JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Vermeer
8
44%
Vlietinck
1
6%
Mitrovic
2
11%
Mechele
1
6%
Denswil
0
Geen stemmen
Limbombe
0
Geen stemmen
Clasie
0
Geen stemmen
Vormer
3
17%
Nakamba
2
11%
Dennis
0
Geen stemmen
Diaby
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Refaelov
1
6%
Scholz
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Bosko »

Afbeelding K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV Afbeelding
___________________________________________________________________________________________________
Zon 11 maart 2018 om 14u30 - Jupiler Pro League - Speeldag 30 - Stayen, Sint-Truiden
Laatst gewijzigd door Bosko op 12 mar 2018, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Voor STVV staat er niks meer op het spel

Belangrijke match voor ons, Leko zal hen dat wel duidelijk maken
Als wij winnen (en de mauven ook), dan moeten zij al 7 punten méér pakken dan ons in de play-offs
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Gunt »

Als we op STVV niet kunnen gaan winnen, hebben we in PO1 niet veel te zoeken.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door PetjeFCB »

Gunt schreef: Als we op STVV niet kunnen gaan winnen, hebben we in PO1 niet veel te zoeken.
STVV - Gent 3-2
STVV - Standard 1-0
STVV - Genk 2-1
STVV - anderlecht 1-0
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door The_One »

PetjeFCB schreef:
Gunt schreef: Als we op STVV niet kunnen gaan winnen, hebben we in PO1 niet veel te zoeken.
STVV - Gent 3-2
STVV - Standard 1-0
STVV - Genk 2-1
STVV - anderlecht 1-0
Duidelijk statement. Gent, Genk, Standard en anderlecht horen niet in play-off 1...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3360
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door IsO »

Ik kan me vergissen, maar vermoed dat Gunt het cynisch bedoelt. uit het Club-KVK topic:
Gunt schreef:
Tiki Taka schreef:
JRut schreef:
Tiki Taka schreef:
Als je thuis van Kortrijk niet kan winnen heb je eigenlijk niks te zoeken in playoff1. :teach:
Juist. De verdiende kampioen vorig jaar heeft tenslotte ook verloren van de latere degradant in eigen huis.
Ik zal het anders verwoorden...Als je thuis niet kan winnen van Kortrijk dan moet je niet met grote ambities playoff1 intrekken,
waar het niveau van de tegenstanders een stuk hoger ligt. Nu goed?
Alle respect voor uw mening, maar ik vind dit de echt kortzichtige en pessimistische bullshit. 't Ergste is nog dat je dit blijkbaar zelf gelooft.
Tegen alle ploegen uit de top 10 hebben we minstens 1 keer gewonnen en slechts 2 keer verloren. Vijf van die ploegen hebben we vernederd met 3, 4 of 5 goals verschil.
We krijgen van iedereen, zelfs van anderlecht-coryfeeën, complimenten voor het vertoonde spel.
Maar we zouden volgens u niets te zoeken hebben in PO1 als we eens niet zouden winnen van Kortrijk?
En al die andere ploegen met hun krakkemikkige uitslagen, die spelen wel op een niveautje hoger?
't Moet toch ontzettend vermoeiend zijn om met zo'n ingesteldheid naar onze matchen te kijken. Daar beleef je toch geen plezier aan?
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door PetjeFCB »

Zou idd zomaar kunnen. Had ik niet gezien.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: Ik kan me vergissen, maar vermoed dat Gunt het cynisch bedoelt. uit het Club-KVK topic:
Gunt schreef:
Tiki Taka schreef:
JRut schreef:
Juist. De verdiende kampioen vorig jaar heeft tenslotte ook verloren van de latere degradant in eigen huis.
Ik zal het anders verwoorden...Als je thuis niet kan winnen van Kortrijk dan moet je niet met grote ambities playoff1 intrekken,
waar het niveau van de tegenstanders een stuk hoger ligt. Nu goed?
Alle respect voor uw mening, maar ik vind dit de echt kortzichtige en pessimistische bullshit. 't Ergste is nog dat je dit blijkbaar zelf gelooft.
Tegen alle ploegen uit de top 10 hebben we minstens 1 keer gewonnen en slechts 2 keer verloren. Vijf van die ploegen hebben we vernederd met 3, 4 of 5 goals verschil.
We krijgen van iedereen, zelfs van anderlecht-coryfeeën, complimenten voor het vertoonde spel.
Maar we zouden volgens u niets te zoeken hebben in PO1 als we eens niet zouden winnen van Kortrijk?
En al die andere ploegen met hun krakkemikkige uitslagen, die spelen wel op een niveautje hoger?
't Moet toch ontzettend vermoeiend zijn om met zo'n ingesteldheid naar onze matchen te kijken. Daar beleef je toch geen plezier aan?
T zijn nochtans heel andere cijfers die Stvv thuis kan voorleggen en Club op verplaatsing of thuis is een heel ander verhaal.
Zijn punt slaat dus nergens op.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3360
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef:
IsO schreef: Ik kan me vergissen, maar vermoed dat Gunt het cynisch bedoelt. uit het Club-KVK topic:
Gunt schreef:
Tiki Taka schreef:
Ik zal het anders verwoorden...Als je thuis niet kan winnen van Kortrijk dan moet je niet met grote ambities playoff1 intrekken,
waar het niveau van de tegenstanders een stuk hoger ligt. Nu goed?
Alle respect voor uw mening, maar ik vind dit de echt kortzichtige en pessimistische bullshit. 't Ergste is nog dat je dit blijkbaar zelf gelooft.
Tegen alle ploegen uit de top 10 hebben we minstens 1 keer gewonnen en slechts 2 keer verloren. Vijf van die ploegen hebben we vernederd met 3, 4 of 5 goals verschil.
We krijgen van iedereen, zelfs van anderlecht-coryfeeën, complimenten voor het vertoonde spel.
Maar we zouden volgens u niets te zoeken hebben in PO1 als we eens niet zouden winnen van Kortrijk?
En al die andere ploegen met hun krakkemikkige uitslagen, die spelen wel op een niveautje hoger?
't Moet toch ontzettend vermoeiend zijn om met zo'n ingesteldheid naar onze matchen te kijken. Daar beleef je toch geen plezier aan?
T zijn nochtans heel andere cijfers die Stvv thuis kan voorleggen en Club op verplaatsing of thuis is een heel ander verhaal.
Zijn punt slaat dus nergens op.
Voor alle duidelijkheid: ik weet dus niet of de post van Gunt effectief cynisch bedoeld was, maar vermoed van wel. Als we zouden verliezen op Stayen, verliezen we mogelijk van onze voorsprong, wat spijtig zou zijn, maar anderzijds zou het belachelijk zijn om te stellen dat we daardoor niks te zoeken zouden hebben in POI. Áls Gunt dus een punt wou maken, kan ik hem daar perfect in volgen, en wel om de redenen die hij zelf aanhaalde in de post die ik citeerde.

Hoe dan ook, STVV kan thuis vaak wel iets meer tegen de 'grote' ploegen, dat is vroeger nog zo geweest, vandaar ook de bijnaam 'hel van Stayen'. Het feit dat ze op kunstgras spelen, helpt de uitploeg doorgaans ook niet. Toch zou ik ook dat willen nuanceren, en wel om verschillende redenen:

- Leko kent STVV, en de omstandigheden daar, zeer goed, want hij was er tot midden vorig jaar zelf trainer.
- De meeste thuisoverwinningen tegen 'topploegen' die PetjeFCB citeert, dateren van begin dit seizoen, waarin de meeste van die ploegen nog niet echt in topvorm waren. anderlecht is het meest recente slachtoffer, maar die kon je zelfs op dat moment bezwaarlijk als een topploeg beschouwen. Speelden toen trouwens zonder Dendoncker, Hanni, Kums, Kara, Trebel. De verdienste van STVV moet dan ook wt worden genuanceerd.

Moeten we deze match serieus nemen? Zeer zeker. Moeten we in ons broek schijten? Absoluut niet, dat speelt nogal moeilijk en kunstgrasvelden moeten doorgaans niet bemest worden. Betekent eventueel verlies dat we niks te zoeken hebben in POI? Baneent jong. Worst case hebben we nog steeds 4,5 punten voor in POI.

Ik heb er persoonlijk vertrouwen in dat we daar gaan winnen.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door PetjeFCB »

IsO schreef:
Tiki Taka schreef:
IsO schreef: Ik kan me vergissen, maar vermoed dat Gunt het cynisch bedoelt. uit het Club-KVK topic:
Gunt schreef:
Alle respect voor uw mening, maar ik vind dit de echt kortzichtige en pessimistische bullshit. 't Ergste is nog dat je dit blijkbaar zelf gelooft.
Tegen alle ploegen uit de top 10 hebben we minstens 1 keer gewonnen en slechts 2 keer verloren. Vijf van die ploegen hebben we vernederd met 3, 4 of 5 goals verschil.
We krijgen van iedereen, zelfs van anderlecht-coryfeeën, complimenten voor het vertoonde spel.
Maar we zouden volgens u niets te zoeken hebben in PO1 als we eens niet zouden winnen van Kortrijk?
En al die andere ploegen met hun krakkemikkige uitslagen, die spelen wel op een niveautje hoger?
't Moet toch ontzettend vermoeiend zijn om met zo'n ingesteldheid naar onze matchen te kijken. Daar beleef je toch geen plezier aan?
T zijn nochtans heel andere cijfers die Stvv thuis kan voorleggen en Club op verplaatsing of thuis is een heel ander verhaal.
Zijn punt slaat dus nergens op.
Voor alle duidelijkheid: ik weet dus niet of de post van Gunt effectief cynisch bedoeld was, maar vermoed van wel. Als we zouden verliezen op Stayen, verliezen we mogelijk van onze voorsprong, wat spijtig zou zijn, maar anderzijds zou het belachelijk zijn om te stellen dat we daardoor niks te zoeken zouden hebben in POI. Áls Gunt dus een punt wou maken, kan ik hem daar perfect in volgen, en wel om de redenen die hij zelf aanhaalde in de post die ik citeerde.

Hoe dan ook, STVV kan thuis vaak wel iets meer tegen de 'grote' ploegen, dat is vroeger nog zo geweest, vandaar ook de bijnaam 'hel van Stayen'. Het feit dat ze op kunstgras spelen, helpt de uitploeg doorgaans ook niet. Toch zou ik ook dat willen nuanceren, en wel om verschillende redenen:

- Leko kent STVV, en de omstandigheden daar, zeer goed, want hij was er tot midden vorig jaar zelf trainer.
- De meeste thuisoverwinningen tegen 'topploegen' die PetjeFCB citeert, dateren van begin dit seizoen, waarin de meeste van die ploegen nog niet echt in topvorm waren. anderlecht is het meest recente slachtoffer, maar die kon je zelfs op dat moment bezwaarlijk als een topploeg beschouwen. Speelden toen trouwens zonder Dendoncker, Hanni, Kums, Kara, Trebel. De verdienste van STVV moet dan ook wt worden genuanceerd.

Moeten we deze match serieus nemen? Zeer zeker. Moeten we in ons broek schijten? Absoluut niet, dat speelt nogal moeilijk en kunstgrasvelden moeten doorgaans niet bemest worden. Betekent eventueel verlies dat we niks te zoeken hebben in POI? Baneent jong. Worst case hebben we nog steeds 4,5 punten voor in POI.

Ik heb er persoonlijk vertrouwen in dat we daar gaan winnen.

Absoluut mee akkoord, vandaar dat ik ook die uitslagen postte. Inderdaad, meesten dateren van begin van seizoen, maar wou een belachelijke stelling als "als we tegen die niet winnen dan hebben we niets te zoeken in PO1". Elk jaar verliest de verdiende kampioen wel eens van een ploeg waarvan je zegt, dat zou eigenlijk niet mogen. In principe moeten we daar gewoon gaan winnen, maar een evidentie is het niet. Al heb ik er wel vertrouwen in...

Gelukkig dat voetbal niet zo voorspelbaar is.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

[CLUB] JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Alethio »

Kunnen we met een goed gevoel de play-offs in?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [CLUB] JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Khas »

Alethio schreef: Kunnen we met een goed gevoel de play-offs in?
Ik hoop het, maar gelukkig is er zoveel tijd tussen deze speeldag en de play offs dat het weinig effect zal hebben mocht het niet zo zijn.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Brechtje »

Wat scheelt er met Hans en Dion?
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Maximus »

Brechtje schreef: Wat scheelt er met Hans en Dion?
Hans rug, Dion ziek blijkbaar. Hopelijk toch voldoende om de 3 punten mee te pakken.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Khas »

Hopelijk geen geel geschorsten. Daar heb ik meer schrik van dan van puntenverlies.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie