[1.] Vladimir Gabulov

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Fire »

Bij die tweede goal, gaat Cools veel te rap liggen, ziet er spectaculair uit als je zo een goal tegenhoudt, maar feitelijk iets dat je toch beter niet te vaak doet.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door nesnaj713 »

Fire schreef: Bij die tweede goal, gaat Cools veel te rap liggen, ziet er spectaculair uit als je zo een goal tegenhoudt, maar feitelijk iets dat je toch beter niet te vaak doet.
Vergeet ook niet dat Cools totaal geen rugdekking heeft, Mechele aansluit maar veel te ver blijft staan van Edmilson waardoor die vlotjes langs hem af kan schieten.
Laatst gewijzigd door nesnaj713 op 24 apr 2018, 11:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Fire »

True, maar als verdediger gaan liggen (door een tackel in te zetten) zou echt maar de laatste optie mogen zijn.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door BlueJedi »

JRut schreef:
Cedrinho schreef: 2e goal ook. Ja, goed gedaan van Edmilson, maar toch gaat Gabulov ook wel in de fout. Hij verkleint eerst goed zijn hoek, maar wanneer Edmilson naar binnen kapt blijft Gabulov gewoon staan ipv te volgen. Not good.
Niet akkoord.
Cools is eerst nog in de buurt, schakelt zichzelf uit met zijn tackle. Mechele komt nadien ook bijsluiten. Gabulov moet daar niet verder volgen of hij legt zijn verste hoek helemaal open. Klasse van Edmilson dat hij hem daar zo binnenlegt.

Derde goal kan je hem eventueel wel aanwrijven, al moet je daar wel echt de schuld gaan zoeken bij Rafa. Rafa zorgt ervoor dat Emond alleen voor Gabulov komt, die proper afwerkt. Waarmee ik niet zeg dat Gabulov niet beter kon doen, maar niet de hoofdschuldige.
Keeper is zelden de hoofdschuldige bij tegen goals. Maar een goede doelman kan veel fouten van uw verdediging toch nog rechtzetten. Als je er 4 slikt dan heb je het uiteraard niet goed gedaan.

Duidelijk dat Gabulov geen materiaal is voor eerste keeper te zijn. Als 2e doelman is die voor mij degelijk maar eerste keus hebben we een betere nodig.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door JRut »

BlueJedi schreef:
JRut schreef:
Cedrinho schreef: 2e goal ook. Ja, goed gedaan van Edmilson, maar toch gaat Gabulov ook wel in de fout. Hij verkleint eerst goed zijn hoek, maar wanneer Edmilson naar binnen kapt blijft Gabulov gewoon staan ipv te volgen. Not good.
Niet akkoord.
Cools is eerst nog in de buurt, schakelt zichzelf uit met zijn tackle. Mechele komt nadien ook bijsluiten. Gabulov moet daar niet verder volgen of hij legt zijn verste hoek helemaal open. Klasse van Edmilson dat hij hem daar zo binnenlegt.

Derde goal kan je hem eventueel wel aanwrijven, al moet je daar wel echt de schuld gaan zoeken bij Rafa. Rafa zorgt ervoor dat Emond alleen voor Gabulov komt, die proper afwerkt. Waarmee ik niet zeg dat Gabulov niet beter kon doen, maar niet de hoofdschuldige.
Keeper is zelden de hoofdschuldige bij tegen goals. Maar een goede doelman kan veel fouten van uw verdediging toch nog rechtzetten. Als je er 4 slikt dan heb je het uiteraard niet goed gedaan.
Duidelijk dat Gabulov geen materiaal is voor eerste keeper te zijn. Als 2e doelman is die voor mij degelijk maar eerste keus hebben we een betere nodig.
Gaan we hier toch nog eens overeenkomen? Wat een wonder.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door DavidVM »

Emond werkt niet proper af é, das gewoon een pass dat die geeft... Akkoord dat er nog fouten gebeuren ervoor, maar das gewoon een bal die een beetje keeper altijd pakt
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door DavidVM »

Ga weg kerel, echt waar! Ik denk niet dat ik ooit een Club-speler zo gehaat heb als deze vliegenvanger. En diegene die zijn akkoord gegeven heeft voor deze transfer mag ook zijn C4 gaan ophalen
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door james »

DavidVM schreef: Ga weg kerel, echt waar! Ik denk niet dat ik ooit een Club-speler zo gehaat heb als deze vliegenvanger. En diegene die zijn akkoord gegeven heeft voor deze transfer mag ook zijn C4 gaan ophalen
haten is een groot woord he, we hebben nu eenmaal geen goede keepers meer gehad sinds ryan , horvath zou ik toch houden en een kans geven , en kaminski is niet een goede vervanger hoor .
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door DavidVM »

james schreef:
DavidVM schreef: Ga weg kerel, echt waar! Ik denk niet dat ik ooit een Club-speler zo gehaat heb als deze vliegenvanger. En diegene die zijn akkoord gegeven heeft voor deze transfer mag ook zijn C4 gaan ophalen
haten is een groot woord he, we hebben nu eenmaal geen goede keepers meer gehad sinds ryan , horvath zou ik toch houden en een kans geven , en kaminski is niet een goede vervanger hoor .
Horvath is eruit gegaan voor minder erge dingen dan wat Gabulov allemaal uitsteekt hoor
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door BlueJedi »

DavidVM schreef:
james schreef:
DavidVM schreef: Ga weg kerel, echt waar! Ik denk niet dat ik ooit een Club-speler zo gehaat heb als deze vliegenvanger. En diegene die zijn akkoord gegeven heeft voor deze transfer mag ook zijn C4 gaan ophalen
haten is een groot woord he, we hebben nu eenmaal geen goede keepers meer gehad sinds ryan , horvath zou ik toch houden en een kans geven , en kaminski is niet een goede vervanger hoor .
Horvath is eruit gegaan voor minder erge dingen dan wat Gabulov allemaal uitsteekt hoor
Klop volledig,

Horvath die uit de ploeg is gezet en daarna geen enkele kans meer heeft gehad snap ik niks van. Is een veel betere keeper dan Grabulov en ook veel beter dan Hubert. Is een talent dat ze echt aan het verspillen zijn.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door james »

BlueJedi schreef:
DavidVM schreef:
james schreef:
DavidVM schreef: Ga weg kerel, echt waar! Ik denk niet dat ik ooit een Club-speler zo gehaat heb als deze vliegenvanger. En diegene die zijn akkoord gegeven heeft voor deze transfer mag ook zijn C4 gaan ophalen
haten is een groot woord he, we hebben nu eenmaal geen goede keepers meer gehad sinds ryan , horvath zou ik toch houden en een kans geven , en kaminski is niet een goede vervanger hoor .
Horvath is eruit gegaan voor minder erge dingen dan wat Gabulov allemaal uitsteekt hoor
Klop volledig,

Horvath die uit de ploeg is gezet en daarna geen enkele kans meer heeft gehad snap ik niks van. Is een veel betere keeper dan Grabulov en ook veel beter dan Hubert. Is een talent dat ze echt aan het verspillen zijn.
dat vind ik ook met rotariu , zou die altijd houden
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Vormer10 »

Dag en bedankt e.
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door The_One »

Hield ons in het begin van de match wel mooi recht. Laat hem maar het seizoen uit doen en volgend jaar mag hij gerust 2de keeper zijn van mij.
Hem nu vervangen brengt alleen meer twijfel en onzekerheden achterin. Het laatste wat je wil is nu een keeper brengen die staat te trillen op zijn benen, en dat zal Vladje niet doen...
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door naka 30 »

zat er inderdaad serieus naast maar hield ons wel 2 keer recht in de 1ste helft, ik zou nu nie meer veranderen want da gaat alleen maar twijfel zaaien maar naar volgend seizoen toe zou ik hem toch laten vertrekken...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5315
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Tiki Taka »

Grabulov, wat een krabber van een keeper.
Plaats reactie