[11.] Krepin Diatta

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
fcmalle
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2018, 15:28

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door fcmalle »

Tomecak zoooo snel afgeschreven door Leko, begrijp ik niet. Wat brengt Cools ons bij de laatste tijd? Meer frustraties dan wat anders.. Dan heb ik het vooral op de defensieve blunders- qua positiespel dramatisch. Diatta gaat dit zeker niet beter doen en hem uitspelen in de punt is zeker een optie!
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door Fire »

Ja want Tomecak heeft al meer laten zien dan Cools dit seizoen? Man toch Dion speelt een paar mindere matchen en moet er uit voor iemand die nog niets getoond heeft... Sommige mensen hier he!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door Bosko »

Ligt grotendeels aan Vormer vind ik, Cools wordt serieus in de steek gelaten door hem. Volgens mij was Cools blij dat Rafa nu eens in die gaten dook.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door Fire »

Dat kan ik zeker voor een deel volgen. Wat nog maar eens bevestigt dat je niet gewoon op Cools moet schieten.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door Khas »

Fire schreef: Dat kan ik zeker voor een deel volgen. Wat nog maar eens bevestigt dat je niet gewoon op Cools moet schieten.
Op Cools schieten is inderdaad al te gemakkelijk. Er zijn heel wat zaken die zijn rol ook beïnvloeden, niet enkel zijn eigen vorm.
Leko is aan het puzzelen aan zijn ploeg, uit noodzaak. De flanken zijn degene die dat de laatste weken het hardst ondervinden. Laten we vooral gewoon eerst kijken hoe het verder loopt, want op dit moment zijn er eerst andere zaken die gaan moeten opgelost worden.
Ik ben blij dat Diatta een goede indruk heeft na gelaten. Het zal hem deugd doen. Hij zal nog wel kansen krijgen om hem te tonen zonder dat we hem nu moeten in de ploeg forceren.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door Clubpolska »

Laat Cools maar staan, voor mij een van de revelaties dit seizoen. We mogen geen mauvestreken krijgen en iedereen die even niet presteert direct uitkakken.
Oh Frail.
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door Levi »

Wat een diamantje hebben we hiermee gehaald!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door Tiki Taka »

Toen ik gisteren opperde om deze speler eens uit te proberen ipv. Cools werd ik met de grond gelijkgemaakt.
Awel, ik vind dat hij het goed tot heel goed deed. Hij is snel, kan een man voorbij en dus een actie maken en technisch onderlegd.
Wou nog iets te veel forceren en zich te veel tonen. Nu, gezien de ervaring met Dennis begin dit seizoen en vooral het vervolg erop, ben
ik heel voorzichtig met iemand te hoog aan te schrijven. Desalniettemin is hij alvast een optie extra in deze play offs, wat dus goed is meegenomen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef: Toen ik gisteren opperde om deze speler eens uit te proberen ipv. Cools werd ik met de grond gelijkgemaakt.
Awel, ik vind dat hij het goed tot heel goed deed. Hij is snel, kan een man voorbij en dus een actie maken en technisch onderlegd.
Wou nog iets te veel forceren en zich te veel tonen. Nu, gezien de ervaring met Dennis begin dit seizoen en vooral het vervolg erop, ben
ik heel voorzichtig met iemand te hoog aan te schrijven. Desalniettemin is hij alvast een optie extra in deze play offs, wat dus goed is meegenomen.
Had niets te maken met Diatta natuurlijk, wel met het verschil in visie over het slecht presteren van Cools. Die trouwens in zijn invalbeurt ook mee aan de basis lag van twee doelpunten. Zondag terug Dion.

Maar inderdaad. Diatta is een hele leuke speler. Blijf er wel bij dat dat geen flank is.
#hetishierbeter
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: RE: Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door zegmaardag »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef: Toen ik gisteren opperde om deze speler eens uit te proberen ipv. Cools werd ik met de grond gelijkgemaakt.
Awel, ik vind dat hij het goed tot heel goed deed. Hij is snel, kan een man voorbij en dus een actie maken en technisch onderlegd.
Wou nog iets te veel forceren en zich te veel tonen. Nu, gezien de ervaring met Dennis begin dit seizoen en vooral het vervolg erop, ben
ik heel voorzichtig met iemand te hoog aan te schrijven. Desalniettemin is hij alvast een optie extra in deze play offs, wat dus goed is meegenomen.
Had niets te maken met Diatta natuurlijk, wel met het verschil in visie over het slecht presteren van Cools. Die trouwens in zijn invalbeurt ook mee aan de basis lag van twee doelpunten. Zondag terug Dion.

Maar inderdaad. Diatta is een hele leuke speler. Blijf er wel bij dat dat geen flank is.
Het had meer met Diatta te maken dan gedacht hoor... Hij brengt op rechts wat we op links hebben met Limbombe: versnelling, 1vs1 naar binnen én buitenom. Technisch is die 100 keer de speler die Cools is!!

Het enige probleem is dat hij defensief nog wat een liability, maar dat was Cools ook de laatste tijd.


We mogen Cools niet verbranden wat mij betreft & ik denk dat Diatta als tweede spits ook interessant kan zijn (tenzij hij te veel in de bal zou komen), maar die jongen heeft zo veel talent... Lijkt mij mentaal vooral stabieler dan Dennis.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door Gratchski »

defensief niet zo goed, maar doet wel het nodige werk en dat stelt me toch wat gerust.
goede optie voor volgend jaar!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Souffi_o
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 apr 2018, 09:24

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door Souffi_o »

Tiki Taka schreef: Toen ik gisteren opperde om deze speler eens uit te proberen ipv. Cools werd ik met de grond gelijkgemaakt.
Awel, ik vind dat hij het goed tot heel goed deed. Hij is snel, kan een man voorbij en dus een actie maken en technisch onderlegd.
Wou nog iets te veel forceren en zich te veel tonen. Nu, gezien de ervaring met Dennis begin dit seizoen en vooral het vervolg erop, ben
ik heel voorzichtig met iemand te hoog aan te schrijven. Desalniettemin is hij alvast een optie extra in deze play offs, wat dus goed is meegenomen.
Idem.

Voor Cools was het eens belangrijk om fysiek en mentaal te rusten, is nu ingevallen en geeft een assist. Zondag geeft hij er ook minstens 1 :thumbb:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door Cedrinho »

Ik ben vooral tevreden over die kerel zijn ingesteldheid. Gekocht worden als spits, waarschijnlijk als concurrent/opvolger van Diaby. Vorige week depanneren op de linkerflank, nu op de rechterflank en dan nog eens op de linkerflank. Telkens zonder morren, telkens met bakken inzet, telkens degelijk tot goed. Chapeau.

We gaan nog deftig plezier beleven aan onze Krépin.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door Bosko »

Enorm slimme speler.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [11.] Krepin Diatta

Bericht door zegmaardag »

Bosko schreef: Enorm slimme speler.
Kiest nu al vrij goed zijn momenten, positioneel doet hij het zéker niet slecht en technisch is hij zéker bovengemiddeld. Om nog maar te zwijgen van zijn grootste troef: razendsnel, acceleratievermogen & ontzettend beweeglijk. Deze jongen laten staan nu zou ik zeggen.
Plaats reactie