CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
1
5%
Cools
0
Geen stemmen
Poulain
0
Geen stemmen
Mechele
2
10%
Decarli
1
5%
Limbombe
0
Geen stemmen
Nakamba
5
24%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
6
29%
Vossen
0
Geen stemmen
Diaby
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Clasie
0
Geen stemmen
Dennis
6
29%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door BlueJedi »

Op zich weer een goeie match gespeeld. We zijn mentaal en fysiek heel sterk en absoluut de terechte winnaar.

Heel blij dat Butelle mocht spelen en ik ben tevreden over zijn match. Ik hoop dat hij terug vertrokken is want straalt veel meer uit dan een Horvath en zeker een Hubert. Misschien na één match te vroeg maar als hij kan blijven overtuigen en zijn vorm van het kampioenenjaar weer kan halen dan is ons keepersprobleem opgelost.

Ons middenveld met Nakamba, Vanaken en Vormer en de optie op Clasie erin te smijten is toch echt wel heel sterk.

Enige pijnpunt blijft onze spitsen die echt geen efficiëntie aan de dag kunnen brengen. Diaby die weer een reuze kans op 0-2 laat liggen, Wesley die in de 2e helft zo veel ruimte krijgt en verschillende keren bijna alleen voor doel kan komen maar niet kan afwerken. Dennis scoort 2 heel belangrijke doelpunten maar hij heeft toch ook weer 3 echt grote kansen laten liggen om het nog vroeger af te maken. Het is bijna niet normaal meer te noemen hoeveel kansen onze spitsen laten liggen. Het is een geluk dat het ons nog niks gekost heeft maar is toch een probleem dat we deze winter moeten trachten op te lossen.

Wat betreft Dury, hij moet niet zagen. Zijn ploeg was absoluut niet goed genoeg om deze wedstrijd te winnen. Hij mag heel blij zijn dat ze 2 keer scoren in de 2e helft terwijl ze met moeite een kans bij elkaar gevoetbald hebben. Dat gejammer om die 2e kaart van Cools vind ik ook echt zielig want er zijn wat mij betreft niet veel scheidsrechters die voor een ongelukkige handsball snel een 2e gele kaart gaan trekken. En ja Sander Coopman er weer bij halen, zelfs als hij zou mogen spelen ging het niet veel verschil gemaakt hebben en als je een deal tekent dan moet je er niet een heel seizoen op blijven terugkomen. Ik hoop allesinds Club daar lessen uit trekt en het de laatste keer is dat we nog zo een belangrijke speler aan Zulte of andere rivalen uitlenen.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 01 dec 2017, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door Tiki Taka »

Wat kan je van een cup match meer verwachten? Apocalyptische omstandigheden (sneeuw, ijzel, regen), een onder water gelopen plein, 5 goals en verlengingen. Club had idd na de eerste helft met zeker 2 doelpunten verschil de kleedkamer moeten in gaan. Dan gingen ze zo diep niet moeten gegaan zijn om de kwalificatie af te dwingen. Diaby moest altijd scoren. Vanaken was top, Butelle een verademing, Dennis groeit hopelijk terug naar zijn goede vorm. Respect voor Club dat ze bleven voetballen bij die 2-1 achterstand en niet blind de lange bal naar Wesley verstuurden. Het is toch een moeilijk te ontwrichten collectief onze ploeg.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door DavidVM »

De bank van Club gisteren: Denswil, Dennis, Wesley, Refaelov, Clasie, De Bock. Enough said zeker?
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door Clubpolska »

Brechtje schreef:
Hans1981 schreef:
Brechtje schreef: Francky daalt in m'n achting. Heel de match geen bal geraakt en het dan alleen hebben over gele kaarten en Sander Coopman (waarvan je de gevolgen toch weet als je zo'n contract opstelt). Zielig!
2de geel voor Nakamba is bullshit. Heeft maar 2 fouten gemaakt. Cools heeft hij wel een case natuurlijk. Sander er weer bijhalen is onnodig want zit in hele slechte vorm en dat contract is nu eenmaal getekend. Kortom praat van een gefrustreerde coach. In zijn verdediging, er zijn nog veel slechtere verliezers dan Dury.
Absoluut, normaal vind ik Dury een heel correcte mens.
Ik kan het Franky wel vergeven gezien de situatie waarin hij nu zit. De beker had zijn seizoen weer wat op 't goeie spoor kunnen krijgen. Ik hoor vooral ontgoocheling.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door The_One »

Dit was toch echt wel lachen:
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sp ... /1.3106532


Moest het tegen ons gebeuren is het kot natuurlijk wel te klein ;)
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door PetjeFCB »

Vond ik gewoon top gespeeld van Vanaken en Vormer, doen daar niks verkeerd.

Eigenlijk schandalig hoe die daar komt ingevlogen, als Vanaken daar geen plaats maakt, kan hij heel zwaar geblesseerd zijn.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door The_One »

Absoluut, maar zoals ik zei, moest dit tegen ons gebeuren dan vinden we het belachelijk ;-)
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Ruud en Hans hebben daar meer dan 2:30 minuten gewonnen op een correcte manier
Werkt natuurlijk wel op de zenuwen van de tegenstander

Ruud zag er trouwens helemaal anders uit, nu alle gel uit zijn haar gelopen was :D
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door nesnaj713 »

Ik snap waarom ze dit doen, maar ben er totaal geen fan van. Niet bij Club, niet bij een ander team. Ik ben in het algemeen enorm allergisch aan tijdrekken. Een keeper die een simpel balletje pakt en dan nog 10-15 seconden op de grond gaat liggen. Bah!
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door The_One »

nesnaj713 schreef: Ik snap waarom ze dit doen, maar ben er totaal geen fan van. Niet bij Club, niet bij een ander team. Ik ben in het algemeen enorm allergisch aan tijdrekken. Een keeper die een simpel balletje pakt en dan nog 10-15 seconden op de grond gaat liggen. Bah!
Om een of andere reden vind ik dat 2 totaal verschillende dingen. In dat keeper geval kan de tegenstander er niets aan doen. Het geval van gisteren is het maar aan de tegenstander om er iets aan te doen...
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

The_One schreef:
nesnaj713 schreef: Ik snap waarom ze dit doen, maar ben er totaal geen fan van. Niet bij Club, niet bij een ander team. Ik ben in het algemeen enorm allergisch aan tijdrekken. Een keeper die een simpel balletje pakt en dan nog 10-15 seconden op de grond gaat liggen. Bah!
Om een of andere reden vind ik dat 2 totaal verschillende dingen. In dat keeper geval kan de tegenstander er niets aan doen. Het geval van gisteren is het maar aan de tegenstander om er iets aan te doen...
Normaal ook geen fan van maar in de omstandigheden van gisteren snap ik het wel : het was gewoon niet mogelijk om de match gewoon voetballend uit te spelen, daar was de grasmat totaal niet geschikt voor.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door Alethio »

Hatelijk, echt hatelijk. Ik ben er geen voorstander van, maar ik vind het wel de meest sportieve manier om tijd te winnen. Ze treuzelden ook niet steeds bij het nemen van de corner of het ingooien, de bal was meestal wel in het spel.

En als het jouw ploeg is die het doet, valt het altijd wat beter mee, natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Alethio op 01 dec 2017, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door Brechtje »

Doen toch helemaal niets verkeerd? :mrgreen:
Liever dit dan een keeper die twee minuten wacht om uit te trappen.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

Brechtje schreef: Doen toch helemaal niets verkeerd? :mrgreen:
Liever dit dan een keeper die twee minuten wacht om uit te trappen.
Ze hadden het nog veeeel langer kunnen doen. Dan zie je toch ook dat Vormer en Vanaken slimme spelers zijn. Zelden zo perfect en zo lang uitgevoerd gezien.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: CUP 1/8F | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | do 30/11 - 20:45

Bericht door JRut »

Toch geen tijdrekken als de bal in het veld en speelbaar is? Wat moeten ze anders doen? Voorzetje trappen, balverlies en risico lopen op tegengoal. Gewoon perfect uitgevoerd, dit.
#hetishierbeter
Plaats reactie