[OUT ON LOAN] Jeremy Perbet

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door Gratchski »

Peet schreef:
Gratchski schreef:
fcb 4 life schreef: Zou hem graag eens naast Wesley zien staan.
Afbeelding
Wat heeft Cé hier weer met te maken?
alsof cé zo gespierd is :rofl:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef:
Peet schreef:
Gratchski schreef:
fcb 4 life schreef: Zou hem graag eens naast Wesley zien staan.
Afbeelding
Wat heeft Cé hier weer met te maken?
alsof cé zo gespierd is :rofl:
Nummel dlie in t kwadlaat vool tafel dlie. :banaan:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door Bosko »

Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door Hans1981 »

Hoe zinloos was deze aankoop ook alweer?
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door Fire »

We hebben 4! officiele matchen gespeeld en nu al zijn we zeker dat Perbet een miskoop/onnodige transfer is, serieus gasten????

Klein fictief scenariotje: Wesley blijft enige tijd sukkelen om terug op niveau te komen en dan krijgt Vossen last van aanslepende pubalgie.
Als dat gebeurd ergens rond oktober gaan we nog blij zijn dat we Perbet hebben. Want verwachten dat Diaby op dat moment alle matchen 90 minuten zal kunnen spelen (aangenomen dat we de groepsfase van de EL halen) is dromen.
Laatst gewijzigd door Fire op 10 aug 2017, 20:22, 2 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door BlueJedi »

Fire schreef: We hebben 4! officiele matchen gespeeld en nu al zijn we zeker dat Perbet een miskoop/onnodige transfer is, serieus gasten????

Klein fictief scenariotje: Wesley blijft enige tijd sukkelen om terug op niveau te komen en dan krijgt Vossen last van aanslepende pubalgie.
Als dat gebeurd ergens rond oktober gaan we nog blij zijn dat we Perbet hebben. Want verwachten dat Diaby op dat moment alle matchen 90 minuten zal kunnen spelen (aangenomen dat we de groepsfase van de EL halen) is dromen.
Dus wat je wilt zeggen is als onze 3 andere spitsen niet kunnen spelen dan zou Perbet mogelijks wel is een meerwaarde kunnen hebben.

:thumba:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door Fire »

Wat ik wil zeggen is dat we 4 wedstrijden ver zijn en dat je nooit kan weten wat er gaat gebeuren qua blessures etc.

Als je trouwens goed gelezen had zei ik dat er maar 2 spitsen out waren
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door BlueJedi »

Fire schreef: Wat ik wil zeggen is dat we 4 wedstrijden ver zijn en dat je nooit kan weten wat er gaat gebeuren qua blessures etc.

Als je trouwens goed gelezen had zei ik dat er maar 2 spitsen out waren
Wesley blijft sukkelen, Vossen een blessure en Diaby niet altijd 90 minuten. In dat geval zijn er 3 niet beschikbaar.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door Fire »

Diaby zou niet out zijn, ik geloof gewoon niet dat 1 van onze spitsen (Vossen, Wesley, Diaby of Perbet) in de drukke oktober/november periode elke match 90 minuten kan spelen.
Als jij dat wel gelooft leuk voor jou.
Laatst gewijzigd door Fire op 11 aug 2017, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door Okido »

Slaagt er elk seizoen toch in om een aantal goals te maken, zelfs vorig seizoen toen hij ook niet zoveel speelminuten kon verzamelen. Ik zeg niet dat ik dit de beste koop van de zomer vind (al had ik daar enkele jaren geleden anders over gedacht) maar ik denk niet dat dit een complete miskoop zal blijken.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door fcb 4 life »

BlueJedi schreef:
Fire schreef: Wat ik wil zeggen is dat we 4 wedstrijden ver zijn en dat je nooit kan weten wat er gaat gebeuren qua blessures etc.

Als je trouwens goed gelezen had zei ik dat er maar 2 spitsen out waren
Wesley blijft sukkelen, Vossen een blessure en Diaby niet altijd 90 minuten. In dat geval zijn er 3 niet beschikbaar.
Puur speculeren, zo blijf je bezig.
mehdivdh
Tester
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jun 2017, 21:57

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door mehdivdh »

Ik vind toch wel dat wat we doen met Perbet een gebrek is aan respect. Ben een zeer grote fan van het bestuur van de laatste 4 jaar maar dit vind ik persoonlijk totaal respectloos op menselijk vlak.


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door The_One »

Welcome to the company Club Brugge...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door Cedrinho »

Mannaert zei gisteren in SLN dat toen ze Perbet haalden, ze dat deden in de wetenschap dat Wesley én Diaby tot eind september out zouden zijn, ook al wisten ze bij Club dat ze dan waarschijnlijk met minstens 1 spits te veel zouden zitten. Ze beschouwen Perbet wel nog als volwaardig werknemer van Club en hebben hem er dus graag bij, maar snappen dat iemand als Perbet meer wil spelen en zullen dus meewerken. Met andere woorden: niet erg als hij wil blijven, maar een vertrek is logischer in het belang van de speler.

Soit, niets nieuws dus.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [43.] Jeremy Perbet

Bericht door Cedrinho »

Begin juli binnen, eind augustus alweer buiten: het waarom achter de transfer van Jérémy Perbet
Op het cv van Jérémy Perbet (in december 33) staan inmiddels al een pak clubs en daar komt er deze week nog eentje bij. Zijn passage bij Club Brugge was immers van korte duur. In Athene zat hij niet bij de selectie, tegen Standard bleef hij negentig minuten op de bank.

Zijn komst was verrassend, omdat ze uiteindelijk... overbodig bleek. Toen zijn dossier op tafel kwam, leek Club in spitsennood te raken. Bij Wesley werd een hersenvliesontsteking vastgesteld en diens terugkeer was niet voor september voorzien, misschien ging hij zelfs langer out zijn. Op ongeveer hetzelfde moment moest Abdoulay Diaby, vorig seizoen nagenoeg een heel jaar out, ook de groepstraining staken. Bleef over als centrumspits: Jelle Vossen.

Het triumviraat dat in Club alles beslist - voorzitter, CEO en trainer - zat toen rond de tafel en beslist werd om voor een alternatief te gaan. Even werd nog geopperd of wat geduld niet nodig was - tenslotte was het afwachten hoe de beide blessures verliepen - maar Club wilde toch direct schakelen.

Perbet bleek uiteindelijk overbodig. In de Europese thuiswedstrijd tegen Basaksehir werd hij nog verkozen als centrumspits boven Jelle Vossen, maar nadien kreeg de (werkkracht van de) Limburger de voorkeur. De Europese return in Turkije bleef Perbet op de bank en de selectie voor Athene haalde de Fransman twee keer niet. Ook in de competitie bleef hij in vier van de vijf wedstrijden waarvoor hij was geselecteerd, negentig minuten op de bank.

BRON/ http://sportmagazine.knack.be/sport/voe ... 93517.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie