[1.] Vladimir Gabulov

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
BikkelMC
Tester
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 nov 2017, 10:10

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door BikkelMC »

In zekere zin wel een aandeel in onze overwinning vandaag...!
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Hans1981 »

BikkelMC schreef: In zekere zin wel een aandeel in onze overwinning vandaag...!
Amai, nee nog niet. Sterk optreden.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Tiki Taka »

Tja, ik heb hem nochtans ook 2 keer een schot niet weten klemvast pakken.
Anderzijds ook een aantal goede tussenkomsten.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Fire »

Nog niet overtuigd
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door DavidVM »

Fire schreef: Nog niet overtuigd
Ik al een beetje meer dan vorige weekend, maar toch nog niet helemaal
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door DavidVM »

Had het na de eerste match al gezegd, ik zie het echt niet in deze kerel
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Cedrinho »

Al is dit wel de eerste match waarin hij tegengoals op zijn naam mag/moet schrijven.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: Al is dit wel de eerste match waarin hij tegengoals op zijn naam mag/moet schrijven.
Das net het punt, ik had al een slecht gevoel tegen Antwerp, en snapte toen de uitermate positieve reacties al niet. Kan zijn dat hij zich nog herpakt, maar ik hoop donderdag toch op Vermeer.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Okido »

Toen ik na de wedstrijd thuiskwam en nog even de "analyse" van de match bekeek op Play Sports, merkte ik dat Degryse in zijn analyse over Gabulov perfect mijn mening deelde, namelijk dat je hem weinig van de vele tegendoelpunten kan verwijten maar dat hij ook nog niet echt een redding deed waarvan je kan zeggen dat het een echte meerwaarde is. Bij ons op de tribune wordt de roep om keeper nummer 5 dit seizoen steeds groter. Ik zou persoonlijk donderdag ook graag Vermeer aan het werk zien, dat wou ik eigenlijk ook al tegen Chalala want dat had zeker een verschil kunnen maken.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door The_One »

Okido schreef: Toen ik na de wedstrijd thuiskwam en nog even de "analyse" van de match bekeek op Play Sports, merkte ik dat Degryse in zijn analyse over Gabulov perfect mijn mening deelde, namelijk dat je hem weinig van de vele tegendoelpunten kan verwijten maar dat hij ook nog niet echt een redding deed waarvan je kan zeggen dat het een echte meerwaarde is. Bij ons op de tribune wordt de roep om keeper nummer 5 dit seizoen steeds groter. Ik zou persoonlijk donderdag ook graag Vermeer aan het werk zien, dat wou ik eigenlijk ook al tegen Chalala want dat had zeker een verschil kunnen maken.
Je laatste zin is er al van uit gaan dat Vermeer sowieso beter zal zijn.
Ook ik zou donderdag Vermeer zetten, maar het is nog steeds afwachten wat hij zal brengen...
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Okido »

The_One schreef:
Okido schreef: Toen ik na de wedstrijd thuiskwam en nog even de "analyse" van de match bekeek op Play Sports, merkte ik dat Degryse in zijn analyse over Gabulov perfect mijn mening deelde, namelijk dat je hem weinig van de vele tegendoelpunten kan verwijten maar dat hij ook nog niet echt een redding deed waarvan je kan zeggen dat het een echte meerwaarde is. Bij ons op de tribune wordt de roep om keeper nummer 5 dit seizoen steeds groter. Ik zou persoonlijk donderdag ook graag Vermeer aan het werk zien, dat wou ik eigenlijk ook al tegen Chalala want dat had zeker een verschil kunnen maken.
Je laatste zin is er al van uit gaan dat Vermeer sowieso beter zal zijn.
Ook ik zou donderdag Vermeer zetten, maar het is nog steeds afwachten wat hij zal brengen...
Dat klopt, maar ik ben ervan overtuigd dat Vermeer meer kan brengen qua 'moeilijke' reddingen. Net zoals ik ervan overtuigd ben dat hij ook wel duidelijke flaters zal brengen (zo presteert hij al zijn hele carrière). Het blijft een gok, maar we sukkelen nu al een heel seizoen met die positie waardoor ik vind dat we die gok wel moeten wagen.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door nesnaj713 »

Okido schreef: maar we sukkelen nu al een heel seizoen met die positie waardoor ik vind dat we die gok wel moeten wagen.
In principe was ik enorm tevreden van Butelle z'n laatste wedstrijden. Van mij had die direct het seizoen mogen uitdoen. Maar er zullen wel andere zaken gespeeld hebben.

Zoals al vermeld, Gabulov heeft nog niets fantastisch laten zien. Doet de saves die hij moet doen, maar ik heb de indruk dat die niet veel explosiviteit (meer) heeft. Ik heb iemand horen zeggen na zijn 1e match dat hij traag naar de grond gaat, toen is daar mee gelachen... Maar gisteren viel me dat ook wel fel op..
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Okido »

nesnaj713 schreef:
Okido schreef: maar we sukkelen nu al een heel seizoen met die positie waardoor ik vind dat we die gok wel moeten wagen.
In principe was ik enorm tevreden van Butelle z'n laatste wedstrijden. Van mij had die direct het seizoen mogen uitdoen. Maar er zullen wel andere zaken gespeeld hebben.
Daar sluit ik me bij aan, van mij mocht Butelle ook blijven staan maar ik begrijp na wat er met hem allemaal gebeurd is dat hij liever terug naar Frankrijk vertrok. Als Feyenoord meteen had meegewerkt aan een transfer van Vermeer was hij wss meteen eerste keeper geworden en dan was Butelle, indien hij bleef, waarschijnlijk weer naar de bank verwezen.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Gratchski »

Vermeer zou dan onze 5de keeper zijn?

ik hoop dat ze dan ook nog eens Gabriels enkele minuten gunnen opt einde van de PO

6 keepers op een seizoen, moet toch een record zijn?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door JRut »

Gratchski schreef: Vermeer zou dan onze 5de keeper zijn?

ik hoop dat ze dan ook nog eens Gabriels enkele minuten gunnen opt einde van de PO

6 keepers op een seizoen, moet toch een record zijn?
Beveren ook eens dacht ik.
#hetishierbeter
Plaats reactie