PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
2
6%
Cools
0
Geen stemmen
Poulain
0
Geen stemmen
Mechele
1
3%
Denswil
0
Geen stemmen
Dennis
0
Geen stemmen
Nakamba
5
15%
Clasie
0
Geen stemmen
Vormer
10
30%
Diatta
2
6%
Wesley
0
Geen stemmen
Vanaken
7
21%
Vossen
6
18%
Simons
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 33

Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door The_One »

Beweren dat er geen grinta is, of dat Leko zijn spelers niet kan opladen of motiveren is gewoon complete onzin. Je ziet dat alle spelers alles geven wat ze hebben, maar het vlot gewoon niet meer zoals voor nieuwjaar...

Er zijn volgens mij 2 type supporters, de ene zal bij achterstand extra hard supporteren, en de ploeg blijven steunen en hopen om een ommekeer. Het andere type supporter zal bij achterstand door teleurstelling alles beginnen afbreken, van ploeg tot trainer tot bestuur...
Beide hun manier om er mee om te gaan, beslis zelf maar in welk type jullie zich zien...
Laatst gewijzigd door The_One op 11 mei 2018, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Okido »

Mindere eerste helft, al hadden we van bij het begin de controle over de match. De penalty is licht maar geen 'clear error' en dus terecht niet ingegrepen door de VAR. Ik ben niet zeker dat Vanaken niet laten starten een slechte beslissing was. Mss valt hij goed in, juist omdat hij op de bank moest starten. Was zelf een beetje bang dat we het weer gingen laten liggen, gelukkig komt die gelijkmaker er en daarna was er geen houden meer aan. We hebben na de 1-3 wel nog te weinig echte kansen gecreëerd, maar Chalala heeft daar ook helemaal niets tegenover gesteld. Als ik spelers in minuut 92 nog druk zie zetten, dan ben ik daar wel erg tevreden mee. Mooie overwinning, was noodzakelijk met veel druk en is goed uitgevoerd. Tegen Standard zal de afwezigheid van Limbombe (en mss Diaby) wel wat meer doorwegen vrees ik maar de sterkte van Club is dit seizoen toch vooral het collectief. Deze goeie reactie nu doortrekken naar zondag!

Nu ziet het er voor de titel weer goed uit (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180510_03506415" onclick="window.open(this.href);return false;), laat ons hopen dat de eerste matchbal die we krijgen voldoende is om de ploeg te motiveren om er zondag weer te staan! Als de titel al binnen is na zondag kan het volgende week een mooi feest worden in Jan Breydel met een laatste basisplaats voor Timmy. C'mon Bruges!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Pica »

Leko wilde chalala pakken op de counter en stoffeerde daarom zijn middenveld. Werkte ook perfect. Chaalala 0 kansen.

Valt die penalty niet dan pakken we ze al in de eerste helft gewoon.

Bij de rust moeten we achtervolgen dus grijpt Leko in en schakelen we over naar dominant voetbal dat na een kwartier al de 1-1 als gevolg heeft.

Ook niet vergeten dat we onze beste keeper, winger en spits moeten missen en dat deze match volgt met slechts 3 rustdagen.

Ik hoop dat ik hiermee mijn ogen uit mijn hol heb gehaald.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Maximus »

Mijn inziens maakte Leko alleen een fout door Dennis op de flank te laten starten en Diatta centraal. Ookal is centraal blijkbaar wel de beste positie van Diatta. Wanneer Dennis moet komen verdedigen in de eigen zestien is het toch iedere keer bang afwachten. Dit in combinatie met enkele nieuwe namen, zorgde ervoor dat er veel te weinig automatismen waren in de eerste helft.

Hopelijk haalt Diaby zondag, anders de ploeg van bij de start van de tweede helft aub. Wat Leko wel zal doen verwacht ik.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Bosko »

Heerlijke reacties weer.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door zegmaardag »

Achteraf altijd makkelijk praten, en censuur is zeker niet de bedoeling van een forum, maar de comments van sommige hier waren echt om van te walgen... Ik vraag me af of diegene dan ook zo streng zijn voor zichzelf.


Come on boys, kampioen tegen de Sa! Lets go!
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef:
Pica schreef:Bon, als je niet ziet dat ze hun kop er 95 minuten voor gelegd hebben dan stopt het ergens é. Alsof het mogelijk is om op commando één van de beste ploegen qua organisatie af te breken. OK DAN. Zoals al eerder gezegd, kruipt terug in uw hol tot volgend seizoen, we gaan sowieso wel nog keer verliezen en dan kan je er weer uitkomen om alles af te breken. Realist van mijn voeten.[/quot
Ale ze, ze hebben gewonnen en alles was weer perfect uitgevoerd. Pletwals op het veld en de vervangingen waren eigenlijk overbodig want ze gingen toch winnen. Als ge niet ziet dat ze de eerste helft niks klaargespeeld hebben dat hebt ge uw ogen in uw hol. Bekijk de statistieken van de play offs en onze prestaties na nieuwjaar....maar ja, DAT mag ook alweer niet benoemd worden he, Als ze goe spelen is dat zo en als ze aanmodderen is dat ook zo. Waren ze zo sterk gebleven, dan moesten ze al lang kampioen zijn (uitz van scheidsrechterbeslissingen)
Dat belachelijk gedoe over supporter zijn of niet, precies alsof ge dat enkel zijt als het clubembleem op uw gat getatoeerd hebt, :jerk:
Mja kom. Dit is idioot tot en met.
Je stelt "hun kop ervoor leggen" gelijk aan "ze hebben niets klaargespeeld". We hebben inderdaad weinig kansen bijeengevoetbald in de eerste helft. Hoewel, schietkans van Wesley die eigenlijk breed moet leggen op Vormer, de gigantische kopkans van Vormer en dan nog enkele schermutselingen. Maar dat is ook gewoon logisch tegen een Charleroi dat altijd als uitgangspunt neemt om gigantisch terug te plooien. En als je zegt dat ze geen inzet hebben getoond, zie je het gewoon echt niet. Dan houdt het op.
Laatst gewijzigd door JRut op 11 mei 2018, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Clubpolska »

Pff, is het nu zo moeilijk om eens achter uw team te staan ipv alles constant af te schieten. Ik weet dat veel mensen niet willen "jinxen", maar jinxen bestaat niet, de uitslag van een voetbalmatch wordt niet bepaald door een stomkop die iets negatiefs schrijft ;).
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: PO1 SD08 | Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV | do 10/05 - 18:00

Bericht door Alethio »

Zeg je nu dat "jinxen"niet bestaat? Dat is de ultieme jinx!

Ohnee ohnee ohnee ohnee ohnee...
Plaats reactie