[2.] Alexander Scholz

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door zegmaardag »

Ben al blij dat z'n haar af is :mrgreen:!
Een halve hippie, een atypische voetballer met een goede mentaliteit & duelkracht. Denk dat het een speler is die veel duidelijkheid nodig heeft van een coach getuige de successen onder Peter Maes destijds. Leko zal hem die opnieuw bijbrengen, daar ben ik van overtuigd. Te weinig zicht op zijn voetballende kwaliteiten.

Vind het persoonlijk wel zonde voor Vanlerberghe die daar meer kansen had mogen krijgen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Clubpolska schreef: Dit is zeker niet slecht! Hophop, perfect type dat we nodig hebben, let op mijn woorden!! Let op mijn woorden verdomme!!
Capisce !
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Een voetballer die boeken leest, welkom !
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door Bosko »

Voetballend één van de beste in België toch?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef: Voetballend één van de beste in België toch?
Dat denk ik ook, dat zijn (uit)voetballende kwaliteiten ons wel eens van pas zouden kunnen komen.
Voor zijn overgang naar Standard kon hij ook naar de mauve en Genk, toen was hij echt gewild.
Ik geloof in deze kerel. Veel succes Alexander !
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door DavidVM »

zegmaardag schreef: Ben al blij dat z'n haar af is :mrgreen:!
Een halve hippie, een atypische voetballer met een goede mentaliteit & duelkracht. Denk dat het een speler is die veel duidelijkheid nodig heeft van een coach getuige de successen onder Peter Maes destijds. Leko zal hem die opnieuw bijbrengen, daar ben ik van overtuigd. Te weinig zicht op zijn voetballende kwaliteiten.

Vind het persoonlijk wel zonde voor Vanlerberghe die daar meer kansen had mogen krijgen.
Volledig akkoord :mrgreen:
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door Rafke7 »

1,5 miljoen voor betaald. Dan is dit toch gewoon een goeie transfer?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door t4nd »

We hadden een extra verdediger nodig, door het uitvallen van Decarli werden dat er 2. Op de Kroaat zijn kwaliteiten heb ik geen zicht, Scholz was bij Lokeren en in het begin bij Standard wel een sterkhouder dus ik zie niet in waarom hij hier niet op niveau kan komen. Zijn komst is op zich ook geen reden dat Vanlerberghe geen kans meer zou krijgen - Ik denk dat ze gewoon alle drie (Mitrovic - Scholz - Valerberghe) achter het vaste trio Poulain - Mechele - Denswil komen. Met de opeenvolging van wedstrijden zullen ze alle 6 wel aan spelen toekomen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door Gratchski »

Rafke7 schreef: 1,5 miljoen voor betaald. Dan is dit toch gewoon een goeie transfer?
klopt
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: We hadden een extra verdediger nodig, door het uitvallen van Decarli werden dat er 2. Op de Kroaat zijn kwaliteiten heb ik geen zicht, Scholz was bij Lokeren en in het begin bij Standard wel een sterkhouder dus ik zie niet in waarom hij hier niet op niveau kan komen. Zijn komst is op zich ook geen reden dat Vanlerberghe geen kans meer zou krijgen - Ik denk dat ze gewoon alle drie (Mitrovic - Scholz - Valerberghe) achter het vaste trio Poulain - Mechele - Denswil komen. Met de opeenvolging van wedstrijden zullen ze alle 6 wel aan spelen toekomen.
Vaste trio...uhum; Poulain is dikwijls gekwetst, Denswil flatert iets teveel om goed te zijn en Mechele die is idd wel een certitude.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door Okido »

Zeker gezien de blessure van Decarli een goeie aanwinst, al verwacht ik meer van Mitrovic. Maar Scholz kent de competitie, is direct inzetbaar en kent Ivan & Rudi dus voor 1,5m is dit een goede deal. Ben blij dat CLub zo adequaat heeft gehandeld na die blessures.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: Vaste trio...uhum; Poulain is dikwijls gekwetst, Denswil flatert iets teveel om goed te zijn en Mechele die is idd wel een certitude.
Ik zeg niet dat ik het een extreem goed trio vind, maar voor Leko is het wél het 'vaste trio'. Als alle verdedigers fit zijn spelen Denswil-Mechele-Poulain altijd. Best mogelijk dat de rangorde nu gaat wijzigen uiteraard.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door Clubpolska »

et voila, perfecte speler voor ons.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door Khas »

Clubpolska schreef: et voila, perfecte speler voor ons.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [2.] Alexander Scholz

Bericht door Cedrinho »

Afbeelding
Gesloten