk ze zijn voor dit CLUB!!!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Na die eerste helft zag ik het niet meer goed komen, miljaar...
In de 2de helft met Vanaken in de ploeg draaide het toch een heel stuk beter.
De fantastische vrije trap van Vormer kwam op het ideale moment. Credits aan Vossen voor zijn sterke invalbeurt.
Deze overwinning was broodnodig, nu komt het toch heel dichtbij. Ik zie Club wel een draw spelen in Luik, en zoniet
dan maken ze het thuis af tegen de kwekkers.
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door WesthoekUnited »

naka 30 schreef: wat je hier allemaal moet lezen over een speler als
vossen die er altijd zijn kop voor legt
, ik denk dat sommigen hier zich serieus vragen moeten stellen of ze eigenlijk wel CLUBfan zijn...voor de rest is dit een prachtige driepunter waarin vanaken en vormer nog maar eens getoond hebben hoe belngrijk ze zijn voor dit CLUB!!!
:bow:
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: RE: Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

JRut schreef:
Generaloberst schreef:
Pica schreef: Pagina 7 en 8 zijn een schande voor iedere echte Club fan. Voor zover onze trainer en spelers fouten maken moet dit zowat het laagste zijn dat je kan bereiken als fan. For shame echt waar.

Ohja....tuurlijk. Enkel blind vertrouwen is toegelaten. Zeker niet zeggen dat het op niks trekt. Ho maar.. stel je voor zeg
Laat het een les zijn om te komen klagen na een verlieswedstrijd of wanneer het gedaan is.

En zeker niet na vanavond. Charleroi scoort uit geen enkele kans, wij hebben de volledige match gedomineerd met het mes tussen de tanden. De wil was er. Dat het voetballend moeilijk is tegen een ploeg op de eigen zestien, dat wéét je gewoon. Dan speelt club hier gewoon echt een goede match.

Dus wees eerlijk in jouw kritiek. En wees er zuinig mee tijdens de match, het kan altijd keren. En daarbij is het belachelijk om te zien hoe hard ze werden aangepakt, Pica heeft overschot van gelijk.

Na de match van anderlecht verwacht je een stormloop op chalala..zeker omdat we die ploeg al een paar keer een pak rammel gegeven hebben. Als je dan ziet dat het de eerste helft gewoon aanmodderen is, ja dat is dat frustrerend. Ze hebben zich herpakt vanaf minuut 60, maar dan zeggen dat ze de hele match goed gespeeld hebben is er ookover. Emoties zeker en vast, maar ge moogt toch verwachten dat ze er van de eerste minuut hunnen kop er voor leggen?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Pica »

Bon, als je niet ziet dat ze hun kop er 95 minuten voor gelegd hebben dan stopt het ergens é. Alsof het mogelijk is om op commando één van de beste ploegen qua organisatie af te breken. OK DAN. Zoals al eerder gezegd, kruipt terug in uw hol tot volgend seizoen, we gaan sowieso wel nog keer verliezen en dan kan je er weer uitkomen om alles af te breken. Realist van mijn voeten.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

[quote="Pica"]Bon, als je niet ziet dat ze hun kop er 95 minuten voor gelegd hebben dan stopt het ergens é. Alsof het mogelijk is om op commando één van de beste ploegen qua organisatie af te breken. OK DAN. Zoals al eerder gezegd, kruipt terug in uw hol tot volgend seizoen, we gaan sowieso wel nog keer verliezen en dan kan je er weer uitkomen om alles af te breken. Realist van mijn voeten.[/quot

Ale ze, ze hebben gewonnen en alles was weer perfect uitgevoerd. Pletwals op het veld en de vervangingen waren eigenlijk overbodig want ze gingen toch winnen. Als ge niet ziet dat ze de eerste helft niks klaargespeeld hebben dat hebt ge uw ogen in uw hol. Bekijk de statistieken van de play offs en onze prestaties na nieuwjaar....maar ja, DAT mag ook alweer niet benoemd worden he, Als ze goe spelen is dat zo en als ze aanmodderen is dat ook zo. Waren ze zo sterk gebleven, dan moesten ze al lang kampioen zijn (uitz van scheidsrechterbeslissingen)
Dat belachelijk gedoe over supporter zijn of niet, precies alsof ge dat enkel zijt als het clubembleem op uw gat getatoeerd hebt, :jerk:
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door leem »

Generaloberst schreef:
Pica schreef:Bon, als je niet ziet dat ze hun kop er 95 minuten voor gelegd hebben dan stopt het ergens é. Alsof het mogelijk is om op commando één van de beste ploegen qua organisatie af te breken. OK DAN. Zoals al eerder gezegd, kruipt terug in uw hol tot volgend seizoen, we gaan sowieso wel nog keer verliezen en dan kan je er weer uitkomen om alles af te breken. Realist van mijn voeten.[/quot

Ale ze, ze hebben gewonnen en alles was weer perfect uitgevoerd. Pletwals op het veld en de vervangingen waren eigenlijk overbodig want ze gingen toch winnen. Als ge niet ziet dat ze de eerste helft niks klaargespeeld hebben dat hebt ge uw ogen in uw hol. Bekijk de statistieken van de play offs en onze prestaties na nieuwjaar....maar ja, DAT mag ook alweer niet benoemd worden he, Als ze goe spelen is dat zo en als ze aanmodderen is dat ook zo. Waren ze zo sterk gebleven, dan moesten ze al lang kampioen zijn (uitz van scheidsrechterbeslissingen)
Dat belachelijk gedoe over supporter zijn of niet, precies alsof ge dat enkel zijt als het clubembleem op uw gat getatoeerd hebt, :jerk:
Jongen toch, het gaat allemaal over de manier waarop je hier constant post.. Het gaat nu in eerste instantie zelfs niet eens over de (gebrek aan) inhoud, dus hoe moeilijk kan het zijn om te begrijpen wat we bedoelen?
Plaats reactie