PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Vermeer
1
3%
Cools
0
Geen stemmen
Mitrovic
1
3%
Mechele
3
9%
Denswil
1
3%
Touba
1
3%
Nakamba
6
18%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
5
15%
Refaelov
12
35%
Diaby
1
3%
Diatta
2
6%
Wesley
0
Geen stemmen
Dennis
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

fcb 4 life schreef:
Generaloberst schreef:
fcb 4 life schreef:
Generaloberst schreef: Verliezen is verliezen. punt.
Benieuwd of de druk FCB weeral niet de nek gaat omwringen, want wanneer het moneytime is is brugge altijd kwetsbaar. Deze ploeg is verre van kampioen, als ze zo blijven aanmodderen gaan ze de titel mogen vergeten.
Aanmodderen.. alsof we al weken slecht spelen.
En ik weet niet van u maar ik voel me er beter bij als we verliezen door een gebrek aan effectief dan dat je 90 min van het kastje naar de muur bent gespeelt
Ik voel me beter als we winnen. In PO1 heb je niks aan " goed gespeeld" en "niet onderliggen". Nu moet je winnen en zien dat je je seizoen kunt verzilveren. DE rest is bijzaak
Heb je niks aan.. Wat is dat nu voor zever, buiten de afwerking en de eerste 20 min waren we goed en konden we zeker een punt gepakt hebben.
Had je hier 90 min geen poot kunnen uitsteken dan ga je met veel vraagtekens naar rsca toe, terwijl je nu wel kan verder doen zoals ze bezig zijn, buiten de afwerking dan.
wel bekijk het zo eens ;-) ....godver we hebben goed gespeeld, niet ondergelegen en we kunnen zelfs dan niet winnen....
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door Pica »

BlueJedi schreef:
james schreef:
Alethio schreef: Jammer, een puntje had verdiend geweest. Nog zeker geen man overboord, maar een puntje bij de nekken zou nu wel erg welkom zijn.
en als we verliezen staan ze op 3 punten ,en dan ?
3 punten is niks meer in de play offs. Ja wij hebben dan onze 2 lastigste verplaatstingen achter de rug maar dan mag er voor Brugge niks meer mis gaan in de thuismatchen en moet je toch ergens nog punten pakken in de overige uitmatchen. Met onze spitsen die niet kunnen scoren is dat allesbehalve een geruststelling.

Voor anderlecht en Gent is het allemaal van mogen en niet van moeten. Die hebben er lang vrede mee genomen dat ze waarschijnlijk geen kampioen worden dus die kunnen het allemaal zeer kalm van wedstrijd tot wedstrijd tot bekijken. Maar voor Brugge is het toch anders, wij moeten gewoon kampioen spelen anders lijden we onwaarschijnlijk gezichtsverlies. Hoe sneller dat kampioenschap binnen is hoe beter, ik denk dat ik de spanning echt niet meer zou aankunnen als anderlecht of Gent plots langs zij komt in die play offs, dat wil ik echt niet zien gebeuren.
Dus we moeten winnen op gent en of anderlecht zodat we thuis mogen verliezen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Pica op 08 apr 2018, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Generaloberst schreef:
fcb 4 life schreef:
Generaloberst schreef:
fcb 4 life schreef:
Aanmodderen.. alsof we al weken slecht spelen.
En ik weet niet van u maar ik voel me er beter bij als we verliezen door een gebrek aan effectief dan dat je 90 min van het kastje naar de muur bent gespeelt
Ik voel me beter als we winnen. In PO1 heb je niks aan " goed gespeeld" en "niet onderliggen". Nu moet je winnen en zien dat je je seizoen kunt verzilveren. DE rest is bijzaak
Heb je niks aan.. Wat is dat nu voor zever, buiten de afwerking en de eerste 20 min waren we goed en konden we zeker een punt gepakt hebben.
Had je hier 90 min geen poot kunnen uitsteken dan ga je met veel vraagtekens naar rsca toe, terwijl je nu wel kan verder doen zoals ze bezig zijn, buiten de afwerking dan.
wel bekijk het zo eens ;-) ....godver we hebben goed gespeeld, niet ondergelegen en we kunnen zelfs dan niet winnen....
Ja en dan mag en moet er terecht gekeken worden naar de spitsen.
Maar als je 90min geen zak hebt uitgestoken dan is dat toch iets helemaal anders.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef:
Cedrinho schreef: Ben ik dan de enige die zich na vandaag geen beetje zorgen maakt?
Op het eerste kwartier na hebben we de match gedomineerd en waren we veruit de betere ploeg.
Ik heb een al bij al goed Club gezien, met vooral Refaelov als uitblinker. We hadden de beste kansen, de meeste hoekschoppen, noem maar op.
Vandaag zit het tegen, maar we mogen toch tevreden zijn denk ik met hoe we gevoetbald hebben. En als we dan toch eens punten verliezen in de po's, dan waren vandaag en volgende zondag de matchen waarin dat het meest door de vingers gezien kan worden. Ik blijf er nog altijd rotsvast van overtuigd dat we kampioen zullen spelen én dat we volgende speeldag rsca uittellen.
Ik hoop het echt,..... goed voetballen (wat ik graag zie) telt nu niet meer, doelpunten maken en winnen des te meer: nu moet je resultaten halen!!!
Waarom zeg je dan in een vorige post dat we met veel geluk winnen van Genk? Dat doet er toch niet toe dan, enkel winnen telt? En waarom het onderscheid tussen de reguliere en de POs?
#hetishierbeter
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door IsO »

Ik ben het er trouwens totaal niet mee eens dat goed voetbal niet belangrijk meer zou zijn. Integendeel. In de reguliere toch een aantal matchen gewonnen door het aantal kansen dat we konden creëren (door goed aanvallend voetbal), eerder dan door defensieve stabiliteit of efficiëntie voor doel. Als we in dit systeem het voetbal verloochenen, kan het wel eens moeilijk worden in mijn ogen.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet efficiënter mag/moet voor doel. Graag natuurlijk. Misschien dat de terugkeer van Vossen daar nog een rol kan spelen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door Gratchski »

genekt door gebrek aan efficientie. Goede match, mooi voetbal. Spijtig dat Diaby noch wesley gescoord hebben. Gelijkspel moest het gewest zijn.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door felix da housecat »

Diaby en Wesley missen daar toch weer wat MEGA-kansen! Al moet ik wel zeggen dat die eerste kans van Diaby goed gepakt is door Kalinic.

Soit, nog altijd 6 punten los. Zelfs als we volgende week verliezen (wat ik ons echt niet zie doen) staan we 3 punten los en hebben we de twee moeilijkste matchen achter de rug (uit in Gent en uit in anderlecht). Dus totaal geen man overboord. Ik zie het nog altijd rooskleurig in.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door Bosko »

Vanaken mag die kans ook binnen trappen hé
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door Brechtje »

Bosko schreef: Vanaken mag die kans ook binnen trappen hé
Mja, na zo'n inspanning ben je natuurlijk niet meer zo scherp.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door Bosko »

Brechtje schreef:
Bosko schreef: Vanaken mag die kans ook binnen trappen hé
Mja, na zo'n inspanning ben je natuurlijk niet meer zo scherp.
Het is niet dat Diaby en Wesley geen inspanning moesten doen.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door Brechtje »

Bosko schreef:
Brechtje schreef:
Bosko schreef: Vanaken mag die kans ook binnen trappen hé
Mja, na zo'n inspanning ben je natuurlijk niet meer zo scherp.
Het is niet dat Diaby en Wesley geen inspanning moesten doen.
Een versnelling rechtdoor is veel minder lastig dan drie, vier keer kappen en versnellen.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door Stylisimo »

Versnellen?
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door Khas »

Stylisimo schreef: Versnellen?
Torhouts voor aantrekkelijker worden.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door Brechtje »

Stylisimo schreef: Versnellen?
Het veranderen van de snelheidsvector in grootte en/of richting.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: PO1 SD02 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 08/04 - 18:00

Bericht door Stylisimo »

Beide definities ken ik, maar vond ik niet van toepassing op Vanaken z'n geniale dribbel.
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Plaats reactie