JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Gabulov
0
Geen stemmen
Cools
1
2%
Mitrovic
3
6%
Mechele
1
2%
Scholz
2
4%
Limbombe
8
17%
Clasie
0
Geen stemmen
Vormer
1
2%
Vanaken
11
23%
Diaby
11
23%
Wesley
4
8%
Nakamba
6
13%
Vossen
0
Geen stemmen
Tomecak
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 48

Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Clubpolska »

Je bedoelt uitlokking omdat hij zijn gezicht niet wit had geverfd?





Racisme is nooit uitgelokt...
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Brechtje »

Clubpolska schreef: Je bedoelt uitlokking omdat hij zijn gezicht niet wit had geverfd?





Racisme is nooit uitgelokt...
Omdat hij racistisch(e) opmerkingen/geroep naar zich krijgt, moet je zijn voorgaand gedrag vergeten? Waarmee ik niet bedoel dat het racisme goed te praten valt.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Khas »

Als het eender wie was, van eender welk ras of afkomst, die daar zo Oost staat uit te dagen, dan krijg je een reactie die identiek qua intensiteit. Toeval wil dat het een zwarte was, en dan kan je al eens zo'n dingen er bij krijgen. Waarmee ik dat niet goedpraat, maar het is te verwachten.
Je moet je eens voorstellen dat die kerel Kenny heette, het had nog tien keer erger geweest.
Laatst gewijzigd door Khas op 06 feb 2018, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Alethio »

akikdatdoen worrek geschorst
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door zegmaardag »

Pica schreef:
DavidVM schreef:
Cedrinho schreef: Maar niets mee gebeurd toch? Allé ja, misschein zo iets van een geldboete kwestie van het met de mantel der liefde te bedekken, maar meer toch niet?

Jelle Van Damme had er zo ook al meerdere keren mogen aanhangen. Jovanovic indertijd met zijn imaginaire mitraillette. Et cetera.
Speler krijgt oerwoud geluiden naar zich en moet zich dan verantwoorden? :dunno:
Als je een rode lap voor een stier zijn kop houdt moet je niet verrast zijn van zijn reactie. Uitlokking was er zeker en vast, de debiele reactie spijtig genoeg ook.
Ik weet dat het niet zou mogen om dat van iedereen te verwachten... Maar als een zwarte naar mij roept 'uw moeder is een hoer' ga ik niet racistisch antwoorden op een provocatie... (Vroeger toch genoeg tegen jongens van vreemde origine gespeeld, veel om & weer geroepen & gescholden, maar nimmer heb ik op racistische wijze gereageerd...)
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door JRut »

Khas schreef: Als het eender wie was, van eender welk ras of afkomst, die daar zo Oost staat uit te dagen, dan krijg je een reactie die identiek qua intensiteit. Toeval wil dat het een zwarte was, en dan kan je al eens zo'n dingen er bij krijgen. Waarmee ik dat niet goedpraat, maar het is te verwachten.
Je moet je eens voorstellen dat die kerel Kenny heette, het had nog tien keer erger geweest.
De enige essentie. Heel de wedstrijd was die LB bezig met vervelend te doen. Eerste helft zit hij aan de softe kant, tweede kant komt hij er niet mee weg. Waarmee ik ook geen racisme als reactie goedpraat, maar het is wel wat je dan kunt krijgen. Blijft verwerpelijk, maar je moet niet zeggen dat hij er geen bijdrage in heeft gehad.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Gratchski »

Alethio schreef: akikdatdoen worrek geschorst
Neeneen, De Kenny die van gent naar anderlecht ging :mrgreen:
machtige wedstrijd, hij werd zot en moest door rafa getroost worden :p
Scoort dan wel als hij weggetrokken werd van die flank :p



KENNNNYYYYYYYY!!!!!!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD25 | Club Brugge KV - Sp. du Pays de Charleroi | zo 04/02 - 18:00

Bericht door Gratchski »

zegmaardag schreef:
Pica schreef:
DavidVM schreef:
Cedrinho schreef: Maar niets mee gebeurd toch? Allé ja, misschein zo iets van een geldboete kwestie van het met de mantel der liefde te bedekken, maar meer toch niet?

Jelle Van Damme had er zo ook al meerdere keren mogen aanhangen. Jovanovic indertijd met zijn imaginaire mitraillette. Et cetera.
Speler krijgt oerwoud geluiden naar zich en moet zich dan verantwoorden? :dunno:
Als je een rode lap voor een stier zijn kop houdt moet je niet verrast zijn van zijn reactie. Uitlokking was er zeker en vast, de debiele reactie spijtig genoeg ook.
Ik weet dat het niet zou mogen om dat van iedereen te verwachten... Maar als een zwarte naar mij roept 'uw moeder is een hoer' ga ik niet racistisch antwoorden op een provocatie... (Vroeger toch genoeg tegen jongens van vreemde origine gespeeld, veel om & weer geroepen & gescholden, maar nimmer heb ik op racistische wijze gereageerd...)

ik geef gelijk hoor ZMD, het is compleet not done..

Feit is echt: ik heb er GEEEN gehoord tot hij ostentatief begon uit te dagen, in al die jaren nooit gezien hoe iemand zo zat uit te dagen.
Dan zijn er debielen beginnen smijten met bekers ( zelfs net aansteker denkik). En dan enkele met die geluiden en dan een grotere groep met het 'Isla....' gezangen.
Soit, feit is: als je iets zoekt, kun je ook iets krijgen dat je niet verwacht. Hoe smerig het dan ook is. Maar als je niet zoekt, gajet ook niet krijgen.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Plaats reactie