PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Gabulov
16
43%
Cools
0
Geen stemmen
Mitrovic
4
11%
Mechele
2
5%
Denswil
0
Geen stemmen
Limbombe
3
8%
Nakamba
3
8%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
4
11%
Refaelov
0
Geen stemmen
Diaby
4
11%
Wesley
0
Geen stemmen
Clasie
1
3%
Vossen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Duffman »

Elafro schreef: Ik maak me eigenlijk (nog) geen zorgen.
We staan 3 punten voor en hebben onze 2 moeilijkste matchen achter de rug. Dit verlies was ingecalculeerd, maar ik vind wel dat we gesjareld zijn door de VAR. Eigenlijk had dit 1-1 moeten zijn.
De VAR heeft ons vorige week gesjareld door de nekken die penalty te geven, deze call is nog verdedigbaar.

Voor de rest waren De Paniekzaaiers hier vandaag inderdaad in topvorm. We zijn 3 punten kwijt van de voorsprong waarmee we aan de PO's begonnen, staan er nog steeds 3 voor met de 2 moeilijkste verplaatsingen tegen de rechtstreekse concurrenten achter de rug.
Het spelniveau is niet dramatisch (het was wat deze match betreft niet Club dat het initiatief moest nemen op verplaatsing bij RSCA dat 6 punten achter stond), de afwerking daarentegen moet stukken beter.
Laatst gewijzigd door Duffman op 16 apr 2018, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door naka 30 »

Geen paniekvoetbal mensen, als we thuis alles winnen en we verliezen alles op verplaatsing dan nog moeten die mauves al 16/18 halen in hun resterende matchen om ons voorbij te steken!!! waarom zouden we thuis geen 15/15 pakken, we hebben in de competitie thuis iedereen gepakt behalve genk maar van die hebben we al gewonnen in de play offs en wie gelooft dat als wij alles winnen thuis de mauves 16/18 pakken met nog verplaatsingen naar gent en standard ook
Souffi_o
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 apr 2018, 09:24

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Souffi_o »

Ik had gehoopt op 4 of 5 op 9 maar toch ben ik blij met het spel. Het enige opmerking die ik wil maken is dat leko terug moet naar zijn 3-5-2 en hoog druk zetten met de volledige ploeg. Ik had daar geen probleem mee dat Club elke match 1 of 2 goals tegen kreeg want van de 15! kansen fzo die club dan creëerde vlogen er dan toch 2-3 binnen, nu zijn er dat mss 5-6 kansen.
Laatst gewijzigd door Souffi_o op 16 apr 2018, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

Duffman schreef:
Elafro schreef: Ik maak me eigenlijk (nog) geen zorgen.
We staan 3 punten voor en hebben onze 2 moeilijkste matchen achter de rug. Dit verlies was ingecalculeerd, maar ik vind wel dat we gesjareld zijn door de VAR. Eigenlijk had dit 1-1 moeten zijn.
De VAR heeft ons vorige week gesjareld door de nekken die penalty te geven, deze call is nog verdedigbaar.

Voor de rest waren De Paniekzaaiers hier vandaag inderdaad in topvorm. We zijn 3 punten kwijt van de voorsprong waarmee we aan de PO's begonnen, staan er nog steeds 3 voor met de 2 moeilijkste verplaatsingen tegen de rechtstreekse concurrenten achter de rug.
Het spelniveau is niet dramatisch (het was wat deze match betreft niet Club dat het initiatief moest nemen op verplaatsing bij RSCA dat 6 punten achter stond), de afwerking daarentegen moet stukken beter.
Nooit opgeven, inderdaad, maar de realiteit leert ons dikwijls anders. Wat de scheidsrechters aan RSCAmaffia kado geven op 2 weken tijd is wraakroepend (heb beelden nogmaals gezien, kan je nooit op beslissen op het buitenspel is, eerder geen offside imo). Brugge presteert sinds nieuwjaar niks meer, en in de play offs zijn we ocharme met 3/9 gestart en 1 penaltygoal. Dat zijn verre van kampioenscijfers. De komende matchen allemaal winnen is utopisch: nog tegen gent, standard en genk...geloof je nu echt dat we niks meer gaan verliezen?? RSCA gaat nog kadokes krijgen en zo worden wij geen kampioen!
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Gratchski »

Clubpolska schreef: Buitenspel, klaar. anderlecht was beter, jammer.
ik ben nog altijd niet overtuigd dat het buitenspel was. onmogelijk te zien op die beelden. de kont van de verdediger staat op gelijke hoogte als diaby zijn voet. Volgens mij is een kont nog altijd een lichaamsdeel waarmee je de bal mag spelen.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Pica »

Generaloberst schreef:
Rafke7 schreef: We konden de voorbije drie jaar een ongelooflijke voorsprong uitbouwen, met alle problemen die de mauven kenden. Maar vorig jaar laten we ze op de meest lullige manier kampioen spelen, en dit jaar lijkt het nog erger te worden. Het is simpel: zij staan er als het moet, wij al heel lang niet. En MPH was dus toch een tovenaar...
Het is heel lang geleden dat Brugge er stond als het moest.
Beker drie jaar geleden
EL campagne drie jaar geleden
Titel twee jaar geleden
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

Pica schreef:
Generaloberst schreef:
Rafke7 schreef: We konden de voorbije drie jaar een ongelooflijke voorsprong uitbouwen, met alle problemen die de mauven kenden. Maar vorig jaar laten we ze op de meest lullige manier kampioen spelen, en dit jaar lijkt het nog erger te worden. Het is simpel: zij staan er als het moet, wij al heel lang niet. En MPH was dus toch een tovenaar...
Het is heel lang geleden dat Brugge er stond als het moest.
Beker drie jaar geleden
EL campagne drie jaar geleden
Titel twee jaar geleden
en hoeveel keer hebben ze hun riante voorsprong laten schieten?
Zich laten uitschakelen in EL (en ook beetje CL) door mindere ploegen?
Hoeveel keer laten ze verloren teams zichzelf terugvinden in matchen tegen fcb?........

Er staan als het moet is resultaten halen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Pica »

Generaloberst schreef:
Pica schreef:
Generaloberst schreef:
Rafke7 schreef: We konden de voorbije drie jaar een ongelooflijke voorsprong uitbouwen, met alle problemen die de mauven kenden. Maar vorig jaar laten we ze op de meest lullige manier kampioen spelen, en dit jaar lijkt het nog erger te worden. Het is simpel: zij staan er als het moet, wij al heel lang niet. En MPH was dus toch een tovenaar...
Het is heel lang geleden dat Brugge er stond als het moest.
Beker drie jaar geleden
EL campagne drie jaar geleden
Titel twee jaar geleden
en hoeveel keer hebben ze hun riante voorsprong laten schieten?
Zich laten uitschakelen in EL (en ook beetje CL) door mindere ploegen?
Hoeveel keer laten ze verloren teams zichzelf terugvinden in matchen tegen fcb?........

Er staan als het moet is resultaten halen.
Je foutieve stelling is dat het lang geleden is dat Club er stond. Beker, EL campagne en titel de voorbije 3 jaar is niet 'lang geleden'.
Je zegt niet dat we er niet altijd staan of er maar soms staan, neen je zegt (foutief nogmaals) dat we er lang niet meer gestaan hebben.
Ik gebruik om dat te counteren feiten, kan je ook proberen.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door leem »

Ja jongens.. Op anderlecht kan je nu eenmaal verliezen (zie afgelopen 20j bijvoorbeeld). Zeker als er iemand kort voor de match begint over een mogelijk preeke van 2Mio. Begin misschien eens te panikeren als we donderdag kansloos de boot in gaan.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Okido »

Buitenspelfase is onmogelijk goed te beoordelen met de beelden die wij ter beschikking hebben. Ik snap, in het algemeen in het voetbal, ook niet wat het verschil is tussen 1cm geen of wel buitenspel. Precies of de tegenstander gaat daardoor anders verdedigen of nog kunnen terugkomen?!
Als die cm dan toch belangrijk is, dan vind ik dat de VAR hier niet mag ingrijpen aangezien het niet overduidelijk is en er dus geen sprake is van een 'clear error' van Vertenten. Tenzij zij natuurlijk wel over de juiste beelden beschikken en blijkt dat die cm buitenspel er was als de bal aan de voet van Wesley vertrekt.

We staan nog altijd 3 punten voor, na uitwedstrijden op Gent & anderlecht, met 2 thuismatchen voor de boeg. Zoals Vormer zei, zal het hopelijk kolken in Jan Breydel en laat ons aub niet negatief doen maar positief achter onze eigen ploeg gaan staan. We hebben dit seizoen idd al te vaak nagelaten om te profiteren van misstappen bij de tegenstander, na nieuwjaar was het beste er bij ons ook van af en kampioen worden met een heel seizoen sprankelend en fris voetbal zit er niet in maar terecht kampioen spelen is nog altijd een zeer realistische piste. We moeten gewoon alles geven in de volgende 2 thuismatchen en als we daar 6/6 van kunnen maken, spreken we over exact een week weer over een heel ander verhaal want de mauve zie ik nu geen 6/6 pakken. We moeten uitgaan van onze eigen sterkte en ik zou idd ook liefst terugkeren naar het systeem met 2 spitsen (niet dat Rafa slecht speelt) maar we spelen beter zo (en dan zie ik persoonlijk ook liever Dennis of zelfs Diatta dan Vossen als invaller voor Diaby op anderlecht maar goed, het is wat het is).

Dus allemaal achter onze ploeg, we moeten er blijven in geloven want qua punten en kalender is het op dit moment nog allemaal in ons voordeel. Als je dus nu alles al wil opgeven, ga dan even lekker in een hoekje wenen en keer nog een keer terug wanneer je terug achter onze Club wil staan!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Duffman »

Generaloberst schreef:
Duffman schreef:
Elafro schreef: Ik maak me eigenlijk (nog) geen zorgen.
We staan 3 punten voor en hebben onze 2 moeilijkste matchen achter de rug. Dit verlies was ingecalculeerd, maar ik vind wel dat we gesjareld zijn door de VAR. Eigenlijk had dit 1-1 moeten zijn.
De VAR heeft ons vorige week gesjareld door de nekken die penalty te geven, deze call is nog verdedigbaar.

Voor de rest waren De Paniekzaaiers hier vandaag inderdaad in topvorm. We zijn 3 punten kwijt van de voorsprong waarmee we aan de PO's begonnen, staan er nog steeds 3 voor met de 2 moeilijkste verplaatsingen tegen de rechtstreekse concurrenten achter de rug.
Het spelniveau is niet dramatisch (het was wat deze match betreft niet Club dat het initiatief moest nemen op verplaatsing bij RSCA dat 6 punten achter stond), de afwerking daarentegen moet stukken beter.
Nooit opgeven, inderdaad, maar de realiteit leert ons dikwijls anders. Wat de scheidsrechters aan RSCAmaffia kado geven op 2 weken tijd is wraakroepend (heb beelden nogmaals gezien, kan je nooit op beslissen op het buitenspel is, eerder geen offside imo). Brugge presteert sinds nieuwjaar niks meer, en in de play offs zijn we ocharme met 3/9 gestart en 1 penaltygoal. Dat zijn verre van kampioenscijfers. De komende matchen allemaal winnen is utopisch: nog tegen gent, standard en genk...geloof je nu echt dat we niks meer gaan verliezen?? RSCA gaat nog kadokes krijgen en zo worden wij geen kampioen!
De aller-allerlaatste die over heel het seizoen bekeken te klagen heeft over beslissingen van de (video)refs is Club Brugge KV.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door felix da housecat »

Duffman schreef:
Generaloberst schreef:
Duffman schreef:
Elafro schreef: Ik maak me eigenlijk (nog) geen zorgen.
We staan 3 punten voor en hebben onze 2 moeilijkste matchen achter de rug. Dit verlies was ingecalculeerd, maar ik vind wel dat we gesjareld zijn door de VAR. Eigenlijk had dit 1-1 moeten zijn.
De VAR heeft ons vorige week gesjareld door de nekken die penalty te geven, deze call is nog verdedigbaar.

Voor de rest waren De Paniekzaaiers hier vandaag inderdaad in topvorm. We zijn 3 punten kwijt van de voorsprong waarmee we aan de PO's begonnen, staan er nog steeds 3 voor met de 2 moeilijkste verplaatsingen tegen de rechtstreekse concurrenten achter de rug.
Het spelniveau is niet dramatisch (het was wat deze match betreft niet Club dat het initiatief moest nemen op verplaatsing bij RSCA dat 6 punten achter stond), de afwerking daarentegen moet stukken beter.
Nooit opgeven, inderdaad, maar de realiteit leert ons dikwijls anders. Wat de scheidsrechters aan RSCAmaffia kado geven op 2 weken tijd is wraakroepend (heb beelden nogmaals gezien, kan je nooit op beslissen op het buitenspel is, eerder geen offside imo). Brugge presteert sinds nieuwjaar niks meer, en in de play offs zijn we ocharme met 3/9 gestart en 1 penaltygoal. Dat zijn verre van kampioenscijfers. De komende matchen allemaal winnen is utopisch: nog tegen gent, standard en genk...geloof je nu echt dat we niks meer gaan verliezen?? RSCA gaat nog kadokes krijgen en zo worden wij geen kampioen!
De aller-allerlaatste die over heel het seizoen bekeken te klagen heeft over beslissingen van de (video)refs is Club Brugge KV.
² Dit jaar hebben we al ons portie geluk gehad met de scheidsrechterlijke beslissingen. Behalve gisteren dan, ik ben ook van mening dat die goal niet mag afgekeurd worden.

Volgende match tegen Charleroi moeten we gewoon winnen. Die hebben nog minder punten gepakt in 2018 dan wij ;).
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

Okido schreef: Buitenspelfase is onmogelijk goed te beoordelen met de beelden die wij ter beschikking hebben. Ik snap, in het algemeen in het voetbal, ook niet wat het verschil is tussen 1cm geen of wel buitenspel. Precies of de tegenstander gaat daardoor anders verdedigen of nog kunnen terugkomen?!
Als die cm dan toch belangrijk is, dan vind ik dat de VAR hier niet mag ingrijpen aangezien het niet overduidelijk is en er dus geen sprake is van een 'clear error' van Vertenten. Tenzij zij natuurlijk wel over de juiste beelden beschikken en blijkt dat die cm buitenspel er was als de bal aan de voet van Wesley vertrekt.

We staan nog altijd 3 punten voor, na uitwedstrijden op Gent & anderlecht, met 2 thuismatchen voor de boeg. Zoals Vormer zei, zal het hopelijk kolken in Jan Breydel en laat ons aub niet negatief doen maar positief achter onze eigen ploeg gaan staan. We hebben dit seizoen idd al te vaak nagelaten om te profiteren van misstappen bij de tegenstander, na nieuwjaar was het beste er bij ons ook van af en kampioen worden met een heel seizoen sprankelend en fris voetbal zit er niet in maar terecht kampioen spelen is nog altijd een zeer realistische piste. We moeten gewoon alles geven in de volgende 2 thuismatchen en als we daar 6/6 van kunnen maken, spreken we over exact een week weer over een heel ander verhaal want de mauve zie ik nu geen 6/6 pakken. We moeten uitgaan van onze eigen sterkte en ik zou idd ook liefst terugkeren naar het systeem met 2 spitsen (niet dat Rafa slecht speelt) maar we spelen beter zo (en dan zie ik persoonlijk ook liever Dennis of zelfs Diatta dan Vossen als invaller voor Diaby op anderlecht maar goed, het is wat het is).

Dus allemaal achter onze ploeg, we moeten er blijven in geloven want qua punten en kalender is het op dit moment nog allemaal in ons voordeel. Als je dus nu alles al wil opgeven, ga dan even lekker in een hoekje wenen en keer nog een keer terug wanneer je terug achter onze Club wil staan!


:thumbb: :wave:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Elafro schreef:
Cedrinho schreef: MPH ligt nog onder contract, dus we kunnen nu nog Leko buiten shotten en MPH terug laten overnemen :D
Ik heb net een klein beetje overgegeven.
Het sarcasme in die post was dus niet duidelijk genoeg. Ik dacht dat de smiley wel duidelijk genoeg was om aan te tonen dat ik dit niet meende.
leem schreef: Ja jongens.. Op anderlecht kan je nu eenmaal verliezen (zie afgelopen 20j bijvoorbeeld). Zeker als er iemand kort voor de match begint over een mogelijk preeke van 2Mio. Begin misschien eens te panikeren als we donderdag kansloos de boot in gaan.
Ik heb het zo enorm gehad met mensen die zeggen van "goh ja, op Gent en anderlecht kan je verliezen". Ik vind dat zo'n enorm foute ingesteldheid... Hoe kan je nu naar een match gaan met de ingesteldheid dat verliezen wel mag? Fuck dat zeg. We zijn Club Brugge, dus we moeten ALLE matchen willen winnen. Zelfs uit bij Real Madrid zou ik pissed zijn als we verliezen.

En ja, ik geloofde zelf ook al niet meer dat we gisteren zouden winnen, zei ik hier op het forum, maar denk je dat dat bij de start van de match nog het geval was? Integendeel. Ook ik zat te stressen op het puntje van mijn stoel bij elke kans.
Vrede nemen met een verlies heb ik nooit gekund.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door leem »

Cedrinho schreef:
Elafro schreef:
Cedrinho schreef: MPH ligt nog onder contract, dus we kunnen nu nog Leko buiten shotten en MPH terug laten overnemen :D
Ik heb net een klein beetje overgegeven.
Het sarcasme in die post was dus niet duidelijk genoeg. Ik dacht dat de smiley wel duidelijk genoeg was om aan te tonen dat ik dit niet meende.
leem schreef: Ja jongens.. Op anderlecht kan je nu eenmaal verliezen (zie afgelopen 20j bijvoorbeeld). Zeker als er iemand kort voor de match begint over een mogelijk preeke van 2Mio. Begin misschien eens te panikeren als we donderdag kansloos de boot in gaan.
Ik heb het zo enorm gehad met mensen die zeggen van "goh ja, op Gent en anderlecht kan je verliezen". Ik vind dat zo'n enorm foute ingesteldheid... Hoe kan je nu naar een match gaan met de ingesteldheid dat verliezen wel mag? Fuck dat zeg. We zijn Club Brugge, dus we moeten ALLE matchen willen winnen. Zelfs uit bij Real Madrid zou ik pissed zijn als we verliezen.

En ja, ik geloofde zelf ook al niet meer dat we gisteren zouden winnen, zei ik hier op het forum, maar denk je dat dat bij de start van de match nog het geval was? Integendeel. Ook ik zat te stressen op het puntje van mijn stoel bij elke kans.
Vrede nemen met een verlies heb ik nooit gekund.
Juist. En daarom kunnen we meteen Leko dit jaar nog afvoeren en de derde plaats al op schrijven. Moet ik tegen zo'n gezever kunnen?
Plaats reactie