JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Hubert
0
Geen stemmen
Cools
7
17%
Poulain
2
5%
Mechele
8
20%
Denswil
1
2%
Limbombe
0
Geen stemmen
Nakamba
14
34%
Vormer
2
5%
Vanaken
3
7%
Diaby
0
Geen stemmen
Vossen
4
10%
Wesley
0
Geen stemmen
Dennis
0
Geen stemmen
Palacios
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 41

Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door Peet »

Hannes schreef: We stonden zwaar onder druk he de laatste 20'. Dan zet je niet zomaar een 'koude' verdediger er in die nog 5' moet zoeken naar zn plaats. Dat Palacios er uiteindelijk toch nog in kwam was mijn inziens dan ook maar louter meer om tijd te rekken. Vond ik eigenlijk goed gedaan van den Ivan.

Ik vond het op zich ook een zeer onderhoudende mats, duidelijk anders dan onder MPH. Toen speelden we veel meer gesloten en haalden we soms in 90' nooit de overkant. Nu ook geen karrevracht kansen maar wel goed meegedaan en paar enorme scoringsmogelijkheden zelf afgedwongen.
Leko stopt zich niet weg, châpeau daarvoor!
Mja, misschien wel.
Voordeel zie je bij de RD he met Vertonghen die naar LB kan of Alderweireld naar RB.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door JRut »

Denswil kan toch ook LB aan? Gewoon bewuste keuze geweest van Leko lijkt mij.
#hetishierbeter
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door zegmaardag »

JRut schreef: Denswil kan toch ook LB aan? Gewoon bewuste keuze geweest van Leko lijkt mij.
Denswil kan geen LB aan omdat die draait als een tanker... Cru gezegd: De reden waarom geen enkele topcompetitie club hem zal nemen. Iets te zwak in duel (getuige dat Gerkens er van hem won) & gewoon te traag in de versnelling. (Al langer duidelijk)

Maar is nog steeds een absolute top CV in België & voor mij onze beste verdediger.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: JPL SD14 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 05/11 - 18:00

Bericht door JRut »

zegmaardag schreef:
JRut schreef: Denswil kan toch ook LB aan? Gewoon bewuste keuze geweest van Leko lijkt mij.
Denswil kan geen LB aan omdat die draait als een tanker... Cru gezegd: De reden waarom geen enkele topcompetitie club hem zal nemen. Iets te zwak in duel (getuige dat Gerkens er van hem won) & gewoon te traag in de versnelling. (Al langer duidelijk)

Maar is nog steeds een absolute top CV in België & voor mij onze beste verdediger.
Voor een kwartier bij te sturen, zou dat nu wel nog moeten lukken.
Disagree op onze beste verdediger trouwens, vind ik namelijk niet.
#hetishierbeter
Plaats reactie