JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Vermeer
4
13%
Tomecak
0
Geen stemmen
Mitrovic
4
13%
Mechele
0
Geen stemmen
Scholz
0
Geen stemmen
Limbombe
0
Geen stemmen
Clasie
0
Geen stemmen
Nakamba
9
30%
Vanaken
10
33%
Vossen
0
Geen stemmen
Dennis
2
7%
Wesley
1
3%
Vormer
0
Geen stemmen
Refaelov
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 30

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

Miljaar zeg. Als we vandaag hadden gewonnen, dan waren we nu al zeker van winst van de reguliere competitie, het erbij horende Europese ticket en dus ook als leider de PO's te beginnen..
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door WesthoekUnited »

WesthoekUnited schreef: :hurr: Toppunt van optimisme: Nog halfuurke nagelbijten en we doen een bronzenzaakje door een extra puntje uit te lopen.
Of toch niet.... :drum:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door Pica »

Cedrinho schreef: Miljaar zeg. Als we vandaag hadden gewonnen, dan waren we nu al zeker van winst van de reguliere competitie, het erbij horende Europese ticket en dus ook als leider de PO's te beginnen..
Ja want dat gaat niet meer lukken de komende speeldagen :mrgreen:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

Pica schreef:
Cedrinho schreef: Miljaar zeg. Als we vandaag hadden gewonnen, dan waren we nu al zeker van winst van de reguliere competitie, het erbij horende Europese ticket en dus ook als leider de PO's te beginnen..
Ja want dat gaat niet meer lukken de komende speeldagen :mrgreen:
Zeg ik niet.
Maar hoe sneller zekerheid, hoe liever :-) Al is het maar voor de statistieken en records en zo... Voor de winterstop al zeker van PO1, straks mogelijk hoogste puntentotaal na de reguliere competitie sinds invoering po's, ... Het vroegst zeker zijn van winst van de reguliere competitie kan er ook nog wel bij.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Zuur en duur puntenverlies, nu al 2 weken op rij.
Tegen Chalala laten we het na om de 4-2 te scoren en tegen Beveren laten we het na de 0-2 te maken en krijgen we nog 2 keer het deksel op de neus. Tja, ongeschreven voetbalwet, hadden zo 4 punten kunnen uitlopen op zowel de 2de als de 3de in de stand. Miljaar miljaar toch.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door felix da housecat »

Positieve nieuws is dat we beide keren verdiende te winnen. Gewoon brute pech houdt ons van de drie punten. Dit ligt wel anders bij anderlecht, die gewoon echt superslecht spelen. Ik zie ons de titel echt niet meer verliezen eerlijk gezegd. Tenzij een sterk Standard nog komt opzetten of zoiets..
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef:
Pica schreef:
Cedrinho schreef: Miljaar zeg. Als we vandaag hadden gewonnen, dan waren we nu al zeker van winst van de reguliere competitie, het erbij horende Europese ticket en dus ook als leider de PO's te beginnen..
Ja want dat gaat niet meer lukken de komende speeldagen :mrgreen:
Zeg ik niet.
Maar hoe sneller zekerheid, hoe liever :-) Al is het maar voor de statistieken en records en zo... Voor de winterstop al zeker van PO1, straks mogelijk hoogste puntentotaal na de reguliere competitie sinds invoering po's, ... Het vroegst zeker zijn van winst van de reguliere competitie kan er ook nog wel bij.
Toen we de leidersplaats verloren op de laatste dag van de reguliere competitie klonk je nochtans gelatener...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

felix da housecat schreef: Positieve nieuws is dat we beide keren verdiende te winnen. Gewoon brute pech houdt ons van de drie punten. Dit ligt wel anders bij anderlecht, die gewoon echt superslecht spelen. Ik zie ons de titel echt niet meer verliezen eerlijk gezegd. Tenzij een sterk Standard nog komt opzetten of zoiets..
Akkoord, ons spelniveau zit weer in stijgende lijn, wat uiteraard een positief gegeven is. Toch zou ik met zo veel mogelijk punten voorsprong aan de play offs willen starten, kwestie van wat marge in te bouwen... in dat opzicht laten we het na om nog verder uit te lopen op de eerste achtervolgers. Komende 4 matchen zijn dus heel belangrijk, met o.a. confrontaties tegen 2 playoff1 ploegen (Genk en Standard).
Even vooruit lopen op de play offs... Die eerste match winnen is primordiaal, dan zit je direct in de goede flow.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door leem »

Ik vind het hoopgevend dat we met een redelijk gewijzigde opstelling ook nog altijd heel veel kansen creëren. Ik ben er wel gerust op.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door JRut »

Totaal geen zorgen over maken. Ik hoor dat we goed gevoetbald hebben, het zelf laten liggen en de gelijkmaker slikken via een owngoal met een onnozele afgeweken bal. Doorkijken en blijven gaan. En deugd hebben van de volledige week om zaterdag Genk af te maken.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door Okido »

Ik was, los van het resultaat, best wel tevreden met de wissels van Leko. Ik vreesde toen Vormer klaarstond dat Naka naar de kant zou moeten maar hij haalde er Tomecak af, exact wat ik zelf ook zou gedaan hebben. Ook Rafa laten invallen voor Dennis vond ik een goeie, logische keuze. Ik vind wel dat we niet zo hard mogen zijn voor Rafa. Die gast heeft nauwelijks speelminuten in de benen en moet dan op een slecht veld invallen en heeft zelfs nog een redelijke kans. Zwaar veld en een goeie tegenstander, al bij al valt het nog mee en ik gun WB ook wel een plaatsje in de top 6, liever hen dan die tijdrekkers uit Luik (die wel echt goed bezig zijn) of die anti-voetballers uit Deurne.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

Gratchski schreef:
Cedrinho schreef:
Pica schreef:
Cedrinho schreef: Miljaar zeg. Als we vandaag hadden gewonnen, dan waren we nu al zeker van winst van de reguliere competitie, het erbij horende Europese ticket en dus ook als leider de PO's te beginnen..
Ja want dat gaat niet meer lukken de komende speeldagen :mrgreen:
Zeg ik niet.
Maar hoe sneller zekerheid, hoe liever :-) Al is het maar voor de statistieken en records en zo... Voor de winterstop al zeker van PO1, straks mogelijk hoogste puntentotaal na de reguliere competitie sinds invoering po's, ... Het vroegst zeker zijn van winst van de reguliere competitie kan er ook nog wel bij.
Toen we de leidersplaats verloren op de laatste dag van de reguliere competitie klonk je nochtans gelatener...
Allé dan, nog één keer:
1. De PO's starten als leider of als 2e, zo veel verschil zou dat niet mogen maken, het blijft voetbal, we blijven Club Brugge, we kunnen zoiets rechtzetten.
2. Ik wist toen nog niet dat er aan die eerste plaats van de reguliere competitie een Europees ticket vast hangt.
3. Ik was aan het werk dus heb de match niet gezien, dus ik oordeelde puur op basis van het resultaat, gezien ik geen zicht had op het geleverde spel.
leem schreef: Ik vind het hoopgevend dat we met een redelijk gewijzigde opstelling ook nog altijd heel veel kansen creëren. Ik ben er wel gerust op.
True that! Mag inderdaad gezegd worden. :thumba:
Okido schreef: Ik was, los van het resultaat, best wel tevreden met de wissels van Leko. Ik vreesde toen Vormer klaarstond dat Naka naar de kant zou moeten maar hij haalde er Tomecak af, exact wat ik zelf ook zou gedaan hebben. Ook Rafa laten invallen voor Dennis vond ik een goeie, logische keuze. Ik vind wel dat we niet zo hard mogen zijn voor Rafa. Die gast heeft nauwelijks speelminuten in de benen en moet dan op een slecht veld invallen en heeft zelfs nog een redelijke kans. Zwaar veld en een goeie tegenstander, al bij al valt het nog mee en ik gun WB ook wel een plaatsje in de top 6, liever hen dan die tijdrekkers uit Luik (die wel echt goed bezig zijn) of die anti-voetballers uit Deurne.
Akkoord.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 12 feb 2018, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door Bosko »

Allé dan, nog één keer:
Wat maakt dat Europees ticket nu uit, het was die eerste plaats die enorm belangrijk was.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door Gratchski »

Bosko schreef: Allé dan, nog één keer:
Wat maakt dat Europees ticket nu uit, het was die eerste plaats die enorm belangrijk was.
:zwijgen:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD26 | KV RS Waasland-SK Beveren - Club Brugge KV | zo 11/02 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

De eerste plaats op het einde van de PO's is belangrijker dan de eerste plaats op het einde van de reguliere competitie.
Plaats reactie