PO1 SD01 | Club Brugge KV - KRC Genk | ma 02/04 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Vermeer
17
25%
Cools
0
Geen stemmen
Mitrovic
13
19%
Mechele
5
7%
Denswil
4
6%
Limbombe
1
1%
Nakamba
13
19%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
1
1%
Diaby
1
1%
Wesley
2
3%
Dennis
1
1%
Refaelov
10
15%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD01 | Club Brugge KV - KRC Genk | ma 02/04 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Levi schreef:
Cedrinho schreef: Vermeer, Mitrovic en Nakamba de enigen op niveau vandaag.
Absolute kutmatch. Gelijkspel was logisch en terecht geweest. Na een uur had ik zelfs het gevoel dat Club daar ook vrede mee nam.
Vormer en Vanaken onder niveau, Cools ook. Limbombe probeerde, maar Mata speelde een uitstekende match en hield hem vakkundig in zijn achterzak. Ook Wesley leverde een van zijn slechtste prestaties.
Op een diefje toch de 3 punten kunnen veroveren is verdomd mooi meegenomen na zo'n prestatie.
Club speelde een hele wedstrijd met in het achterhoofd dat een punt best wel ok was vond ik ook.
Zelfde 3 voor mij.
Niet akkoord, je 1ste match playoffs en zeker thuismatch moet je altijd voor de 3 punten gaan.
Voor mij ook dezelfde 3 namen die echt goed waren, al de rest vond ik onopvallend tot zwak zelfs.
Genk ligt Club precies niet echt, soit ik onthoud de 3 punten, die zijn nl. het belangrijkste.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD01 | Club Brugge KV - KRC Genk | ma 02/04 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

fcb 4 life schreef: Vermeer, Denswil en Nakamba voor mij.
Denswil?? :dunno:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: PO1 SD01 | Club Brugge KV - KRC Genk | ma 02/04 - 18:00

Bericht door Hannes »

Cedrinho schreef:
fcb 4 life schreef: Vermeer, Denswil en Nakamba voor mij.
Denswil?? :dunno:
Ik vond Mitrovic er bovenuit steken en Denswil een hele aardige mats spelen. Mechele vervolledigt mijn top3. Niemand op gelet? Speelde oerdegelijke match, zoals ww van hem dit jaar gewoon zijn.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: PO1 SD01 | Club Brugge KV - KRC Genk | ma 02/04 - 18:00

Bericht door Bjorno »

Cedrinho schreef:
Levi schreef:
Cedrinho schreef: 10 punten zelfs... Allé ja, 9 in theorie, 10 in praktijk.
Op Gent 9 he, bij gelijke stand met Gent is Gent kampioen. Wij hebben half punt bijgekregen zij niet. Dat is het eerste criterium bij gelijke stand.
Klopt dit?? Ik dacht dat in geval van ex-aequo de kampioen van de reguliere competitie sowieso in het voordeel was?
Tuurlijk klopt dat, waarom zouden anders die sterretjes erbij staan.
Zou ook volstrekt oneerlijk zijn als de ene er door afronding een half punt bij krijgt en de andere niet.

Was te voorspellen natuurlijk dat een aantal mensen dit niet zouden weten, hoe logisch het ook is.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: PO1 SD01 | Club Brugge KV - KRC Genk | ma 02/04 - 18:00

Bericht door Levi »

Tiki Taka schreef:
Levi schreef:
Cedrinho schreef: Vermeer, Mitrovic en Nakamba de enigen op niveau vandaag.
Absolute kutmatch. Gelijkspel was logisch en terecht geweest. Na een uur had ik zelfs het gevoel dat Club daar ook vrede mee nam.
Vormer en Vanaken onder niveau, Cools ook. Limbombe probeerde, maar Mata speelde een uitstekende match en hield hem vakkundig in zijn achterzak. Ook Wesley leverde een van zijn slechtste prestaties.
Op een diefje toch de 3 punten kunnen veroveren is verdomd mooi meegenomen na zo'n prestatie.
Club speelde een hele wedstrijd met in het achterhoofd dat een punt best wel ok was vond ik ook.
Zelfde 3 voor mij.
Niet akkoord, je 1ste match playoffs en zeker thuismatch moet je altijd voor de 3 punten gaan.
Voor mij ook dezelfde 3 namen die echt goed waren, al de rest vond ik onopvallend tot zwak zelfs.
Genk ligt Club precies niet echt, soit ik onthoud de 3 punten, die zijn nl. het belangrijkste.
Ik zeg ook niet dat ik dat de juiste keuze vond, alleen had ik het gevoel dat leko het best ok gevonden had. We zakten dieper terug dan anders bv.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD01 | Club Brugge KV - KRC Genk | ma 02/04 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef:
fcb 4 life schreef: Vermeer, Denswil en Nakamba voor mij.
Denswil?? :dunno:
Speelde echt wel een goeie match hoor.
Plaats reactie