JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
2
7%
Cools
0
Geen stemmen
Poulain
0
Geen stemmen
Mechele
6
22%
Decarli
0
Geen stemmen
De Bock
0
Geen stemmen
Nakamba
2
7%
Vormer
4
15%
Vanaken
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Dennis
3
11%
Clasie
6
22%
Limbombe
3
11%
Diaby
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 27

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door DavidVM »

Generaloberst schreef: terechte penalty..met geluk gelijkspel...moet toch dringend wat gaan veranderen aan inzet en spel
Alst om te klagen is horen we u é... Iets veranderen aan inzet en spel... Kijk jij de matchen eigenlijk wel?
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

2-2 Absolute non-macht van FCB en dat tegen de laatste in de rangschikking. Traag en tam spel, geen diepte, geen vrijlopende speler(s) en vooral geen creativiteit. Nonchalance en slechte passes, blijft maar duren.... Seizoensstart heeft veel verbloemd, maar dat blijft niet duren. Met slecht spelen toch nog een punt halen, mss kampioengeluk, maar dan mogen ze toch wat anders gaan presteren dan deze kouwe pap.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

DavidVM schreef:
Generaloberst schreef: terechte penalty..met geluk gelijkspel...moet toch dringend wat gaan veranderen aan inzet en spel
Alst om te klagen is horen we u é... Iets veranderen aan inzet en spel... Kijk jij de matchen eigenlijk wel?
Dude, als er goeie dingen inzitten hoort ge dat ook. Je kan toch niet zeggen dat ze veel inzet toonden vandaag? zo'n tamme bedoening?
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door Clubpolska »

fcb 4 life schreef:
Bjorno schreef: Voor het eerst sinds lang heb ik het gevoel dat we gaan verliezen, zelfs in anderlecht-Club had ik vreemd genoeg meer vertrouwen.
Raar maar het is niet anders, hopelijk blijkt het straks ongegrond.
:finger: :mrgreen:
:cé:
Oh Frail.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door DavidVM »

Generaloberst schreef:
DavidVM schreef:
Generaloberst schreef: terechte penalty..met geluk gelijkspel...moet toch dringend wat gaan veranderen aan inzet en spel
Alst om te klagen is horen we u é... Iets veranderen aan inzet en spel... Kijk jij de matchen eigenlijk wel?
Dude, als er goeie dingen inzitten hoort ge dat ook. Je kan toch niet zeggen dat ze veel inzet toonden vandaag? zo'n tamme bedoening?
Over vandaag kan ik je grotendeels volgend, maar jij laat blijken dat het al gans het seizoen slecht is en dat klopt gewoon niet
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door Generaloberst »

DavidVM schreef:
Generaloberst schreef:
DavidVM schreef:
Generaloberst schreef: terechte penalty..met geluk gelijkspel...moet toch dringend wat gaan veranderen aan inzet en spel
Alst om te klagen is horen we u é... Iets veranderen aan inzet en spel... Kijk jij de matchen eigenlijk wel?
Dude, als er goeie dingen inzitten hoort ge dat ook. Je kan toch niet zeggen dat ze veel inzet toonden vandaag? zo'n tamme bedoening?
Over vandaag kan ik je grotendeels volgend, maar jij laat blijken dat het al gans het seizoen slecht is en dat klopt gewoon niet
Correct, ze hebben idd al goeie matchen gespeeld (of helften). Als he wat minder gaat, zie ik dezelfde "minpunten" steeds terugkomen, ze zouden daar toch moeten op trainen? (looplijnen, passes, etc), en dat stoort me.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Ik blijf erbij dat - zoals ik eerder al zei - dit Club goed genoeg is voor België en hier wel kampioen kan spelen, maar op eender welk niveau dat iets hoger is door de mand zou vallen. Ik blijf erbij dat ook het huidige Club er nog altijd zou uit vliegen tegen AEK Athene. Ik blijf erbij dat dit Club niet goed genoeg is om een rol van te betekenis te spelen op een iets hoger niveau en ik hou dus mijn hart vast voor de play-offs. Zelfs voor de bekermatch tegen Charleroi al.

Dit gezegd zijnde, was vandaag de eerste helft gewoon rotslecht, misschien wel de slechtste helft van onze competitie tot nu toe.
De Bock wist niet wat hij moest doen, neen, maar tegelijk.. Hoe lang duurde het niet voor Limbombe goed werd op die positie? De Bock op deze ene match afschieten is onnodig. Wat niet wegneemt dat hij stilaan toch door de mand aan het vallen is bij Club, ook tot mijner ontgoocheling.
Decarli aan de linkerkant zetten is ook niet de ideale optie, dus daar komt volgend weekend sowieso terug Denswil. Wat niet betekent dat Decarli eruit moet, want die mag de plaats van Poulain innemen. Denswil-Mechele-Decarli draait op dit moment het best en het feit dat Poulain op papier onze beste verdediger is, mag geen argument zijn. Niemand is incontournable.
Hopelijk is ook Vossen terug fit dan, want Vossen-Diaby is toch een PAK gevaarlijker als aanvalsduo dan Wesley-Dennis. Het liefst van al zou ik eigenlijk Vossen-Dennis zien, wat ik al weken zeg.
Dan rest ons enkel nog een manier om Clasie in de ploeg te krijgen want hij is misschien wel onze beste voetballer. Maar wie moet eruit? Ik zou er niet van verschieten mocht Nakamba puur op basis van vandaag het kind van de rekening worden, maar dat zou zonde zijn. Waarschijnlijk gaat Clasie gewoon terug naar de bank dus volgend weekend.

Also, chapeau voor Ivan Leko zijn wissels. Hij greep in wanneer en waar nodig.
En chapeau voor de videoref die 2 maal 100% terecht ingreep vandaag.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 03 dec 2017, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door james »

Cedrinho schreef: Ik blijf erbij dat - zoals ik eerder al zei - dit Club goed genoeg is voor België en hier wel kampioen kan spelen, maar op eender welk niveau dat iets hoger is door de mand zou vallen. Ik blijf erbij dat ook het huidige Club er nog altijd zou uit vliegen tegen AEK Athene. Ik blijf erbij dat dit Club niet goed genoeg is om een rol van te betekenis te spelen op een iets hoger niveau en ik hou dus mijn hart vast voor de play-offs. Zelfs voor de bekermatch tegen Charleroi al.

Dit gezegd zijnde, was vandaag de eerste helft gewoon rotslecht, misschien wel de slechtste helft van onze competitie tot nu toe.
De Bock wist niet wat hij moest doen, neen, maar tegelijk.. Hoe lang duurde het niet voor Limbombe goed werd op die positie? De Bock op deze ene match afschieten is onnodig. Wat niet wegneemt dat hij stilaan toch door de mand aan het vallen is bij Club, ook tot mijner ontgoocheling.
Decarli aan de linkerkant zetten is ook niet de ideale optie, dus daar komt volgend weekend sowieso terug Denswil. Wat niet betekent dat Decarli eruit moet, want die mag de plaats van Poulain innemen. Denswil-Mechele-Decarli draait op dit moment het best en het feit dat Poulain op papier onze beste verdediger is, mag geen argument zijn. Niemand is incontournable.
Hopelijk is ook Vossen terug fit dan, want Vossen-Diaby is toch een PAK gevaarlijker als aanvalsduo dan Wesley-Dennis. Het liefst van al zou ik eigenlijk Vossen-Dennis zien, wat ik al weken zeg.
Dan rest ons enkel nog een manier om Clasie in de ploeg te krijgen want hij is misschien wel onze beste voetballer. Maar wie moet eruit? Ik zou er niet van verschieten mocht Nakamba puur op basis van vandaag het kind van de rekening worden, maar dat zou zonde zijn. Waarschijnlijk gaat Clasie gewoon terug naar de bank dus volgend weekend.

Also, chapeau voor Ivan Leko zijn wissels. Hij greep in wanneer en waar nodig.
En chapeau voor de videoref die 2 maal 100% terecht ingreep vandaag.
i
ik kan akkoord gaan met het meeste , maar van debock weten we toch al een paar jaar dat die absoluut geen meerwaarde is voor onze club
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door Hans1981 »

Weer knap rechtgezet met de juiste wissels. Zo zonde van dat slappe begin.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door zegmaardag »

james schreef:
Cedrinho schreef: Ik blijf erbij dat - zoals ik eerder al zei - dit Club goed genoeg is voor België en hier wel kampioen kan spelen, maar op eender welk niveau dat iets hoger is door de mand zou vallen. Ik blijf erbij dat ook het huidige Club er nog altijd zou uit vliegen tegen AEK Athene. Ik blijf erbij dat dit Club niet goed genoeg is om een rol van te betekenis te spelen op een iets hoger niveau en ik hou dus mijn hart vast voor de play-offs. Zelfs voor de bekermatch tegen Charleroi al.

Dit gezegd zijnde, was vandaag de eerste helft gewoon rotslecht, misschien wel de slechtste helft van onze competitie tot nu toe.
De Bock wist niet wat hij moest doen, neen, maar tegelijk.. Hoe lang duurde het niet voor Limbombe goed werd op die positie? De Bock op deze ene match afschieten is onnodig. Wat niet wegneemt dat hij stilaan toch door de mand aan het vallen is bij Club, ook tot mijner ontgoocheling.
Decarli aan de linkerkant zetten is ook niet de ideale optie, dus daar komt volgend weekend sowieso terug Denswil. Wat niet betekent dat Decarli eruit moet, want die mag de plaats van Poulain innemen. Denswil-Mechele-Decarli draait op dit moment het best en het feit dat Poulain op papier onze beste verdediger is, mag geen argument zijn. Niemand is incontournable.
Hopelijk is ook Vossen terug fit dan, want Vossen-Diaby is toch een PAK gevaarlijker als aanvalsduo dan Wesley-Dennis. Het liefst van al zou ik eigenlijk Vossen-Dennis zien, wat ik al weken zeg.
Dan rest ons enkel nog een manier om Clasie in de ploeg te krijgen want hij is misschien wel onze beste voetballer. Maar wie moet eruit? Ik zou er niet van verschieten mocht Nakamba puur op basis van vandaag het kind van de rekening worden, maar dat zou zonde zijn. Waarschijnlijk gaat Clasie gewoon terug naar de bank dus volgend weekend.

Also, chapeau voor Ivan Leko zijn wissels. Hij greep in wanneer en waar nodig.
En chapeau voor de videoref die 2 maal 100% terecht ingreep vandaag.
i
ik kan akkoord gaan met het meeste , maar van debock weten we toch al een paar jaar dat die absoluut geen meerwaarde is voor onze club
Voor die positie is De Bock gewoon veel te beperkt als voetballer. Als zuiver LB kan hij dat wel & ik denk ook tegen middenmoot dat hij LCV kan zijn, maar die flank, daar zijn zijn voetjes te zwak voor. Vandaag zag je ook gewoon dat Bockie een speler is die matchen moet spelen om conditioneel zijn niveau te halen. Ik ben altijd héél scherp geweest voor hem in't verleden & vandaag was't ook te weinig, maar 't is met zijn kwaliteiten niet zijn positie waar hij speelde.

Dennis gaat nog een pak slimmer moeten worden in zijn acties, in alles gewoon maar is daartegenover wel onze enige spits die gemakkelijk scoort... (Vandaag 1/2)

Flauwe eerste helft, degelijke tweede zullen het daarbij houden?

Voor de rest: Waarom niet eens proberen tegen Lokeren met die 4-4-2 ?

-----------------Butelle------------------
--------Poulain---------Mechele-------
-Cools--------------------------Limbombe
---------Naka------Clasie
----Vormer----------------Vanaken-----
-------------Dennis----------------------
-----------------------Wesley------------
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door Khas »

Ik zou ook veel liever die 4-4-2 zien zoals je hier zegt, maar ik vrees dat dit enkel een noodoplossing was.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Zwakste 1ste helft van de competitie totnogtoe, werkelijk niks lukte, geen inzet, beschamend gewoon. Zelfs Nakamba was nergens.
Tweede helft op wilskracht de situatie nog iets of wat recht getrokken met 1 punt tot gevolg.
Wissels van Leko kan ik wel smaken, na 30 min. Decarli er uit en Clasie er in. De trainer durft in te grijpen wanneer nodig.
Ook zijn analyse na de match is er op, `excuses zijn voor losers` en `men dacht dat men Messi was` of `ik wou aan de rust 8 veldspelers wisselen`. We zitten even in een mindere periode na zware matchen tegen Beveren, 2x Waregem en nu Eupen, maar halen wel 10 op 12.
Dennis is ook stilaan terug in vorm aan het geraken wat een echt pluspunt is.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door JRut »

Er worden hier rare dingen gezegd.
De een zegt dat Nakamba goed was, terwijl die echt nergens was. Nog iemand zegt dat Dennis terug in vorm komt, terwijl die ook nergens was buiten zijn doelpunt.
Ik hou het op een collectieve off-day waarbij je heel veel geluk hebt dat je nog een puntje meegraait. Nu terug volle focus en er een betere decembermaand van maken, er komt nog veel op ons af.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef: Er worden hier rare dingen gezegd.
De een zegt dat Nakamba goed was, terwijl die echt nergens was. Nog iemand zegt dat Dennis terug in vorm komt, terwijl die ook nergens was buiten zijn doelpunt.
Ik hou het op een collectieve off-day waarbij je heel veel geluk hebt dat je nog een puntje meegraait. Nu terug volle focus en er een betere decembermaand van maken, er komt nog veel op ons af.
Dennis scoort en krijgt penalty fout tegen. Wat moet je meer doen als (flank)aanvaller?
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD17 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 03/12 - 18:00

Bericht door zegmaardag »

Tiki Taka schreef:
JRut schreef: Er worden hier rare dingen gezegd.
De een zegt dat Nakamba goed was, terwijl die echt nergens was. Nog iemand zegt dat Dennis terug in vorm komt, terwijl die ook nergens was buiten zijn doelpunt.
Ik hou het op een collectieve off-day waarbij je heel veel geluk hebt dat je nog een puntje meegraait. Nu terug volle focus en er een betere decembermaand van maken, er komt nog veel op ons af.
Dennis scoort en krijgt penalty fout tegen. Wat moet je meer doen als (flank)aanvaller?
De match kijken en zien dat hij niet eens op de flank stond? :dunno:

Nee, Dennis was echt niet goed, maar wel belangrijk... Maakt de dingen te ingewikkeld, wil te veel forceren, vaak krijgt hij de bal & denkt hij dan pas wat hij ermee gaat doen. Hij is wél onze enige spits die ze momenteel vlot binnenlegt. Vandaar was hij voor mij niet goed, wel belangrijk getuige zijn bijdrage aan de match.
Plaats reactie