CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Hubert
0
Geen stemmen
Cools
0
Geen stemmen
Poulain
0
Geen stemmen
Mechele
8
17%
Denswil
0
Geen stemmen
Limbombe
5
11%
Clasie
18
38%
Vormer
8
17%
Vanaken
8
17%
Diaby
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Nakamba
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Dennis
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 47

Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

james schreef: is horvath dan nog slechter dan hubert ?
Nee, met Horvath was het 5-0. Is gewoon nog te jong. Met wat jaren op de teller, kan dat best nog een hele goede worden. Hubert is gewoon heeeeeeel slecht.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door Duffman »

Hans1981 schreef:
james schreef: is horvath dan nog slechter dan hubert ?
Nee, met Horvath was het 5-0. Is gewoon nog te jong. Met wat jaren op de teller, kan dat best nog een hele goede worden. Hubert is gewoon heeeeeeel slecht.
Hubert is gewoon heel onzeker, dodelijk...
Als je echt niet over bepaalde kwaliteiten beschikt komt je niet op niet niveau. Het is niet dat hij Xavier Waterslaeghers is, hé. Bij een middenmotor waar er met minder druk wordt gespeeld kan hij nog een degelijke loopbaan als doelman uitbouwen (KVM, Lokeren, ...). Kijk naar een Coosemans bijvoorbeeld.
Hij voldoet niet om eerste keeper voor Club te zijn. Daar is hij ook niet voor aangeworven. Hij staat daar momenteel omdat de technische staf vindt dat ze hem daar nodig hebben, en hij kan niet meer doen dan er het beste van maken.

Ik heb meer het schijt aan goede spelers die er hun kas aan afvegen, dan aan mindere spelers die er gewoon het beste van proberen te maken.
Laatst gewijzigd door Duffman op 16 jan 2018, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door Brechtje »

GG EZ
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

4-1 aan de rust, tegen de 2e in de stand. Jawadde. Had ik toch niet verwacht. Aangename verrassing.
Ik begin te denken dat dit het best voetballende Club is dat ik ooit zelf in het stadion aan het werk zag. Enfin, nog enig voorbehoud uiteraard.

Indrukwekkende Clasie, verder iedereen goed, op Vossen na.
Hubert speelde denk ik op zijn beste niveau: deed wat hij moest doen, maar echt uitpakken zit er niet in. Heeft ook te weinig vertrouwen zie je aan alles.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 16 jan 2018, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door Okido »

Hubert is echt zo een transfer om een Belg aan te trekken, zie je ook aan de selecties toen Butelle terug kwam. Eigenlijk jammer dat dit gebeurt want met alle respect voor die jongen maar die zal nooit goed genoeg zijn voor Club. Ik hoop voor hem dat hij snel kan gaan keepen bij een andere club met minder druk en meer op zijn maat. Dan komt hij er ongetwijfeld beter uit.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door fcb 4 life »

Wat een match.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door The_One »

Cedrinho schreef: 4-1 aan de rust, tegen de 2e in de stand. Jawadde. Had ik toch niet verwacht. Aangename verrassing.
Ik begin te denken dat dit het best voetballende Club is dat ik ooit zelf in het stadion aan het werk zag. Enfin, nog enig voorbehoud uiteraard.

Indrukwekkende Clasie, verder iedereen goed, op Vossen na.
Hubert speelde denk ik op zijn beste niveau: deed wat hij moest doen, maar echt uitpakken zit er niet in. Heeft ook te weinig vertrouwen zie je aan alles.
En ook op Dennis na...
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door rambopirou »

Zalige wedstrijd om te zien! Een van de beste die ik ooit gezien heb.
Enige minpuntjes waar ik vragen bij heb :
1) Hubert, die goal moet hij altijd pakken. Hopelijk is Gabulov een betrouwbaar sluitstuk
2) Onze back up aanvallers. Diaby en Wesley spelen enorm sterk maar zowel Dennis als Vossen zijn rampzalig vind ik. Vossen zal zn penalty's wel scoren en Dennis zal wel nog wat scoren tegen Moeskroen en co maar in de PO's is dat toch niet genoeg. Wat als Diaby en/of Wesley uitvallen?
Ik zou Rafa toch eerder laten invallen dan en hopen dat Diatta een schot in de roos is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door Pica »

Dennis is een ruwe diamant, zijn onvoorspelbaarheid is zijn grootste kracht, maar zo komt het vaak stuntelig over natuurlijk. Is snel en doelgericht, zo'n backup is altijd interessant als joker. Ondertussen blijven werken.

Vossen, mja, hij is belangrijk op andere manieren dan Wesley en Diaby, is een type dat ik altijd in mijn ploeg wil hebben, maar zowel Wesley als Diaby zijn in zo'n grote vorm dat hij bij mij ook niet zou spelen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door DavidVM »

Pica schreef: Dennis is een ruwe diamant, zijn onvoorspelbaarheid is zijn grootste kracht, maar zo komt het vaak stuntelig over natuurlijk. Is snel en doelgericht, zo'n backup is altijd interessant als joker. Ondertussen blijven werken.

Vossen, mja, hij is belangrijk op andere manieren dan Wesley en Diaby, is een type dat ik altijd in mijn ploeg wil hebben, maar zowel Wesley als Diaby zijn in zo'n grote vorm dat hij bij mij ook niet zou spelen.
Ik heb vooral het gevoel dat Dennis heel gefrustreerd rondloopt momenteel. Zit altijd te klagen op de scheidsrechters voor niks, en je ziet zo dat die jongen het te hard wil forceren.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door Fire »

Laat ons nu vooral niet te hard beginnen zagen over details.
We hebben vier spitsen waar elke! andere ploeg uit de pintjesliga jaloers op is.

Het was een van de beste matchen in lange tijd en dat tegen de nummer 2 van de competitie.

De winterstop heeft ons elan duidelijk niet gebroken!
Laatst gewijzigd door Fire op 17 jan 2018, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door Alethio »

Tweede keer charleroi dit jaar, tweede keer beste match van het seizoen. Dat belooft voor de volgende drie keer.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door Maximus »

rambopirou schreef: Zalige wedstrijd om te zien! Een van de beste die ik ooit gezien heb.
Enige minpuntjes waar ik vragen bij heb :
1) Hubert, die goal moet hij altijd pakken. Hopelijk is Gabulov een betrouwbaar sluitstuk
2) Onze back up aanvallers. Diaby en Wesley spelen enorm sterk maar zowel Dennis als Vossen zijn rampzalig vind ik. Vossen zal zn penalty's wel scoren en Dennis zal wel nog wat scoren tegen Moeskroen en co maar in de PO's is dat toch niet genoeg. Wat als Diaby en/of Wesley uitvallen?
Ik zou Rafa toch eerder laten invallen dan en hopen dat Diatta een schot in de roos is.
Niets aan toe te voegen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door t4nd »

Een paar maand geleden was iedereen aan het klagen op Wesley omdat hij zijn armen te veel gebruikte, zich steeds liet vallen en continu op de scheidsrechter aan het klagen was. Nu is Wesley plots onvervangbaar :-).
Dennis is hier gewoon te goed begonnen, waarna iedereen dacht dat we al een verbeterde versie van Izquierdo hadden. Het probleem daarbij was dat de speler zelf zijn voeten ook niet meer op de grond kon houden en begon te zweven, logisch dus dat hij nu wat frustraties heeft omdat het allemaal ietsje minder gaat en hij niet meer de eerste keuze is. Laat hem maar wat bijleren en het komt wel goed, Leko heeft Wesley en Diaby ook beter gemaakt - ik twijfel er niet aan dat hij het met Dennis ook zal kunnen.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 632
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: CUP 1/4F | Club Brugge KV - Sp. Charleroi | din 16/01 - 20:45

Bericht door Hannes »

t4nd schreef: Een paar maand geleden was iedereen aan het klagen op Wesley omdat hij zijn armen te veel gebruikte, zich steeds liet vallen en continu op de scheidsrechter aan het klagen was. Nu is Wesley plots onvervangbaar :-).
Dennis is hier gewoon te goed begonnen, waarna iedereen dacht dat we al een verbeterde versie van Izquierdo hadden. Het probleem daarbij was dat de speler zelf zijn voeten ook niet meer op de grond kon houden en begon te zweven, logisch dus dat hij nu wat frustraties heeft omdat het allemaal ietsje minder gaat en hij niet meer de eerste keuze is. Laat hem maar wat bijleren en het komt wel goed, Leko heeft Wesley en Diaby ook beter gemaakt - ik twijfel er niet aan dat hij het met Dennis ook zal kunnen.
"Onvervangbaar zijn" en "je armen te veel gebruiken": het ene sluit hrt andere niet uit hé. Ook ik had (terecht) kritiek op Wesley. Dat betekent niet dat ik niet zie dat hij al een tijdje heel goed bezig is. Ik hoop dat hij dat armengezwaai eruit gekregen heeft. Twas nodig. We zullen zien...
Plaats reactie