JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Vermeer
0
Geen stemmen
Cools
0
Geen stemmen
Mitrovic
3
14%
Mechele
0
Geen stemmen
Denswil
1
5%
Limbombe
4
18%
Clasie
1
5%
Vormer
4
18%
Vanaken
7
32%
Diaby
2
9%
Wesley
0
Geen stemmen
Dennis
0
Geen stemmen
Nakamba
0
Geen stemmen
Refaelov
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 22

Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Bericht door Generaloberst »

Alethio schreef: Vier mogelijke penalty's, vier ervan fout gefloten, als je het mij vraagt op dit moment. Die van Vormer heb ik wel niet goed gezien, de herhalingen waren slecht, maar mijn eerste gevoel was dat het er wel een was. Beide handsballen ongeveer gelijkwaardig, dus zolang hij die hetzelfde fluit, kan ik ermee leven. Mechele, dat was natuurlijk een lachertje.

Swat, oververdiende overwinning, ook al was het bibberen op het einde. Het spel was niet super, maar wel goed genoeg. Alleen aan de efficiëntie zal gewerkt moeten worden.

En Charleroi en Gent laten toch ook weer punten liggen. Al bij al content.
toch liever antwerp dan standard in PO1
Dompelkuip
Tester
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 apr 2017, 21:02

Re: JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Bericht door Dompelkuip »

Zo n vreemde competitie, en toch ziet het er naar uit dat de G5 weer in de top 6 zal eindigen.
Dompelkuip
Tester
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 apr 2017, 21:02

Re: JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Bericht door Dompelkuip »

Zo n vreemde competitie, en toch ziet het er naar uit dat de G5 weer in de top 6 zal eindigen.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Bericht door Hans1981 »

Dat schakelprogramma ook geen aanwinst. Het betere nattevingerwerk.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Bericht door Hans1981 »

Generaloberst schreef:
Alethio schreef: Vier mogelijke penalty's, vier ervan fout gefloten, als je het mij vraagt op dit moment. Die van Vormer heb ik wel niet goed gezien, de herhalingen waren slecht, maar mijn eerste gevoel was dat het er wel een was. Beide handsballen ongeveer gelijkwaardig, dus zolang hij die hetzelfde fluit, kan ik ermee leven. Mechele, dat was natuurlijk een lachertje.

Swat, oververdiende overwinning, ook al was het bibberen op het einde. Het spel was niet super, maar wel goed genoeg. Alleen aan de efficiëntie zal gewerkt moeten worden.

En Charleroi en Gent laten toch ook weer punten liggen. Al bij al content.
toch liever antwerp dan standard in PO1
Nope, hebben we nodig om anderlecht en Charleroi punten af te pakken.
De Jos
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 jul 2017, 09:35

Re: JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Bericht door De Jos »

BlueJedi schreef: Blij met de drie punten, zeer hard nodig maar dat het nog zo billenknijpen is in een match waar je van start tot finish de betere bent en zoveel kansen hebt spreekt toch wel boekdelen over dat dit Brugge met een probleem zit.
Nochtans hebben we dit seizoen zo al veel wedstrijden gespeeld. Ook in die fantastische periode voor nieuwjaar waren er nipte overwinningen tegen Kortrijk, Zulte (2x), Charleroi, Oostende, Antwerp, enz... Het spelbeeld was vandaag nogal geruststellend, eens te meer. Iets meer efficiëntie en de wedstrijd was al na een half uur gespeeld. Op deze manier blijven we punten pakken, dat zal in play off 1 niet anders zijn. Voortbouwen op die sterke thuisreputatie en die voorsprong van 6 punten is toch wel vrij comfortabel. Uiteraard komen er wel 3, 4 momenten waarop alle kansen lijken te keren voor zowat elke ploeg, opgeklopt door de media natuurlijk, maar uiteindelijk is 6 punten (7 om op te halen) wel lekker hoor.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Bericht door Hans1981 »

Die mauven hadden ook 3-3 moeten spelen hoor. Zuivere goal afgekeurd. Daar was VAR. Die had in Luik moeten staan, ideaal gezien. Bij ons cancellen de 2 keer hands elkaar nog uit. Mauven toch het geluk op het moment. Slikken toch ook wel heel veel goals.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Bericht door Cedrinho »

Er is echt geen enkele reden tot negativisme over deze wedstrijd, toch?
Club was dominant, overklaste KVK, rijgde de kansen aaneen.
Club was de enige ploeg die voetbalde vandaag, KVK was er puur om te counteren.
Eigenlijk moet Club deze match met pakweg 5-0 winnen. Ongelooflijk welke kansen we missen, waarbij ik vooral denk aan die van Wesley in de eerste helft (echt onbegrijpelijke misser) en de kopbal van Mechele in de tweede helft (kop toch naar beneden man!).
Nu goed, 2-1 winnen of 5-0, winst is winst.

Over de penaltyfases is het moeilijk oordelen want SLN laat niet alles zien. De fases waar Club een strafschop claimde werden niet getoond. De strafschop die KVK kreeg was er echter absoluut geen, terwijl die die ze claimden op het einde mogelijk voor interpretatie vatbaar is maar er voor mij ook geen is.

Samengevat: terechte en verdiende overwinning, dus geen reden tot zagen.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Bericht door Alethio »

Ik begrijp wel dat er ongerustheid is over het aantal gemiste kansen, maar dat blijft niet duren. Die ballen vliegen er wel weer in, hopelijk in de wedstrijden dat we het nodig hebben.

De ongerustheid over de verdediging begrijp ik dan weer wel - het lijkt inderdaad soms of we erg te pakken zijn achteraan. Gelukkig dat Vermeer daar die goede redding doet. Zijn voetenwerk kan wel nog wat beter, maar ik heb wel het gevoel dat we weer een doelman hebben.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Bericht door Tiki Taka »

Gunt schreef:
Tiki Taka schreef:
JRut schreef:
Tiki Taka schreef:
Als je thuis van Kortrijk niet kan winnen heb je eigenlijk niks te zoeken in playoff1. :teach:
Juist. De verdiende kampioen vorig jaar heeft tenslotte ook verloren van de latere degradant in eigen huis.
Ik zal het anders verwoorden...Als je thuis niet kan winnen van Kortrijk dan moet je niet met grote ambities playoff1 intrekken,
waar het niveau van de tegenstanders een stuk hoger ligt. Nu goed?
Alle respect voor uw mening, maar ik vind dit de echt kortzichtige en pessimistische bullshit. 't Ergste is nog dat je dit blijkbaar zelf gelooft.
Tegen alle ploegen uit de top 10 hebben we minstens 1 keer gewonnen en slechts 2 keer verloren. Vijf van die ploegen hebben we vernederd met 3, 4 of 5 goals verschil.
We krijgen van iedereen, zelfs van anderlecht-coryfeeën, complimenten voor het vertoonde spel.
Maar we zouden volgens u niets te zoeken hebben in PO1 als we eens niet zouden winnen van Kortrijk?
En al die andere ploegen met hun krakkemikkige uitslagen, die spelen wel op een niveautje hoger?
't Moet toch ontzettend vermoeiend zijn om met zo'n ingesteldheid naar onze matchen te kijken. Daar beleef je toch geen plezier aan?
Tja, elk zijn mening he. :dunno:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD29 | Club Brugge KV - KV Kortrijk | za 03/03 - 20:00

Bericht door Tiki Taka »

Hans1981 schreef: Die mauven hadden ook 3-3 moeten spelen hoor. Zuivere goal afgekeurd. Daar was VAR. Die had in Luik moeten staan, ideaal gezien. Bij ons cancellen de 2 keer hands elkaar nog uit. Mauven toch het geluk op het moment. Slikken toch ook wel heel veel goals.
En Teo scoort weer, nu 5 goals in 2 matchen. :horen:
Goed dat Gent match nog verloor.
Heb de match niet gezien, enkel de samenvatting...Veel kansen creëren en weinig scoren, komt wel goed.
Dat Wesley geen goaltjesdief is, is ondertussen wel al duidelijk.
Plaats reactie