CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Gabulov
2
10%
Cools
0
Geen stemmen
Vanlerberghe
0
Geen stemmen
Mechele
3
15%
Denswil
0
Geen stemmen
Limbombe
0
Geen stemmen
Clasie
0
Geen stemmen
Nakamba
4
20%
Vormer
2
10%
Vanaken
1
5%
Diaby
0
Geen stemmen
Mitrovic
6
30%
Wesley
1
5%
Dennis
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door DavidVM »

Generaloberst schreef:
BlueJedi schreef: Heb niet veel vertrouwen in Leko om deze ploeg snel weer op de rails te krijgen eerlijk gezegd. De beker kan mij op zich gestolen worden maar in de competitie hebben we echt nog een paar moeilijke matchen tot aan de play off ik vrees dat er van onze royale voorsprong weinig van zal overschieten.

Klote dit
Indeed. Dat zie je ook aan het spel van de ploeg. Als het meezit is iedereen tevreden...maar als het moeilijker gaat moet je jezelf bewijzen...daar schort het al lang aan
Beetje zoals op dit forum, als het goed gaat hoor je sommige niet, maar als het even slecht gaat zijn ze daar ze
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Okido »

Zoals Vormer zegt, ze weten dat ze loeren op flankvoorzetten en dan slik je zo 3 goals. Dit was gewoon zwak en ik vrees een goaltje te kort om het volgende week nog om te keren maar ik hoop dat ik ongelijk krijg. Als je een vroege goal kunt maken en het publiek gaat er achter staan weet je nooit maar deze zal wel heel moeilijk worden.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
De Jos
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 jul 2017, 09:35

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door De Jos »

Doodzonde natuurlijk. In een heen- en terugmatch moet je toch altijd Standard kunnen uitschakelen. Finale winnen tegen Kortrijk levert je al meteen een plaats in de Europa League poules op. Snap totaal niet dat dat sommigen 'gestolen' kan worden, we zijn er dit jaar niet eens geraakt.

Hopelijk is het inderdaad maar een dipje. Het mag immers duidelijk zijn dat een voorsprong van 4 of 5 punten (als we dat nog overhouden) in de play offs werkelijk niks voorstelt als we zo spelen.
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Vormer10 »

https://www.blauwzwartfans.be/2018/01/c ... kerfinale/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

Vormer10 schreef: https://www.blauwzwartfans.be/2018/01/c ... kerfinale/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat me dat zeg! Semi bewust een bekerfinale laten schieten. Fuck that! Volle gas thuis tegen Standard, festiviteiten of niet. Ik herinner me een CL campagne die we bewust hebben laten liggen. Nooit meer!! Als ze het niet aankunnen moeten ze niet naar een topclub komen.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door zegmaardag »

zegmaardag schreef: #geenfanvan
Het succes in ons spel zat hem in bepaalde factoren die Leko er nu de voorbije weken heeft uitgehaald. Zo ook Nakamba & een tweespitsensysteem waarbij er eentje voor diepgang zorgt (Diaby, Dennis) & eentje de bal kan bijhouden (Wesley (NIET VOSSEN).

Hoe zeer ik Clasie ook een absolute klasbak vind, we missen met met Nakamba dat beetje gif, dat bijtende, dat harde....
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door t4nd »

Generaloberst schreef: Wel Leko....Wat nu? 1 gelijkspel en 2x verlies op rij...bewijs uw trainerinzicht nu maar :coffee:
BlueJedi schreef: Heb niet veel vertrouwen in Leko om deze ploeg snel weer op de rails te krijgen eerlijk gezegd. De beker kan mij op zich gestolen worden maar in de competitie hebben we echt nog een paar moeilijke matchen tot aan de play off ik vrees dat er van onze royale voorsprong weinig van zal overschieten.

Klote dit
Ik merk dat de azijnpissers hun weg naar het forum teruggevonden hebben :coffee:
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Alethio »

Lang geleden dat een wedstrijd me nog zoveel pijn bezorgd heeft. Vandaag een dagje vrij, ik vrees er niet echt van te kunnen genieten. Getuige het uur dat ik opgestaan ben.
NastjaCeh
Tester
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 jun 2017, 18:59

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door NastjaCeh »

Generaloberst schreef: Hoe maak je jezelf belachelijk als competitielijder...kijk naar fcb

Godver...ze gaan weer beginnen met hun bonus te verkwanselen.


******COMPETITIELEIDER*****
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Alethio »

Bwa... Op dit moment is de lange ij wel gepast.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Tiki Taka »

Het kan toch niet dat al het goede van de voorbije maanden ineens weg is?
Vorm dip bij een groot deel spelers tegelijkertijd, dat is ondertussen wel duidelijk.
Dan valt het ook op dat er bijna geen spelers zijn die met een klasse flits de match kunnen doen kantelen.
De bekerfinale mogen we vergeten, de return valt immers de dag na de Gouden Schoen avond, van een ideale voorbereiding gesproken.
Gisteren trok het weer op niks, weg patronen, looplijnen enz.
Vreemd toch dat Leko weer eens de tijd rijp achtte om een andere taktiek uit te proberen.
Kopjes bij mekaar steken en er samen uit geraken, te beginnen met winst zondag tegen Chalala.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door JRut »

De bekerfinale vergeten? Goed zot.
#hetishierbeter
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Gunt »

JRut schreef: De bekerfinale vergeten? Goed zot.
Het zal nog spannend worden volgende week. Schrijf maar op.
Hopelijk vind ik een opening in mijn agenda om in Brugge te geraken.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Okido »

Het had ook anders kunnen lopen, als Diaby vroeg in de match scoort of als die bal van Vormer bij 2-0 binnengaat (al dan niet via Diaby) en dan krijg je een ander verhaal. Als we volgende week dat "kampioenengeluk" terug aan onze zijde hebben en een vol Jan Breydel er gaat achter staan, Vormer op een wolk speelt na de Gouden Schoen-overwinning (waardoor ik die bekermatch trouwens belachelijk slecht gepland vind) dan kan het nog spoken op donderdag in Brugge. Al had ik liever gisteren nog een 2de goal gezien om het haalbaar te houden, nu hoop ik nog sterk op een remonte maar het zal zeer moeilijk worden.
Laatst gewijzigd door Okido op 01 feb 2018, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door JRut »

Gunt schreef:
JRut schreef: De bekerfinale vergeten? Goed zot.
Het zal nog spannend worden volgende week. Schrijf maar op.
Hopelijk vind ik een opening in mijn agenda om in Brugge te geraken.
Mij moet je niet overtuigen. Hopelijk afgeladen vol J-B en dan kan alles. Nu al klaar voor.

@Okido: inderdaad. Niet dat het een excuus mag en kan zijn, maar er sloeg ook heel veel tegen gisterenavond.
#hetishierbeter
Plaats reactie