PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Gabulov
2
4%
Diatta
8
16%
Mitrovic
0
Geen stemmen
Mechele
1
2%
Denswil
1
2%
Limbombe
0
Geen stemmen
Nakamba
2
4%
Vormer
4
8%
Vanaken
15
29%
Wesley
5
10%
Diaby
13
25%
Cools
0
Geen stemmen
Refaelov
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 51

Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Rafke7 »

Die VAR is toch een grap aan het worden? Stel je voor dat die afgekeurde goal matchbepalend was! Of wilden ze het weer “spannend” maken?
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Stylisimo »

Ligt wel aan de basis van de aanval dus is ergens te begrijpen. Al zie ik niet veel verkeerd aan Nakamba die z'n positie pakt voor het kopduel. Die van Charleroi moet maar wat steviger op z'n voeten staan ...
On another note, de match net herbekeken en echt wel een totaalprestatie van de ploeg! Het oude recept bleek het goeie tegen dit Charleroi. Meer van dat zondag aub.
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door BlueJedi »

Knappe prestatie van de ploeg. 6-0 had ik niet verwacht. Diatta is ook een ongeloofelijke ontdekking. Hopelijk blijft hij in de ploeg want is veel beter dan Cools.

Nu zondag tegen Standard zal het uiteraard niet zo makkelijk zijn maar hopelijk hebben ze voldoende vertrouwen getankt nu om op dit elan verder te gaan.

De Var in deze play offs is wel echt een lachertje aan het worden. Voor die duw van Naka wordt er zelden of nooit gefloten maar omdat er dan een doelpunt uitkomt keuren ze de goal wel af... Mocht er zo geduwd worden in de penaltybox dan geven ze ook geen penalty, maar een doelpunt afkeuren van Club Brugge is blijkbaar in de mode bij de Belgische arbitrage.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 20 apr 2018, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door BlueJedi »

Levi schreef:
Duffman schreef:
Levi schreef:
Pica schreef: Tis ier echt stil, topmatch nochtans
Als Club goed is is het forum stil, niks om op te zagen om te doemdenken weet je wel :)
Paniek Paniek, Leko buiten, Vormer op de bank en Cools naar de b-kern! anderlecht wint de Champions League!

Nu tevreden? :dunno:
Wil u ni ongerust maken, maar bluejedi heeft duidelijk je passwoord en in jouw naam gepost. Dringend beveiligen!
Ja het was Levi@$$hole, had het letterlijk gevonden bij de eerste poging.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Gratchski »

fok, ik dacht nu echt dat ik de enige was met dat paswoord :x
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Gratchski »

Kan iemand mij trouwens die beelden tonen van wat Nakamba nu zou verkeerd gedaan hebben bij die afgekeurde goal?
op beelden op HNB zie ik drie passes nadat de fout zou gebeurd zijn...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door IsO »

BlueJedi schreef: Knappe prestatie van de ploeg. 6-0 had ik niet verwacht. Diatta is ook een ongeloofelijke ontdekking. Hopelijk blijft hij in de ploeg want is veel beter dan Cools.

Nu zondag tegen Standard zal het uiteraard niet zo makkelijk zijn maar hopelijk hebben ze voldoende vertrouwen getankt nu om op dit elan verder te gaan.

De Var in deze play offs is wel echt een lachertje aan het worden. Voor die duw op Naka wordt er zelden of nooit gefloten maar omdat er dan een doelpunt uitkomt keuren ze de goal wel af... Mocht er zo geduwd worden in de penaltybox dan geven ze ook een penalty, maar een doelpunt afkeuren van Club Brugge is blijkbaar in de mode bij de Belgische arbitrage.
Diatta inderdaad veelbelovend, maar ik zou tegen Standard toch opteren voor Cools, die verdedigend ook niet perfect is, maar toch sterker dan Diatta, wat tegen types als Carcela en Edmilson wel eens van pas kan komen. Cools bij zijn invalbeurt trouwens ook aanvallend een meerwaarde, want betrokken bij 2 goals (1 op assist van hem). Eens starten op de bank was misschien wel de prikkel die hij eens nodig had om hem scherp te houden, maar om hem daar dan per sé te houden, zeker na een sterke invalbeurt... zou ik niet doen.

Wat de VAR betreft: je kan inderdaad discussiëren over die fase, wat betekent dat er inderdaad argumenten zijn om te zeggen dat zijn beslissing terecht was. Maar als de VAR deze play-offs bij ons een dergelijke fase zo beoordeelt, moet dat ook consequent worden doorgetrokken voor de rest van PO I. En dan heb ik liever dat het bij ons gebeurt in een match die we uiteindelijk winnen. Misschien is het een volgende keer in het nadeel van één van onze directe concurrenten.

Dergelijke zaken compenseren trouwens in zekere zin de meeval die we in de reguliere geregeld hadden bij scheidsrechtelijke beslisisngen, en de concurrentie zal - gesteld dat we de titel zouden binnenhalen - alleszins niet kunnen zeggen dat we het cadeau hebben gekregen van de 'blauw-zwarte Bond'.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Fire »

Dat klopt ook.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Stylisimo »

Gratchski schreef: Kan iemand mij trouwens die beelden tonen van wat Nakamba nu zou verkeerd gedaan hebben bij die afgekeurde goal?
op beelden op HNB zie ik drie passes nadat de fout zou gebeurd zijn...
Ze tonen het op SLN
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Okido »

Uit deze prestatie vooral geleerd dat Charleroi erg zwak is en dat het vat daar echt wel af is maar ook dat Brugge er nog steeds staat en dat we echt wel op een nieuwe titel aan het afstevenen zijn. Zondag zal wel andere koek worden met een Standard dat in vorm is maar als we deze lijn doortrekken dan winnen we die match ook. De VAR is stilaan een lachertje aan het worden (kijk maar naar wat er in Mainz-Freiburg is gebeurd). Dat duel met Naka is er eentje wat zelden gefloten zal worden als het in de zestien is maar omdat Brugge scoort, keuren we het af. Ik bekijk het natuurlijk subjectief maar Vormer werkt het wel goed af, zal sowieso goed zijn voor het vertrouwen. Diatta was sterk op rechts en komt er volgens mij ook beter tot zijn recht dan op links maar ik zou hem toch graag eens als spits aan het werk zien ook. Vormer was ook terug meer aanwezig door het spel dat we op de mat brachten, hopelijk kan de ploeg dat dominante vasthouden nu. Je kan zeggen wat je wil van Leko en ja, we zijn er Europees voor de groepsfase uitgegaan maar hij doet het toch maar als jonge coach bij een topclub. Dit geven wij niet meer af, wij worden meer dan terecht voor de 2de keer in 3 jaar tijd KAMPIOEN!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Gratchski schreef: Kan iemand mij trouwens die beelden tonen van wat Nakamba nu zou verkeerd gedaan hebben bij die afgekeurde goal?
op beelden op HNB zie ik drie passes nadat de fout zou gebeurd zijn...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Okido schreef: Uit deze prestatie vooral geleerd dat Charleroi erg zwak is en dat het vat daar echt wel af is maar ook dat Brugge er nog steeds staat en dat we echt wel op een nieuwe titel aan het afstevenen zijn. Zondag zal wel andere koek worden met een Standard dat in vorm is maar als we deze lijn doortrekken dan winnen we die match ook. De VAR is stilaan een lachertje aan het worden (kijk maar naar wat er in Mainz-Freiburg is gebeurd). Dat duel met Naka is er eentje wat zelden gefloten zal worden als het in de zestien is maar omdat Brugge scoort, keuren we het af. Ik bekijk het natuurlijk subjectief maar Vormer werkt het wel goed af, zal sowieso goed zijn voor het vertrouwen. Diatta was sterk op rechts en komt er volgens mij ook beter tot zijn recht dan op links maar ik zou hem toch graag eens als spits aan het werk zien ook. Vormer was ook terug meer aanwezig door het spel dat we op de mat brachten, hopelijk kan de ploeg dat dominante vasthouden nu. Je kan zeggen wat je wil van Leko en ja, we zijn er Europees voor de groepsfase uitgegaan maar hij doet het toch maar als jonge coach bij een topclub. Dit geven wij niet meer af, wij worden meer dan terecht voor de 2de keer in 3 jaar tijd KAMPIOEN!
Ssssst...het vel en de beer. Laat ons zeggen dat als we zondag winnen 90 % van het werk is gedaan, met de credits aan Mac the knife voor de uitspraak. :thumba: Zondag wordt een heel belangrijke match.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Diaby, Wesley, Nakamba en Vanaken heersten gewoon.
Ik kan met moeite een "zwakke" schakel benoemen in het elftal. In het begin leek Denswil misschien wat onzeker, maar hij kwam erdoor. En Gabulov ging ook 1x onder een bal door maar speelde verder weer een oerdegelijke match.
Erg sterke prestatie.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Levi »

BlueJedi schreef:
Levi schreef:
Duffman schreef:
Levi schreef:
Als Club goed is is het forum stil, niks om op te zagen om te doemdenken weet je wel :)
Paniek Paniek, Leko buiten, Vormer op de bank en Cools naar de b-kern! anderlecht wint de Champions League!

Nu tevreden? :dunno:
Wil u ni ongerust maken, maar bluejedi heeft duidelijk je passwoord en in jouw naam gepost. Dringend beveiligen!
Ja het was Levi@$$hole, had het letterlijk gevonden bij de eerste poging.
Speeldag geleden was je nog in grote paniek en voldeed leko hoegenaamd niet. Ik heb een hekel aan negatieve mensen die bij de minste tegenslag panikeren en alles afbreken. Maar Hey geniet van het zonnetje!
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD04 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | do 19/04 - 20:30

Bericht door Pica »

Motm sowieso diaby , heeft echt stappen gezet dit seizoen. Creëert desnoods zijn eigen kansen.
Plaats reactie