JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Hubert
0
Geen stemmen
Cools
7
17%
Poulain
2
5%
Mechele
8
20%
Denswil
1
2%
Limbombe
0
Geen stemmen
Nakamba
14
34%
Vormer
2
5%
Vanaken
3
7%
Diaby
0
Geen stemmen
Vossen
4
10%
Wesley
0
Geen stemmen
Dennis
0
Geen stemmen
Palacios
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 41

joske1994
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2017, 22:43

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door joske1994 »

Cedrinho schreef: Die stomme gele kaarten van Dennis en Diaby zijn wraakroepend gewoon.

Verder waren wij eerste helft beter, rsca tweede helft, dus die 0-0 is al bij al billijk.

Dat we niet winnen ligt aan de vele foute keuzes die we maken in onze aanvallen. As in: de verkeerde man aanspelen.

Hubert trouwens zeker niet slecht. Behalve die ene uittrap in de eerste helft deed-ie het goed.

Aan Wesley erger ik me wel meer en meer elke match.
No hate voor Vanaken?? De mogelijkheid was er vandaag nochtans ;)
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Thank god we have a marvelous player
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door zegmaardag »

vanGentmaarvoorClub schreef: Thank god we have a marvelous player
Datte!
Geef die jongen maar gerust al wat appreciatie! Beste speler van onze ploeg zonder twijfel.

Ondanks ik niet overtuigd ben van Horvath vind ik hem wel de beste... Amai, met Hubert altijd billen toe! Die terecht afgekeurde van Harbaoui springt hij gewoon naast de bal!

Aanvallend hebben we te weinig kwaliteit. Dennis duidelijk op zoek naar zichzelf. Naast Wesley hebben we niemand die voorin een bal kan bijhouden. En de laatste weken doet die dat niet zo heel goed!
Laatst gewijzigd door zegmaardag op 05 nov 2017, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Elk een helft
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

joske1994 schreef:
Cedrinho schreef: Die stomme gele kaarten van Dennis en Diaby zijn wraakroepend gewoon.

Verder waren wij eerste helft beter, rsca tweede helft, dus die 0-0 is al bij al billijk.

Dat we niet winnen ligt aan de vele foute keuzes die we maken in onze aanvallen. As in: de verkeerde man aanspelen.

Hubert trouwens zeker niet slecht. Behalve die ene uittrap in de eerste helft deed-ie het goed.

Aan Wesley erger ik me wel meer en meer elke match.
No hate voor Vanaken?? De mogelijkheid was er vandaag nochtans ;)
Maakt toch niks uit. Ten eerste is het onmogelijk dat ik de enige zou zijn geweest die het zag en ten tweede worden mijn woorden ivm Vanaken toch niet au sérieux genomen omdat mensen denken dat ik iets tegen hem heb. Dus dan maar zwijgen hé.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door james »

Cedrinho schreef:
joske1994 schreef:
Cedrinho schreef: Die stomme gele kaarten van Dennis en Diaby zijn wraakroepend gewoon.

Verder waren wij eerste helft beter, rsca tweede helft, dus die 0-0 is al bij al billijk.

Dat we niet winnen ligt aan de vele foute keuzes die we maken in onze aanvallen. As in: de verkeerde man aanspelen.

Hubert trouwens zeker niet slecht. Behalve die ene uittrap in de eerste helft deed-ie het goed.

Aan Wesley erger ik me wel meer en meer elke match.
No hate voor Vanaken?? De mogelijkheid was er vandaag nochtans ;)
Maakt toch niks uit. Ten eerste is het onmogelijk dat ik de enige zou zijn geweest die het zag en ten tweede worden mijn woorden ivm Vanaken toch niet au sérieux genomen omdat mensen denken dat ik iets tegen hem heb. Dus dan maar zwijgen hé.
was vanaken slecht , nee toch , ons aanvallend compartiment trok op niets , veel inzet , maar de afwerking zwak, met goede spitsen win je altijd vandaag .
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door james »

zegmaardag schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef: Thank god we have a marvelous player
Datte!
Geef die jongen maar gerust al wat appreciatie! Beste speler van onze ploeg zonder twijfel.

Ondanks ik niet overtuigd ben van Horvath vind ik hem wel de beste... Amai, met Hubert altijd billen toe! Die terecht afgekeurde van Harbaoui springt hij gewoon naast de bal!

Aanvallend hebben we te weinig kwaliteit. Dennis duidelijk op zoek naar zichzelf. Naast Wesley hebben we niemand die voorin een bal kan bijhouden. En de laatste weken doet die dat niet zo heel goed!
we hebben scorende spitsen nodig , gene die alleen maar een bal kan bijhouden , met nieuwjaar 1 goede gaan halen , maar waar ??
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door Duffman »

james schreef:
zegmaardag schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef: Thank god we have a marvelous player
Datte!
Geef die jongen maar gerust al wat appreciatie! Beste speler van onze ploeg zonder twijfel.

Ondanks ik niet overtuigd ben van Horvath vind ik hem wel de beste... Amai, met Hubert altijd billen toe! Die terecht afgekeurde van Harbaoui springt hij gewoon naast de bal!

Aanvallend hebben we te weinig kwaliteit. Dennis duidelijk op zoek naar zichzelf. Naast Wesley hebben we niemand die voorin een bal kan bijhouden. En de laatste weken doet die dat niet zo heel goed!
we hebben scorende spitsen nodig , gene die alleen maar een bal kan bijhouden , met nieuwjaar 1 goede gaan halen , maar waar ??
De scorende spits is aan KVK uitgeleend...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door Bosko »

Inderdaad, Perbet is momenteel vlotjes aan het scoren.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Ik zie Perbet volgend seizoen gewoon bij Club spelen hoor, dus het kan. Ook al laat zijn interview in SVM anders vermoeden.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef: gelukkig gelijkspel. Met videoref hadden we verloren (dat zal of course ook de uitleg zijn van dikke hein). Heel zwak FCB, vanaken zuigt enorm, dan heb ik liever rafa die tenminste nog goeie passen geeft (vooruit en niet steeds terugkeert als hij een mannetje voor hem staan heeft). Zwakke spitsen weer: diaby: zucht, vossen enkel goed voor penalties, wesley: veel te weinig; dennis: magie is weg.
Cools was min of meer een van de beste spelers vandaag.
:mrgreen:

Videoref kon niets doen aan die fase. Enige wat hij kon doen was Harbaoui rood geven voor die elleboog.
Dat je Rafa boven Vanaken zou verkiezen, slaat alles.
En als je niet hebt gezien dat Vossen een heel nuttige wedstrijd heeft gespeeld, dan stopt het helemaal.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Jammer dat die kans van Diaby er niet in gaat na 10 minuten, niet goed genoeg afgewerkt of pech met de afwerking, t zal wel ergens in het midden liggen. Vrije kopbalkans Poulain in de corner die er op volgde.
Verstond de keuze van Leko voor Poulain ipv. Decarli niet goed, maar achteraf bekeken, solide match van Poulain.
Hubert daar ben ik geen fan, straalt geen vertrouwen uit en is evenmin doortastend in zijn optreden.
Diaby heel gretig, jammer dat hij niet scoort, flirtte wel serieus met de rode kaart. Vossen verdienstelijk, liep zich te pletter, maar is in mijn ogen te weinig om in de topmatchen het verschil te kunnen maken, idem dito Wesley. Neem daar nog eens een weifelende Dennis bij en in het aanvallend compartiment is het dus niet goed genoeg de laatste weken.
Nakamba is de beste speler van de huidige kern en veruit de beste nr. 6 van het laatste decennium bij Club.
Nu, een gelijkspel in Brussel is voor Club nog een aanvaardbaar resultaat, voor de mauve uiteraard niet, 9 punten voorsprong op de grote titelconcurrent blijft behouden, thuis winnen van hen miljaar.
Uitkijken naar de confrontatie met Beveren, wordt sowieso een mooie match met 2 voetballende ploegen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door JRut »

Ik vond Poulain eigenlijk heel twijfelachtig acteren. Toch een risico genomen door Leko daar, ook al is Poulain effectief onze beste verdediger.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef: Ik vond Poulain eigenlijk heel twijfelachtig acteren. Toch een risico genomen door Leko daar, ook al is Poulain effectief onze beste verdediger.
Decarli vond ik enorm gegroeid en goed bezig, was sowieso een risico van Leko om toch voor Poulain te kiezen, die het in mijn ogen al bij al goed heeft gedaan ondanks zijn gebrek aan matchritme.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door Blackburn »

JRut schreef:
Generaloberst schreef: gelukkig gelijkspel. Met videoref hadden we verloren (dat zal of course ook de uitleg zijn van dikke hein). Heel zwak FCB, vanaken zuigt enorm, dan heb ik liever rafa die tenminste nog goeie passen geeft (vooruit en niet steeds terugkeert als hij een mannetje voor hem staan heeft). Zwakke spitsen weer: diaby: zucht, vossen enkel goed voor penalties, wesley: veel te weinig; dennis: magie is weg.
Cools was min of meer een van de beste spelers vandaag.
:mrgreen:

Videoref kon niets doen aan die fase.
Hangt er vanaf of de bal al binnen was voor hij floot.
Plaats reactie