JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Vermeer
8
44%
Vlietinck
1
6%
Mitrovic
2
11%
Mechele
1
6%
Denswil
0
Geen stemmen
Limbombe
0
Geen stemmen
Clasie
0
Geen stemmen
Vormer
3
17%
Nakamba
2
11%
Dennis
0
Geen stemmen
Diaby
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Refaelov
1
6%
Scholz
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Alethio »

Ingeschakeld in de tweede helft. STVV wil ons echt zo veel mogelijk frustreren, zeg. Tijd winnen vanaf minuut 1, liggen janken, en de ref gaat er allemaal mooi in mee.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Hans1981 »

Oranje Ruud !!
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Alethio »

Lekker van Rafa. Voetballen kan hij duidelijk wel nog.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Hans1981 »

Dompelkuip schreef:
fcb 4 life schreef:
Dompelkuip schreef:
Hans1981 schreef: Sterke Vermeer. De rest mist Vanaken. Niemand die de oplossingen ziet voorlopig.
Sterk? Heeft totaal onnodige penaltyfout gemaakt. Geluk, ja.
Dus omdat hij die fout maakte kan hij niet sterk bezig zijn :dunno:
Een blunderende doelman vind ik zwak.
Ondertussen wel de 0 aan het houden met 3 goede reddingen. Matchritme is bij hem belangrijk. De beste Vermeer verwacht ik in de Play Offs.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door t4nd »

Hans1981 schreef: Ondertussen wel de 0 aan het houden met 3 goede reddingen. Matchritme is bij hem belangrijk. De beste Vermeer verwacht ik in de Play Offs.
Wou ik ook net zeggen. Vermeer is (wat mij betreft) gegroeid de laatste matchen, onze andere doelmannen werden gemiddeld slechter naarmate ze langer in de basis bleven staan.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Hans1981 »

En weer Vermeer. Ook altijd wegwerken uit de gevarenzone. Knap.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Alethio »

Job gedaan, zonder Hans (belangrijk) en Dion (je ziet dat Vlietinck geen verdediger is). Kansen genoeg gehad om vlotter te winnen, vooral Denswil had in de fase dat hij samen met Dennis achter hun verdediging gesloft was, actiever moeten zijn en zo de pass van Dennis opeisen, dan was dat een gemaakte goal, nu moest Dennis toch nog die man lastiger voorbij raken.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Hans1981 »

Een 8 voor Vermeer. En een 7 voor Vormer. De rest begin ik niet aan. :rofl:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door DavidVM »

De grote Lambrecht-show
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

2e helft niet meer gezien.
We hebben gewonnen.
Nuff said.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door BlueJedi »

Blij dat we de punten hebben.

Eerste helft waren we heel zwak en mogen we blij zijn dat we met 0-0 de kleedkamer in kunnen gaan. Vooral geluk dat bij de fout van Vermeer er geen penalty gefloten is want het was er wel degelijk één.

Tweede helft hebben we goed gespeeld. Mooie goal en knappe pre assist van Rafa wel jammer dat we de score niet konden uitdiepen want die kans van Rafa, bal op de deklat van Mitrovic en de kans van Dennis hadden er toch in gemoeten wat mij betreft. Het wordt dan uiteraard nog bibberen op het einde en veel geluk dat STVV op de paal kopt en die niet binnen gaat. Uiteindelijk dus wel wat geluk gehad op beslissende momenten en ook een sterk keepende Vermeer nodig gehad om STVV af te houden, voor hetzelfde geld speel je hier gelijk of verlies je. Maar soit dat geluk ontbrak ons in vorige wedstrijden waar we tekort gedaan werden qua punten.

Qua prestaties, Diaby en Wesley waren weer enorm zwak. Kwaliteit van onze spitsen maak ik mij zorgen om vooral als je ziet Teo bij anderlecht wel weer in bloedvorm zit en 6 goals op 3 matchen scoort. Zit er op dit moment bij geen enkele van onze spitsen in, wat zeer jammer is.

Classie gedurende grote periodes van de match onzichtbaar zoals gewoonlijk.

Denswil vrij zwak qua zijn verdedigende taken, Limbombe zat ook niet goed in de match.

Man van de match was Vermeer (wat op zich al voldoende zegt over onze wedstrijd). Daarnaats ook nog een eervolle vermelding voor Vormer en Nakamba en ook voor de pre assist van Rafa (was wel het enige wat hij gedaan heeft maar het zrogde wel voor het doelpunt).

Over het algemeen blijft het gevoel dat deze ploeg het toch erg moelijk heeft om een wedstrijd te winnen. We score vrij moeilijk en onze verdediging achterin is gewoon kwetsbaar. Ik ben blij dat we met 6 punten voorsprong die play offs kunnen aanvatten maar ik heb niet veel vertrouwen in onze capaciteit om topmatchen te winnen en in de play offs zijn het allemaal top matchen.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Alethio »

Mja, het is niet dat anderlecht wél topmatchen wint. De "heropstanding" is wel tegen Antwerp, Moeskroen en Waregem, ploegen die na een goeie start volledig weggezakt zijn.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door Generaloberst »

Alethio schreef: Mja, het is niet dat anderlecht wél topmatchen wint. De "heropstanding" is wel tegen Antwerp, Moeskroen en Waregem, ploegen die na een goeie start volledig weggezakt zijn.
klopt..maar theo vinst zichzelf terug..enz e winnen...
FCB heeft het sinds nieuwjaar moeilijk om te winnen en te scoren...mss kunnen ze zich nu volledig focussen op PO1, want ik verwacht niet dat ze nu nog alles uit handen MOGEN geven
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door james »

3 punten en verder niet veel woorden aan vuilmaken , hopelijk een beter niveau in de po1
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD30 | K. Sint-Truidense VV - Club Brugge KV | zo 11/03 - 14:30

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef:
Alethio schreef: Mja, het is niet dat anderlecht wél topmatchen wint. De "heropstanding" is wel tegen Antwerp, Moeskroen en Waregem, ploegen die na een goeie start volledig weggezakt zijn.
klopt..maar theo vinst zichzelf terug..enz e winnen...
FCB heeft het sinds nieuwjaar moeilijk om te winnen en te scoren...mss kunnen ze zich nu volledig focussen op PO1, want ik verwacht niet dat ze nu nog alles uit handen MOGEN geven
Toch eigenlijk niet te doen hé. :mrgreen:

"En ze winnen". Juist ja, pakken nu 9/9, daarvoor was het één grote miserie (vijf wedstrijden zonder winst die 20 jaar geleden was, remember). Wij pakken op 7 op 9 met een veel moeilijker programma met een verplaatsing naar Standard, maar bij ons heet het dan "dat we het moeilijk hebben om te winnen".

Ofwel vergelijk je de juiste gegevens ofwel vergelijk je helemaal niets. Maar op deze manier heeft echt helemaal geen zin.
#hetishierbeter
Plaats reactie