JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Gabulov
0
Geen stemmen
Cools
1
2%
Mitrovic
3
6%
Mechele
1
2%
Scholz
2
4%
Limbombe
8
17%
Clasie
0
Geen stemmen
Vormer
1
2%
Vanaken
11
23%
Diaby
11
23%
Wesley
4
8%
Nakamba
6
13%
Vossen
0
Geen stemmen
Tomecak
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 48

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door DavidVM »

BlueJedi schreef: Brugge had deze match iets te bewijzen en goed te maken na die 4-0 pandoering tegen Standard. En met anderlecht die punten liet liggen deze namiddag was alles perfect klaar gezet voor de fans nog eens een mooie zondag te bezorgen en het vertrouwen te herstellen. Maar achteraf blijft er alleen maar een zure nasmaak hangen. Niet gewonnen terwijl we veel beter waren, onze aanval kan geen doelkansen afwerken en onze verdediging slikt een goal bij elke fout die ze maken.

Leko kiest ervoor om Gabulov te laten staan terwijl je perfect voor Vermeer had kunnen kiezen. Onze rus zag er vandaag even slecht uit als Hubert en gaat niet vrijuit op beide tegen goals die in principe te pakken moeten zijn.

Leko kiest ervoor om Classie toch maar weer te laten starten boven Nakamba. Classie speelde een zeer zwakke wedstrijd en zijn rot terugspeelballetje luide die 2e goal van Charleroi in.

Leko kiest ervoor om Vossen te wisselen voor Diaby en Limbombe eraf te halen voor Tomecak terwijl we een goal nodig hadden en zowel Diaby als Limbombe goed in de match zatten en voor veel problemen zorgden in de defensie bij Charleroi.

Mijn vertrouwen in Leko is ver zoek na vandaag. Hij geeft niet thuis als het money time is en hij krijgt zen ploeg maar niet op de rails, zelfs thuis tegen een ploeg die echt niet zo goed is kunnen we het niet meer.

Ik zie niet in hoe wij kampioen gaan worden met zo een labiel voetbal. Ik ben mij al mentaal aan het voorbereiden om die Coucke en dikke Hein te zien dansen als anderlecht tegen alle verwachtingen in toch kampioen speelt omdat wij het volledig hebben laten afweten in die play offs. Ik begin met zo een scenario meer en meer rekening te houden als ik deze ploeg nu zo zie spelen.
Zo goed heb je dus naar de wedsteijd gekeken, dat je niet weet dat het bij de eerste goal was
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door JRut »

BlueJedi schreef: Brugge had deze match iets te bewijzen en goed te maken na die 4-0 pandoering tegen Standard. En met anderlecht die punten liet liggen deze namiddag was alles perfect klaar gezet voor de fans nog eens een mooie zondag te bezorgen en het vertrouwen te herstellen. Maar achteraf blijft er alleen maar een zure nasmaak hangen. Niet gewonnen terwijl we veel beter waren, onze aanval kan geen doelkansen afwerken en onze verdediging slikt een goal bij elke fout die ze maken.

Leko kiest ervoor om Gabulov te laten staan terwijl je perfect voor Vermeer had kunnen kiezen. Onze rus zag er vandaag even slecht uit als Hubert en gaat niet vrijuit op beide tegen goals die in principe te pakken moeten zijn.

Leko kiest ervoor om Classie toch maar weer te laten starten boven Nakamba. Classie speelde een zeer zwakke wedstrijd en zijn rot terugspeelballetje luide die 2e goal van Charleroi in.

Leko kiest ervoor om Vossen te wisselen voor Diaby en Limbombe eraf te halen voor Tomecak terwijl we een goal nodig hadden en zowel Diaby als Limbombe goed in de match zatten en voor veel problemen zorgden in de defensie bij Charleroi.

Mijn vertrouwen in Leko is ver zoek na vandaag. Hij geeft niet thuis als het money time is en hij krijgt zen ploeg maar niet op de rails, zelfs thuis tegen een ploeg die echt niet zo goed is kunnen we het niet meer.

Ik zie niet in hoe wij kampioen gaan worden met zo een labiel voetbal. Ik ben mij al mentaal aan het voorbereiden om die Coucke en dikke Hein te zien dansen als anderlecht tegen alle verwachtingen in toch kampioen speelt omdat wij het volledig hebben laten afweten in die play offs. Ik begin met zo een scenario meer en meer rekening te houden als ik deze ploeg nu zo zie spelen.
Stop met drinken, je bent goed zat en maakt daardoor enorm veel fouten. Antwoord gerust als je ze allemaal opgelijst wil zien, dan maak ik er straks werk van. Santé ondertussen!
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

We spelen op zich een goeie match, maar behalve tussen het inkomen van Nakamba en het eraf halen van Diaby vond ik ons nooit echt de betere ploeg.
Dom van Leko om per se altijd zijn 3 wissels te willen gebruiken. Vandaag was enkel de eerste nodig, de rest niet. Nakamba voor Clasie en klaar.
Diaby (de beste man op het veld) en Limbombe (altijd een extra wapen, zeker in het slot) eraf halen was gewoon het domste wat hij kon doen en in mijn ogen is het ook dat wat ons punten kost vandaag.

Over die penalty moeten we het niet hebben, die was toch onterecht toegekend.
Wat wél schrikbarend blijft, is hoe we de goals weggeven. On-ge-loof-lijk gewoon.
En dan nog terwijl ik misschien wel onze beste driemansverdediging van dit seizoen zag. Scholz en Mitrovic deden het verre van slecht, Mechele op zijn gewoonlijke niveau (niet top, maar goed genoeg).

Rare match.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Okido »

Gabulov moet eruit, hij is op zich een degelijke doelman en je kan hem weinig van de vele tegengoals die hij al binnenkreeg verwijten maar hij voerde nog geen enkele redding uit waarvan je dacht, hiermee bewijst hij de ploeg een dienst. Een meerwaarde heeft hij nog niet gecreëerd dus hoop ik donderdag op Vermeer.

In de defensie was ik zeer tevreden over Mitrovic, die jongen stond daar op z'n plaats. Scholz speelde ook zeer degelijk, zeker om tegen z'n voet te staan en Mechele speelde een solide sterke partij. Ik sluit mij aan bij sommigen hier dat dit waarschijnlijk de beste driemansdefensie van het seizoen is.

Daarnaast was ik best tevreden over de reactie in de tweede helft, zeker met de komst van Nakamba. Hopelijk zal die nu wel blijven staan en zien we hem donderdag vanaf de aftrap. Maar wat Leko bezielde om meteen na de 3-2 Diaby naar de kant te halen en f**king Vossen in te brengen om dan net na de 3-3 ook nog Limbombe naar de kant te halen. Het deed met denken aan MPH.

Maar wel vertrouwen gehaald uit de verbetering in het spel die zichtbaar was. Donderdag zal heel moeilijk worden, in de JPL nog altijd op schema. Laat ons nu rustig verder werken en dan in de PO weer knallen.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Gratchski »

ik ben flink kwaad op Mannaert dat hij ons geen flankaanvaller bracht die hier kan invallen en het verschil maken.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

Frustratie bij velen precies....als je moet vragen achter een ban. Losers
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door JRut »

Gratchski schreef: ik ben flink kwaad op Mannaert dat hij ons geen flankaanvaller bracht die hier kan invallen en het verschil maken.
Je kan zeggen dat hij iemand anders dan Tomecak moest halen, ja.

Maar voor de rest wel echt een aartsmoeilijke zoekopdracht. Het profiel is een flankaanvaller die zich, in eerste instantie, moet verzoenen met een zware concurrentiestrijd tegen Limbombe maar wel voldoende bewezen kwaliteiten heeft om offensief het verschil te maken en defensief niet door de mand te vallen. Niet dat je zo'n spelers niet kan vinden, maar overtuig die maar eens zonder financieel compleet over de rooie te gaan. Allesbehalve simpel.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef: Frustratie bij velen precies....als je moet vragen achter een ban. Losers
Best gewoon zwijgen. Jij bent diegene die als "supporter" kwam lachen met een achterstand, precies alsof je het graag zag gebeuren. Mijn krediet, voor zover er nog veel was, ben je alleszins bijna kwijt.
#hetishierbeter
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

De domme fouten blijven zich opstapelen, dan mag je nog zoveel praten als je wil..
De meerwaarde van onze Rus heb ik nog steeds niet gezien, tijd voor onze 5de keeper?..
Waarom the fuck Vossen nog altijd mag invallen boven Dennis begrijp ik aan geen kanten, daar heb je nu echt geen zak niet meer aan.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: RE: Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

JRut schreef:
Generaloberst schreef: Frustratie bij velen precies....als je moet vragen achter een ban. Losers
Best gewoon zwijgen. Jij bent diegene die als "supporter" kwam lachen met een achterstand, precies alsof je het graag zag gebeuren. Mijn krediet, voor zover er nog veel was, ben je alleszins bijna kwijt.
1. Geef geen moer om respect op een forum maar je blijft beleefd tov anderen.
2. De manier waarop de 0-1 En 0-2 er kwamen was echt kinderachtig.
3. Er is leven buiten fcb...relax. voetbal is brood en spelen.
4. Nuchtere kijk op de spelers en ploeg is toegestaan.
5. Dat velen met hart en ziel supporteren..goed zo. Maar niet iedereen laat zich meeslepen in dit spel. Maw een goeie pass en we zijn de beste ploeg. Relativeren mag.
6 . Don t like it.... I don t give a f****
Laatst gewijzigd door Generaloberst op 04 feb 2018, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: RE: Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Hans1981 »

JRut schreef:
Gratchski schreef: ik ben flink kwaad op Mannaert dat hij ons geen flankaanvaller bracht die hier kan invallen en het verschil maken.
Je kan zeggen dat hij iemand anders dan Tomecak moest halen, ja.

Maar voor de rest wel echt een aartsmoeilijke zoekopdracht. Het profiel is een flankaanvaller die zich, in eerste instantie, moet verzoenen met een zware concurrentiestrijd tegen Limbombe maar wel voldoende bewezen kwaliteiten heeft om offensief het verschil te maken en defensief niet door de mand te vallen. Niet dat je zo'n spelers niet kan vinden, maar overtuig die maar eens zonder financieel compleet over de rooie te gaan. Allesbehalve simpel.
Perfect samengevat. moeilijke stiel, dat wingbacken.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RE: Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Gratchski »

JRut schreef:
Gratchski schreef: ik ben flink kwaad op Mannaert dat hij ons geen flankaanvaller bracht die hier kan invallen en het verschil maken.
Je kan zeggen dat hij iemand anders dan Tomecak moest halen, ja.

Maar voor de rest wel echt een aartsmoeilijke zoekopdracht. Het profiel is een flankaanvaller die zich, in eerste instantie, moet verzoenen met een zware concurrentiestrijd tegen Limbombe maar wel voldoende bewezen kwaliteiten heeft om offensief het verschil te maken en defensief niet door de mand te vallen. Niet dat je zo'n spelers niet kan vinden, maar overtuig die maar eens zonder financieel compleet over de rooie te gaan. Allesbehalve simpel.
concutrenten moet je altijd halen. Een speler mag niet te gerust zijn van zijn plek. 3 speles die cuncurreren voor 2 plekken bvb, ideaal.
Het profiel Limbombe is te uniek in de kern.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: RE: Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door JRut »

Gratchski schreef:
JRut schreef:
Gratchski schreef: ik ben flink kwaad op Mannaert dat hij ons geen flankaanvaller bracht die hier kan invallen en het verschil maken.
Je kan zeggen dat hij iemand anders dan Tomecak moest halen, ja.

Maar voor de rest wel echt een aartsmoeilijke zoekopdracht. Het profiel is een flankaanvaller die zich, in eerste instantie, moet verzoenen met een zware concurrentiestrijd tegen Limbombe maar wel voldoende bewezen kwaliteiten heeft om offensief het verschil te maken en defensief niet door de mand te vallen. Niet dat je zo'n spelers niet kan vinden, maar overtuig die maar eens zonder financieel compleet over de rooie te gaan. Allesbehalve simpel.
concutrenten moet je altijd halen. Een speler mag niet te gerust zijn van zijn plek. 3 speles die cuncurreren voor 2 plekken bvb, ideaal.
Het profiel Limbombe is te uniek in de kern.
Ik volg volledig dat je concurrentie moet halen en hebben. Probleem is dat je gewoon niet eenvoudig een concurrent haalt voor die positie. Profiel van Limbombe is niet alleen uniek in onze kern, je komt er ook weinig tegen die het niveau van Club op voldoende wijze halen. Aanbod vrij beperkt op de markt. Hopen op Touba, denk ik.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: RE: Re: RE: Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door nesnaj713 »

JRut schreef:
Gratchski schreef:
JRut schreef:
Gratchski schreef: ik ben flink kwaad op Mannaert dat hij ons geen flankaanvaller bracht die hier kan invallen en het verschil maken.
Je kan zeggen dat hij iemand anders dan Tomecak moest halen, ja.

Maar voor de rest wel echt een aartsmoeilijke zoekopdracht. Het profiel is een flankaanvaller die zich, in eerste instantie, moet verzoenen met een zware concurrentiestrijd tegen Limbombe maar wel voldoende bewezen kwaliteiten heeft om offensief het verschil te maken en defensief niet door de mand te vallen. Niet dat je zo'n spelers niet kan vinden, maar overtuig die maar eens zonder financieel compleet over de rooie te gaan. Allesbehalve simpel.
concutrenten moet je altijd halen. Een speler mag niet te gerust zijn van zijn plek. 3 speles die cuncurreren voor 2 plekken bvb, ideaal.
Het profiel Limbombe is te uniek in de kern.
Ik volg volledig dat je concurrentie moet halen en hebben. Probleem is dat je gewoon niet eenvoudig een concurrent haalt voor die positie. Profiel van Limbombe is niet alleen uniek in onze kern, je komt er ook weinig tegen die het niveau van Club op voldoende wijze halen. Aanbod vrij beperkt op de markt. Hopen op Touba, denk ik.
Ik vraag me af of Dennis die positie aan zou kunnen, mits die wat fysiek bijkweekt. En inderdaad, hopelijk kan Touba ons wat hoop geven!
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Gunt »

Ik was vrij tevreden met het Club dat ik gezien heb gisteren. Ze zijn terug op de goede weg na twee mindere matchen. Als ze met deze spirit blijven spelen, wordt het een straatlengte voorsprong hoor.
Plaats reactie