PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Gabulov
16
43%
Cools
0
Geen stemmen
Mitrovic
4
11%
Mechele
2
5%
Denswil
0
Geen stemmen
Limbombe
3
8%
Nakamba
3
8%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
4
11%
Refaelov
0
Geen stemmen
Diaby
4
11%
Wesley
0
Geen stemmen
Clasie
1
3%
Vossen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 37

james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door james »

Cedrinho schreef:
Dompelkuip schreef:
Khas schreef: Taktisch volledig overklast door een matige trainer.
Spekkie Hein heeft onze Leko te kakken gezet
Leko is ook gewoon lang geen zo'n goeie trainer als men heeft laten uitschijnen voor de winterstop.
We zijn Europees afgegaan, in de Beker hebben we het ook laten schieten en in de competitie... Tjah, voor de winterstop hebben we duidelijk boven onze stand geleefd met dank aan de tegenstanders die te zwak aan de competitie begonnen. En na de winterstop spelen we nog altijd hetzelfde voetbal als voor de winterstop, met dat verschil dat de tegenstanders terug op iets van niveau aan het voetballen zijn.
Hebben onze concurrenten geen zo'n slechte seizoensstart, dan halen wij met moeite play-off 1 en lag Leko al buiten.
dat klopt volledig en een groot deel geluk ,op kvk ,zulte antwerp enz..
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door naka 30 »

ik zou eerst eens willen weten of die var eigenlijk andere beelden te zien krijgt dan wij want in die herhalingen kan ik helemaal niet zien dat abdou buitenspel loopt, het is toch gelijk met hun lichaam en voeten...als je op diezelfde beelden kan zien dat het zeker buitenspel is dan heb je een wel heel erg goeie bril (ne mauven misschien)
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Rafke7 »

naka 30 schreef: dan heb je een wel heel erg goeie bril (ne mauven misschien)
Niks nieuws onder de zon :roll:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Clubpolska »

Buitenspel, klaar. anderlecht was beter, jammer.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door DavidVM »

Spijtig dat de VAR een pintje was gaan halen bij de penaltyfout op Vanaken
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door naka 30 »

wat een nest successupporters hier zeg, we hebben net onze 2 moeilijkste verplaatsingen achter de rug en nog altijd staan we 3 ptn. voor, ja hebben beide verloren, de ene met 1-0 na een match waarin we een uur beter waren, de andere na een wel zeer moeilijk te zien buitenspeldoelpunt en zowel kwek als de mauves moeten nog naar ons komen é!!! Denken jullie nu echt dat de mauves zo sterk zijn dat ze 21/21 pakken en onder andere bij ons komen winnen...zullen wij plots geen enkele thuismatch meer kunnen winnen misschien...wat een gezever, als er 2 matchen waren die we op papier konden verliezen dan zijn het deze 2 en dan moeten we nie panikeren maar in onszelf geloven en onze thuismatchen blijven winnen met de steun van de supporters die er blijven in geloven...we staan godverdomme 3 punten voor en hebben een thuiswedstrijd minder gespeeld dan de mauves...
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Vormer10 »

Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door felix da housecat »

Die buitenspelfase is zoooo nipt, dat het volgens mij haast niet te beoordelen is, zelfs met var. Extreeem moeilijke fase. Op de beelden tijdens de match zag ik echt niet dat diaby offside stond.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

De VAR mag enkel tussenkomen als het een flagrante vergissing is, zeker?
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door BlueJedi »

Het is geen duidelijk buitenspel. Als de beelden helder zijn dan is het zo maar alle beelden die er circuleren zijn niet duidelijk. Bij twijfel zou de VAR niet mogen ingrijpen en zou de aanvaller het voordeel van de twijfel moeten krijgen.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Hannes »

BlueJedi schreef:
Cedrinho schreef:
Dompelkuip schreef:
Khas schreef: Taktisch volledig overklast door een matige trainer.
Spekkie Hein heeft onze Leko te kakken gezet
Leko is ook gewoon lang geen zo'n goeie trainer als men heeft laten uitschijnen voor de winterstop.
We zijn Europees afgegaan, in de Beker hebben we het ook laten schieten en in de competitie... Tjah, voor de winterstop hebben we duidelijk boven onze stand geleefd met dank aan de tegenstanders die te zwak aan de competitie begonnen. En na de winterstop spelen we nog altijd hetzelfde voetbal als voor de winterstop, met dat verschil dat de tegenstanders terug op iets van niveau aan het voetballen zijn.
Hebben onze concurrenten geen zo'n slechte seizoensstart, dan halen wij met moeite play-off 1 en lag Leko al buiten.
Als Wij anderlecht of Gent nog kampioen laten spelen met zo een voorsprong qua punten en gegeven het feit dat die ploegen zo zwak geweest zijn en van zo ver komen sorry maar dan kun je voor mij echt uw biezen pakken. Ik ben Leko echt kut maar dan ook kut beu aan het worden.
Haha! Wat een gezever is me dat hier zeg! You only sing when you're winning zeggen wij dan.
Straks is het nog ónze schuld dat de anderen zwak aan de competitie zijn begonnen. En ja, de mauve hebben MASSA'S meer punten gehaald dan wij na Nieuwjaar. Mensen toch... En donderdag winnen we tegen Charleroi en zijn we weer buiten categorie zeker? Bende azijnpissers.
WIJ hebben sprankelend voetbal gezien dit jaar. WIJ hebben het meeste goals gescoord. WIJ hebben de competitie met 12 punten voorsprong afgesloten. WIJ hebben de mauve met 5-0 forfaitcijfers terug naar Bxl gestuurd. Awel: WIJ gaan waarschijnlijk ook kampioen spelen. WIJ staan er nog altijd hartstikke goed voor.
Gaan we donderdag weer lekker voor de Club van ons hart supporteren? Allemaal samen ja? Dankt u.
:teach:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door JRut »

Hannes schreef:
BlueJedi schreef:
Cedrinho schreef:
Dompelkuip schreef:
Spekkie Hein heeft onze Leko te kakken gezet
Leko is ook gewoon lang geen zo'n goeie trainer als men heeft laten uitschijnen voor de winterstop.
We zijn Europees afgegaan, in de Beker hebben we het ook laten schieten en in de competitie... Tjah, voor de winterstop hebben we duidelijk boven onze stand geleefd met dank aan de tegenstanders die te zwak aan de competitie begonnen. En na de winterstop spelen we nog altijd hetzelfde voetbal als voor de winterstop, met dat verschil dat de tegenstanders terug op iets van niveau aan het voetballen zijn.
Hebben onze concurrenten geen zo'n slechte seizoensstart, dan halen wij met moeite play-off 1 en lag Leko al buiten.
Als Wij anderlecht of Gent nog kampioen laten spelen met zo een voorsprong qua punten en gegeven het feit dat die ploegen zo zwak geweest zijn en van zo ver komen sorry maar dan kun je voor mij echt uw biezen pakken. Ik ben Leko echt kut maar dan ook kut beu aan het worden.
Haha! Wat een gezever is me dat hier zeg! You only sing when you're winning zeggen wij dan.
Straks is het nog ónze schuld dat de anderen zwak aan de competitie zijn begonnen. En ja, de mauve hebben MASSA'S meer punten gehaald dan wij na Nieuwjaar. Mensen toch... En donderdag winnen we tegen Charleroi en zijn we weer buiten categorie zeker? Bende azijnpissers.
WIJ hebben sprankelend voetbal gezien dit jaar. WIJ hebben het meeste goals gescoord. WIJ hebben de competitie met 12 punten voorsprong afgesloten. WIJ hebben de mauve met 5-0 forfaitcijfers terug naar Bxl gestuurd. Awel: WIJ gaan waarschijnlijk ook kampioen spelen. WIJ staan er nog altijd hartstikke goed voor.
Gaan we donderdag weer lekker voor de Club van ons hart supporteren? Allemaal samen ja? Dankt u.
:teach:
Mijn beurt om eens een dikke like te geven voor een post.
Welke bom is hier gebarsten zeg. Godver moeten lezen dat er zijn die een fles champagne gaan opentrekken als MPH terug naar club zou komen. Kunnen we weer lekker zagen als MPH vijf zessen opstelt.
#hetishierbeter
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door naka 30 »

jij bent een man naar mijn hart, hannes! ik denk er net hetzelfde over...
Gebruikersavatar
Elafro
A-kern
Berichten: 513
Lid geworden op: 29 mei 2016, 19:57
Locatie: Tremelo

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Elafro »

Cedrinho schreef: MPH ligt nog onder contract, dus we kunnen nu nog Leko buiten shotten en MPH terug laten overnemen :D
Ik heb net een klein beetje overgegeven.
Gebruikersavatar
Elafro
A-kern
Berichten: 513
Lid geworden op: 29 mei 2016, 19:57
Locatie: Tremelo

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Elafro »

Ik maak me eigenlijk (nog) geen zorgen.
We staan 3 punten voor en hebben onze 2 moeilijkste matchen achter de rug. Dit verlies was ingecalculeerd, maar ik vind wel dat we gesjareld zijn door de VAR. Eigenlijk had dit 1-1 moeten zijn.
Ik zie ons de komende matchen gewoon 15/21 pakken. Dan moet anderlecht 19/21 pakken om ons in te halen. Not gonna happen. Volgens mij staan we na volgende speeldag zelfs al terug 6 punten voor.

Wat me wel wat zorgen baart is ons gebrek aan scorend vermogen. Daar moet dringend verandering in komen. Enkele van onze verdedigers zijn ook niet in beste doen, maar dat vind ik nog niet zorgwekkend op dit moment.

Ik ga wel nooit nog op café naar anderlecht - Club kijken als de cafébaas een nek is.
Plaats reactie