JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Vermeer
10
22%
Cools
6
13%
Mitrovic
7
15%
Mechele
3
7%
Denswil
2
4%
Limbombe
1
2%
Clasie
7
15%
Vormer
1
2%
Vanaken
3
7%
Diaby
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Dennis
5
11%
Touba
0
Geen stemmen
Simons
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Gratchski »

james schreef:
Gratchski schreef:
Generaloberst schreef:
Cedrinho schreef: blei, bleit
nog meer gebleit
GO, kun je weer in dat hol kruipen waar je zat toen je niets had om over te janken?
jongens toch , ieder zijn eigen mening , al zitten er hier wel veel extremen
Mag ik mijn mening dan niet uiten? :dunno:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Gratchski schreef:
Cedrinho schreef: Clasie en Limbombe eraf halen.. Als iemand daar een zinnige uitleg voor heeft, gelieve te delen. Clasie samen met Mitrovic de beste Bruggeling vandaag, Limbombe altijd gevaarlijk. Vormer en Cools liepen te sucken, maar dat wordt vakkundig genegeerd.. Onbegrijpelijke wissels.
Cedrinho schreef:
Generaloberst schreef: vanaken zuigt enorm
Vanaken, Vormer en Cools retezwak.
Cé, die quotes tonen nogmaals hoe ver wij van elkaar staan ivm voetbal

Hans en Cools waren de enigsten die enigzins op niveau waren. Hans verdeelde weer het spel op prachtige wijze en Cools zorgde voor enorm veel gevaar op de rechterflank.

Clasie verloor meer duels dan hij er won en was in balbezit ook niet je dat.
Waar Cools uitblonk met inzet en loopvermogen en voorzetten en acties, daar ontbrak Limbombe aan vandaag.
We staan idd vrij lijnrecht tegenover elkaar in deze. Maar goed, dat is ook ergens het leuke eraan.

Over Limbombe kan ik de wissel intussen wel meer en meer plaatsen. Het grootste gevaar kwam van de andere kant, niet van zijn kant.

Bij Cools geef ik je gelijk in aanvallend opzicht, maar verdedigend vind ik hem toch echt slecht. Op de helft van de tegenstander gevaarlijk, op onze eigen helft ons in gevaar brengend..

Clasie vond ik dan weer erg goed hoor. Stevig in de duels, altijd met overzicht, goeie passing. Zijn beste match sinds die bekermatch tegen Charleroi. Na die match was er een dip, nu terug goed.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 25 feb 2018, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
De Jos
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 jul 2017, 09:35

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door De Jos »

Generaloberst schreef: Grote vraag blijft: Wat nu Leko??? de prestaties(resultaten) van FCB zijn bedroevend en er is nog geen beterschap in zicht...maw het wordt moneytime, FCB gaat het weer laten liggen (al hoop ik op tegendeel)
Voorlopig weinig om over te panikeren, tenzij het feit dat je de competitie al zou kunnen beslist hebben voor de play offs, maar goed, laat ons ook een klein beetje realistisch blijven. Ook in de heenronde zaten er zowel uit als thuis moeizame overwinningen bij, op bepaalde posities zit je niet echt dik en voorin ontbreekt het ons al een gans seizoen aan een killer.

Gesteld dat je de huidige rangschikking kan vasthouden mogen we simpelweg een gat in de lucht springen, werkelijk niemand had dit voor het seizoen voor mogelijk gehouden. Eerste achtervolger op 10 punten, anderlecht (dat fors uitpakte in de zomer met Onyekuru, Sels en Kums) op 11 punten, Gent op 14 punten, Genk en Standard op 20 punten. Mogen we daar aub tevreden mee zijn? Laat ons toch eens een klein beetje serieus blijven, zou ik zeggen.

Zelfs in een 'mindere' periode zijn we amper te verslaan. In elke wedstrijd kansen genoeg gekregen om te winnen, zelfs tegen dé ploegen in vorm (Charleroi, Waasland, Genk, Standard...). Met een voorsprong van 5, 6, 7 punten beginnen op alle achtervolgers in de play offs is nog nooit vertoond. In de wetenschap dat er nog een sterk Genk en / of Standard bijkomt weet je nu al dat niemand pakweg 28 op 30 zal halen (op wat zou dat immers moeten gebaseerd zijn, als we het niveau bekijken van onze concurrenten?). Tel daar nog onze thuisreputatie bij en die 6 punten kan je gerust een immense kloof noemen als alles zo kort bij elkaar ligt.

Ontgoocheld zijn omdat je al kampioen kon zijn nog voor die klote-play offs moeten beginnen, we zullen ons maar verwend noemen zeker?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Khas »

Dat is niet de grootste voorsprong ooit aan de start van de play offs hoor, al scheelt het niet veel.
Laatst gewijzigd door Khas op 25 feb 2018, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Fire »

Tegendoelpunt was echt dikke kut.
Voorts een goede match gezien van Cools, Mitrovic en Dennis.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Gunt »

Cedrinho schreef: Clasie en Limbombe eraf halen.. Als iemand daar een zinnige uitleg voor heeft, gelieve te delen.
Gelijkspel consolideren. :coffee:
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door zegmaardag »

Eigenlijk ook wel jammer hoe goed Carcela & Mpoku zijn en die toch maar bij Standard spelen & nooit consistent worden...

Voor ons was dit een billijk gelijkspel, ik vind ons soms iets te makkelijk vastgezet worden, maar goed. Ik hou het daar bij.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door felix da housecat »

ik ben tevreden! Goede uitslag! Een punt halen op Standard, ik zie het weinige topclubs doen dezer dagen. Standard was hypergemotiveerd voor de overwinning.
De Jos
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 jul 2017, 09:35

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door De Jos »

Gunt schreef:
Cedrinho schreef: Clasie en Limbombe eraf halen.. Als iemand daar een zinnige uitleg voor heeft, gelieve te delen.
Gelijkspel consolideren. :coffee:
Limbombe was toch gewoon zwak gisteren? Ging totaal geen dreiging van uit. Laat ons ook daar weer vooral realistisch blijven, was vorig jaar nooit basisspeler en kwam ook dit seizoen moeizaam op gang. Leko haalt in dit systeem alles uit zijn mogelijkheden, chapeau voor het seizoen dat hij al gespeeld heeft, maar om nu te beweren dat die jongen per definitie eens niet mag gewisseld worden als hij niet in de match zit?
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Gratchski »

Dat is inderdaad het enigste pijnpunt uit de transferperiode.
er moest altijd een CONCURENT voor Limbombe gehaald zijn. of een aanvallend alternatief voor Cools.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door JRut »

BlueJedi schreef: Pfff ik zie dat niet goed komen voor ons in die playoffs hoor.

Dikke malchance ja met die Offside. Maar voetballend zijn we weer nergens.
Zelfs zonder te voetballen weer dik onze kansen gehad. Waarvoor is al die paniek eigenlijk nodig.

Ik stoor me trouwens mateloos aan de "weer" in jouw post. "Weer" nergens. Precies alsof we al weken keihard aan het sucken zijn en van een 4-0 voorsprong nog moeten beginnen bibberen bij een plotse 4-3 tussenstand. Oh wait...
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef:
Cedrinho schreef: Clasie en Limbombe eraf halen.. Als iemand daar een zinnige uitleg voor heeft, gelieve te delen. Clasie samen met Mitrovic de beste Bruggeling vandaag, Limbombe altijd gevaarlijk. Vormer en Cools liepen te sucken, maar dat wordt vakkundig genegeerd.. Onbegrijpelijke wissels.



EDIT/ Vermeer ook heel goed. Clasie-Mitrovic-Vermeer is m'n MVP top-3.
clasie speelde goed, vanaken weer nergens (en dit als ploegtrekker/draaischijf), dennis zorgt toch voor meer swung in de ploeg. Touba als wissel? wtf? Simons?? mss voor zijn record (alhoewel er velen zijn mentaliteit mogen erven)

Na 15 min in tweede helft weer een iets snediger FCB gezien..waarom kunnen ze dat nu niet meer opbrengen tijdens de rest van de match?
Grote vraag blijft: Wat nu Leko??? de prestaties(resultaten) van FCB zijn bedroevend en er is nog geen beterschap in zicht...maw het wordt moneytime, FCB gaat het weer laten liggen (al hoop ik op tegendeel)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ja jongens. You just made my even better, GO.

* Clasie speelde zeker niet slecht, maar was wel heel erg gevaarlijk in zijn uitstappen. Heeft een keer of vier a vijf Carcela willen doordekken, uitgekapt geweest en volledig middenveld was weg.
* Vanaken "weer" nergens. Hebben we het hier over de mens die de reden is dat Vormer de GS heeft gewonnen? Of over de beste voetballer in België dit jaar? Anders mij goed om het over "weer" nergens te hebben.
* Touba als wissel is logisch. Ik vond het zelfs een heel erg goede wissel van Leko.
* Simons idem, zie eerste punt van de analyse. En dat is ook de enige reden waarom hij is ingevallen. Wie denkt er nu ook dat Leko hem in minuut 89 gaat inbrengen op Standard voor zijn "recordje"? Goe zot.

Voor de rest staan we 11 punten voor en is het al sinds nieuwjaar zogezegd moneytime. Bij mijn weten zijn we niets kwijt van onze voorsprong op nummer 2, dus ik zie echt niet in waarvoor al die paniek en blinde kritiek nodig is. Maar ik snap het wel hoor, want "we gaan het weer laten liggen". Zijn we tenslotte goed in hé, toch in iets dat we uitblinken dan.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door BlueJedi »

JRut schreef:
BlueJedi schreef: Pfff ik zie dat niet goed komen voor ons in die playoffs hoor.

Dikke malchance ja met die Offside. Maar voetballend zijn we weer nergens.
Zelfs zonder te voetballen weer dik onze kansen gehad. Waarvoor is al die paniek eigenlijk nodig.

Ik stoor me trouwens mateloos aan de "weer" in jouw post. "Weer" nergens. Precies alsof we al weken keihard aan het sucken zijn en van een 4-0 voorsprong nog moeten beginnen bibberen bij een plotse 4-3 tussenstand. Oh wait...
We zijn al weken keihard aan het sucken. Na de winter nog maar 1 match van de 7 kunnen winnen, uitgeschakeld in de beker na een 4-1 pandoering en we incasseren momenteel gemiddeld 2 tegendoelpunten per wedstrijd. Maar ho maar durf hier niet komen zeggen dat er voetbalend iets scheelt, neen het is allemaal te wijten aan een beetje ongeluk en tegenval maar voetbalend doet deze ploeg absoluut niks verkeerd...
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

JRut schreef:
Generaloberst schreef:
Cedrinho schreef: Clasie en Limbombe eraf halen.. Als iemand daar een zinnige uitleg voor heeft, gelieve te delen. Clasie samen met Mitrovic de beste Bruggeling vandaag, Limbombe altijd gevaarlijk. Vormer en Cools liepen te sucken, maar dat wordt vakkundig genegeerd.. Onbegrijpelijke wissels.



EDIT/ Vermeer ook heel goed. Clasie-Mitrovic-Vermeer is m'n MVP top-3.
clasie speelde goed, vanaken weer nergens (en dit als ploegtrekker/draaischijf), dennis zorgt toch voor meer swung in de ploeg. Touba als wissel? wtf? Simons?? mss voor zijn record (alhoewel er velen zijn mentaliteit mogen erven)

Na 15 min in tweede helft weer een iets snediger FCB gezien..waarom kunnen ze dat nu niet meer opbrengen tijdens de rest van de match?
Grote vraag blijft: Wat nu Leko??? de prestaties(resultaten) van FCB zijn bedroevend en er is nog geen beterschap in zicht...maw het wordt moneytime, FCB gaat het weer laten liggen (al hoop ik op tegendeel)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ja jongens. You just made my even better, GO.

* Clasie speelde zeker niet slecht, maar was wel heel erg gevaarlijk in zijn uitstappen. Heeft een keer of vier a vijf Carcela willen doordekken, uitgekapt geweest en volledig middenveld was weg.
* Vanaken "weer" nergens. Hebben we het hier over de mens die de reden is dat Vormer de GS heeft gewonnen? Of over de beste voetballer in België dit jaar? Anders mij goed om het over "weer" nergens te hebben.
* Touba als wissel is logisch. Ik vond het zelfs een heel erg goede wissel van Leko.
* Simons idem, zie eerste punt van de analyse. En dat is ook de enige reden waarom hij is ingevallen. Wie denkt er nu ook dat Leko hem in minuut 89 gaat inbrengen op Standard voor zijn "recordje"? Goe zot.

Voor de rest staan we 11 punten voor en is het al sinds nieuwjaar zogezegd moneytime. Bij mijn weten zijn we niets kwijt van onze voorsprong op nummer 2, dus ik zie echt niet in waarvoor al die paniek en blinde kritiek nodig is. Maar ik snap het wel hoor, want "we gaan het weer laten liggen". Zijn we tenslotte goed in hé, toch in iets dat we uitblinken dan.
Clasie speelde niet alleen: vormer en vanaken waren niet te zien. Vanaken steekt zich mermaals weg terwijl hij de ploeg zou moeten dragen in het aanvallende compartiment, wat toch zijn rol is,
Touba een nuttige wissel..tja, heft bijna niks gebracht dus waar die nuttig vandaan komt is mij onbekend
simons is enkel ingebracht voor zijn record, niks meer. Leko kon evengoed een andere speller inbrengen om 2 min van het einde.

You made my day...lol... :brechtje:
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

De Jos schreef:
Generaloberst schreef: Grote vraag blijft: Wat nu Leko??? de prestaties(resultaten) van FCB zijn bedroevend en er is nog geen beterschap in zicht...maw het wordt moneytime, FCB gaat het weer laten liggen (al hoop ik op tegendeel)
Voorlopig weinig om over te panikeren, tenzij het feit dat je de competitie al zou kunnen beslist hebben voor de play offs, maar goed, laat ons ook een klein beetje realistisch blijven. Ook in de heenronde zaten er zowel uit als thuis moeizame overwinningen bij, op bepaalde posities zit je niet echt dik en voorin ontbreekt het ons al een gans seizoen aan een killer.

Gesteld dat je de huidige rangschikking kan vasthouden mogen we simpelweg een gat in de lucht springen, werkelijk niemand had dit voor het seizoen voor mogelijk gehouden. Eerste achtervolger op 10 punten, anderlecht (dat fors uitpakte in de zomer met Onyekuru, Sels en Kums) op 11 punten, Gent op 14 punten, Genk en Standard op 20 punten. Mogen we daar aub tevreden mee zijn? Laat ons toch eens een klein beetje serieus blijven, zou ik zeggen.

Zelfs in een 'mindere' periode zijn we amper te verslaan. In elke wedstrijd kansen genoeg gekregen om te winnen, zelfs tegen dé ploegen in vorm (Charleroi, Waasland, Genk, Standard...). Met een voorsprong van 5, 6, 7 punten beginnen op alle achtervolgers in de play offs is nog nooit vertoond. In de wetenschap dat er nog een sterk Genk en / of Standard bijkomt weet je nu al dat niemand pakweg 28 op 30 zal halen (op wat zou dat immers moeten gebaseerd zijn, als we het niveau bekijken van onze concurrenten?). Tel daar nog onze thuisreputatie bij en die 6 punten kan je gerust een immense kloof noemen als alles zo kort bij elkaar ligt.

Ontgoocheld zijn omdat je al kampioen kon zijn nog voor die klote-play offs moeten beginnen, we zullen ons maar verwend noemen zeker?

Mja, volg je wel hoor, maar ik zie momenteel de swun gin de ploeg niet meer. Geluk dat onze tegenstanders nog harder sucken (lol). Maar zo'n bonus verloren laten gaan door nu zo nonchalant te zijn zou erg zijn. Ze hebben het in het verleden al gepresteerd in vergelijkbare scenario's, vandaard e vrees maar ook de hoop dat ze hun les geleerd hebben.
Plaats reactie