JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
2
4%
Cools
12
23%
Poulain
2
4%
Mechele
7
13%
Denswil
0
Geen stemmen
Limbombe
0
Geen stemmen
Nakamba
9
17%
Vormer
12
23%
Vanaken
1
2%
Dennis
3
6%
Wesley
1
2%
Diaby
1
2%
Vossen
2
4%
De Bock
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 53

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

Gratchski schreef:
den schreef:
fcb 4 life schreef: Komt een mens thuis na de match, even vlug de nabeschouwing bekijken, zie je daar niet direct een Degryse doodserieus verklaren dat rsca kampioen zal worden, alsof er voor hen niks aan de hand is, en die 21/24 van ons niet zoveel voorsteld, want Club zal niet blijven winnen..
Precies of anderlecht alles nog zal winnen.
9 punten staan ze achter? dat is 5 punten in de PO. Is dat zo onoverkomelijk dan?
Is toch niet niks, moeten ze 2x winnen tegen ons en meer punten pakken in de overige wedstrijden dan ons..
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Gratchski »

fcb 4 life schreef:
Gratchski schreef:
den schreef:
fcb 4 life schreef: Komt een mens thuis na de match, even vlug de nabeschouwing bekijken, zie je daar niet direct een Degryse doodserieus verklaren dat rsca kampioen zal worden, alsof er voor hen niks aan de hand is, en die 21/24 van ons niet zoveel voorsteld, want Club zal niet blijven winnen..
Precies of anderlecht alles nog zal winnen.
9 punten staan ze achter? dat is 5 punten in de PO. Is dat zo onoverkomelijk dan?
Is toch niet niks, moeten ze 2x winnen tegen ons en meer punten pakken in de overige wedstrijden dan ons..
is niet niets <-> onoverkomelijk. Zou het de eerste keer zijn dat ene ploeg 5 punten inhaalt?
wie zegt dat zij ondertussen geen dipje gaan hebben. We mogen ons vooral niet rijk rekenen...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Clubpolska »

Gratchski schreef:
fcb 4 life schreef:
Gratchski schreef:
den schreef:
Precies of anderlecht alles nog zal winnen.
9 punten staan ze achter? dat is 5 punten in de PO. Is dat zo onoverkomelijk dan?
Is toch niet niks, moeten ze 2x winnen tegen ons en meer punten pakken in de overige wedstrijden dan ons..
is niet niets <-> onoverkomelijk. Zou het de eerste keer zijn dat ene ploeg 5 punten inhaalt?
wie zegt dat zij ondertussen geen dipje gaan hebben. We mogen ons vooral niet rijk rekenen...
Tuurlijk niet, maar we moeten vooral geen schrik hebben van hen.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door The_One »

Och mannen, we moeten vooral nog niet rekenen. In 2 maand kan alles om zeep zijn. En in 4 maand kan het er terug rooskleurig uitzien...
Laatst gewijzigd door The_One op 03 okt 2017, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef: Och mannen, we moeten vooral nog niet rekenen. In 2 maand kan alles om zeep zijn. En in 4 maand kan het er terug rooskleurig uitzien...
Idd de weg tot aan het begin van de play offs is nog heel lang, en dan begint het pas.
Ik voorspel dat Gent nog playoff1 haalt en dat de mauve ons zo goed als zullen bijbenen tegen dan.
Ik heb teveel het deja vu gevoel bij hen van vorig seizoen, slecht spelen en toch punten pakken met de nodige dosis geluk.
Eigenlijk moeten we niet naar anderen kijken, zolang Club blijft winnen is er geen vuiltje aan de lucht.
En Degryse heeft wel gelijk, intrinsiek hebben de mauve de meest kwalitatieve kern van de competitie, dat kan niemand ontkennen.
Laatst gewijzigd door Tiki Taka op 04 okt 2017, 07:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef:
The_One schreef: Och mannen, we moeten vooral nog niet rekenen. In 2 maand kan alles om zeep zijn. En in 4 maand kan het er terug rooskleurig uitzien...
Idd de weg tot aan het begin van de play offs is nog heel lang, en dan begint het pas.
Ik voorspel dat Gent nog playoff1 haalt en dat de mauve ons zo goed als zullen bijbenen tegen dan.
Ik heb teveel het deja vu gevoel bij hen van vorig seizoen, slecht spelen en toch punten pakken met de nodige dosis geluk.
Eigenlijk moeten we niet naar anderen kijken, zolang Club blijft winnen is er geen vuiltje aan de lucht.
En Degryse heeft wel gelijk, intrinsiek hebben de mauve de meest kwalitatieve kern van de competitie, dat kan niemand ontkennen.
Zie je Gent echt nog terugkomen? Staan derde laatst en hebben nog geen coach... da's voer voor POII.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
The_One schreef: Och mannen, we moeten vooral nog niet rekenen. In 2 maand kan alles om zeep zijn. En in 4 maand kan het er terug rooskleurig uitzien...
Idd de weg tot aan het begin van de play offs is nog heel lang, en dan begint het pas.
Ik voorspel dat Gent nog playoff1 haalt en dat de mauve ons zo goed als zullen bijbenen tegen dan.
Ik heb teveel het deja vu gevoel bij hen van vorig seizoen, slecht spelen en toch punten pakken met de nodige dosis geluk.
Eigenlijk moeten we niet naar anderen kijken, zolang Club blijft winnen is er geen vuiltje aan de lucht.
En Degryse heeft wel gelijk, intrinsiek hebben de mauve de meest kwalitatieve kern van de competitie, dat kan niemand ontkennen.
Zie je Gent echt nog terugkomen? Staan derde laatst en hebben nog geen coach... da's voer voor POII.
Ik zie die idd nog terugkomen, stellen deze namiddag hun nieuwe coach voor, Yves Vanderhaeghe.
Ik vond gent vorige zondag echt niet slecht en vrij goed meevoetballen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Gratchski »

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171003_03111439" onclick="window.open(this.href);return false;
Gent -

Buffalo’s hebben zondag in het stadion van Brugge met zware voetzoekers gegooid. Een rolstoel­gebruikster raakte ei zo na gewond. KAA Gent opent een onderzoek.

KAA Gent heeft zondag in het Brugse Jan Breydel­sta­dion niet alleen op het veld strijd gevoerd; ook in het bezoekersvak gaven de meegereisde supporters het beste van zichzelf. Enkelen gingen in hun uitzinnigheid over de schreef en gooiden minstens drie zware voetzoekers in de richting van het veld. Een van die bommetjes ontplofte onder de rolstoel van een vrouwelijke Buffalo.

In het Jan Breydelstadion zitten rolstoelgebruikers ter hoogte van het veld. Ben De Bruyn, al twee decennia een van de trouwste KAA Gent-supporters en zelf rolstoelgebruiker, zag het allemaal gebeuren. “Ik keek naar de tribune om foto’s te maken, toen ik plots de eerste voetzoeker zag vliegen. Nadien volgden er nog twee. Het leek een gecoördineerde actie. Een van de bommetjes belandde onder de rolstoel van een vrouw die vijf meter van mij zat. Ik wilde nog iets doen, maar was te laat.”

In shock

De vrouw raakte niet gewond maar was wel in shock door de knal. “Ze heeft een zware beperking en doet heel veel moeite om naar de matchen te kunnen komen”, zegt De Bruyn. “Niet alleen kan een voetzoeker zware gehoorschade aanrichten, maar met welke gedachte komt die vrouw de volgende keer naar de wedstrijd? Bovendien werd met Bengaals vuur gegooid. Gelukkig bleef dat in de netten hangen en belandde het niet in mijn nek.”
Buffalo’s misdragen zich in Brugge: supporter in shock nadat zware voetzoeker ontploft onder rolstoel
Supporter en rolstoelgebruiker Ben De Bruyn bevond zich luttele meters van de knal. “Zo’n voetzoeker kan zware gehoorschade aanrichten.” Foto: sst

Afgaande op de reacties op een Facebookbericht dat hij heeft gepost, vermoedt De Bruyn dat het jonge supporters waren die de voetzoekers smeten. Hij maant hen aan zich anders op te stellen als ze respect willen van de oude garde. “Die jonge gasten zien van alles op het internet en willen die sfeer hier ook. Maar ze moeten stoppen met dit gedrag als ze een toffe sfeer willen. Ik sta open voor een gesprek.”

Daders opgespoord

Dirk Piens, veiligheids­directeur van KAA Gent, herhaalde dinsdag voor de zoveelste keer dat voetzoekers verboden zijn. “De daders worden met hulp van de politie opgespoord. Sommige supporters zien de ernst van voetzoekers nog steeds niet in. De daders riskeren een lang stadionverbod.”

Gehoorschade

De club laat nog weten dat de KAA Gent-supporter die in februari tijdens de thuismatch tegen Tottenham Hotspur gehoorschade opliep door een voetzoeker, aan de beterhand is. De dader heeft een stadionverbod gekregen.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Plaats reactie