JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Hubert
0
Geen stemmen
Cools
0
Geen stemmen
Decarli
4
12%
Mechele
3
9%
Denswil
1
3%
Limbombe
1
3%
Nakamba
4
12%
Vormer
10
29%
Vanaken
1
3%
Dennis
0
Geen stemmen
Wesley
1
3%
Diaby
4
12%
Vossen
3
9%
Vanlerberghe
2
6%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Hubert heeft 1 bal moeten pakken en dat deed hij dus duidelijk niet, wel een serieuze dekkingsfout me dunkt.
Ik zou Horvath terug in goal posteren. Vrij moeilijke en stroeve eerste helft, tweede helft was veel beter.
Decarli die is enorm aan het groeien, zal Poulain die zomaar uit de ploeg spelen?
Dennis zit in een ongelukkige fase, zijn acties lukken niet en zijn doelgerichtheid is een stuk minder als in het begin van het seizoen.
Ik vrees voor hem dat Leko zijn gedrag na zijn vervanging niet zal smaken en Diaby (die gretig en goed inviel) zondag zal laten starten.
Wesley weegt op een verdediging maar was zoals tegen Genk evenmin in vorm.
Vanaken was sterk de 2de helft en Vossen viel ook heel gretig in.
Vormer maakt een hele mooie goal en weer een assist vanop corner, die is straf bezig.
Oh ja, het wordt een gewoonte, Nakamba was weer heer en meester op het middenveld, best dat hij geen 5de gele kaart nam.
Voorts een pluim voor de verdediging die, buiten die goal, zo goed als niks weg gaf.
I have a dream....dat Club zondag nog eens weet te winnen in bruxcelles.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door Clubpolska »

Het zou zomaar eens een goed moment kunnen zijn... anderlecht net een heel lastige afstraffing meegemaakt, niet zo'n goeie periode tout court, wij vooraan en vol vertrouwen.... kijk er naar uit, mijn plekje is alvast geboekt :).
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door Pica »

Goal opnieuw gezien, vooral een dekkingsfout van Denswil/Mechele. Te laks van beide.
De curve die de bal maakt, zorgt ervoor dat het moeilijk is om die er ff uit te komen plukken. Zeker voor een keeper die zijn eerste wedstrijd speelde.

Desalniettemin een ongelooflijk vermijdbare goal tegen een ploeg die voor de rest amper iets heeft durven tonen.

Moet mij ook keer uitleggen waarom je STVV zijnde eigenlijk je gaat gaan aanpassen om op Club te gaan spelen. Het is met vrij deftig voetbal dat je je opwerkt naar de tweede plaats als kleine ploeg. Je hebt NIETS te verliezen op Club en kan vrij komen voetballen. Maar de schrik voor een pandoering zit er zo hard in bij sommige trainers dat het "reactie" :mrgreen: voetbal overheerst. Ik vind zoiets spijtig om te zien. Ik ben het gewoon en het hoort bij een topclub dat men zo komt spelen bij ons, maar toch. Die mannen leven op een wolk, waarom dan jezelf verloochenen om toch maar één puntje proberen te halen.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door The_One »

Bij die goal ook Cools niet vrijuit. Miskijkt zich volgens mij op die lange bal (heeft hij nogal vaak), plakt niet dicht genoeg op de man, en doet niet zo veel moeite om de voorzet af te blokken...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door Pica »

Als Cools moet plakken op een man, scoren we nooit geen goal meer :mrgreen:

Onze offensieve backs zijn van levensbelang. Dat Cools nog meer moet leren en beter worden: absoluut! Dat hij daar in de fout gaat: kan ik inkomen. Alleen is het voor mij een ingerekend risico. Eentje dat kon opgevangen worden door 5 andere spelers ook.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door Peet »

Pica schreef: Als Cools moet plakken op een man, scoren we nooit geen goal meer :mrgreen:

Onze offensieve backs zijn van levensbelang. Dat Cools nog meer moet leren en beter worden: absoluut! Dat hij daar in de fout gaat: kan ik inkomen. Alleen is het voor mij een ingerekend risico. Eentje dat kon opgevangen worden door 5 andere spelers ook.
Volledig correct. Je kan er niet alle voorzetten uithalen ook, tis centraal dat je wel kort moet zitten en de duels moet winnen.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door felix da housecat »

Dikke match toch weer. Moest minstens 6-1 geweest zijn. Sint-Truiden had bijna geen kans op die zwakke kopbal van Legear na.

Wat een goal van Vormer trouwens! Extreem lekker. Raar interview na de match wel waar hij op een gegeven moment zei dat hij 'denkt' dat de keeper hem raakte bij de penaltyfase. Zie ik hier een schuldbekentenis in dat het toch geen penalty was? of denk ik te ver? Ofwel word je geraakt ofwel niet.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

felix da housecat schreef: Dikke match toch weer. Moest minstens 6-1 geweest zijn. Sint-Truiden had bijna geen kans op die zwakke kopbal van Legear na.

Wat een goal van Vormer trouwens! Extreem lekker. Raar interview na de match wel waar hij op een gegeven moment zei dat hij 'denkt' dat de keeper hem raakte bij de penaltyfase. Zie ik hier een schuldbekentenis in dat het toch geen penalty was? of denk ik te ver? Ofwel word je geraakt ofwel niet.
Hij zoekt toch nadrukkelijk het contact hoor bij die penaltyfase.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door JRut »

Leko gaf zelf aan dat hij blij was met de reactie van Dennis. Karakter tonen, niet van het veld willen gaan. 't Draait allemaal om passie!
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door Bosko »

Hubert zijn uittrappen vond ik echt wel goed en het snel hernemen met uitworpen ook.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door Generaloberst »

Match niet gezien..trok het op iets??
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door JRut »

Generaloberst schreef: Match niet gezien..trok het op iets??
't Was met geluk.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door Generaloberst »

JRut schreef:
Generaloberst schreef: Match niet gezien..trok het op iets??
't Was met geluk.
:lys: :cé:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

Bosko schreef: Hubert zijn uittrappen vond ik echt wel goed en het snel hernemen met uitworpen ook.
²
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD13 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | zo 29/10 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Wesley`s drieste tackle resulteert uiteindelijk toch in een kuitbeenbreuk van tegenstander.
Deze man mag toch eens de levieten gelezen worden binnen de Club zelf dat hij moet stoppen met zijn (vuile) overtredingen.
Plaats reactie