[18.] Marvelous Nakamba

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Gratchski »

ACT schreef: Speelt hij nog steeds?? Timmy Simons. De vleesgeworden reden dat ze overal de pensioenleeftijd willen verhogen. Bedankt nog, Timmy.
Doet er inderdaad nog een jaartje bij :mrgreen:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Khas »

ACT schreef: Speelt hij nog steeds?? Timmy Simons. De vleesgeworden reden dat ze overal de pensioenleeftijd willen verhogen. Bedankt nog, Timmy.
Hij is recent verhuisd naar een zorgcentrum, maar de bingo beviel hem niet, dus loopt die nu weer rond op training.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Tiki Taka »

Khas schreef:
ACT schreef: Speelt hij nog steeds?? Timmy Simons. De vleesgeworden reden dat ze overal de pensioenleeftijd willen verhogen. Bedankt nog, Timmy.
Hij is recent verhuisd naar een zorgcentrum, maar de bingo beviel hem niet, dus loopt die nu weer rond op training.
:cé:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef:
ACT schreef:
JRut schreef:
ACT schreef: Jullie gaan echt veel plezier aan Nakamba hebben. Denk een gouden aankoop voor club brugge.
Volger/supporter van Vitesse? Leuk om te lezen in ieder geval.
Heeft hij veel progressie gemaakt op voetballend vlak dit seizoen, want dat schijnt toch het grootste 'manco' te zijn?

Meer en meer benieuwd.
Ja, nou 'supporter'.. Als je dat zo wil noemen dan is dat zo. Ik zeur vooral graag ;)
Heb hem regelmatig zien spelen, inderdaad kwam tekort op het voetballende niveau, maar maakt progressie. Op het controlerende vlak de beste van Nederland in mijn optiek. Ik denk niet dat hij over twee seizoenen nog bij jullie speelt.
Tiens, een zeur, dat hadden we nog niet.

Bedankt voor de info!
Don`t push it :teach: :grin:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door BlueJedi »

ACT schreef: Speelt hij nog steeds?? Timmy Simons. De vleesgeworden reden dat ze overal de pensioenleeftijd willen verhogen. Bedankt nog, Timmy.
Jammer genoeg wel.

Al vind ik "voetbal spelen" wel een eufemisme om te beschrijven wat hij daar doet op het veld. Is meer een beschamende mix van slenteren, fouten maken en de bal kilometers in de tribune trappen. Maar ja hij speelt dus nog steeds :suicide:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Pica »

BlueJedi schreef:
ACT schreef: Speelt hij nog steeds?? Timmy Simons. De vleesgeworden reden dat ze overal de pensioenleeftijd willen verhogen. Bedankt nog, Timmy.
Jammer genoeg wel.

Al vind ik "voetbal spelen" wel een eufemisme om te beschrijven wat hij daar doet op het veld. Is meer een beschamende mix van slenteren, fouten maken en de bal kilometers in de tribune trappen. Maar ja hij speelt dus nog steeds :suicide:
Het had ook super olli kunnen zijn die in je kampioenenploeg staat dus ja :lol:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Tiki Taka »

BlueJedi schreef:
ACT schreef: Speelt hij nog steeds?? Timmy Simons. De vleesgeworden reden dat ze overal de pensioenleeftijd willen verhogen. Bedankt nog, Timmy.
Jammer genoeg wel.

Al vind ik "voetbal spelen" wel een eufemisme om te beschrijven wat hij daar doet op het veld. Is meer een beschamende mix van slenteren, fouten maken en de bal kilometers in de tribune trappen. Maar ja hij speelt dus nog steeds :suicide:
Idd hij speelt nog steeds...met onze voeten. :teach:
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door PetjeFCB »

Man man man, wat een respect voor onze captain, die de ploeg jaren gedragen heeft.

Ja hij komt nu te kort, maar wat heeft hij al niet bewezen voor onze Club? Chappeau trouwens voor wat hij nog op zijn leeftijd presteert.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Gratchski »

BJ, TT, iets meer respect aub zeg...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef: BJ, TT, iets meer respect aub zeg...
Ik heb heel veel respect voor Simons, zeker en vast.
Ik vind het alleen pijnlijk dat hij zelf die knoop niet kan/wil doorhakken om een punt achter zijn actieve voetbal loopbaan te zetten.
Dat is toch een domper en zelfs een einde in mineur van een prachtige carrière. :teach:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Fire »

Zal dit jaar weinig spelen (tenzij bij een blessuregolf) maar zal wel nog altijd die prachtige mentaliteit doorgeven aan onze (jonge) kern!
Laatst gewijzigd door Fire op 22 jun 2017, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Peet »

Fire schreef: Zal dit jaar weinig spelen (tenzij bij een blessure golf) maar zal wel nog altijd die prachtige mentaliteit doorgeven aan onze (jonge) kern!
Ik had hem liever zien stoppen, maar is één van de weinige voetballers met een topsportmentaliteit. Die legt zich niet neer bij een invallersrol, dus concurrenten gaan zich mogen dubbelplooien op training.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Alethio »

En terecht. Alleen maar goed dus.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door fcb 4 life »

Toch duidelijk dat ze hem in de kern willen behouden om de kleedkamer te coachen?
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Fire »

Alethio schreef: En terecht. Alleen maar goed dus.
Zoals Alethio hier zegt Peet, dit is toch enkel maar positief?
Laat de concurrentie zich maar fucking dubbelplooien. Als je onze 6 wil worden, moet je Timmy minstens matchen als het aankomt op trainingsarbeid, werkethiek en inzet.

Fuck als het mogelijk was dan zou ik 11 spelers met Timmy's attitude willen. Al was het maar om de hele kern fucking scherp te halen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gesloten