[1.] Vladimir Gabulov

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Gratchski »

Mag mee naar het WK!

We gaan er nog winst op maken!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Okido »

Gratchski schreef: Mag mee naar het WK!

We gaan er nog winst op maken!
Er zijn minstens 4 Russische keepers beter dan Vladje om mee te pakken. Maar Gabulov heeft natuurlijk Europese ervaring met bankzitten gekweekt in Brugge, dat zal de doorslag hebben gegeven.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door JRut »

Neemt hij zijn inboedel ook al terug mee of komt hij nog eens langs?
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door leem »

Dit is toch ook allemaal nergens voor nodig. Als hij er mee kan leven om tweede te zijn, dan moet die toch niet vertrekken? Veel succes om een betere tweede keeper te vinden die vrede heeft met die plek.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Okido »

leem schreef: Dit is toch ook allemaal nergens voor nodig. Als hij er mee kan leven om tweede te zijn, dan moet die toch niet vertrekken? Veel succes om een betere tweede keeper te vinden die vrede heeft met die plek.
Club kiest altijd voor een Belg als tweede keeper als dat kan, Gabulov heeft een mooie carrière uitgebouwd in eigen land en zal niet elke week op de tribune gaan zitten in Brugge. Als hij hier niet kan spelen, keert hij gewoon terug naar huis. En terecht ook!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door leem »

Okido schreef:
leem schreef: Dit is toch ook allemaal nergens voor nodig. Als hij er mee kan leven om tweede te zijn, dan moet die toch niet vertrekken? Veel succes om een betere tweede keeper te vinden die vrede heeft met die plek.
Club kiest altijd voor een Belg als tweede keeper als dat kan, Gabulov heeft een mooie carrière uitgebouwd in eigen land en zal niet elke week op de tribune gaan zitten in Brugge. Als hij hier niet kan spelen, keert hij gewoon terug naar huis. En terecht ook!
Welke Belg zie je dan als tweede keeper? Ik veronderstel dat we het er over eens kunnen zijn dat het Hubert niet zal zijn ( :suicide: ).
Het is een CL seizoen, en dan zie ik liever een ervaren Rus als tweede dan een (jonge) Belg met potentieel. Als ik mag kiezen dan nog liever Horvath natuurlijk, maar die verdient beter na wat er vorig seizoen gebeurd is.

Nogmaals: veel succes met de zoektocht.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Okido »

leem schreef: Welke Belg zie je dan als tweede keeper? Ik veronderstel dat we het er over eens kunnen zijn dat het Hubert niet zal zijn ( :suicide: ).
Het is een CL seizoen, en dan zie ik liever een ervaren Rus als tweede dan een (jonge) Belg met potentieel. Als ik mag kiezen dan nog liever Horvath natuurlijk, maar die verdient beter na wat er vorig seizoen gebeurd is.

Nogmaals: veel succes met de zoektocht.
Ik ben het helemaal met je eens hoor maar als ze echt Horvath en Gabulov laten vertrekken en Hubert houden, dan zal het als 2de keeper zijn. Ik hoop nog steeds dat dit niet het geval zal zijn, maar ik vrees er een beetje voor. Volgens mij gaan ze inzetten op een degelijke, betrouwbare eerste keeper en zullen Hubert en Gabriels de doublures worden. Op Belgische niveau is dat acceptabel maar ik denk niet dat Club op dat vlak rekening gaat houden met de CL.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Vormer10 »

Okido schreef: Club kiest altijd voor een Belg als tweede keeper als dat kan, Gabulov heeft een mooie carrière uitgebouwd in eigen land en zal niet elke week op de tribune gaan zitten in Brugge. Als hij hier niet kan spelen, keert hij gewoon terug naar huis. En terecht ook!
Dees jaar: Hubert / Gabulov
Vorig jaar: Horvath
Daarvoor: Bruzesse
Daarvoor: Kujovic / Dioudis
Daarvoor: Kujovic

ALTIJD Belgen, ja.
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Okido »

Vormer10 schreef:
Okido schreef: Club kiest altijd voor een Belg als tweede keeper als dat kan, Gabulov heeft een mooie carrière uitgebouwd in eigen land en zal niet elke week op de tribune gaan zitten in Brugge. Als hij hier niet kan spelen, keert hij gewoon terug naar huis. En terecht ook!
Dees jaar: Hubert / Gabulov
Vorig jaar: Horvath
Daarvoor: Bruzesse
Daarvoor: Kujovic / Dioudis
Daarvoor: Kujovic

ALTIJD Belgen, ja.
Excuus, ik had moeten schrijven 'zal komend seizoen kiezen voor een Belg als dat kan'. Ik heb het over het komende seizoen, met de strengere regels, niet over het verleden. ;)
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [1.] Vladimir Gabulov

Bericht door Bosko »

Contract werd gisteren verbroken.
https://www.instagram.com/p/BnsuZ1MnRFK ... 80wwv8zdax" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie