JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Gabulov
0
Geen stemmen
Cools
1
2%
Mitrovic
3
6%
Mechele
1
2%
Scholz
2
4%
Limbombe
8
17%
Clasie
0
Geen stemmen
Vormer
1
2%
Vanaken
11
23%
Diaby
11
23%
Wesley
4
8%
Nakamba
6
13%
Vossen
0
Geen stemmen
Tomecak
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 48

WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door WesthoekUnited »

Wat een match.. zotte boel
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door WesthoekUnited »

Pfjuw! Respect voor die strijdlust tijdens de 2e helft.
Dompelkuip
Tester
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 apr 2017, 21:02

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Dompelkuip »

Wat een slechte wissels
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door zegmaardag »

Een match die je zou moeten winnen. Indrukwekkend na rust, dat wel!

Mitrovic & Scholz duidelijk niveau Club.
Gaboelov & Tomecak niet voor mij. (althans niet nu)

Stilaan tijd ook om eens Diatta te brengen ipv Vossen, want die is evht nergens...
Dompelkuip
Tester
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 apr 2017, 21:02

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Dompelkuip »

Gestart met verkeerde keeper, verkeerde 6 en als je 3-2 voorkomt de 2 slechtste spelers die je hebt zitten op de bank inbrengen.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Rafke7 »

Mja....
Ons geluk lijkt op, en dat baart me toch een beetje zorgen. Die gemiste strafschop ook!
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door BlueJedi »

Brugge had deze match iets te bewijzen en goed te maken na die 4-0 pandoering tegen Standard. En met anderlecht die punten liet liggen deze namiddag was alles perfect klaar gezet voor de fans nog eens een mooie zondag te bezorgen en het vertrouwen te herstellen. Maar achteraf blijft er alleen maar een zure nasmaak hangen. Niet gewonnen terwijl we veel beter waren, onze aanval kan geen doelkansen afwerken en onze verdediging slikt een goal bij elke fout die ze maken.

Leko kiest ervoor om Gabulov te laten staan terwijl je perfect voor Vermeer had kunnen kiezen. Onze rus zag er vandaag even slecht uit als Hubert en gaat niet vrijuit op beide tegen goals die in principe te pakken moeten zijn.

Leko kiest ervoor om Classie toch maar weer te laten starten boven Nakamba. Classie speelde een zeer zwakke wedstrijd en zijn rot terugspeelballetje luide die 2e goal van Charleroi in.

Leko kiest ervoor om Vossen te wisselen voor Diaby en Limbombe eraf te halen voor Tomecak terwijl we een goal nodig hadden en zowel Diaby als Limbombe goed in de match zatten en voor veel problemen zorgden in de defensie bij Charleroi.

Mijn vertrouwen in Leko is ver zoek na vandaag. Hij geeft niet thuis als het money time is en hij krijgt zen ploeg maar niet op de rails, zelfs thuis tegen een ploeg die echt niet zo goed is kunnen we het niet meer.

Ik zie niet in hoe wij kampioen gaan worden met zo een labiel voetbal. Ik ben mij al mentaal aan het voorbereiden om die Coucke en dikke Hein te zien dansen als anderlecht tegen alle verwachtingen in toch kampioen speelt omdat wij het volledig hebben laten afweten in die play offs. Ik begin met zo een scenario meer en meer rekening te houden als ik deze ploeg nu zo zie spelen.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 04 feb 2018, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
De Jos
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 jul 2017, 09:35

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door De Jos »

Goeie match, echt wel. Nooit gedacht dat we Charleroi zo zouden wegspelen, gedurende grote delen van de partij. Amper iets weggegeven, doelpunten zijn echt individuele fouten die uit de lucht kwamen vallen. Als je dan nog een pak open kansen mist, 2x het doelhout treft en op de koop toe nog een penalty laat liggen, tja, dan mag het een klein wonder heten dat je hier vandaag toch nog 3 keer scoort en een punt pakt.

Dan hoor je zeggen dat Charleroi vandaag een sterke partij speelt. Nou zeg. Als dat effectief zo was ligt die titel echt wel voor het rapen dit jaar. Laat ons hopen.

Limbombe vervangen was nogal onnozel natuurlijk, als er nu 1 iemand is die in het slot nog iets kan forceren met een actie. Invalbeurt van Vossen opnieuw nutteloos, beetje de strijd opgeven op dat moment, opnieuw moeilijk te snappen.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Hans1981 »

Rafke7 schreef: Mja....
Ons geluk lijkt op, en dat baart me toch een beetje zorgen. Die gemiste strafschop ook!
Die strafschop helemaal niet. Op een gegeven moment mis je er 1. Dat is helemaal geen probleem. Bij de mauven missen ze er 3. Met alle 3 verschillende spelers. Dat noem ik een probleem. Het geluk is idd een beetje op. Het zit allemaal wat minder mee. Maar liever nu, als in de Play offs.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door t4nd »

Nee?
Bluejedi die een negatieve post maakt en Leko een slechte trainer vindt? Ik val om van verbazing...

Gabulov in doel lijkt me een kwestie van niet alle keepers op te offeren. Vermeer is ook een gok, dus de Rus wat extra kansen geven vind ik te verdedigen. Hij heeft nog niet echt flaters op zijn naam, al boezemt hij mij ook niet al te veel vertrouwen in. De defensie voor hem stond deze match beter, maar Charleroi scoort in de eerste helft met 2 zondagsschoten (wij ook eentje voor de volledigheid). Je kan verdedigen hoe je wil, dat soort zaken gebeuren nu eenmaal soms. De penalty van Vormer was niet slecht getrapt, gewoon iets te ver naar buiten en dan hebben we nog de pech dat de keeper naar die hoek gaat maar de bal niet via hem in doel verdwijnt. Moest hun keeper naar de andere hoek geweest zijn had Vanaken hem binnengetikt.

Conclusie: 't zit allemaal wat minder goed mee dan vroeger, maar door het feit dat we voor de winterstop alles overklasten is het contrast nu gewoon groot. Anderzijds hadden we een dikke voorsprong, en ondertussen is die nog steeds dik. Als ik me niet vergis zijn we ondanks onze slechte matchen in januari van 13 punten voorsprong naar 11 punten gegaan. Niet zo onoverkomelijk imo. Als je ook ziet hoe er deze 2de helft geknokt is om terug in de match te komen ben ik wel hoopvol dat het beter gaat gaan. Eén referentiematch en we zijn weer vertrokken. Liever nu een dip dan tijdens de play offs.
De Jos
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 jul 2017, 09:35

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door De Jos »

Hans1981 schreef:
Rafke7 schreef: Mja....
Ons geluk lijkt op, en dat baart me toch een beetje zorgen. Die gemiste strafschop ook!
Die strafschop helemaal niet. Op een gegeven moment mis je er 1. Dat is helemaal geen probleem. Bij de mauven missen ze er 3. Met alle 3 verschillende spelers. Dat noem ik een probleem. Het geluk is idd een beetje op. Het zit allemaal wat minder mee. Maar liever nu, als in de Play offs.
Voila. Het was echt wat veel vanavond, 3 tegengoals die uit de lucht kwamen vallen door individuele fouten, een penalty missen, een resem kansen missen, 2x het kader treffen, absoluut een frustrerende avond, maar gaat dit Charleroi ons van de titel houden? Van alle ploegen uit de top heeft Club dit weekend gewoon de beste prestatie geleverd, dat mag toch wel duidelijk zijn. Voorlopig geen paniek zou ik zeggen, integendeel zelfs na vandaag.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door james »

het enige dat ik onthou zijn 2 verloren punten , en een keeper die geen enkele shot in de 16 pakt . is dit onze beste keeper , met deze speel je geen kampioen.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door BlueJedi »

Als je alleen maar kunt winnen als alles meezit dan ben ik niet onder de indruk hoor.

13 tegen goals op 5 matchen sinds die Rus in de goal staat en Leko ervoor gekozen heeft om Nakmaba naar de bank te verbannen daar ben ik ook niet onder de indruk van.

Dat onze voorsprong eigenlijk nog rdelijk in tact is mag een klein mirakel genoemd worden. Voor hetzelfde geld was die ondertussen al als sneeuw voor de zon weggesmolten.

En ik wil Leko krediet geven, en een minder match spelen kan altijd gebeuren en eens een verkeerde keuze maken kan ook. Maar de keuzes die hij nu aan het maken is en in blijft volharden daar kan ik mij echt niet meer achter zetten.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door james »

BlueJedi schreef: Als je alleen maar kunt winnen als alles meezit dan ben ik niet onder de indruk hoor.

13 tegen goals op 5 matchen sinds die Rus in de goal staat en Leko ervoor gekozen heeft om Nakmaba naar de bank te verbannen daar ben ik ook niet onder de indruk van.

Dat onze voorsprong eigenlijk nog rdelijk in tact is mag een klein mirakel genoemd worden. Voor hetzelfde geld was die ondertussen al als sneeuw voor de zon weggesmolten.

En ik wil Leko krediet geven, en een minder match spelen kan altijd gebeuren en eens een verkeerde keuze maken kan ook. Maar de keuzes die hij nu aan het maken is en in blijft volharden daar kan ik mij echt niet meer achter zetten.
de voorsprong blijft groot ook door het falen van de andere po 1 ploegen
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door james »

james schreef:
BlueJedi schreef: Als je alleen maar kunt winnen als alles meezit dan ben ik niet onder de indruk hoor.

13 tegen goals op 5 matchen sinds die Rus in de goal staat en Leko ervoor gekozen heeft om Nakmaba naar de bank te verbannen daar ben ik ook niet onder de indruk van.

Dat onze voorsprong eigenlijk nog rdelijk in tact is mag een klein mirakel genoemd worden. Voor hetzelfde geld was die ondertussen al als sneeuw voor de zon weggesmolten.

En ik wil Leko krediet geven, en een minder match spelen kan altijd gebeuren en eens een verkeerde keuze maken kan ook. Maar de keuzes die hij nu aan het maken is en in blijft volharden daar kan ik mij echt niet meer achter zetten.
de voorsprong blijft groot , door het falen van de andere po 1 ploegen
Plaats reactie