JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
2
4%
Cools
12
23%
Poulain
2
4%
Mechele
7
13%
Denswil
0
Geen stemmen
Limbombe
0
Geen stemmen
Nakamba
9
17%
Vormer
12
23%
Vanaken
1
2%
Dennis
3
6%
Wesley
1
2%
Diaby
1
2%
Vossen
2
4%
De Bock
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 53

zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door zegmaardag »

Hans1981 schreef: Veel te fysiek om een goede wedstrijd te krijgen. Limbombe zowat alles fout gedaan. En onze keeper, laten we daar vooral over zwijgen. Vormer is die kapiteinsband dan weer meer dan waardig.
Vormer veel inzet, veel gelopen,... Maar zijn positie in balverlies was wel problematisch voor Nakamba vandaag vond ik persoonlijk. Als je zo'n boulevard weggeeft tegen een ploeg in vorm loop je toch tegen de lamp?

Goed was het niet, maar opnieuw gewonnen... Who knows?
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door JRut »

Laten we Denswil bij die tegengoal aub niet vergeten. Pleit Horvath niet goed, maar de manier waarop Denswil zich laat ringeloren kan ook echt niet.

Voor de rest een logisch moeilijke overwinning. Maar wel een goeie zege, die al bij al gewoon verdiend is.

Vertenten trouwens echt een drama, ongezien allemaal.
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

Horvath: Mag godverdomme ne keer leren wanneer hij wel en niet moet uitkomen. Desnoods een maand puur daarop trainen. Ongelooflijk hoe onzeker hij daarvoor is. Ik begin een Coosemansscenario te verwachten: zodra we eens 2-3 matchen op rij niet winnen en Horvath daarin wat foutjes maakt, wordt hij buitengepest door het publiek dat nu al niet echt fan is.

Denswil-Mechele-Poulain: Mechele best goed, Poulain en Denswil niet overtuigend. Ben ik fout als ik Poulain de minste van dit trio vond?

Limbombe: Mocht er na een uur al uit voor mij, nooit in de match gezeten. Slechte controles, slechte acties, geen resultaat. Liet zijn directe opponent ook vaak te veel vrijheid. Contrast met Cools is groot.

Cools: Ontgoochelde nog niet op die rechterflank en ook vandaag niet. Voelt zich goed in zijn sas. Goeie match bekroond met een goal.

Vormer: Goeie match lijkt me? Misschien wel zijn beste dit seizoen? Al was het maar omdat hij me minder is opgevallen..

Nakamba: Degelijk zoals steeds.

Vanaken: Ik vraag me tot op dit moment nog altijd af wat er nu eigenlijk scheelde. Ziet hij het niet of wordt hij niet begrepen? Is hij te slim voor de rest of is de rest te dom voor hem? Passes versturen naar niemandsland... Omdat hij niet ziet wat er gebeurt, omdat hij geen spelinzicht heeft of omdat hij dingen verwacht die de anderen niet door hebben? Soit. Verder heeft Vanaken ook bijna een goal op zijn geweten en blijft hij maar zagen tegen de ref. Me vaak geërgerd door hem vandaag. (Waarmee ik niet zeg dat Vanaken slecht was, wel dat ik me ergerde aan situaties waarin hij betrokken was.)

Wesley: Ik verlies hoe langer hoe meer vertrouwen in hem. Werkt veel, maar of het nuttig is.. Is wel balvast, maar toch ook vrij lomp lijkt me. En hoeveel fouten hij weer tegen had kunnen krijgen voor ellebogenwerk en vasthouden van de tegenstander en zo.. Moet daar toch eens iets aan gaan doen.

Dennis: Twijfelgevalletje vandaag. Ik vond hem ok, maar dat kan een vertekend beeld zijn door zijn goal want verder heb ik hem niet echt veel opvallends zien doen.

Invallers:: Behalve dat Diaby op doel had moeten trappen toen Kalinic mee was naar voor in de slotminuut, valt over de invallers weinig te zeggen.


ALGEMEEN:
- Het blijft irritant dat we bij élke verdedigende fase NOOIT een mannetje voorin houden.
- Leko had veeeel sneller moeten ingrijpen, nog voor de 2-1, want het was niet goed.
- Toen Vossen inviel.. Waarom trapte Denswil die vrije trap meteen ipv te wachten tot Vossen voorin had postgevat?
- Vertenten floot globaal gezien nog vrij correct, maar qua kaarten blunderde hij tegen de sterren op. Onbegrijpelijk dat Gent er met slechts 1 kaart van af kwam en wij er een stuk of 3-4 kregen. En dan heb ik het nog niet over zijn misplaatste arrogantie gehad.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Alethio »

Cedrinho schreef: Invallers:: Behalve dat Diaby op doel had moeten trappen toen Kalinic mee was naar voor in de slotminuut, valt over de invallers weinig te zeggen.
Diaby moest ALTIJD Vossen aanspelen, die was alleen op een leeg doel afgegaan, zonder mee teruglopende verdediging. Maar op de beelden was het misschien duidelijker dan in het stadion.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door JRut »

Alethio schreef:
Cedrinho schreef: Invallers:: Behalve dat Diaby op doel had moeten trappen toen Kalinic mee was naar voor in de slotminuut, valt over de invallers weinig te zeggen.
Diaby moest ALTIJD Vossen aanspelen, die was alleen op een leeg doel afgegaan, zonder mee teruglopende verdediging. Maar op de beelden was het misschien duidelijker dan in het stadion.
Beide kunnen. Ofwel trappen eens middenlijn voorbij, ofwel Jelle aanspelen vijf tellen later. Het tegenovergestelde van wat het nu was alleszins.
#hetishierbeter
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

Verdiend gewonnen maar het was zo gemakkelijk niet.
Ik had het gevoel dat die 1-1 ons uit de match haalde.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef: Horvath: Mag godverdomme ne keer leren wanneer hij wel en niet moet uitkomen. Desnoods een maand puur daarop trainen. Ongelooflijk hoe onzeker hij daarvoor is. Ik begin een Coosemansscenario te verwachten: zodra we eens 2-3 matchen op rij niet winnen en Horvath daarin wat foutjes maakt, wordt hij buitengepest door het publiek dat nu al niet echt fan is.

Denswil-Mechele-Poulain: Mechele best goed, Poulain en Denswil niet overtuigend. Ben ik fout als ik Poulain de minste van dit trio vond?

Limbombe: Mocht er na een uur al uit voor mij, nooit in de match gezeten. Slechte controles, slechte acties, geen resultaat. Liet zijn directe opponent ook vaak te veel vrijheid. Contrast met Cools is groot.

Cools: Ontgoochelde nog niet op die rechterflank en ook vandaag niet. Voelt zich goed in zijn sas. Goeie match bekroond met een goal.

Vormer: Goeie match lijkt me? Misschien wel zijn beste dit seizoen? Al was het maar omdat hij me minder is opgevallen..

Nakamba: Degelijk zoals steeds.

Vanaken: Ik vraag me tot op dit moment nog altijd af wat er nu eigenlijk scheelde. Ziet hij het niet of wordt hij niet begrepen? Is hij te slim voor de rest of is de rest te dom voor hem? Passes versturen naar niemandsland... Omdat hij niet ziet wat er gebeurt, omdat hij geen spelinzicht heeft of omdat hij dingen verwacht die de anderen niet door hebben? Soit. Verder heeft Vanaken ook bijna een goal op zijn geweten en blijft hij maar zagen tegen de ref. Me vaak geërgerd door hem vandaag. (Waarmee ik niet zeg dat Vanaken slecht was, wel dat ik me ergerde aan situaties waarin hij betrokken was.)

Wesley: Ik verlies hoe langer hoe meer vertrouwen in hem. Werkt veel, maar of het nuttig is.. Is wel balvast, maar toch ook vrij lomp lijkt me. En hoeveel fouten hij weer tegen had kunnen krijgen voor ellebogenwerk en vasthouden van de tegenstander en zo.. Moet daar toch eens iets aan gaan doen.

Dennis: Twijfelgevalletje vandaag. Ik vond hem ok, maar dat kan een vertekend beeld zijn door zijn goal want verder heb ik hem niet echt veel opvallends zien doen.

Invallers:: Behalve dat Diaby op doel had moeten trappen toen Kalinic mee was naar voor in de slotminuut, valt over de invallers weinig te zeggen.


ALGEMEEN:
- Het blijft irritant dat we bij élke verdedigende fase NOOIT een mannetje voorin houden.
- Leko had veeeel sneller moeten ingrijpen, nog voor de 2-1, want het was niet goed.
- Toen Vossen inviel.. Waarom trapte Denswil die vrije trap meteen ipv te wachten tot Vossen voorin had postgevat?
- Vertenten floot globaal gezien nog vrij correct, maar qua kaarten blunderde hij tegen de sterren op. Onbegrijpelijk dat Gent er met slechts 1 kaart van af kwam en wij er een stuk of 3-4 kregen. En dan heb ik het nog niet over zijn misplaatste arrogantie gehad.
Vanaken is al langer of vandaag goed bezig, maar vandaag was het gewoon zijn match niet.
En Wesley is echt wel niet slecht bezig hoor.. begrijp die kritiek al helemaal niet.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

Degryse na de match, rsca wordt kampioen, nog steeds DE titelfavoriet, ja hallow....
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Alethio »

Ze winnen toch maar weer, zonder goed te spelen. Wat gaat dat zijn als Hein ze op dreef krijgt? Ze zijn momenteel toch onze enige concurrent.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door The_One »

Man man man, Vergenten :brechtje:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Hans1981 »

fcb 4 life schreef: Verdiend gewonnen maar het was zo gemakkelijk niet.
Ik had het gevoel dat die 1-1 ons uit de match haalde.
Klopt. Maar dat is eigenlijk wel altijd zo. Er was niets aan het handje. Je brengt ze zelf terug in de match.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Hans1981 »

The_One schreef: Man man man, Vergenten :brechtje:
De laatse 20 minuten mocht alles. Letterlijk alles.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door The_One »

Hans1981 schreef:
The_One schreef: Man man man, Vergenten :brechtje:
De laatse 20 minuten mocht alles. Letterlijk alles.
Buiten protesteren tegen een duidelijk niet gefloten corner dan. Of was dat nog voor die 20 minuten?
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door Gratchski »

The_One schreef:
Hans1981 schreef:
The_One schreef: Man man man, Vergenten :brechtje:
De laatse 20 minuten mocht alles. Letterlijk alles.
Buiten protesteren tegen een duidelijk niet gefloten corner dan. Of was dat nog voor die 20 minuten?
was 88ste minuut :p

maar het was inderdaad belachelijk.... De stampen die Dennis kreeg...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 01/10 - 14:30

Bericht door The_One »

Gratchski schreef:
The_One schreef:
Hans1981 schreef:
The_One schreef: Man man man, Vergenten :brechtje:
De laatse 20 minuten mocht alles. Letterlijk alles.
Buiten protesteren tegen een duidelijk niet gefloten corner dan. Of was dat nog voor die 20 minuten?
was 88ste minuut :p

maar het was inderdaad belachelijk.... De stampen die Dennis kreeg...
Amai, dan hebben die laatste 6 minuten echt lang geduurd voor mij :D
Plaats reactie