JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Gabulov
4
9%
Cools
1
2%
Vanlerberghe
13
28%
Mechele
18
38%
Denswil
3
6%
Limbombe
0
Geen stemmen
Clasie
4
9%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
Vossen
2
4%
Wesley
1
2%
Diaby
0
Geen stemmen
Dennis
1
2%
Cools
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 47

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door Khas »

FCBrugesawayoflife schreef:
Khas schreef: Niet akkoord met je eerste alinea. Haal het geblunder van Denswil er uit en je verliest niet.
Dat doet ons de match niet winnen en het zwakke spel is gewoon op naam van Tomecak, Vormer en Vanaken, maar dat verandert mijn punt niet.

Edit: ik vind het eigenlijk allemaal zever, niet enkel die eerste alinea. De eerste vijf minuten herbekijken is al voldoende om dat te besluiten.
Wat voor mij de match deed verliezen was de wissel Wesley voor Diaby.. Oke, Denswil was rampzalig slecht. Maar Leko haalt er onze enige spits uit die een bal kan/kon bij houden en vond ik zelfs 1 van de beteren samen met Mechele. Dat hij er Diaby in smijt akkoord, maar moest altijd Vossen gewisseld hebben.
Ook hier niet mee akkoord. Vossen had ik er ook uitgehaald voor Diaby, maar dat Wesley goed speelde klopt niet. Ik verwachtte wel dat hij zich ging herpakken, en dat hij zijn meerwaarde wel zou kunnen tonen, maar dat ik gokwerk.
Noch Vossen, noch Diaby, noch Wesley kunnen voorkomen dat we die twee tegengoals krijgen. In het beste geval was die wissel verantwoordelijk voor het niet scoren van ons, wat ik ook betwijfel. Maar again, gokwerk.
Om te scoren moeten we eerst voetballen, dat deden we niet. Om niet te verliezen moet het slot er op zitten langs achter, dat was er ondanks het prachtige spel van Mechele en Vanlerberghe ook niet.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door james »

JRut schreef:
Maximus schreef:
JRut schreef:
Maximus schreef: Middenveld met Clasie werd de afgelopen speeldagen overspeeld tov dat met Nakamba: Clasie start.
Tomecak de afgelopen matchen te licht bevonden: Tomecak start.
Vossen met de slechtste invalbeurt ooit tegen Oostende: Vossen start.
Denswil en Vossen spelen schrijnend: ze blijven beide 90 minuten staan.

Ivan herpak u.

Ps: Van onze spelers mag ook wel wat meer verwacht worden... Niet enkel de trainer zijn fout.
Mja kom. Dees is echt van een ongezien laag niveau en echt spijkers op laag water gaan zoeken.
Ik spreek gewoon over de keuzes van vandaag he. Al de andere matchen heeft Leko voor mij punten gescoord. Vandaag heeft hij mij ontgoocheld met zijn keuzes.
Je speelt Oostende het eerste halfuur donderdag volledig weg, mét Clasie. Een week nadat je Charleroi hebt weggespeeld. Dus zo overspeeld is dat middenveld echt niet. Is het dan zo verkeerd om die te laten staan?
Je hoort hem letterlijk zeggen dat Cools last heeft en wat gespaard wordt, dus dan is het logisch dat Tomecak speelt.
Je weet uit de winterstop dat Diaby veel individueel heeft getraind, dan heb je de keuze uit Dennis en Vossen. Daar kan je nog in ontgoocheld zijn, maar ik begrijp het nog wel (Vossen is positioneel een grotere zekerheid dan het woelwater Dennis).
En aanhalen dat er twee niet goed waren, dan mag je er zeven andere ook mee vermelden. Hij heeft maar drie wissels en gebruikte die in de lijn van zijn strategie voor de wedstrijd, namelijk in functie van woensdag.
een heel zwak chalala en de eerste helft ook een zwak oostende , dus dat was geen waardemeter
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door james »

mechele was de enige op niveau vandaag en dat zegt ook genoeg , denswil en vossen al weken slecht
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door Khas »

Much ado about nothing
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door Maximus »

Khas schreef: Much ado about nothing
Als het zo blijft in Standard-anderlecht komen ze tot op 10 punten (lees 5).
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door Maximus »

Maximus schreef:
Khas schreef: Much ado about nothing
Als het zo blijft in Standard-anderlecht komen ze tot op 10 punten (lees 5).
Is al niet meer het geval :mrgreen:
De Jos
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 jul 2017, 09:35

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door De Jos »

Feit is dat Clasie ons ongewild in een moeilijke situatie brengt. Goeie voetballer, uiteraard, maar Nakamba was 1 van de beste spelers van de heenronde. Waanzinnig hoeveel ballen die recupereerde en inspeelde. Leko stuurde al voor nieuwjaar aan op deze wissel, invalbeurten werden steeds langer, basisplaatsje af en toe, het lijkt me duidelijk dat Leko meer gelooft in Clasie dan in Nakamba.

Dat is zijn goed recht, hij is natuurlijk beter geplaatst om daarover te oordelen, maar dan achteraf beweren dat je power en grinta mist en constateren dat het middenveld geen greep krijgt op de wedstrijd (nu al 3 wedstrijden na elkaar) is dan weer lichtjes belachelijk. Stel ze woensdag dan samen op, met bv Diaby als enige spits (tegen Luyindama geen slecht idee vrees ik), maar op deze manier komt het niet goed. Kalender is veel te moeilijk, matchen volgen elkaar in sneltempo op, weinig recuperatie, dit middenveld zwemt, helaas. En dan krijg je zowel achterin als voorin problemen. Kan bijna niet anders of Nakamba moet ergens last gehad hebben, hem in deze match niet gebruiken is onbegrijpelijk.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

james schreef:
JRut schreef:
Maximus schreef:
JRut schreef:
Mja kom. Dees is echt van een ongezien laag niveau en echt spijkers op laag water gaan zoeken.
Ik spreek gewoon over de keuzes van vandaag he. Al de andere matchen heeft Leko voor mij punten gescoord. Vandaag heeft hij mij ontgoocheld met zijn keuzes.
Je speelt Oostende het eerste halfuur donderdag volledig weg, mét Clasie. Een week nadat je Charleroi hebt weggespeeld. Dus zo overspeeld is dat middenveld echt niet. Is het dan zo verkeerd om die te laten staan?
Je hoort hem letterlijk zeggen dat Cools last heeft en wat gespaard wordt, dus dan is het logisch dat Tomecak speelt.
Je weet uit de winterstop dat Diaby veel individueel heeft getraind, dan heb je de keuze uit Dennis en Vossen. Daar kan je nog in ontgoocheld zijn, maar ik begrijp het nog wel (Vossen is positioneel een grotere zekerheid dan het woelwater Dennis).
En aanhalen dat er twee niet goed waren, dan mag je er zeven andere ook mee vermelden. Hij heeft maar drie wissels en gebruikte die in de lijn van zijn strategie voor de wedstrijd, namelijk in functie van woensdag.
een heel zwak chalala en de eerste helft ook een zwak oostende , dus dat was geen waardemeter
Belachelijke reactie, dan is iedereen dit jaar toevallig zeer zwak tegen ons..
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door james »

heb jij die matchen gezien , de tegenstander was slecht ,dank u voor de domme reactie
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

Kalm blijven hé mensen. Er hoeft niemand belachelijk of dom genoemd te worden. Elk zijn mening, graag met respect behandelen.

Dit gezegd zijnde..
1. We winnen heus niet enkel omdat de tegenstanders net tegen ons een offday hebben. Een ploeg als Charleroi speelt al een gans seizoen verzorgd en goed voetbal, waardoor ze terecht tweede staan als enige ploeg samen met Club die nog geen serieuze dip gekend heeft. Dus hier ga ik niet mee akkoord.
2. Waar ik wél mee akkoord ga, is dat we geen waardemeters hebben. Zoals ik eerder al meermaals aanhaalde: Dit Club is goed, maar dan wel op puur Belgisch niveau. Ik blijf denken dat we in een Europese voorronde het nog altijd erg lastig zullen hebben. Enkel na de bekermatch tegen Charleroi had ik even het gevoel dat Club pakweg Europa Leagueniveau ook zou aankunnen, maar misschien was dat maar een momentopname. Ik ben er nog niet zo zeker van dat we met de huidige ploeg AEK Athene wél zouden uitschakelen. Echt niet.

Dus akkoord dat we geen waardemeters hebben, maar niet akkoord dat ons succes in de Belgische competitie enkel aan zwakke tegenstand ligt.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door james »

Cedrinho schreef: Kalm blijven hé mensen. Er hoeft niemand belachelijk of dom genoemd te worden. Elk zijn mening, graag met respect behandelen.

Dit gezegd zijnde..
1. We winnen heus niet enkel omdat de tegenstanders net tegen ons een offday hebben. Een ploeg als Charleroi speelt al een gans seizoen verzorgd en goed voetbal, waardoor ze terecht tweede staan als enige ploeg samen met Club die nog geen serieuze dip gekend heeft. Dus hier ga ik niet mee akkoord.
2. Waar ik wél mee akkoord ga, is dat we geen waardemeters hebben. Zoals ik eerder al meermaals aanhaalde: Dit Club is goed, maar dan wel op puur Belgisch niveau. Ik blijf denken dat we in een Europese voorronde het nog altijd erg lastig zullen hebben. Enkel na de bekermatch tegen Charleroi had ik even het gevoel dat Club pakweg Europa Leagueniveau ook zou aankunnen, maar misschien was dat maar een momentopname. Ik ben er nog niet zo zeker van dat we met de huidige ploeg AEK Athene wél zouden uitschakelen. Echt niet.

Dus akkoord dat we geen waardemeters hebben, maar niet akkoord dat ons succes in de Belgische competitie enkel aan zwakke tegenstand ligt.
dat heb ik ook niet beweerd , maar de tegenstander in de thuismatchen tegen Charleroi , kvo en rsca was zwak
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door JRut »

james schreef: een heel zwak chalala en de eerste helft ook een zwak oostende , dus dat was geen waardemeter
:rofl:
4-1 aan de rust tegen de tweede aan de stand die geen voet aan de grond kregen omdat wij ze compleet overspeelden. Geen waardemeter voor ons spel, noem je dat dan. Zo blijf je bezig natuurlijk.
james schreef: heb jij die matchen gezien , de tegenstander was slecht ,dank u voor de domme reactie
Ja, ik heb ze gezien. En ik vond ons twee keer heel erg goed, dat vind ik al belangrijker.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door Bosko »

Wie heeft er op Denswil en Vossen gestemd? :mrgreen:
Flufferd?
Laatst gewijzigd door Bosko op 28 jan 2018, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door Bjorno »

Bosko schreef: Wie heeft er op Denswil en Vossen gestemd? :mrgreen:
Flufferd?
zegmaardag zeker?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 28/01 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

Cools staat 2x in de poll.. Nu goed, Tomecak was toch nergens :D
Plaats reactie