JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Vermeer
10
22%
Cools
6
13%
Mitrovic
7
15%
Mechele
3
7%
Denswil
2
4%
Limbombe
1
2%
Clasie
7
15%
Vormer
1
2%
Vanaken
3
7%
Diaby
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Dennis
5
11%
Touba
0
Geen stemmen
Simons
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef:
JRut schreef:
Generaloberst schreef:
Cedrinho schreef: Clasie en Limbombe eraf halen.. Als iemand daar een zinnige uitleg voor heeft, gelieve te delen. Clasie samen met Mitrovic de beste Bruggeling vandaag, Limbombe altijd gevaarlijk. Vormer en Cools liepen te sucken, maar dat wordt vakkundig genegeerd.. Onbegrijpelijke wissels.



EDIT/ Vermeer ook heel goed. Clasie-Mitrovic-Vermeer is m'n MVP top-3.
clasie speelde goed, vanaken weer nergens (en dit als ploegtrekker/draaischijf), dennis zorgt toch voor meer swung in de ploeg. Touba als wissel? wtf? Simons?? mss voor zijn record (alhoewel er velen zijn mentaliteit mogen erven)

Na 15 min in tweede helft weer een iets snediger FCB gezien..waarom kunnen ze dat nu niet meer opbrengen tijdens de rest van de match?
Grote vraag blijft: Wat nu Leko??? de prestaties(resultaten) van FCB zijn bedroevend en er is nog geen beterschap in zicht...maw het wordt moneytime, FCB gaat het weer laten liggen (al hoop ik op tegendeel)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ja jongens. You just made my even better, GO.

* Clasie speelde zeker niet slecht, maar was wel heel erg gevaarlijk in zijn uitstappen. Heeft een keer of vier a vijf Carcela willen doordekken, uitgekapt geweest en volledig middenveld was weg.
* Vanaken "weer" nergens. Hebben we het hier over de mens die de reden is dat Vormer de GS heeft gewonnen? Of over de beste voetballer in België dit jaar? Anders mij goed om het over "weer" nergens te hebben.
* Touba als wissel is logisch. Ik vond het zelfs een heel erg goede wissel van Leko.
* Simons idem, zie eerste punt van de analyse. En dat is ook de enige reden waarom hij is ingevallen. Wie denkt er nu ook dat Leko hem in minuut 89 gaat inbrengen op Standard voor zijn "recordje"? Goe zot.

Voor de rest staan we 11 punten voor en is het al sinds nieuwjaar zogezegd moneytime. Bij mijn weten zijn we niets kwijt van onze voorsprong op nummer 2, dus ik zie echt niet in waarvoor al die paniek en blinde kritiek nodig is. Maar ik snap het wel hoor, want "we gaan het weer laten liggen". Zijn we tenslotte goed in hé, toch in iets dat we uitblinken dan.
Clasie speelde niet alleen: vormer en vanaken waren niet te zien. Vanaken steekt zich mermaals weg terwijl hij de ploeg zou moeten dragen in het aanvallende compartiment, wat toch zijn rol is,
Touba een nuttige wissel..tja, heft bijna niks gebracht dus waar die nuttig vandaan komt is mij onbekend
simons is enkel ingebracht voor zijn record, niks meer. Leko kon evengoed een andere speller inbrengen om 2 min van het einde.

You made my day...lol... :brechtje:
Uiteraard is Touba een nuttige wissel gebleken. Limbombe was steendood. Nu tenminste zekerheid dat je defensief geen onnozelheden gaat tegenkomen die je nog tot een nederlaag zou kunnen brengen. Idem met Timmy. Slot op de deur en zeker het gelijkspel gaan handhaven. Waarom je trouwens wilt aangeven dat Timmy maar 2 min is ingevallen, maar dat dan voor die extra 2 minuten van Touba niet doet is mij ook een raadsel.

En nee, Clasie speelt inderdaad niet alleen. Maar het zijn wel typische situaties voor hem. Hij wil er enorm kort opzitten, wat heel erg goed is, maar mispakt zich daar dan ook af en toe eens aan. Maar dat mag dan weer niet gezegd worden om toch maar op Vanaken en Vormer hun kap te kunnen zitten?
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Gratchski »

Generaloberst schreef: Vanaken steekt zich mermaals weg terwijl hij de ploeg zou moeten dragen in het aanvallende compartiment, wat toch zijn rol is,
:
:jenne:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Gratchski schreef:
Generaloberst schreef: Vanaken steekt zich mermaals weg terwijl hij de ploeg zou moeten dragen in het aanvallende compartiment, wat toch zijn rol is,
:jenne:
Het zal je niet verbazen dat ik met GO akkoord ga in deze.. :P
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Khas »

De match topics gaan nog leuk worden precies
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3203
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Pica »

Khas schreef: De match topics gaan nog leuk worden precies
Tenzij we weer winnen
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Stylisimo »

Onmogelijk met onze huidige vormcurve!
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door PetjeFCB »

Stylisimo schreef: Onmogelijk met onze huidige vormcurve!
We zullen mogen blij zijn als we nog PO1 halen... :teach:
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door MattJensen »

BlueJedi schreef:
JRut schreef:
BlueJedi schreef: Pfff ik zie dat niet goed komen voor ons in die playoffs hoor.

Dikke malchance ja met die Offside. Maar voetballend zijn we weer nergens.
Zelfs zonder te voetballen weer dik onze kansen gehad. Waarvoor is al die paniek eigenlijk nodig.

Ik stoor me trouwens mateloos aan de "weer" in jouw post. "Weer" nergens. Precies alsof we al weken keihard aan het sucken zijn en van een 4-0 voorsprong nog moeten beginnen bibberen bij een plotse 4-3 tussenstand. Oh wait...
We zijn al weken keihard aan het sucken. Na de winter nog maar 1 match van de 7 kunnen winnen, uitgeschakeld in de beker na een 4-1 pandoering en we incasseren momenteel gemiddeld 2 tegendoelpunten per wedstrijd. Maar ho maar durf hier niet komen zeggen dat er voetbalend iets scheelt, neen het is allemaal te wijten aan een beetje ongeluk en tegenval maar voetbalend doet deze ploeg absoluut niks verkeerd...
"We zijn al weken keihard aan het sucken."

En als we gewoon verdiend winnen tegen Charleroi en die ongelukkige goal tegen Beveren niet slikken, was er niks aan 't handje zeker?

Doe je het licht uit bij het buitengaan?

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: JPL SD28 | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | zo 25/02 - 18:00

Bericht door Hannes »

Samenvatting: blij met puntje, Standard had overwicht door grotere drang om te winnen. Clasie was goed, Limbombe beetje minder, al heeft dat ook te maken met Cavanda. Die mag gerust naar Club komen. Vanaken voor een keer niet outstanding. Vormer zal er weer staan tegen PO1. Vermeer goed. We missen een killer vooraan. Misschien Dennis weer top tegen PO1? 2 laatste matchen best winnen, ik zie de mauve nog altijd als grootste bedreiging. Teo kan vertrokken zijn. Het zal nog spannen.
Plaats reactie