[15.] Matej Mitrovic

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door Cedrinho »

Pica schreef: Mechele is het probleem ja :mrgreen:
Nee hoor, zo zeg ik het niet. Wat ik wel zeg is dat als Mechele je beste verdediger is, dat ik betwijfel of je verdedigend sterk genoeg bent om Europees mee te draaien.
Op Belgisch niveau absoluut top, veel vertrouwen in Mechele, maar Europees vrees ik er toch voor.

EDIT/ Dat allemaal geldt ook voor Denswil. Als we volgend seizoen Europees moeten spelen met Mechele-Denswil achterin, dan hou ik mijn hart vast, ongeacht tegen wie we spelen, ook al draait Club dit seizoen in België goed. Vervang die namen door Poulain-Mitrovic en ik heb er al iets meer vertrouwen in, puur qua buikgevoel. Nu goed, nog een half jaar tot we opnieuw Europees aan de bak moeten, dus er kan nog veel gebeuren. En in afwachting daarvan is er sowieso het feit dat Mechele een PAK verbeterd is tegenover voor zijn uitleenbeurt aan STVV.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5321
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef:
Pica schreef: Mechele is het probleem ja :mrgreen:
Nee hoor, zo zeg ik het niet. Wat ik wel zeg is dat als Mechele je beste verdediger is, dat ik betwijfel of je verdedigend sterk genoeg bent om Europees mee te draaien.
Op Belgisch niveau absoluut top, veel vertrouwen in Mechele, maar Europees vrees ik er toch voor.

EDIT/ Dat allemaal geldt ook voor Denswil. Als we volgend seizoen Europees moeten spelen met Mechele-Denswil achterin, dan hou ik mijn hart vast, ongeacht tegen wie we spelen, ook al draait Club dit seizoen in België goed. Vervang die namen door Poulain-Mitrovic en ik heb er al iets meer vertrouwen in, puur qua buikgevoel. Nu goed, nog een half jaar tot we opnieuw Europees aan de bak moeten, dus er kan nog veel gebeuren. En in afwachting daarvan is er sowieso het feit dat Mechele een PAK verbeterd is tegenover voor zijn uitleenbeurt aan STVV.
Als Club nu Scholz aantrekt en Mitrovic met een aankoopoptie dan weet je dat Denswil hier volgend seizoen niet meer zal zijn.
Denswil gaat ook iets te regelmatig in de fout om goed te zijn, wat men bij Club ook wel zal beseffen.
Wat betreft Mechele kan ik je wel volgen, op Belgisch niveau top, op Europees niveau durf ik te betwijfelen.
Mechele heeft een echte leider naast zich nodig, een onbetwiste titularis, om nog beter te worden.
Ik vermoed dat dit wel eens Mitrovic of Scholz zou kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door Bosko »

Is dat die Mechele die onder andere Dembe Ba in zijn broekzak stak?
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door JRut »

Bosko schreef: Is dat die Mechele die onder andere Dembe Ba in zijn broekzak stak?
Dat was duidelijk omdat Timmy naast hem stond.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5321
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Bosko schreef: Is dat die Mechele die onder andere Dembe Ba in zijn broekzak stak?
Dat was duidelijk omdat Timmy naast hem stond.
Lacht met een ander he :finger:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door DavidVM »

Bosko schreef: Is dat die Mechele die onder andere Dembe Ba in zijn broekzak stak?
Puur verdedigend ja, maar voetballend komt die toch te kort voor een niveau hoger dan de Jupiler League. En dat zeg ik met héél véél respect voor Brandon.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door t4nd »

DavidVM schreef:
Bosko schreef: Is dat die Mechele die onder andere Dembe Ba in zijn broekzak stak?
Puur verdedigend ja, maar voetballend komt die toch te kort voor een niveau hoger dan de Jupiler League. En dat zeg ik met héél véél respect voor Brandon.
Als je naast Brandon 2 voetballende verdedigers zet kan hij volgens mij perfect op een hoger niveau mee. Je moet hem gewoon geen dingen laten doen die hij niet kan. Ik volg Leko als hij zegt dat Brandon perfect mee zou kunnen naar het WK (als backup). In een 3mansverdediging kan je hem in het midden zetten en dan Alderweireld en Vertongen ernaast. Uiteraard zijn Vermaelen en Kompany beter, maar als je ziet met welke verdediging we de laatste wedstrijd op het EK speelden geef ik altijd de voorkeur aan Mechele.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door The_One »

t4nd schreef:
DavidVM schreef:
Bosko schreef: Is dat die Mechele die onder andere Dembe Ba in zijn broekzak stak?
Puur verdedigend ja, maar voetballend komt die toch te kort voor een niveau hoger dan de Jupiler League. En dat zeg ik met héél véél respect voor Brandon.
Als je naast Brandon 2 voetballende verdedigers zet kan hij volgens mij perfect op een hoger niveau mee. Je moet hem gewoon geen dingen laten doen die hij niet kan. Ik volg Leko als hij zegt dat Brandon perfect mee zou kunnen naar het WK (als backup). In een 3mansverdediging kan je hem in het midden zetten en dan Alderweireld en Vertongen ernaast. Uiteraard zijn Vermaelen en Kompany beter, maar als je ziet met welke verdediging we de laatste wedstrijd op het EK speelden geef ik altijd de voorkeur aan Mechele.
Probleem is dat tegenstanders dat ook weten, en die laten de bal dan aan Mechele...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5321
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef:
DavidVM schreef:
Bosko schreef: Is dat die Mechele die onder andere Dembe Ba in zijn broekzak stak?
Puur verdedigend ja, maar voetballend komt die toch te kort voor een niveau hoger dan de Jupiler League. En dat zeg ik met héél véél respect voor Brandon.
Als je naast Brandon 2 voetballende verdedigers zet kan hij volgens mij perfect op een hoger niveau mee. Je moet hem gewoon geen dingen laten doen die hij niet kan. Ik volg Leko als hij zegt dat Brandon perfect mee zou kunnen naar het WK (als backup). In een 3mansverdediging kan je hem in het midden zetten en dan Alderweireld en Vertongen ernaast. Uiteraard zijn Vermaelen en Kompany beter, maar als je ziet met welke verdediging we de laatste wedstrijd op het EK speelden geef ik altijd de voorkeur aan Mechele.
@ Jrut, voila dat is mijn punt, Mechele kan en zal nog veel beter worden, met goed uitvoetballende ploegmaats naast zich. :lys:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door Gratchski »

4.5M om die te houden?

kom, leg da geld al maar op tafel.

nu.

hup hup
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door Okido »

Ik ben echt fan, akkoord na amper 2,5 wedstrijden is het moeilijk om een definitief oordeel te vellen. Daarvoor hebben we ook het verleden tegen maar als die zo blijft spelen dan gaan we er in de Play Offs nog veel plezier aan beleven. Sterk bezig!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door Cedrinho »

Akkoord. Op basis van wat we tot nu toe zagen is dit een klasbak.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door leem »

Dat dribbelen in eigen 16 moet wel de uitzondering blijven. Maar inderdaad, lijkt een meer dan degelijke verdediger met goeie voeten, de ene kroaat is de andere niet.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [15.] Matej Mitrovic

Bericht door JRut »

Eerste kwartier wel snel vergeten. Chapeau voor de manier waarop hij zich dan weer in de wedstrijd heeft geknokt om er dan inderdaad volledig te staan. Dat neem ik vooral mee uit gisterenavond, voor de rest nog niet te veel conclusies aan vastknopen.
#hetishierbeter
Plaats reactie